Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: problema mare!
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
spmihai
salutare tuturor. am si eu o problema care ma macina acut in ultima vreme. treaba sta in felul urmator: masina a inceput sa mearga in suturi si sa nu mai traga, iar la relanti tremura de zici ca vreau caii sa iasa afara din motor. m-am dus la un mecanic, mi-a zis ca sunt infundate injectoarele. le-a curatat, toate bune si frumoase, a mers masina din nou excelent timp de... o saptamana jumatate. apoi a inceput din nou, aceleasi simptome. de data aceasta am zis sa apelez la un service autorizat, ca poate nu a facut nea' mecanicu ce trebuie. m-am dus acolo, a pus masina pe tester, acelasi verdict.. injectoare infundate. le-a curatat, din nou a mers masina excelent, asta pana ieri, cand iara a inceput sa faca. intrebarea mea este: care e cauza de sa infunda injectoarele? mentionez ca acum o luna am schimbat toate filtrele ce erau de schimbat, inclusiv cel de benzina. sa fie acela defect? va rog dati-mi un sfat ca nu mai stiu ce sa fac, si n-as vrea sa ma duc sa dau iara banii pe curatat injectoarele si dupa o saptamana sa fie la loc
benkenobi
ma mira ca nu au mers decat o saptamana. iaincearca si schimba benzina . pune efix 95 de la rompetrol. are aditivi pentru curatat injectoarele. esti sigur ca nu ai probleme si cu depunerile din rezervor?
bolovan_ro
Sa nu fie cumva mizerie prea multa in rezervor? S-au mai auzit cazuri in care conductele s-au mai exfoliat etc. Poate ii cazul sa le schimbi...sau sa-ti cureti rezervorul.


Dupa curatarea injectoarelor...iti recomand sa schimbi filtrul de benzina...si eventual un aditiv de benzina.

P.S. benkenobi sfaturi sfaturi sfaturi...gratuite. Eu de vo 8 luni doar EFIX pun...si am avut probleme cu infundatul injectoarelor. Foarte adevarat...parca merge mai bine cu Efix...dar asta depinde si de statie...(am alimentat din turda Efix...iac...a mers ca porcu masina. Am alimentat de la o benzinarie de cartier (Elise parca)...si mergea incomparabil mai bine
cmn
spnmihai...am aceeasi problema...din multele mele probleme asta ma macina cel mai tare pt ca in mers zici ca tuseste masina..ma da in nas..parca pun frana desi ea se ineaca...si la relanti la fel..zguduie..scade la 200 de turatii...apoi sare in 1200 cand sii revine apoi iar sta la 900 si apoi o ia iar la turatii nebune...plus ca mi s`a oprit si motoru din cauiza asta de cateva ori..ce poate fi..eu nu am curatat inca injectoarele...am desfacut pompa de benzina..pe fundu rezervorului nu prea era mizerie...era putina rugina da m`am gandit sa nu o curat ca poate dau in alte probleme..poate ar fi cazu sa schimb filtrul de benzina
turturel
sper sa nu te induc in eroare dar daca iti face probleme si la relanti poate fi de la motorasul pas cu pas...ma refer la scadere si crestere de turatie. se desface corpul clapeta...cel de sub filtru de aer pt a se ajunge la motoras. daca tot esti pe acolo curata si senzorul de turatie situat pe volanta pt a fi sigur ca nu vei avea probleme la pornire. eu am gasit pe forum ,dar nu mai stiu exact topicul, referitor la curatarea intregului corp clapeta...e cu tot cu poze...incearca la "probleme frecvente, unde, ce gasim". bafta multa!
cmn
eu am fost la un mecani si mi`a desfacut pe acolo ce zici tu...a dat cu un spray de curatat da tot nu s`a rezolvat..poate nu a curatat ce trebuiel..
spmihai
benzina am schimbat-o, bagam de la lukoil, apoi am bagat de la petrom de 98, dar vad ca tot degeaba. o sa incerc si cu efix. la rezervor m-am gandit si eu ca am citit pe forum ca e de tabla si rugineste. dar ma gandesc ca nu ar trebui sa treaca de filtru de benzina, nu? doar e nou, da-l incolo k nu are nici 1000 km, si mai putin de o luna. alta intrebare: se poate defecta grav motorul daca circul cu masina in starea in care e? momentan am evitat sa circul cu ea, dar va veni inevitabilul moment in care o sa trebuiasca sa o folosesc.
pt cmn: la tine dupa cate stiu e motorasul pas cu pas, care nu-ti tine relantiul. eu nu am probleme cu relantiul, sta perfect. la mine tremura toata, nu trage cum trebuie, merge asa in trepte, 2 sec da impresia ca fuge, apoi brusc nu mai trage. asta ca sa nu mai zic ca se aude si la ureche ca nu functioneaza corect motorul.
eu stiu cauza, sunt 100% ca sunt injectoarele ca dupa ce le-am curatat a mers perfect masina, problema mea ca nu stiu ce sa fac ca sa evit sa se mai infunde. voi incerca sa curat rezervorul si schimb iar filtrul de benzina, iar daca si apoi mi se infunda injectoarele, ii dau drumu la vale in mures. astept in continuare pareri, sunt binevenite. va multumesc
cmn
pai nu imi face nici mie mereu..ba merge bine ba cand incepe sa se ingatuie asa..si o las si al relantiu ...scad turatiile...e posibil la mine sa fie si motorasul si injectoarele..poate tre sa schibm si filtrul de benzina..rezervoru nu cred ca e asa murdar..pt ca m`am uitat si a zis un mecanic, ca nu e murdar rau dar avea puncte de rugina

14 Sep 2008, 21:53:
si mie mi se ingatuie la fel ca tie in mers...nu trage..eram intr`o zi in rampa si pur si simplu nu mai vroia..am dat a 2 a ..am apasat acceleratia blana..masina se zguduia..si in rest auzeam doar claxoanele din spatele meu...si mie mi se aude ciudat motoru..da am fost la un mecanic si i`am aratat ca daca misc de masina din partea din fata ..se misca ciudat motoru si se ingatujie si cand il misc asa..zicea ca cik e posibil sa fie vre`un tampon rupt sau ceva d genu pt ca mi se aude si mie un zgomot cioudat ..ca de diesel asa in mers
Urs
Spmihai, daca as avea problema ta, as da jos si curata rezervorul, apoi as schimba filtrul de benzina si abia apoi as mai curata odata injectoarele. Daca circuli in continuare cu masina asa, vei chinui motorul. Mie mi s-a dus un singur injector si am facut vreo 15 km asa, mirosea a incins sub capota, trebuia apasata bine acceleratia ........
danutmarchis
cred ca cel mai bine ar fi sa dai jos rezervorul sa-l speli bine cu diluat sa verifici daca nu a ruginit si sa incerci benzina oferita de mol sau omv Am patit-o rau cu petrom am stricat o pompa de benzina si nici rompetrol nu e buna. Am auzit la service ca multi vin cu dsn-uri din cauza benzinei de la lukoil
bafta
valentin23
salut, lasa injectoarele in pace .vezi aici http://www.daciaclub.ro/un-sfat-va-rog-t124270.html . aceaiasi problema am avut si eu, sa rezolvat. bafta
klaus
valentin23, spmihai are alta problema, nu e aceeasi cu a ta.
Si la el e cel mai probabil de la mizerie (in rezervor, pe conducte, poate si un cot de alimentare spart pe unde intra mizeire)
spmihai
update.. astazi m-am incumetat sa dau jos rezervorul ca sa-l curat, dar surpriza... in ciuda faptului ca in exterior e cam ruginit, in interior e curat lacrima, si benzina de asemenea. deci se exclude posibilitate ca am rugina in rezervor. acuma alta e problema. am gasit un teu rupt, in care vin 3 conducte. nu ma prea pricep, asa ca nu stiu sa zic de la ce vine. am facut o schema cu rezervorul, sper sa intelegeti ceva. la rotundul cel mare, unde vine turul, returul etc. toate bune si frumoase, insa apoi mai vine o conducta (cea marcata cu sageata) care merge si se uneste cu alte 2 conducte prin intermediul unui teu. ei bine, la mine acel teu s-a rupt si astfel cele 3 conducte stateau in gol pe-acolo, fiecare in treaba ei. acuma vin cu intrebarile, pentru cei care se pricep, ca eu sunt amator cu masinile, am prins curaj dupa ce-am citit pe aici pe forum..
1. ce rol au acele conducte?
2. e posibil ca din aceasta cauza sa mi se fi infundat injectoarele?
klaus
este de la circuitul de recuperare a vaporilor si de eliberare a suprapresiunii din rezervor.
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=631493
Eu nu cred ca de acolo s-au infundat injectoarele.
spmihai
se pare ca n-am noroc sa scap de probleme.. alte idei? de la ce se mai pot infunda injectoarele? am dat jos capacul de la filtru de aer si m-am uitat la injectoare, par a fi fixate bine, deci pe-acolo nu prea vad cum sa intre praf. plus de asta, cred ca ar trebui sa curga benzina pe-acolo daca nu sunt fixate bine, dar nu curge nimic. conductele sunt toate ok, nici o fisura, nimic..
danut81
Daca se tot infunda si totul este ok in spatele filtrului(rezervor curat,sita pompa curata) este posibil sa se exfolieze conducta de alimentare care este din cupru.Ca sa elimini aceasta varianta poti sa mai pui un filtru de benzina chiar inainte de intrarea furtunului de alimentare in rampa de injectie.Cauti o bucata de furtun de acelasi diametru ca cel de alimentare,scoti furtunul care duce in rampa de injectie din conducta de cupru si il bagi la filtru iar bucata cealalta de furtun o pui intre conducta si filtru.Daca faci aceasta miscare sa ai grija la sageata de pe filtru.In mod normal nu ar mai trebui sa se infunde.
spmihai
buna idee.. o sa ma gandesc la ea, si o s-o aplic daca chiar nu scap nici cum. altcineva, nimeni, nimic? nici o idee? ca sunt disperat deja sad.gif
klaus
recomandarea lui danut81 este foarte pertinenta si destul de intalnita cauza expusa de el. In genere se rezolva cu schimbat de conducte.
Urs
Am incercat-o ieri eu, in conducta ce intra in rampa injectoarelor am infipt un filtru cu carcasa transparenta si probabil fiindca pompa mea de benzina e obosita nu tecea benzina prin el si nu-mi pornea motorul. Poate la cei cu pompa de benzina mai noua merge. Va rog scrieti cei care mai incercati daca v-a mers. Multumim.
djasu82
trebuie sa functioneze nu are de ce doar daca ai filtrul de benzina infundat sau turul...
spmihai
avand nevoie de masina si fiind foarte nervos ca nu s-a mai rezolvat, m-am inarmat cu cele cu cuvinta si m-am apucat de treaba. vorba aceea, ce-i facut cu mana ta e lucru sfant. am schimbat filtru de benzina, si mi-am curatat injectoarele, iar acuma masina mea merge brici. nici mie nu-mi vine sa cred ce demaraj are, parca niciodata nu a mers asa bine.. (sau m-am obisnuit eu cu ea mearga prost blink.gif ) sunt tare curios daca mi se vor mai infunda injectoarele si acuma, ca si data trecuta. iar daca se va intampla din nou, aplic metoda cu al 2-lea filtru de benzina. sper sa fi scapat de probleme. va multumesc pentru ajutor
djasu82
baga un flacon de splare a injectoarelor si a rezervorului laun plin de benzina si ruleaza cu masina 100 de km intr-o zi daca ai drum pe undeva mai departe de acasa. Face bine si la catalizator. Metoda cu filtrul al doilea montat in compartimentul motor ar fi o idee buna .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.