Cu trecerea anilor au intervenit schimbari in garajul personal.
Symbolul are un nou proprietar din 2015, cu greu m-am despartit de el insa pasiunea mea pentru auto are noi directii. M-a purtat sanatos timp de 11 ani in care nu m-a lasat niciodata in drum si am fost foarte multumit de fiabilitate si incep sa regret consumul infim de carburant al motorului dCi.
Ultimele poze cu Symbolul...
RS-ul este in proprietatea mea si va ramane mult timp de acum incolo. A implinit 8 ani si va avea parte de a 8-a revizie in doar 14.000 km.
Familia Renault nu s-a mai marit, a ramas RS-ul, o Laguna 2 2004 si un Megane 2 hatch 2005 al sotiei. Voi prezenta si Megane-ul intrucat e masina de suflet a sotiei si i-am adus multe imbunatatiri fata de dotarile standard (echipare intre Autenthique si Expression).
Prin 2012 am avut dorinta de a incerca un 4x4 si am achizitionat un Hyundai Galloper din 2000 motor 2.5 Tdi insa am ajuns mai mult sa repar masina decat sa ma bucur de ea. Apreciez si acum abilitatea de a ajunge oriunde gratie unor anvelope All Terrain si a unui sistem 4x4 clasic cu reductor si autoblocant spate.
Daily driver este acum un Land Rover Freelander 2, 2.2 TD4 echipare XS una din ultimele masini fabricate MY2015 si de care sunt foarte incantat. Confortul este superior tuturor Renault-urilor conduse avand cutie automata si dotari de bun simt: navigatie pe GDD, sistem audio Meridian pe 11 canale, incalzire parbriz, scaune, volan, tapiserie piele cu alcantara, xenon, etc. Sistemul de tractiune All-Terrain este impresionant, pe zapada si in cateva balti cu namol s-a descurcat de minune chiar daca anvelopele sunt de strada. Am inceput cu imbunatatirile si la Land Rover, nu ma pot abtine sa nu adaug "bunatati" aflate pe modelele mai dotate. Momentan ca imbunatatiri avem: bare longitudinale si transversale de origine, folie transparenta de protectie caroserie (aplicata pe bara fata, faruri, capota, stalpi frontali, plafon, praguri), jante 20" Style 6 de pe RR Evoque. Urmeaza un kit sport de origine (prelungiri bara fata + spate, ornamente praguri stil RR si ornament esapament).
Pasiunea insa se indreapta acum catre un Citroen DS din 1974 luat anul trecut din Belgia. Este masina care m-a impresionat in 2014 cand am vazut un model tot din '74 albastru deschis umbland prin Bucuresti. Nu m-am putut abtine si l-am urmarit pe sofer rugandu-l sa opreasca sa il intreb de masina. Voiam sa o inchiriez pentru nunta si din vorba in vorba m-am imprietenit cu proprietarul care se ocupa cu restaurari de masini avand deja 3 DS-uri facute. Masina pe care o am acum mi-a adus-o chiar acest domn din Belgia evaluand-o personal acolo.
De cand am luat-o am parcurs aprox 4000 km majoritatea in Bucuresti si de fiecare cand ma urc in ea am un mare zambet pe fata. Placerea de a o conduce parca o depaseste pe cea de a o privi. Confortul suspensiei este imcomparabil cu al oricarei masini, pur si simplu pluteste indiferent de denivelare avand efectul de "covor fermecat" atribuit DS-ului la vremea ei. Masina am atestat-o vehicul istoric si urmeaza in viitorul apropiat sa o restaurez pentru a-i accentua frumusetea.
Chiar daca nu activez pe forum citesc zilnic multe sectiuni si ma bucur sa vad persoane care impartatesc pasiunea de a studia si intretine un automobil cu atentie si nu doar a folosi doar pentru scopul ei primar.
Va salut si atasez cateva poze cu garajul meu.
<span class='edit'>16 Mar 2016, 14:14:</span>
Alte poze...
<span class='edit'>16 Mar 2016, 14:16:</span>
Alte cateva...