Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garaj Octav
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3
M i h a i
QUOTE(hellcat @ 12 Feb 2009, 20:08)
in drum spre spalatorie vede si ea 2-3 viteze.
*



radmasa.gif radmasa.gif cum man 3 viteze? Sunt curios cat are in treapta 3 si 7000 rpm..

Draga Hellcat...cum iti explici ca versiunile megane si clio Rs f1..etc,hai si 1.9 dci, (probabil si 2.0 care a fost odata ca niciodata) vin cu mai multi km decat ''surorile'' care au 1.4 16v ,1,5 dci... unsure.gif

Ps : nu te incanta cu nimic sa afli cu cati km a iesit de pe poarta fabricii...e clar ca a iesit cu mai putin de 5 km..
octav_
Inca 2 poze... sa mai destindem atmosfera.
user posted image user posted image
hellcat
Pai am mai explicat de nenumarate ori...mai dau cate o tura cei de pe la vanzari in general cu masinuta prin curte, asta nu inseamna ca trebuie rectificata chiuloasa. radmasa.gif
Cu masinuta lui Octav s-au plimbat si cei de la Ciorogarla, de la parcul national de stocare, sunt sigur...si etc. smile.gif
Eu personal verificam masinile clientilor, chiar daca aveau pregatirea de vanzare, sa vad daca nu are zgomote la rulare, la suspensii, daca are frane, cutia nu scoate vreun zgomot...etc. Inveti din experienta si nu mai risti sa te faci de ras in fata clientilor.
A l e x
"in drum spre spalatorie vede si ea 2-3 viteze."

Pai asta e problema. Bine ca eu merg ca melcul 1500 km ca e in rodaj, dar inainte de mine sunt cativa care n-au nicio problema sa-i dea forja

"colegi care erau de parere ca daca tot se pot reseta km pana intr-o 100, e mai sanatos pentru client."

Sa inteleg ca, ar trebui sa fim multumiti... Au dat in ea putin prin curte, dar macar sunt sinceri si nu reseteaza kilometrajul...

Misto tara, ce sa mai zic...
bambu
Stai linistit ca si daca a vazut 7000 o sa mai vada, in rodaj sau nu. Eu am facut un rodaj sanatos, dar in ture multe, m-au invatat oameni care se pricep la treaba asta si acum prieteni cu alte RS-uri se intreaba de ce a mea trage mai bine. Tu nu ai turbina, acolo era un mic pericol sa o incinga si sa opreasca motorul fara sa o raceasca deci nu-i bai. In cel mai rau caz pica ambreiajul in cateva mii de km dar tot ei il vor schimba, sti cazul lui ageorgian .
j.d
Lasati omul in pace sa se bucure de masina! Si ce daca are cu 25-30km in plus fata de o alta masina noua? Chiar conteaza atat de mult acesti km in economia celor 200.000km care-i va vedea masina in urmatorii 5-6 ani? E galbena, e furioasa si ne poate depasi pe toti. tongue.gif
A l e x
Ma, masina e superba, n-am ce sa-i spun. Sper sa il duca multi km fara probleme, faceam si eu un comentariu la nesimtirea din aceasta tara, doar atat...
octav_
Sincer voi respecta recomandarea producatorului de a nu abuza de masina in primii 2-3mii de km. Sunt genul de om care tine extrem de mult la masina sa, uneori chiar "over-protective". smile.gif
Important am inteles ca este sa nu vada accelerari bruste, sau schimbari inferioare de treapta la turatii mari, oricum 3500 maxim 4000 RPM nu am de gand sa depasesc. Am sa fac si cateva drumuri in afara localitatilor in primii km.
hitman1234
octav 38.gif e superba masina,spor la condus,sa n-ai parte de incidente cu ea si te asteptam cu un jurnal separat sofer1.gif
la aproape 18k mi se pare chiar value for money,atat era un g5 1.9 tdi acum vreo 2 ani..traiasca criza laugh.gif
M i h a i
QUOTE(octav_ @ 13 Feb 2009, 07:45)
Sincer voi respecta recomandarea producatorului de a nu abuza de masina in primii 2-3mii de km.
*




Asa scrie in carte? blink.gif blink.gif Nu mai este treaba cu ''1000 km nu se va depasi 130 km in ultima treapta de viteza sau 3000-3500 rpm?'' ...vreau sa spun ca eu stiam ca rodajul dureaza 1000 km nu 2000-3000 blink.gif


Bambule.... doh.gif si tu esti adeptul la : '''cum o ĪNVEŽI asa o ai''?? (sau am inteles eu gresit..postul tau de mai sus..)
bambu
Rodajul propriu zis tine 1000km, dar cica sa le menajam pana pe la 3000km si sa avem pretentii de randament maxim dupa 6000km.
Da, cum o RODEZI asa o ai! Eu nu am fost salbatic, dar am urcat un pic mai sus in ture decat recomanda producatorul. Ideea este doar sa nu o bruschezi, sa nu faci retrogradari abuzive in treapta, sa mergi in sarcina numai cu motorul cald. . .
casper
vazut, atins, placut .... incantat .... invidios, cam astea au fost starile prin care am trecut cand am reusit sa dau de octav. masina artata foarte bine,fara prea multe gadgeturi asa cum ii sta bine unei sportive.
octav sa te bucuri sanatos de ea si fara incidente,pune mana si fa km-i de rodaj mai repede tongue.gif, si tine-te bine cand te uiti la consum, avand in vedere ca treci de la un diesel la o .... sugativa tongue.gif.
cat despre cei 46 de km la bord ... sanatos sa fie octav si sa atinga 100.000 km cu ea fara probleme majore wink.gif.
ideea cu rodajul si eu o stiu, e bine sa ii dai in ture un pic mai sus, sa o inveti cu turatii ridicate dar fara exagerari si bruscari, se pare ca oricum motoarele sunt turate pe standul de probe, asa vorbeste lumea ...
octav_
Mersi domnu' casper. wink.gif
Tocmai am mers pe A1 dus-intors pentru rodaj. Masina se comporta excelent, in ritm de mers normal, 110-130km/h consumul este rezonabil, 7,9-9 litri la suta. Nu am depasit 140km/h, am incercat sa folosesc treptele 4-5-6 pe o plaja de turatii de pana la 5000 rpm.
Cel mai impresionat sunt de tinuta de drum, masina parca e lipita de sosea, chiar si la schimbari bruste de directie parca nu se clinteste. smile.gif
aphophis
normal. Nu degeaba rs-ul clio alaturi de rs-ul megane sunt printre cele mai apreciate hothatch-uri de pe piata..
bambu
Vezi Tiff de la 5th gear, ca e inebunit dupa Clio197 tocmai din motivul asta.
octav_
Am vazut, urmaresc Fifth Gear si Top Gear cu regularitate. smile.gif
Sunetul motorului este de mare efect, pana acum nu cred ca am pornit casetofonul mai mult de 2 minute. biggrin.gif
In alta ordine de idei, astazi am avut prima pana, sad.gif sper si ultima... cand sa plec de la serviciu pe la 4 vad ca masina sta cam lasata de spate. Asadar am avut ocazia sa scot din roata un surub autofiletant si sa testez kitul de reparatie pneuri. Spray-ul si-a facut treaba, roata s-a umflat imediat si am rulat pana la vulcanizare. Am fost la Sama Service, fiind cei mai aproape, insistand sa lucreze cu deosebit de multa atentie sa nu zgarie janta si intr-adevar am scapat cu bine.
Ma gandeam sa iau o anvelopa noua insa nu prea ma dau banii afara din casa. Cei de la service mi-au garantat ca nu voi avea niciodata probleme cu peticul pus. Sincer mi s-a parut ca a lucrat bine, cu mult mai multa atentie decat la orice alte vulcanizari la care am fost pana acum. O mai las asa, sper sa nu apara probleme.
Cu aceasta ocazie am observat ca inainte de predarea masinii nu s-a verificat presiunea in pneuri, avand 1,7 atm pe fata si 1,5 pe spate... glare.gif
octav_
Sa mai reimprospatam topicul cu niste poze...
Dupa o tura pe la munte pe serpentine... wacko.gif
user posted image user posted image user posted image

... urmeaza o spalare ca la carte. rolleyes.gif
user posted image user posted image user posted image
user posted image user posted image user posted image user posted image

Masina are acum 1100 de km... nu prea am avut timp sa mai ies cu ea. Astept sa vina caldurica sa ma pot bucura de drum uscat pentru ca pe frig anvelopele nu prea au aderenta buna.
Duyu
Boala curata o masina ca asta. Am avut ocazia sa ma dau cu un Megane F1 Team si pot spune ca de atunci am ramas "marcat"... Ziua visez F1 Team, noaptea F1 Team, non-stop F1 Team... s-o stapanesti sanatos si sa vina caldura ca sa te poti bucura de ea la performantele maxime (bineinteles dupa rodaj). Merita toti banii o astfel de masina... Si inca o chestie... parerea mea e ca nu ar trebui sa vina cu MP3-Player din fabrica. Nu are nevoie de asa ceva. Sunetul evacuarii face toti banii. wub.gif wub.gif wub.gif

Spor la sofat si bucura-te de ea 1 milion de km fara nici un fel de problema!!! sofer1.gif
octav_
Multumesc Duyu! wink.gif
Crede-ma ca in cei 1100 de km nu cred ca radio-mp3-ul a functionat mai mult de cateva minute. biggrin.gif
calinu'
foarte frumoasa masinuta...s-o stapanesti sanatos!
are lsd?
octav_
Pe Clio R27 nu s-a pus LSD, acesta se gaseste numai pe Megane F1 R26.
Bull87
Cat ai dat pe adaptor si de unde l-ai luat??
octav_
Adaptorul pentru Sony l-am luat in urma cu mai bine de 4 ani de la Falcon (reprezentant Sony, pe Bd Magheru) si daca mi-aduc bine aminte a fost undeva intre 80-100 Euro.
fatal1ty
Octav pe clio ai xenon???sunt curios de faruri si as vrea sa imi cumpar si eu un set....am auzit de la mai multi posesori ca sunt cam proaste dar eu vreau ceva cu lupa ptr xenon sa lumineze frumos....
octav_
Salut! Scuze ca am raspuns asa greu...
Pai pe farurile cu angel-eyes am avut instalatie xenon de 6000K si am fost multumit. Sincer la inceput am fost dezamagit de cum bateau insa mi-am pierdut ore intregi incercand sa le reglez sa bata cat mai bine.
De curand am achizitionat un set de faruri originale Hella cu lupa si instalatie xenon din fabrica care bat mult mai bine decat cele Dectane oricum.
AmunDei
Cand o fi timpul sa vinzi F1-ul ma declar primul client happy.gif . Nu de alta dar la facelift nu imi place de nici o culoare cum a iesit designul, parca e un zambet de broasca...
octav_
AmunDei cred ca esti al 3-lea sau al 4-lea care imi propune. biggrin.gif
Multi ii fac curte masinii mai ales ca are doar 4000 de km si ma stiu cat de disperat sunt sa o ingrijesc. De curand chiar i-am schimbat si uleiul... mici obsesii d-ale mele. tongue.gif

<span class='edit'>18 Oct 2009, 07:36:</span>
Cateva update-uri la Symbol... smile.gif
De ceva vreme tot caut o suspensie reglabila insa deocamdata preturile nu vor deloc sa scada... sad.gif Sper in curand sa reusesc sa pun mana si oe un interior de Clio RS.
hitman1234
De ala mic si rau nu ne mai zici nimic? sad.gif
octav_
Pai ala micu ce sa faca, a participat la parada Roadshow de saptamana trecuta... smile.gif
AmunDei
QUOTE(octav_ @ 17 Oct 2009, 20:19)
AmunDei cred ca esti al 3-lea sau al 4-lea care imi propune.   biggrin.gif
Multi ii fac curte masinii mai ales ca are doar 4000 de km si ma stiu cat de disperat sunt sa o ingrijesc. De curand chiar i-am schimbat si uleiul... mici obsesii d-ale mele.  tongue.gif


Facem licitatie biggrin.gif Bine si pt noi ca stim masina, si pt tine ca o sa-ti iei un pret corect pe ea.

Eu am propus pt ca urmatoarea mea masina, atunci cand o fi timpul sa o cumpar, as vrea sa fie un Clio RS/F1 sau Megane in aceleasi variante. Totul depinde de buget, iar daca as gasi una SH ok as lua-o.

Desi, cine isi ia Clio sau Megane RS nu si-o ia ca sa-si bata joc de masina, ba chiar dimpotriva, dovada schimbul tau de la ulei la 4000 km wink.gif
octav_
Ma bucur ca sunt oameni interesati de masina... eu sper insa din toata inima sa pot sa o platesc in urmatorii 4 ani si jumatate de leasing. smile.gif

twisted
salut, scuze ca postez aici dar cum nu pot sa trimit pm-uri inca alta metoda n-am gasit.
am vazut ca ai schimbat bara fata, bara originala, cu bandouri o mai ai ? daca da o si vinzi ? tongue.gif
octav_
Mai am bara insa nu o vand... am cam pastrat toate piesele originale ale masinii. Ma simt mai in siguranta cu piese de rezerva. biggrin.gif
Am in schimb un set de faruri originale de vanzare. tongue.gif
aphophis
QUOTE(octav_ @ 18 Oct 2009, 22:12)
Pai ala micu ce sa faca, a participat la parada Roadshow de saptamana trecuta...  smile.gif
*


tu ai condus clio-ul, sau cei de la renault la roadshow? tongue.gif
twisted
neah ... faruri nu-mi trebuie tongue.gif sunt noi ale mele ... bara imi trebuie ca am luat un caine si de bine ce era noua bara acu nu mai este ... sad.gif
octav_
aphophis, eu am invartit volanul. Nobody touches my baby! tongue.gif
octav_
Sa mai "revergoram" putin topicul. smile.gif
Prin noiembrie am avut iar tentativa de jante pe 17" si m-am convins ca e prea mult pt Simbol. Ceva poze de de atunci:

user posted image user posted image user posted image

Momentan am atins 66000 km si saptamana trecuta s-a hotarat servodirectia sa ma lase... insa m-am inarmnat cu tutoriale si am reusit s-o repar. :grin:
Ca upgrade au aparut:
- anvelope Hankook V12 Evo 195/50 R15
- protectii de prag de Megane
- covorase originale de Clio
- becuri semnalizare Phillips Silver Vision
- leduri plafoniera si pozitie marca Valixx up.gif

user posted image user posted image user posted image

De Clio F1 ce sa zic, e masina de ocazie, mai o plimb prin weekend, are vreo 5500km la bord :| . A stat toate iarna cumintica sub plapuma de zapada, iar saptamana trecuta am recompensat-o cu covorase RenaultSport si folie Llumar pe toate geamurile, 20% pe spate si transparenta totala pe fata. Am vrut sa o protejez in principal de razele UV care decoloreaza interiorul in timp. Din cand in cand o mai si spal cu metode scratch-free. smile.gif


user posted image user posted image

user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
user posted image
S4b1n
Foarte frumos modificat Symbolul up.gif . De Clio nu mai vorbim... La cat mai multi km fara probleme!

Am si eu 2 intrebari...
Cam cat au costat farurile pe care le ai acum pe masina + instalatia de xenon?
Anvelopele de 195*50 R15 cum se potrivesc pe masina? Adica ating ceva pe interior?.. Ce detalii au jantele de 15" (latime, etalon) ?
octav_
Farurile de pe masina le-am achizitionat de la dezmembrari de pe un Bicorp adus din Franta. Sunt marca Hella si aveau pe ele ridicatoarele de tensiune tot Hella precum si becuri D2S.
Cu anvelope 195/50 R15 circul de vreo 3 ani si sunt foarte multumit. Aveam inainte unele Continental insa se cam imbatranisera. Acestea ofera un raport calitate-pret excelent. Jantele sunt marca Dotz si au latime 6,5J si ET38. Jantele nu ating nicaieri, mai demult aveam distantiere de 20 mm si doar cu acelea atingeau putin in buza la viraje mai stranse.
alexutz23
Presupun ca esti foarte fericit, clio-ul e orgasmic... wub.gif
Admir ,totusi, faptul ca ai grija de 2 masini, iar asta spune multe, in conditiile in care ambele sunt superbe !
eduardsebe
Asteptam joi sa mai vii si cu furia galbena icon_mrgreen.gif tongue.gif
O vad mereu parcata pe la Frigocom...daca nu ma insel a ta este smile.gif
octav_
Mersi alexutz! Symbolul este prima mea iubire, asa ca mi-e greu sa nu-l ingrijesc cat pot de bine.
Clio-ul galben il tin parcat in curtea unei firme, asadar sigur nu este cel de la frigocom. wink.gif
eduardsebe
deci nu e al tau blush.gif
octav_
Cu trecerea anilor au mai aparut unele modificari

- grile fata Clio RS
- volan Clio RS
- scaune fata si banchete Clio 172 faza 2

Duminica m-am pricopsit si cu un set de jante de Clio 182 Cup. smile.gif


user posted image user posted image user posted image user posted image user posted image
Manuel
Indecent de frumoasa! hiptnotizat.gif
sobolan
superba masina,frumos volan,frumoase roti ! am avut si eu un symbol ph4 ....mentinea ar fi ca masinile "de cupa" nu au motoare DCi sleep.gif
Daca ai puteai sa ii pui si un bord complet de ph4 in locul astuia ar fi superba si nu ar fi chiar asa de mult de munca ! wink.gif
octav_
Bordul de faza 4 nu l-am trecut la planuri de viitor insa cine stie, daca se potriveste surub la surub cred ca il trec pe lista.
Sasiul Cup este prezent pe Clio RS 182 si 197 si consta intr-o suspensie putin modificata decat cea standard pentru Clio RS. Spre exemplu la Clio 197 suspensia este cu 30% mai rigida pe fata si 10% pe spate si putin mai joasa (max 1 cm). Elemente care definesc "sasiul cup" sunt culoarea gri antracit a rotilor precum sunt cele prezente pe dci-ul meu. smile.gif
Pentru a armoniza scaunele cu interiorul cred ca voi imbraca in alcantara gri fetele de usi.
S4b1n
Arata excelent, atat interiorul cat si exteriorul ! Felicitari si cat mai multi km !
loczero
tocmai ce ti-am vazut bijuteria si este spectaculoasa smile.gif good job / clean look
octav_
Cu trecerea anilor au intervenit schimbari in garajul personal.
Symbolul are un nou proprietar din 2015, cu greu m-am despartit de el insa pasiunea mea pentru auto are noi directii. M-a purtat sanatos timp de 11 ani in care nu m-a lasat niciodata in drum si am fost foarte multumit de fiabilitate si incep sa regret consumul infim de carburant al motorului dCi.
Ultimele poze cu Symbolul...
RS-ul este in proprietatea mea si va ramane mult timp de acum incolo. A implinit 8 ani si va avea parte de a 8-a revizie in doar 14.000 km.

Familia Renault nu s-a mai marit, a ramas RS-ul, o Laguna 2 2004 si un Megane 2 hatch 2005 al sotiei. Voi prezenta si Megane-ul intrucat e masina de suflet a sotiei si i-am adus multe imbunatatiri fata de dotarile standard (echipare intre Autenthique si Expression).

Prin 2012 am avut dorinta de a incerca un 4x4 si am achizitionat un Hyundai Galloper din 2000 motor 2.5 Tdi insa am ajuns mai mult sa repar masina decat sa ma bucur de ea. Apreciez si acum abilitatea de a ajunge oriunde gratie unor anvelope All Terrain si a unui sistem 4x4 clasic cu reductor si autoblocant spate.

Daily driver este acum un Land Rover Freelander 2, 2.2 TD4 echipare XS una din ultimele masini fabricate MY2015 si de care sunt foarte incantat. Confortul este superior tuturor Renault-urilor conduse avand cutie automata si dotari de bun simt: navigatie pe GDD, sistem audio Meridian pe 11 canale, incalzire parbriz, scaune, volan, tapiserie piele cu alcantara, xenon, etc. Sistemul de tractiune All-Terrain este impresionant, pe zapada si in cateva balti cu namol s-a descurcat de minune chiar daca anvelopele sunt de strada. Am inceput cu imbunatatirile si la Land Rover, nu ma pot abtine sa nu adaug "bunatati" aflate pe modelele mai dotate. Momentan ca imbunatatiri avem: bare longitudinale si transversale de origine, folie transparenta de protectie caroserie (aplicata pe bara fata, faruri, capota, stalpi frontali, plafon, praguri), jante 20" Style 6 de pe RR Evoque. Urmeaza un kit sport de origine (prelungiri bara fata + spate, ornamente praguri stil RR si ornament esapament).

Pasiunea insa se indreapta acum catre un Citroen DS din 1974 luat anul trecut din Belgia. Este masina care m-a impresionat in 2014 cand am vazut un model tot din '74 albastru deschis umbland prin Bucuresti. Nu m-am putut abtine si l-am urmarit pe sofer rugandu-l sa opreasca sa il intreb de masina. Voiam sa o inchiriez pentru nunta si din vorba in vorba m-am imprietenit cu proprietarul care se ocupa cu restaurari de masini avand deja 3 DS-uri facute. Masina pe care o am acum mi-a adus-o chiar acest domn din Belgia evaluand-o personal acolo.
De cand am luat-o am parcurs aprox 4000 km majoritatea in Bucuresti si de fiecare cand ma urc in ea am un mare zambet pe fata. Placerea de a o conduce parca o depaseste pe cea de a o privi. Confortul suspensiei este imcomparabil cu al oricarei masini, pur si simplu pluteste indiferent de denivelare avand efectul de "covor fermecat" atribuit DS-ului la vremea ei. Masina am atestat-o vehicul istoric si urmeaza in viitorul apropiat sa o restaurez pentru a-i accentua frumusetea.

Chiar daca nu activez pe forum citesc zilnic multe sectiuni si ma bucur sa vad persoane care impartatesc pasiunea de a studia si intretine un automobil cu atentie si nu doar a folosi doar pentru scopul ei primar.

Va salut si atasez cateva poze cu garajul meu. wink.gif



<span class='edit'>16 Mar 2016, 14:14:</span>
Alte poze...

<span class='edit'>16 Mar 2016, 14:16:</span>
Alte cateva...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.