djasu82
23 Apr 2009, 19:12
sa nu fie facut la turci si pansonat cica frantuzesc precum au fost multe motoare 1.4-1.6.
26-Kbe
23 Apr 2009, 20:07
Asule daca am luat teapa asta este dar nu cred pt ca, toate actele din cutie sunt in franceza cu holograme plus declaratie de calitate de la importator ..etc.. acum sincer nu mai conteaza bani i-am dat ..
Marco24
24 Apr 2009, 20:29
...am luat eu Setcar(528 ron) cu segmenti si garnitura de chiuloasa(70 ron) Goetze, din Pitesti. Mai ieftin ca la producator.
26-Kbe
25 Apr 2009, 09:23
Salut,
ai grija cu acest set ...am auzit ca pistoanele si camasile sunt facute la brasov si segmenti sunt facuti de turci in germania, din cauza asta am evitat acest set si am luat frantuzesc ...
Spor la treaba
Marco24
25 Apr 2009, 11:21
...orice este posibil. Eu am vb si cu Setcar-ul si cu Taramon-Met(importatorul Goetze) si au garantat ca sunt fabricate in Germania(asa scrie si pe ambalaje). Ca sunt facute de turci in Germania(cum zici tu) sau de africani in Congo tot acolo sunt. Garantia de utilizare este de 85.000 de km(utilizare normala)iar garantia pieselor este 24 luni. Numai sa tin eu masina sa ajunga la km aia.Bafta.
26-Kbe
27 Apr 2009, 20:23
Am terminat motorul ..prima impresie super
...adoua urmeaza maine cand plec in rodaj
Apropo bilele de supernova sunt de dacia 1400 cuzineti sunt cu pana, am cumparat de clio 1.4 mpi si nu sunt buni..atentie ce cumparati ca eu m-am parlit cu 120 de roni
28 Apr 2009, 15:42:Am efectuat primi 380 km si merge brici
....cam aici se incheie problema mea care s-a rezolvat ....drumuri fara belele
saftonel
29 Apr 2009, 21:36
felicitari domnu...cand te fac o liniuta?
)
26-Kbe
30 Apr 2009, 09:44
Saftonel dupa efectuarea rodajului la noua masina facem cate liniute vrei
...DSN-ul nu este de liniute
)))
Marco24
30 Apr 2009, 18:56
Salutare...sa ai bafta cu motorasul!Eu am renuntat la setul motor. Am gasit un motor care merge "ceas" si am facut un transplant.
Merge masinuta brici si am iesit mult mai ieftin. Asa ca...cine vrea un set motor?
cristi87
30 Apr 2009, 19:14
la c bile te referi?? si cat te-a dus toata operatiunea??? cu/fara mana de lucru?? ms
djasu82
30 Apr 2009, 20:17
Nici nu s-a rodat bine motorul si il bagati la liniute
cred ca va da bani afara din casa.
Vroia sa zica bielete
Marco24
30 Apr 2009, 20:52
..poate "biela" mai baieti, nu bieleta. Aia nu prea sta "atarnata" de piston
(vezi ca zice si de cuzineti).
marcykone
1 May 2009, 07:54
Marco24,cu cat dai setul motor?Poate ti-l iau eu!
Marco24
1 May 2009, 12:54
...am vorbit cu marcykone la telefon. Pretul este in sectiunea Bursa.
Salut,
La biele ma refeream...legat de cuzineti sunt de dacie 1400 asta este clar...acum am facut 700 km si totul este ok luni ai string chiuloasa si fac schimbul de ulei .....legat de liniute asta nu este masina de asa ceva
.....daca totul decurge dupa plan pe 16 mai imi vine noua masina ( 1.8/20v/150cp) dar voi pastra si dsn-ul este masina de suflet
)))
Marco24
1 May 2009, 21:24
...1.8 20v 150 caluti???
....imi miroase a Golf IV GTI
Nu sunt banuti pt asa ceva
Octavia RS1
Salut,
Cine ma poate ajuta sa masor compresia motorului ?
Multumesc anticipat
MaLyTyOsU
4 May 2009, 22:06
Ii restrangi chiulasa???
Sau nu am inteles eu bine??
Salut,
Da ca am terminat rodajul si trebuie (strinsa,verificata) si reglati culbutori pt ca le-am lasat un joc mai mare la admisie (0.15).
luciank
5 May 2009, 18:05
QUOTE(Marco24 @ 30 Apr 2009, 18:56)
Salutare...sa ai bafta cu motorasul!Eu am renuntat la setul motor. Am gasit un motor care merge "ceas" si am facut un transplant.
Merge masinuta brici si am iesit mult mai ieftin. Asa ca...cine vrea un set motor?
Cat te-a costat motorul + transplantul ?
salut,
@luciank nu prea este recomandat acest transplant, deoarece nu sti viata motorului si nu sti cum a fost intretinut si exploatat, si eu am vrut in prima faza sa fac lucrul asta dar m-am razgindit, este un risc prea mare totusi plus ca trebuie sa treci si pe la RAR pt (omologare) serie motor, nu stiu sigur daca mai trebuie acum dar in 99 cand am schimbat motorul pe dacie a trebuit sa ma duc la RAR......eu am preferat sa cumpar setul si ce a mai trebuit si sa-l fac cu ajutorul unui prieten , daca ma duceam in service aveam garantie asa nu am plus ca trebuia sa mai platesc si manopera asa am iesit mult mai ieftin cu tot tacamul 1350 ron si am motor nou
MaLyTyOsU
6 May 2009, 00:06
Normal si in manual scrie ca chiulasa nu se mai restrange.La montare se face o prestrangere cu cheia dinamometrica si dupa aia cu o cheie unghiulara in ordinea stabilita.Culbutori ar merge facuti din prima la valorile date.Acum fiecare face cum stie mai bine si cu ce are la dispozitie.
Salut,
@MaLyTyOsU ieri i-am reglat doar culbutori si i-am schimbat uleiul si filtru.....chiulasa nu am strinso pt ca de prima data am stranso cu chaeia dinamometrica la la 7kgf si nu a fost nevoie sa o mai strang....legat de reglajul culbutorilor nu i-am facut stas din prima pt ca nu am stiut......acum am alta problema la ea imi intrerupe la relanti si in mers cand o accelerez, banuiesc ca ar fi din injectoare ca nu le-am curatat nici o data
de cand este masina (2001)....
ursu_83
6 May 2009, 09:51
iti intrerupe cand schimbi vitezele si reiei acceleratia???in mers ma refer.
Salut,
Are intreruperi in momentul accelerari atit la relanti cat si in mers ...
Ex: Merg cu 60 km/h si o accelerez sa cresc in viteza incepe si intrerupe ...
marcykone
6 May 2009, 16:09
Cauze multiple....si eu am patit cu a mea asa,am dus-o la tester de 2 ori,i-am schombat supapa purjare k avea eroare si sonda lambda!Si tot prost mergea!Si sambata trecuta mi-a venit ideea sa pun la loc bujiile pe care le schimbasem acum o luna si jumatate,si le-am pus pe alea vechi si mere masinuta mea de minune!Asa k verifika bine de tot inainte sa bagi banii...
Merci de sfat
sambata vreau sa ma ocup putin de injectoare ca nu au fost curatate sa vedem ce o sa iasa
Marco24
6 May 2009, 17:18
luciank...eu am gasit motorul cu ajutorul unui prieten, la un pret foarte bun(600 ron). Motorul merge foarte bine, nu papa ulei, nu scoate fum, trage foarte bine. Am recurs la schimbatul motorului pentru ca ma costa foarte mult sa-l fac pe al meu(am avut si ghinionul sa-mi crape garnitura de chiuloasa si sa-mi bage antigelul in ulei). Trebuiau rectificate piese, manopera scumpa...plus ca toti mecanicii cu care am vorbit mi-au zis ca n-o sa mai fie niciodata ca unul ansamblat de fabrica. Asa ca daca poti face rost de un motor din sursa sigura si cu bani putini...din partea mea este solutia optima. La mine cotul total a fost de 1200(600 motor, 400 demontat/montat, 200antigel/ulei/filtru/bujii.Bafta.
luciank
9 May 2009, 06:40
Schimbarea motorului implica vizite pe la RAR sau motorul este considerat piesa de schimb?
Motorul este piesa de schimb da trebuie sa treci pe la RAR pt serie omologare etc...
Marco24
9 May 2009, 22:11
Da...trebuie mers la r.a.r. pentru trecerea seriei in carte. In cazul meu imi trebuie: cartea de identitate, devizul de la service-ul care a montat motorul, o cerere tip de la rar si...masina.
A, si normal o taxa...80 ron parca.
L.E. Nu este nevoie de omologare...ca pun acelasi tip de motor. Citez din ce zice r.a.r.-ul:
"Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie."
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.