Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: martorul antidemaraj clipeste / nu se stinge
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Solenza > Probleme tehnice - Dacia Solenza
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
klaus
Nu stiu altii cum sunt, dar eu inca din clasa I-a am invatat sa pot citi si literele mici de tipar, nu-mi este necesar sa folosesc doar literele mari, cum fac multi copii din grupa mare de la gradinita...
george_scala_2004
salut,

daca se inlocuieste bobina din carcasa cheii originale cu un transponder de tip aktp nu vor mai fi probleme.

http://www.orice-cheie.ro/cipuri-transponder.htm
http://www.keypro.ro/transpondere.html
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2205316
crasus
salut.pentru zlate58.eu nu pot sa trimit pm.sunt din bucuresti
ionutiulia
pt inginer rotaru.lasa un numar de tel sa te caut maine dupa orele 15.nu mai merge smasina.ai lasat mesaj sa te caute cei cu probleme.
klaus
userul ingRotaru nu a mai dat pe aici de vreo 4 luni...
ionutiulia
sal klaus.pai si in situatia asta ce fac?ca nu mai merge masina si poate o pot rezolva mai ieftin , ca le service sti si tu cum este.multumesc.ma poti ajuta?
bogdan103
Am patit si eu in urma cu 2 luni. Am oprit in Alba si nu a mai mers...aceleasi simptome. Solutia este sa folosesti cealalta cheie deoarece este defect cipul din cea utilizata recent. In cel mai rau caz este defect"cititorul"de la masina. Ca sa-ti schimbi cheia te cost vreo 800 ron dar exista si posibilitatea de a o schimba la 100-200 inca scrisa pe carbon.
sosoro
Astazi de dimineata am intampinat si eu aceasta problema:

- cand introduc cheia, led-ul clipaceste foarte repede, iar masina nu porneste (electromotorul, cred, se aude)
- daca, in timp ce pornesc motorul, apasa butonul de deschidere centralizata, porneste
- cea de-a 2 cheie se comporta similar

Am constatat ca dupa ce merg cu masina, problema dispara. Daca lasa masina mai mult timp (1-2-3 ore), problema reapare.

Cum se poate rezolva?


De asemenea, de ce la cea de-a 2 cheie nu imi merge inchidere centralizata (led-ul se aprinde..)?
myx
Am si eu probleme cu cheile.
Masina este Solenza din iunie 2003, ambele chei cu telecomanda, un singur buton.
La cheia principala m-a lasat inchiderea centralizata acum 2 ani. Puteam porni masina cu ea.
Dupa mai mute incercari, mi-a mai mers inchiderea centralizata de doua ori si atat.
Interesant este ca daca puneam cipul de pe principala pe cheia de rezerva mergea telecomanda. Daca puneam chipul de pe rezerva pe cheia principala nu mergea.

Acum un an, am folosit din nou cheia principala, am oprit-o si la pornire nu a mai vrut. Ledul de pe bord clipea intermitent.
Ieri cheia de rezerva a inceput si ea sa faca figuri. nu mai mergea telecomanda.
Aseara am facut teste din nou cu cheia principala si am observat ca daca pun cheia de rezerva in contact, si pe urma cheia principala, functioneaza pornirea, daca o scot si o pun iar, nu. Telecomanda tot nu functiona la ea.

Azi dimineata nu mi-a facut probleme cu inchiderea centralizata.(cheia de rezerva)
Sa ma astept sa pice de tot?
Este cheia de vina?


george_scala_2004
salut,

cipul din cheia de rezerva inca mai este recunoscut de antidemaraj. iar daca este recunosct se dezactiveaza pentru 10 secunde, de aceea porneste cu cealalta cheie.

de urgenta inlocuita bobina antidemaraj cu un chip transponder. la bursa sint citiva useri care se pricep. eu am rezolvat problema in decembrie.

bafta,
calin_bm
cam la ce pret merg transponderele?
crick
Azi am avut o surpriza: la introducerea cheii in contact ledul a inceput sa clipeasca des;surprins,am scos cheia repede din contact,am dat o inchidere-deschidere usi din telecomanda cheii,am introdus-o in contact si a fost recunoscuta.Sa fie oare acesta inceputul sfarsitului? UCE este curat ,uscat.La cheia de rezerva nu mai functioneaza telecomanda demult dar este recunoscuta iar incuierea o fac mai tot timpul din alarma. sad.gif
george_scala_2004
luati legatura cu doctorasul, spiridon, nicolae22, vevepatronu, sherlock. ii gasiti la bursa.

bafta,
vladgsm1
Te pot ajuta cu anularea immobilizatorului.
vladgsm1@yahoo.com
0724390701
crick
Multumesc,dar nu renunt la antidemaraj.Deocamdata sunt recunoscute ambele chei,mai putin telecomanda uneia,dar nu e bai ptr ca folosesc inchiderea din alarma.In momentul cand n-o sa mai pot folosi o cheie deloc,o sa trec pe UCH.
ionutz_zb
Am o DSN,am coborat azi sa ma duc la munca,am apasat si incercat inchiderea centralizata si nimic...,am deschis cu cheia m-am uitat in bord nimic...si acel beculet nu mai clipea deloc e mereu stins,am pus contactul nu sa miscat si nu sa aprins nimic in bord,de pornit nici atat,nici macat automatul nu merge sau se aude e moarta toata.Ce sa fac sau ce are ca trebuie macar sa o pornesc,sa ma duc in service.Un sfat sau o parere despre ce anume e problema si ce trebuie facut(SUNT DIN BACAU). Din ce am citit am inteles ca e vorba de un decodor UCE dar nu stiu unde e situat sa vad daca nu cumva e plin de apa cum a plouat si cum se dezactiveaza cine ma poate ajuta?
calin_bm
nu trebuie sa o duci in service,masoara bateria sau pune alta,iar daca nu e aiaasigura-te ca cei de la service chiar stiu ce inseamna ecu/uch si imobilizare.
daca ai intrebari,ma poti suna pe 0742 028302.
si vezi ca esti pe aria de solenza wink.gif
danutonea
Am o problema si nu stiu de la ce-ar putea sa fie. Pun contactul, timp in care se aude pompa de benzina, raman aprinse la bord martor pres. ulei, incarcare baterie, martor nivel combustibil si martor lichid de racire. Dupa vreo 3 sec. se stinge martorul antidemaraj, martor nivel combuctibil si martor lichid de racire. Demarez si porneste. Ledul antidemaraj ramane stins dar se mai aprinde inca o data martor nivel combustibil si martor lichid de racire pentru 1-2 sec.
(deci se aprind din nou dupa care se sting ceea ce n-ar trebui sa se intample). Nu se intampa mereu, cand si cand. Nu stiu de la ce-ar putea fi. Multumesc!
zambet
Salut baieti , sant din Bucuresti si am o Solentza din 2003, acum cateva luni nu mai pornea masina cu cheia care are centralizarea pe ea si am folosit-o pe cea de rezerva care e simpla . Acum nu mai vrea sa porneasca nici cu cheia asta, ce sa fac ? Ma poate ajuta cineva cu un numar de tel ceva?
Ideea este ca nu vreau sa o duc la reprezentanta pentru ca sant niste jepcari , te pune sa schimbi tot sistemul (( chei + cititor) . sad.gif sad.gif sad.gif
george_scala_2004
salut,

ai cautat pe bursa ? vezi ca sint niste baieti de treaba, supermeseriasi...bucuresti, iasi, pitesti,...cu preturi parfum...
shake
salut , va rog sa ma ajutati si pe mine , am avut un accident , destul de grav , masina lovita in partea stanga , si cred ca s'a dus calculatoru de langa baterie ideea e ca numai porneste ledu se aprinde intr'una urmeaza sa ma duc la constatare si vreau sa stiu ce le zic la aia despre calculator ....
momentan am avut de umblat pe la municipal , politie si etc cu prietena , ca ea a fost mai grav , pe mine ma doare spatele cand ma fortez si sunt speriat moral si psihic , in sensu rau , fiindca mi'e frica sa mai merg singur pe strada

multumesc
cristian corbu
bafta si succes!imi pare rau de necazul tau... daca i dus calculatorul ...la dezmembrari..... stiam si eu pe unul care a dezmembrat solenza.
klaus
Parerea mea e ca-i o problema de UCE decodor mai degraba decat de UCE injectie.
shake
la service mi'au spus ca este "imobilaizeru" (immobilizer) ,problema este ca acesta a fost refuzat de catre asigurare sa fie schimbat , iar intrebarea mea este daca se poate repara? baietii au zis ca masina o sa plece din service pornita si sa nu'mi fac griji
B.06.DAN
Am citit cu atentie acest topic si nu am inteles cum se rezolva problema cu cheia!!!!

Am exact aceeasi problema amintita si de altii: Solenza din 2003, doua chei cu cate un buton, la cea folosita in mod curent (deci de 7 ani) nu mai raspunde decodorul (beculetul clipeste des, motorul se invarte dar nu porneste). Mentionez ca acea cheie este folosita ca telecomanda de descuiere-incuiere si nu mi-a facut probleme. De fapt, acum vreo 3 ani am scapat cheia pe jos si telecomanda nu a mai functionat, am desfacut-o crezand ca a sarit bateria, dar de fapt sarise microintrerupatorul (se dezlipise de pe placa de circuit). Am fost la un prieten care are statie de lipit profesionala, mi l-a lipit la loc si mi-a functionat de atunci fara probleme (adica vreo 55000km), asa ca elimin aceasta cauza din .
Am luat cheia de rezerva si masina porneste fara probleme.
As dori sa rezolv problema aceasta si astept sugestii
klaus
Sugestia 1:
mergi la amicul tau sa refaci lipiturile bobinei de pe placa cheii.
Sugestia 2:
Daca sugestia 1 nu da roade, schimba UCE decodor cu UCH. Sunt pe la bursa niste cetateni.
B.06.DAN
QUOTE(klaus @ 9 Dec 2010, 23:04)
Sugestia 1:
mergi la amicul tau sa refaci lipiturile bobinei de pe placa cheii.
Sugestia 2:
Daca sugestia 1 nu da roade, schimba UCE decodor cu UCH. Sunt pe la bursa niste cetateni.
*


Mersi de raspuns! Este posibil sa fie lipiturile ...
Am desfacut cheia si am privit cu atentie (cu lupa) cablajul si lipiturile bobinei. Nu am observat fisuri la lipituri. Am scos si bateria si am masurat tensiunea 3.4 V. Am curatat contactele bateriei, am refacut montajul, si stupoare: a mers din prima.
Am scos bateria din cheie si am incercat din nou contactul: becul clipea des.
I-am pus bateria la loc in cheie si masina a pornit.
Eu credeam ca imobilizatorul citeste codul cheii fara ca aceasta sa fie alimentata (ca etichetele antifurt din magazine). M-am inselat!
Dar cum telecomanda de deschidere/inchidere usi functiona si inainte, este, intr-adevar posibil sa fie vreun contact imperfect pe undeva.
vladut88
nu stiu ce sa ii mai fac, licare ledu cand pun contactu incontinu ,cheile au in jur de 10 maxim 12 luni ,1 cheie nu a fost folosita de cand le-am schimbat maxim de 4 5 ori ,nu am avut nici o problema cu cheile de cand leam schimbat pana acuma dimineata ,cu ambele chei face la fel ,tin sa mentionez ca am avut o problema la uce de la apa ,dar sa rezolvat saptamanma trecuta prin lipirea unor contacte ,aseara am zis ca ce ar fi sa izolez uce cu silicon ,zis si facut il pun la loc bag masina in garaj si dimineata licare ledu cu ambele chei ,ce sa ii fac am desfacut uce am verificat totu e bine ,am incercat si cu butonu de pe cheie apasat, si topt asa e ,cheile ambele is cu un singur buton
vladut88
S-a rezolvat prin tractare la service luni dupa masa si am tot insistat sa ,se uite la ea si nimik si azi am tractato ,dinou acasa luat uce jos dus la un service reparartii televizoare refacut unele lipituri si merge stas acuma ,in serviceul auto zicea ca is gata capele de chei ,seara am siliconat uce ,dimineata nu mai recunostea de fel nici o cheie ,o cheie (nu au un an de zile) nu a fost folosita 100 de km ,eu tind sa cred ca acea silicomnare a UCE-uli la oxidat si nu mai facea contact ,acuma merge ceas
augustin87r
Eu nu inteleg de ce se distruge capatul de cheie ca acolo nu e ceva pe care sa il uzezi mecanic. Nu intra nici apa in carcasa respectiva, nimic. Poate lipiturile mai fac figuri, dar nu intotdeauna ele sunt de vina. Totul e perfect ,dar nu merg...
augustin87r
Cum scriam si mai sus, fiind intrigat de cauza defectarii captetelor de cheie am tot cautat si pe placa si pe internet. Forumurile straine sunt total inutile pt asa ceva. Desi ii costa mult, schimba tot in service. Am gasit un domn care ofera o explicatie plauzibila si adevarata, intrucat am probat-o si eu. Il citez :

Problemele apar datorita faptului ca la inchiderea si deschiderea usilor se preseaza pe cablaj care se fisureaza. Refa lipiturile la piese si trecerile metalizate de pe o parte pe cealalta. Fi foarte insistent si meticulos. Eu am tras de ele vreo 5 ani relipindu-le din timp in timp. Pana acum 3 luni cand nu a mai mers niciuna. Am vorbit cu electricianul de la vechea Dacia Service Relav de pe elforum. Link :

http://elforum.ro/viewtopic.php?f=21&t=55255

TRecerile de care vorbeste sunt cercurile din poza. Trebuie curatate de vopseaua verde de protectie. EU am trecut un fir de lita prin gaura si l-am cositorit la ambele capete. AM taiat excesul (normal). Am reincalzit si lipiturile integratului si am adaugat fludor la terminalele bobinei. Nu toate trecerile au legatura cu decodorul. De o saptamana imi functioneaza din nou cheia. Inainte refacusem doar lipiturile bobinei si nu m-a tinut mult. Nici cu lupa nu am descoperit nimic, dar se pare ca asta a fost problema....microscopica. tongue.gif

Merita incercat. EU va pot ajuta pe gratis ca nu e mare lucru pt mine si nu aveti nimic de pierdut, eventual ramane tot cum a fost inainte laugh.gif

Imagini cu alte tipuri de transpondere , care au viata mai mare pt ca sunt incapsulate in sticla...

http://affordablelock.net/Portals/0/keyblank_5.jpg

spiridon
Unele nu se mai pot repara, asa ca se recurge la programarea unui transponder fara alimentare, de exemplu PCF7931AS, care nu mai depinde de o sursa de alimentare si care este independent de partea de telecomanda. Acestea independente sunt sfinte !!! (nu se strica niciodata).

Paradoxal la Loganuri am intilnit multe cazuri in care cheile cu cip simplu nu mai sunt recunoscute ! si nici nu mai pot fi reprogramate !

Am si eu... un topic pe la bursa...
dc_copilu
Salutare,

@spiridon - Se gasesc de cumparat aceste transpondere fara alimentare si unde se pot programa?

Mersi anticipat si o zi buna!

Cu respect,
dc_copilu

P.S. Eu sunt din TM.
remusika
Am si eu o intrebare daca se poate da un rasp. am o solenza din 2004 1,9D si as vrea sa stiu daca se poate regla farurile din blocu optik ca din interiorul masini nu functioneaza . astep ras si ajutoru vostru va multumesc mult smile.gif smile.gif
Maskatu
Ce intelegi tu prin "bloc optic"? Farurile se pot regla in doua feluri:
-prin rotita aceea aflata in interiorul masinii
-prin reglajul "manual" sub forma unui surub, care se afla pe carcasa farului, inspre motor.

Totusi, daca ai problema aceasta, ar trebui sa verifici reglajul pe cablu, sa vezi daca nu cumva, au sarit cablurile din pozitie sau s-a defectat reglajul din ele. Daca este defect reglajul nu prea mai ai ce sa le faci, pentru ca reglajul manual din surubul aflat pe far, depinde de reglajul pe cablu din interior. Sau poti sa mergi intr-un service sa ti le regleze intr-o pozitie neutra dar cand vei avea mai multi pasageri va fi mai nasol pentru ca nu le vei putea cobora.
klaus
mai remusika mai, da' matale poti posta macar o singura data in vreun topic care chiar sa aibe legatura cu problema ta?
ramsen
QUOTE(remusika @ 6 Mar 2011, 19:51)
Am si eu o intrebare daca se poate da un rasp. am o solenza din 2004 1,9D si as vrea sa stiu daca se poate regla farurile din blocu optik ca din interiorul masini nu functioneaza . astep ras si ajutoru vostru va multumesc mult smile.gif  smile.gif
*


poti regla farul direct din el...am facut eu asa ceva dupa ce cablele de reglaj mi s-au rupt...
meserie2006
am si eu o solenta diesel avantage din 2003 si nu porneste
- 2 chei cu buton
- ledul demaraj clipeste intruna dupa ce bag cheia pe pozitia M
- electomotorul se aude dar motorul nu vrea sa porneasca

ce ar putea fi si unde este acel UCE si cum arata - sa verific daca nu are apa

Acum masina sta aiurea pe un drum ca nu vrea sa mai porneasca....pls help
klaus
1. UCE-ul decodor e pe stalpul usii fata stanga, sub bord.
2. Daca ledul demaraj clipeste intruna, dai degeaba la demaror ca nu o sa-ti dea uce injectie comanda de injectie. Deci atata timp cat ala clipeste, nu mai da la demaror
3. Daca ledul e aprins (ala de clipeste), UCE-ul decodor e oarecum alimentat. Eu as verifica insa si sigurantele si mufarile UCE-ului decodor.
4. As banui defectarea cheilor, cel mai probabil. Incearca sa pornesti tinand apasat pe butonul de incuiere (aceasta metoda apasa placa cheii si mai face niste lipituri reci). Daca iti pleaca o duci pana acasa/service si rezolvi acolo problema
meserie2006
Am facut urmatoarele operatiuni

- am incercat de vreo 20 ori sa pornesc cu ambele chei cu buton -apasat si neapasat butonul - fara succes
- am decuplat bateria si am incercat iar fara succes vreo 5 ori
- am mai incercat odata cu butonul apasat si a pornit (la o cheie nu mai merge sa deschid portiera din telecomanda - cred ca bateria e dusa)

- am dus'o in fata blocului, fiind duminica- am oprit si pornit din nou in max 10 secunde cu succes
- am oprit iar pt mai mult de 10 sec si nu a mai pornit


- UCE- nu prea l'am gasit ca nu stiu cum arata- am bagat mana sub bord si era uscat (deasupra de unde deschid capota)

Am sa merg sa stau de vb cu cei din service dar fara masina sa vad ce imi zic
klaus
Trebuie sa schimbi colectia UCE decodor-chei.
Vezi poate reusesti sa faci o treaba mai ieftin decat in service (cred ca prin zona ar fi userul spiridon din iasi mai aproape)
meserie2006
Am fost in service si costa 1.400 lei fara manopera (in pret intre uce, 2 chei si incuietorile care oricum vin ca vreau sau nu vreau)

Ar mai fi varianta mult mai ieftina... la cineva sa umble la UCE si sa anuleze din soft nu stiu ce. Care ar fi dezavantajele:

- masina doar din cheie o deschid (mecanic)?
- masina o inchid doar din cheie -mecanic si cu butonul de inchidere centralizata? (in prezent inchiderea centralizata functioneaza si din cheie)
- poate fi usor pornita cu orice cheie?

Cum pot sa scot UCE ca sa-l duc la "service"?
klaus
La anularea antidemarajului nu se anuleaza si functia de RF (inchidere din cheia cu telecomanda - din cate stiu eu).
Si da, poate fi pornita cu orice cheie in aceasta situatie (e adevarat, hotul nu stie asta, dar ledul trebuie facut sa clipeasca cu un circuit astabil sau asemanator, ca sa insele hotul)
Alte solutii alternative:
1. Faci un chip (transponder) copie dupa cheie (daca merge dupa astea cu rf, nu sunt sigur) pe care il lipesti in cheie (sau pe bobina decodoare, dar atunci porneste cu orice cheie).
2. Te duci la un mester care poate virginiza UCE decodor si-ti rescrie alte chei (aia din service nu prea stiu asta, ca nu e oficiala, e mai dificila si trebuie un programel mai rar)
3. Iti pui un UCH in locul UCE decodor, cu chei cu tot (baieti din pitesti - stiu, e destul departe - fac aceasta operatiune, sunt pe la bursa
4. alimentezi permanent UCE decodor dupa ce a reusit sa porneasca masina (sa nu se ia curentul cand intrerupi contactul - UCE decodor face verificarea de cheie doar dupa ce i s-a luat contactul). Din cate stiu ar trebui sa mearga. Cu dezavantajul consumului permanet si reluarii actiunii la schimbarea bateriei.
5. Inlocuiesti toata colectia, uce decodor-chei.
In ordinea preturilor ar fi cam asa:
- alimentare permanenta UCE decodor
- transponder copiat
- eliminarea imobilizatorului
- virginizare UCE decodor
- montare UCH
- montare colectie UCE decodor-capete chei.
meserie2006
multumesc pentru informatii

Azi am incercat sa scot UCE sa vad totusi daca nu are apa dar nu am reusit cum

- UCE e intr-o cutie neagra cu o mufa albastra in sus?
-langa cutia neagra mai sunt mai multe cutiute cam 4 cubice?
- are vreun surub? clema?
- trebuie sa desurubez ceva prin locul unde sunt sigurantele?
-UCE il scot tragand in jos sau in sus?

Azi mi-a pornit masina cu ambele chei dupa 2 zile incare nu a circulat...
Steamy
Pentru meserie 2000

Spui ca esti din SV. Eu am rezolvat problema cu niste baieti de la service Pastrav (in Sf. Ilie). Pe baiat il cheama Lucian (Luci). Intrebi de el sau de Bobina. Te costa max. 200 RON.

Bafta
Ianimen
Salut sant de curand posesor de Dacia Solenza Scala din 2004 iar de ceva vreme am observat ca becul de antidemaraj clipeste des dupa ce pun contactu, doar ca spre deosebire de restu lumii cu aceeasi probleme mie imi porneste motoru si functioneza foarte bine, beculetul continuand sa clipeasca .
Masina porneste cu ambele chei cu buton pt inchiderea centralizata, doar ca licaritul devine foarte enervant mai ales noaptea .
Care credeti ca ar fi problema ?
meserie2006
-poate ai IMMO OFF la masina, poate fi pornita cu orice cheie
- eu am incercat sa fac IMMO off la masina mea 1.9 din 2003, dar asta presupune sa intru in l computer cu dezavantajele

- nu stiu daca se poate
- odata desfacut computerul nu se mai poate pune la loc ca lumea, fiind fara suruburi - intra praf,etc
- nu se mai poate face diagnoza ulterio -fiind intrerupt legatura.

any ideea?
shade4free
si cheia mea incepuse sa dea uneori chix,nu era recunoscuta ,si cum era si normal nu pornea.
Azi am fost la real in constanta ,este acolo un baietel care face chei,am vorbit cu el,,a zis ca se rezolva,cipul este pe duca a zis.
M-a costat 100 de lei.A bagat cheia intr-un aparat sa ii citeasca frecventa,dupa care a rupt acea bobina de pe placa si mi-a bagat alta separat .
Nu stiu daca pretul este mare,dar nu mai am emotii cand bag cheia in contact smile.gif
CIPTUNING
Inchiderea din cheie iti mai merge? Mie mi-a zis ca este posibil sa interfereze sistemele si mi-a scos-o.
george_scala_2004
[attachmentid=1627715738] masina de citit si clonat cipuri chei auto
[attachmentid=1627715737] transponder - virgin (cip) cheie auto
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.