Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme carburator
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Nerro
imi picura benzina pe langa clapeta de acceleratie prin locul incercuit cu rosu din prima poza...are ceva ? ce pot sa-i fac sa nu mai picure. Si inca ceva ,am vazut la alte carburatoare ca au ceva in pus fata de al meu...am incercuit cu rosu in poza nr 2 ce imi lipseste mie..are vreo inportanta ala de acolo ?
Mr_Devil83
schimbi axul clapetei de acceleratie si bucsele de teflon.

Carburatorul alalalat de l-ai pus tu aici nu este carfil, e o copie de aia chinezeasca. Nu-ti bate capul cu el ca e prost.
Nerro
trebuie sa cumpar axul clapetei de acceleratie? si bucsele de teflon unde sunt?.....carburatorul din poze nu este al meu ...l-am gasit pe net si l-am pus aici ca sa pot arata de unde picura benzina.
baranga
inceraca in prima faza sa schimbi doar bucsile de teflon;mai intai se uzeaza bucsile;numai daca mergi muuult timp cu bucsile uzate se uzeaza si axul clapetei wink.gif
Nerro
care sunt bucsile de teflon si unde exact le gasesc...sincer nu am avut probleme de natura asta pana acum si nu stiu care sunt....
za_kristake
mergi la magazinu de piese auto si ceri bucsile de teflon de la axulclapetei de acceleratie
Nerro
mai am acasa 2 carburatoare aduse de tata de la servici ,si de asta intreb care sunt aceste bucsi de teflon sa vad poate le am la carburatoarele astea si le iau de acolo sa nu ma mai duc sa cumpar ,mai ales ca e weekend si sunt inchise magazinele.
PH-06-BOA
Demontezi carburatorul de pe masina (montat, e posibil sa scapi seva in galerie, si nu-l scoti doar daca intorci masina cu rotile in sus), desfaci piulita de la capatul axului clapetei, apoi cele doua suruburi de la clapeta (s-ar putea sa fie putin stemuite, sa nu se poata desface intamplator), demontezi parghia de legatura cu pompa de sprit, si scoti axul afara. Abia atunci ai sansa sa vezi bucsile, care sunt in cele doua lagare de sprijin al axului, de-o parte si de alta a clapetei.
De la cele vechi, risti sa nu le scoti intregi, si le strici si p-alea, care, poate nu curg.
Eu vad alta problema. In mers n-ar trebui sa curga, iar cand opresti, numai daca inunda. Daca spritui prea mult cu motorul oprit, iar curge.
Ce-ai incercuit la a doua poza, e un prezervativ aiurea, la surubul de reglaj amestec.
ionut.tanase
Prietene, inainte sa te apuci de schimbat bucsile de teflon de care spun baietii (si precizez ca au dreptate) fa un lucru preliminar: regleaza nivelul plutitorului in CNC (camera de nivel constant). Este posibil sa ai nivelul prea mare sau sa iti ramana plutitorul blocat pe inchis din cauza cuiului poanto (cum am patit eu) si de aici si acea scurgere a benzinei.
Eu am patit la fel si am schimbat acele bucsi de teflon insa fara nici un rezultat. Abia tarziu mi-am dat seama ca plutiorul ramanea blocat pe inchis din motivul enumerat mai sus si am procedat la schimbarea cuiului buclucas.
Abia dupa aceasta verificare te apuci de schimbat bucsile de teflon.

Succes!
neamtzu25
si eu am aceasi problema cu picuratul benzinei dar nu mar deranja asa mult ptr ca nus e vede decat la ochi ca se aduna mizerie acolo pe talpa,am schimbat atat ax cat si garnitury teflon dar tot degeaba,e ceva rau daca merg asa??/?.....o sa incerc sa mai umblu pe la el dar cand o sa fiu mai liber...bafta
Mr_Devil83
Daca ai tavita sub carburator e aproximativ safe, daca insa tavita aceea lipseste cam risti sa iei foc.
Nerro
Plutitorul nu ramane blocat ,nivelul plutitorului din CNC este facut la 7mm, am desfacut cele 2 carburatoare de care va spuneam ca le am de rezerva si nu am gasit nimic inauntru acolo unde este axul clapetei de acceleratie.(am sa ma duc maine sa cumpar bucsele). Nu imi picura in mers ....dupa ce fac un drum si opresc masina atunci imi picura ....am schimbat jigliorul ala cu bila de la ciocul de papagal am zis, poate e ala de vina dar nimic tot picura ..repet doar dupa ce opresc masina se vede pe tavita de sub carburator o pata de benzina.
razvaneluu
da ala nu e carburator de dacie smile.gif) acolo normal era surubelu de la aer
krapcarasu
membrana la pompa de sprit ai schimbat-o? de sub ea curge
Nerro
am verificat membrana e ok...picura pe la axul clapetei ...ma duc maine sa cumpar bucse teflon sa le schimb sa vad ce rezolv.
krapcarasu
dupa oprire nu are ce sa caute benzina acolo in interior pe clapeta. La fiecare desurubare a cioclui se schimba inelele mici de cupru, asigura-te bine ca lucreaza biluta
Nerro
am pornit masina,dupa care am pus pe cineva sa o opreasca si yo am stat si m-am uitat in carburator sa vad de unde vine benzina pe clapeta de acceleratie....am observat ca din ciocul de papagal nu picura....dar totusi exact la oprirea masini se umezeste clapeta dar nu pot sa-mi dau seama de unde....jigliorul ala cu bila si ciocul de papagal l-am schimbat si saibele de cupru la fel...nu curge pe acolo.
krapcarasu
garnitura dintre capac si corp, nivel prea mare poate, oi fi pus 7 dar daca nu inchide bine cuiu? sau se umple mai tare de (jum)plan inclinat
vladut88
QUOTE(razvaneluu @ 26 Jul 2009, 08:55)
da ala nu e carburator de dacie smile.gif) acolo normal era surubelu de la aer
*



este carburator de dacie mai vechi ,ele aveauo aparatoare, daca dai jiclorul jos acea aparatoare iese afara
PH-06-BOA
V-am spus de nenumarate ori, ca metoda cu milimetrii, tigari ,creioane, e labareala. Poti sa-l pui si la 15 mm, daca-i prost, tot inunda.As vrea sa terminati cu astfel de sfaturi, sa scoateti din vocabular asta, ca d-aia nu va iese. LA JUMATATEA planului inclinat. Reglezi plutitorul, pui capacul fara sa-l strangi in suruburi, dai la coada, cand nu mai primeste ridici capacul, vezi nivelul, iar reglezi, iar pui si dai la coada, si asa pana obti ce vrei. Nu esti sigur ca tine cuiul, intoarce capacul cu plutitorul deasupra, si porneste motorul sa mearga la relanti (sa fie benzina in camera, si al doi-lea om). Daca curge pe la cui, chiar si apasat putin cu mana pe plutitor, nu e bun cuiul.Daca se opreste dupa ce ai apasat, e returul infundat. Astea sunt ca repere, dar adevarul total, difera de la pompa la pompa. Sau limba, face minuni pana la batranete.
ydaniel
QUOTE(vladut88 @ 26 Jul 2009, 20:52)
este carburator de dacie mai vechi ,ele aveauo aparatoare, daca dai jiclorul jos acea aparatoare iese afara
*


aparatoare aia se punea din fabrica la toate carburatoarele noi:)
EscortGUV
QUOTE(PH-06-BOA @ 26 Jul 2009, 21:07)
V-am spus de nenumarate ori, ca metoda cu milimetrii, tigari ,creioane, e labareala. Poti sa-l pui si la 15 mm, daca-i prost, tot inunda.As vrea sa terminati cu astfel de sfaturi, sa scoateti din vocabular asta, ca d-aia nu va iese. LA JUMATATEA planului inclinat. Reglezi plutitorul, pui capacul fara sa-l strangi in suruburi, dai la coada, cand nu mai primeste ridici capacul, vezi nivelul, iar reglezi, iar pui si dai la coada, si asa pana obti ce vrei. Nu esti sigur ca tine cuiul, intoarce capacul cu plutitorul deasupra, si porneste motorul sa mearga la relanti (sa fie benzina in camera, si al doi-lea om). Daca curge pe la cui, chiar si apasat putin cu mana pe plutitor, nu e bun cuiul.Daca se opreste dupa ce ai apasat, e returul infundat. Astea sunt ca repere, dar adevarul total, difera de la pompa la pompa. Sau limba, face minuni pana la batranete.
*



Cum adica la jumatatea planului inclinat? Poti fi un pic mai explicit ca nu tare mult mi-as dori sa reglez plutitorul cum zici tu ca stiu ca nu vorbesti prostii. Il tii vertical si il reglezi la 45 de grade de capac sau cu plutitorul in sus?
In carte scrie intr-adevar de 7 mm, dar asta se aplica probabil in momentul in care iese pe poarta fabricii. Dupa 100 km deja e alta poveste tongue.gif .

31 Jan 2010, 11:16:
Am inteles. Am citit pe alt topic unde explicai ce inseamna planul inclinat. Este unul din peretii C.N.C.
maho
Am observat (aruncand un ochi pe la motor, azi, dupa ce-am oprit masina) ca-mi da cate o picatura de benzina la ~10 sec., pe la capatul de sub carburator al sarmei agatate de tija pompei de sprit (deci nu capatul de sub pompa de sprit, ci cel de sub mijlocul carbului). De unde poate fi, o avea legatura cu faptul ca anul trecut am schimbat garnitura la pompa de sprit, cea veche fiind exfoliata ?
nikuniku
vezi daca ai joc la axu de la clapeta?
bygy007
eventual vezi garniturile de teflon de la ax
Kanutza_77
Schimba garniturile de teflon de la clapeta acceleratie.Costa cativa lei cred.Se monteaza cu usurinta.Nu este in regula sa picure benzina!!
maho
Merci, o sa vad maine (acum e prea cald, si nici n-am garnituri de teflon prin cutia de scule). Oricum, n-o las asa, ca n-am chef sa testez extinctoru'.
L.E.: 'tu-i sãrciu' mã-si...inainte de a deschide topicul, am cãutat sã mã conving cã nu s-a mai discutat, acum, de pe goagãl, vãd cã a mai fost ceva identic prin 2009:
http://www.daciaclub.ro/Probleme-carburator-t154997.html
In concluzie, ãsta se poate inchide (sau sterge), merci de ideea cu bucsele de teflon.

Moderator edit: Am ales solutia a III-a, le-am unit.
Tudor Badescu
Nu trebuie sa dea cu benzina pe acolo oricat de uzate ar fi tefloanele alea.Un nivel prea mare in carburator,cui poantou care nu inchide bine pot duce la scurgeri de benzina prin centratorul de amestec pe clapeta de acceleratie si de acolo,pe langa ax,afara.Mai e posibil ca sa fie infundata comunicatia dintre camera de nivel constant si zona centratorului de amestec;in camera de nivel constant se formeaza astfel presiune dupa ce s-a oprit motorul si im pinge benzina in centratorul de amestec,de acolo pe pedala,s.a.m.d.
Kanutza_77
Chiar si nou carburatorul poate sa aiba piese proaste deci,cum s-a spus de multe ori inaintea mea,schimba bucsile de teflon,pentru a doua poza nu vreau sa ma pronunt,iar in legatura cu nivelul,asa cu spun cativa colegi,sa fie la jumatatea planului inclinat.
Daca si dupa ce schimbi bucsile mai curge, probabil alezajul de la clapeta nu este corespunzator.
maho
Mda, incepe sa capete sens: am facut un drum mai lung (pe care inainte il facusem cu un consum f. bun, sub 7%), si acum am consumat cam 7,95%. Daca le pun cap la cap, probabil ca schimbarea bucsilor de teflon nu va rezolva problema, banuiesc ca e vorba de cuiul poantou.
O sa revin cu rezolvarea.
Andyno
ce trebuie sa schimb sa numai se umezeasca de benzina? si daca dau de clapeta de 2 ori picura benzina.
maho
Problema rezolvata.
Plutitorul avea un por si era pe jumate plin cu benzina (l-am inlocuit). Evident, nu mai inchidea bine cuiul pontou, de aici picaturi pe tavita si pornire mai grea la cald. Ramane sa constat (sper) ca si consumul va reveni la normal.
@Andyno: la cat de mare e pata aia, cred ca garnitura de sub flansa carb.
cornel.economu
Cine ma poate ajuta? Nu gasesc pe nicaeri bucsi teflon ax clapeta acceleratie. Am cautat in magazine in Buzau si nu se mai gasesc. La desmembrari i-mi dau carburator cu totul destul de scump pentru doua bucsi.
nikuniku
cat de scump poate fi??daca nu se mai gasesc acele bucsi care de fapt sunt 2 fasii subtiri de teflon,cumperi un carburator
lars_andrew
Salutare...
Am si eu o problema asemanatoare...am observat ca scuipa benzina pe la carburator...vezi poza...nu ma pricep si va intreb pe voi ce are si ce trebuie schimbat...
[carburatorul din poza nu este al meu]
vladut88
Mebrana pompa spritz fisurata
lars_andrew
aha... multumesc...
lars_andrew
Am identificat problema...nu era de la membrana de spritz...ci s-a dus carburatorul, scapa benzina pe la tija ce leaga clapeta de acceleratie de pompa de spritz... si pana la urma singura solutie a fost sa schimb corpul carburatorului...
oricum...multumesc vladut88...sincer daca nu spuneai unde sa ma uit nu identificam problema... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.