Mario_b
27 Mar 2007, 16:33
Bmw M3 e46 are 343 cai dintr-un motor de 3,2 litri... Fiabilitate maxima.
dogy_10
27 Mar 2007, 19:12
mai nici eu nu vreau sa se desfinteze wrc....dar vezi tu costuri prea mari, constructori putini, interes minim........oricu un motor de curse trebuie sa sara in are imediat dupace trece linia de sosire, asta inseaman ca s-a scos tot ce se poate din el
Iar ati luat-o pe aratura... Ati lasat in pace TDI-ul de 90 Cp de la VW si ati luat in vizor altele mai "rele".
Reveniti-va domnilor si sa discutam efectiv de masinile noastre !
Numai bine!
RS/STI
28 Mar 2007, 09:42
Revenind la ale noastre, astazi s-a schimbat softul dupa 16.8v si am inebunit ce frumos trage, limitarea e la 6.500-6.800 dar trage bine masina, mi-a placut....spre disperarea mea ca nu am gata electronica la 16v
( , dar sa speram ca o sa apara
sebi4fc
28 Mar 2007, 12:46
Si eu am schimbat softu la 1.4 meu si se simte clar diferenta ,cei care vb de placebo nici vb. daca vreti sa vedeti cum merge dupa resoftat si sunteti din CLUJ - P.M si va las la o tura .Multumesc lui Alex pe calea asta o fost o investitie meritata pe deplin.
Alecs_TGA
28 Mar 2007, 18:58
un adevarat BMW
:D ce a devenit dupa resoftare
care trece sau e din buc si o are resoftata sa facem niste teste sa vedem diferentele de soft daca exista
:D (diferite de cele de fabrica)
sebi4fc
28 Mar 2007, 19:32
Mai bine taci ca vad ca nu ai nici o treaba sti povestea cu elefantei zburatori si cu crocodili de lapte faci parte din poveste.
Nu vorbi daca nu sti incearca si dupai vorbeste ca pici de fazan si rade lumea de tine elefantelule.
IRONICK
28 Mar 2007, 19:44
Sebi4fc, lasa-l mai in pace ca acum o baga pe aia cu George Grigorescu ...
Alecs_TGA
29 Mar 2007, 21:00
offff inca un logan transformat in BEMWE IEM
) ce ti-e si cu lumea asta au facut o resoftare si imi zic mie elefantel
:D
sa inteleg ca eu am un mic MIG la cum se aude si cum merge??
:D
)
))
ironike macar eu m-am interesat de tuning la logan la un sofer care pariez ca e peste multi de pe aici de pe forum si care are cunostinte mai bune despre masini ........
daca nu am nici o treaba tu macar ai idee ce inseamna aceasta resoftare in ce consta cel putin in mare??
george_moga
30 Mar 2007, 07:31
han_1.6 mpi
30 Mar 2007, 13:58
am mers eu cu un logan 1,6 8v "resoftat" al unui coleg de pe aici si se cam simte diferenta de putere. am remarcat in primul rand cuplu mai bun la turatii mici.
bine, acuma nu va imaginati vreun tdi de 350 de cai putere.
balanel
30 Mar 2007, 17:15
Sunteti siguri, cei care au apelat la resoftare, ca diferenta de avans nu duce la vapori de benzina ramasi nearsi, dupa explozia amestecului carburant, ceea ce duce la spalarea peliculei de ulei din piston, rezultand uzuri importante?
Macar folositi un ulei mai bun si benzina minim CO 98, pentru ca temparatura din camera de ardere a crescut sigur.
Balanele tu iti dai seama ce prosti ai scris cu vaporii tai de benzina
?
Cresterea avansului peste anumite limite determina aparitia arderilor cu detonatie ceea ce are ca efect suprasolicitarea mecanica a motorului si scaderea dramatica a puterii.
Oricum la Logan este " loc" pt cresterea avansului in special in sarcina maxima unde , din motive de reducere a poluarii avansul dat de ECU este cam mic.
La Logan arderea in cilindri este supravegheata de ECU prin senzorul de detonatie (senzor de batae) . Daca ECU constata ca au loc arderi anormale (detonatie) in cilindri comanda reducerea avansului la aprindere .
I-am crescut si eu la al meu ECU avansul cu circa 5-6 grade si motorul trage mai bine incepind de la turatie mai mica . Este mai vioi incepind cu 2000 rot/min si chiar trage sustinut acum in tr3 si 4 si 5 incepind de la aceasta turatie.
Eu nu am definitivat tuning-ul soft pt ca masina inca se afla in teste si apoi mai sint citeva harti a caror semnificatie nu am descoperit-o.
Ma mai ajuta cineva dar nici el nu prea are habar de benzinare asa ca experimentam pe masina mea
.
Numai bine!
sebi4fc
30 Mar 2007, 21:38
1.Alecs_Tga zine si noua cine-i soferu ala (schumacher) meserias care ne da lectii la toti.
2.NU mai nu ma nici o idee am vazut ca lumea resofteaza si am zis hai ma frate sa fac si eu ca banii curg din buzunare si daca i se strice masina imi iau alta.
ELEFANTELULE
Alecs_TGA
1 Apr 2007, 14:47
goerge cu placere accept un test
sa vedem ce si cum
ce nu imi convine??? CA AM LOGAN ASTA NU IMI CONVINEEEE !!!!
:D
cand am zis de sofer ma refeream la grigorescu ca a zis ironick ceva de grigorescu
......... bne ca ma alinti sper sa nu ai ceva personal cu mine ca nu " este "(vanghelie) gayu sa fi pus ochiu pe mine
)
)
)glumeam
Fiindca tot zicea cine va pe aici sau in sectiunea "bursa" , nu mai tin minte exact ca resoft-area pe conectorul de diagnoza nu poate fi detectata in service vin sa contrazic acest mit cu un screenshot la o diagnoza pe masina mea.
Dupa cum se poate vedea la mine este cam full contorul dar ceea ce este interesant data resoftarii a ramas aceiasi cu data primei programari facute in fabrica. Eu am resoftat de 5 ori pt ca am facut ceva experiente cu diferite versiuni de soft.
Atentie deci pt cei care au masinile in garantie si se hotarasc pt un ciptuning. Pot exista probleme ulterioare cu unitatile service
Numai bine!
PS. Multumesc unui user de pe acest forum care mi-a spus exact unde anume sa ma uit ca sa aflu nr resoft-arilor.
Si asta ce demonstreaza???
siadimet
2 Apr 2007, 22:20
a trecut jumatate de an de la ultima cursa mai serioasa pe care am facut o in compania unui logan.daca intre timp a pregatit cineva de pe aici un logan si vrea sa ne probam,astept un semn.fata de anul trecut,eu zic ca am facut ceva progrese la loganul meu.
QUOTE(Ninos @ 2 Apr 2007, 20:10)
Nimic...
ga!nusha
3 Apr 2007, 10:55
QUOTE(Ninos @ 2 Apr 2007, 18:25)
Fiindca tot zicea cine va pe aici sau in sectiunea "bursa" , nu mai tin minte exact ca resoft-area pe conectorul de diagnoza nu poate fi detectata in service vin sa contrazic acest mit cu un screenshot la o diagnoza pe masina mea.
Dupa cum se poate vedea la mine este cam full contorul dar ceea ce este interesant data resoftarii a ramas aceiasi cu data primei programari facute in fabrica. Eu am resoftat de 5 ori pt ca am facut ceva experiente cu diferite versiuni de soft.
Atentie deci pt cei care au masinile in garantie si se hotarasc pt un ciptuning. Pot exista probleme ulterioare cu unitatile service
Numai bine!
PS. Multumesc unui user de pe acest forum care mi-a spus exact unde anume sa ma uit ca sa aflu nr resoft-arilor.
QUOTE(Ninos @ 2 Apr 2007, 21:10)
1. din cate stiu, cei din service nu au acest program la dispozitie.
2. chiar si daca il au acolo se umbla doar daca ai probleme la injectie... nu la revizie, sau la defectiune la airbag, sau atle astfel de probleme...
IRONICK
3 Apr 2007, 13:50
In ultima versiune a ddt-ului (v2.2.0.1) nu mai apare History decat daca se seteaza old functions. Dar se poate vedea si in alt fel ... mai greu pentru un dacotec in service ...
[attachmentid=49957] [attachmentid=49958]
cristi_xp
3 Apr 2007, 15:09
mah...da grigorescu asta care e ???Pe ce masina e pilot...ca tot va aud vorbind de el
dogy_10
3 Apr 2007, 20:54
logan cup, face curse demonstrative in CRR cu vedete ca si copiloti....asa stiu eu
memyselfandI
4 Apr 2007, 09:32
El e GG:
Cariera lui George Grigorescu
2005 Locul 4 la grupa N si in clasamentul general, pe Subaru Impreza.
Locul 2 la echipe cu BkP Racing Team.
2004 Pilot, locul 11 in Clasamentul General si campion national la grupa A2, Renault Clio Sport Gr.N.
2003 Pilot, locul 13 in Clasamentul General si campion National la clasa F2, Renault Clio Sport Gr.N cu 9 copiloti incepatori ( 1 V.I.P. la fiecare etapa).
2002 Pilot, locul II in Clasamentul General si campion national la clasa F2, Renault Maxi Megane.
2001 Pilot, locul V in Clasamentul General si III la grupa A, campion national la clasa F2, Renault Maxi Megane (participare la ? campionat).
2000 Pilot, locul II in Clasamentul General si la grupa A campion national la clasa F2, Renault Maxi Megane.
1999 Copilot CN de raliuri, locul II, Dacia 1310 Sport.
1999 Pilot, locul III in Clasamentul General si la grupa A, campion national clasa F2, Renault Maxi Megane.
1998 Pilot, locul II in Clasamentul General si la grupa A la raliuri, Renault Maxi Clio.
1997 Pilot, locul II in Clasamentul General si la grupa A la raliuri, Renault Maxi Clio.
1996 Pilot, campion national absolut de raliuri, campion national grupa A, Renault Clio Williams.
1995 Pilot, campion national la VTM, grupa A, Renault Clio Williams, pilot CN de raliuri, campion national la raliuri grupa A, locul III in clasamentul general, Renault Clio Williams.
1994 Pilot, campion national la VTM, grupa A, Renault Clio Williams, pilot CN de raliuri.
1993 Pilot, campion national la VTM, grupa A, Renault 5 GT Turbo, copilot CN de raliuri, locul IV in clasamentul general.
1992 Pilot, campion national la VTM, grupa N, Renault 5 GT Turbo, copilot CN de raliuri, locul III in clasamentul general.
1991 Copilot CN de raliuri, locul II, Dacia 1310 Sport.
1990 Copilot CN de raliuri, locul III, Dacia 1310 Sport.
1989 Pilot CN de raliuri, grupa C, in echipa uzinei Dacia.
1987 Pilot CN de raliuri, grupa C, in echipa uzinei Dacia.
1986 Copilot CN de raliuri, locul III in CN de VTM, grupa C, echipa uzinei Dacia.
1985 Prima cursa in CN de VTM cu Oltcit-ul personal, locul II in CN si locul III in CN de VTM si circuit pentru incepatori.
IRONICK
4 Apr 2007, 11:40
Hai mai lasati-o moale ca toata lumea stie cine este GG.
ake 11
22 Apr 2007, 22:03
QUOTE(Ceky @ 4 Feb 2007, 22:22)
Pt Nimos :
Daca nu stii te invit sa iti fac un demo cu Softare de edc16 vag si nu se vede nimic , garantat !
Iar despre "apa rece " te invit din nou cu o masina aspirata sa vezi ce se scote si faptul ca se simte foarte bine.Ca sa vezi cine stie cu adevarat sa modifice aspirate ca asa cum ai spus mai sus sunt multi care multiplica file pirat cu scule si mai pirat si cu care se pot chiar strica ECU-uri !
Cu respect,
Ceky
Cu tot respectul pentru remaparile facute de firma DIMSPORT ,pot sa spun ca de data asta ai dat-o rau in balarii ``domnule CEKY``( atentie la ``e-ul`` de dupa ``domnul``) Filele da, sunt piratate in mare masura , dar sculele esti de departe ``pe langa ``cand spui ca sunt piratate!
Sub nici o forma nu se pot strica ECU-uri( desi mi se pare de prost gust ca pui un plural in romana la o prescurtare in engleza) , dar sigur se pot ``prajii turbine``!
ake 11
ake 11
22 Apr 2007, 22:07
Repet nu se pot strica calculatoare , dar se pot bloca ( asta e cu totul altceva) , care se pot apoi debloca cu strap la un releu!
( care e ala???)
Cu toate ca eram sceptic la inceput am reusit sa scot cite ceva din motorul meu.
Am aproximativ 1500 Km de la ultima rescriere a ECU (UCE) si impresiile sint pozitive. Motorul trage mai bine incepind de la turatie mai mica iar consumul mediu , la mers "elegant" a scazut putin fata de cel initial.
Am impresia ca acum, cu AC cuplat , nu se mai simte acea lipsa de putere pe care o aveam inainte.
Am citit hardware un flash de 1,4 si am comparat cu unul de 1.6 citit de altcineva.
Surpriza a fost ca , in urma comparatiei , am vazut ca hartile de injectie sint in proportie de 99% identice.
Ma asteptam la mai multa "imaginatie" din partea Dacia-Renault.
Numai bine!
PS Am mai dat un "UP" la topicul acesta dar va rog nu o mai luati iarasi cu GG-ul....
Si eu am aceleasi impresii despre motorul meu dupa rescriere, probabil avem softuri asemanatoare.
Softul folosit mi l-a implementat cineva de la uzina, din ce mi-a zis, este un soft folosit pe primele modele de Logan din 2004, cele cu care s-a realizat in Turcia un drivetest de catre ziaristi, si cam astea erau cerintele pentru a le rupe gura : sa urce bine in ture si sa consume putin. Ulterior, cand le-au lansat la vanzare le-au mai "strans de gat " nitel.
Chiar sunt multumit de ce am facut: daca la urcatul in ture diferentele nu sunt spectaculoase, desi urca clar mai bine, referitor la consum chiar am constatat imbunatatiri evidente.
Eu tot nu inteleg de ce daca softul asta e asa varza din fabrica si cei de la Dacia-Renault stiu de asta, chipurile vin in continuare softate de asa natura. Deci unde e adevarul ?
bassfreak
8 May 2007, 14:15
eu am loganul luat din sep2004, printre primele.
prin interfata ddt am aflat ca UCE-ul meu a fost rescris de 3 ori inainte de livrarea masini (prin august, deci in fabrica), si apoi rescris cand am dus masina special pt asta cu ocazia rechemarilor in service.
QUOTE(bassfreak @ 8 May 2007, 14:15)
eu am loganul luat din sep2004, printre primele.
prin interfata ddt am aflat ca UCE-ul meu a fost rescris de 3 ori inainte de livrarea masini (prin august, deci in fabrica), si apoi rescris cand am dus masina special pt asta cu ocazia rechemarilor in service.
Da, dar DDT-ul nu exista in posesia DACOTECHILOR!
Asa ca stai linistit daca vrei sa o ``remapezi``
Cu Clipul-Sagem nu se vede!
Nu baga mana in foc ca nu exista, ca eu le-am mai vazut pe la unii...
IRONICK
8 May 2007, 18:14
Oricum nu mai are garantie.
cristi_xp
9 May 2007, 00:36
QUOTE(prody @ 30 Apr 2007, 21:55)
Si eu am aceleasi impresii despre motorul meu dupa rescriere, probabil avem softuri asemanatoare.
Softul folosit mi l-a implementat cineva de la uzina, din ce mi-a zis, este un soft folosit pe primele modele de Logan din 2004, cele cu care s-a realizat in Turcia un drivetest de catre ziaristi, si cam astea erau cerintele pentru a le rupe gura : sa urce bine in ture si sa consume putin...
Si platiti ca sa fiti mintiti frumos?
)
Eu nu cred ca exista nici o alta versiune de soft facuta de fabrica care sa "traga mai bine"
QUOTE(klaus @ 8 May 2007, 18:02)
Nu baga mana in foc ca nu exista, ca eu le-am mai vazut pe la unii...
Sunt si p-aici de aia care mai faceau de astea
)
ake 11
10 May 2007, 19:16
QUOTE(cristi_xp @ 9 May 2007, 00:36)
Si platiti ca sa fiti mintiti frumos?
)
Eu nu cred ca exista nici o alta versiune de soft facuta de fabrica care sa "traga mai bine"
Sunt si p-aici de aia care mai faceau de astea
)
GRESIT GRESIT ,GRESIT
La fabrica sunt posibilitati care nu exista nicaieri in alta parte in ROMANIA , indiferent de cate sute de mii ar fi dat unii pe scule , si sunt baieti mai isteti indiferent cata scoala de tuning ar fi facut aceiasi de mai sus!
DYNOTESTURILE din ROMANIA sunt aspecte pur comerciale!
Repet , pentru toate LOGAN-urile care s-au suit pe un DYNO:
Ce curba de incarcare ( se mai numeste si curba strazii)a folosit la role?
Dar pentru un A4?
Dar pentru un Pasat?, Clio ?Seat?s.a.m.d.
Ce curba s-a folosit pentru fiecare din masinile tepuite?!
rectific: chipuite!
ake 11
10 May 2007, 19:21
QUOTE(minny @ 7 May 2007, 14:23)
Eu tot nu inteleg de ce daca softul asta e asa varza din fabrica si cei de la Dacia-Renault stiu de asta, chipurile vin in continuare softate de asa natura. Deci unde e adevarul ?
Puse pe standul de poluare ( ala cu saci , daca ati auzit cumva/foi lipite)
, nu trec sigur norma de poluare respectiva, dar la I.T.P. fara probleme!
QUOTE(cristi_xp @ 9 May 2007, 00:36)
Si platiti ca sa fiti mintiti frumos?
)
Eu nu cred ca exista nici o alta versiune de soft facuta de fabrica care sa "traga mai bine"
Sunt si p-aici de aia care mai faceau de astea
)
Il cunosc de mult timp pe cel care mi-a facut asta, si el si inca vreo cativa aveau pe masina aceesi versiune. Nu te supara, dar habar nu ai despre ce e vorba, sincer, ce ai zis tu poate se aplica in multe cazuri, dar nu generaliza deoarece devine stupid.
cristi_xp
10 May 2007, 21:17
Poate de data aceasta m-am inselat,nu am stiut despre cine e vorba...my bad!
alexboss87
10 May 2007, 22:28
ce inseamna ``mai economica`` daca la un motor de 1.4 Mpi i se aplica acest ``chip``?..se poate ``regla``..spre exemplu sa vrea ca masina sa fie cat mai economica..??
cosming
12 May 2007, 10:53
Braveheart
12 May 2007, 22:47
Stie cineva cand mai trece Doc prin Cluj sau Oradea ?
Pentru Cluj si Oradea avem dealer in Timisioara. Cine doreste datele de contact sa imi dea un PM.
cosming
19 May 2007, 22:55
Sper ca nu se considera reclama: pt.cluj.
chip+dyno.
IRONICK
20 May 2007, 10:59
Dca la 1.6 pare ok, la 1.4 trebuie turat in draci ca sa poata mai mult.
QUOTE(IRONICK @ 20 May 2007, 11:59)
Dca la 1.6 pare ok, la 1.4 trebuie turat in draci ca sa poata mai mult.
ce rau imi pare ca nu am optat pt motorizarea de 1.6 la achizitionarea masini
IRONICK
21 May 2007, 08:27
Eu vb de performante dupa tuning-ul de mai sus, nu despre performantele din fabrica.
pai asta vroiam sa zic si eu 1.6 se preteaza mai bine la tuning decat 1.4 .
offtopic
poate pe viitor se incumeta francezi la un 1.4 16V
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.