Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Probleme dupa schimbarea kit distributie
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Probleme tehnice - Dacia Logan
Pages: 1, 2
bleumineral
Buna ziua și la multi ani.
Fiindcă nu am găsit răspunsuri la problema mea pe topicurile deja existente, deschid eu unul acum cu scuzele de rigoare dacă cumva mai exista undeva expusă problema asta.
Pe scurt, am schimbat într-un service cureaua de distribuție, rola întinzătoare, cureaua de accesorii.
După ce am făcut operațiile astea, am observat că mașina nu mai are putere cum avea, motorul merge neregulat, tremură, consumă mai mult, se oprește în mers, s-a aprins martorul OBD de la bord.
Am schimbat benzina, am luat de la altă stație, am făcut mai multe plinuri de gaz însă tot de la aceeași stație (am contract cu ei și mi-l dau mai ieftin).
Am mers înapoi la service-ul unde am făcut manevrele de schimbare. Le-am prezentat problema, i-am întrebat care-i cauza și mai ales care-i remediul. I-am întrebat despre eventualitatea montării greșite a curelei de distribuție și aici mă refer la devierea ei cu un dinte înainte sau înapoi. Mi-au zis că la Logan 1,4 MPI cu GPL din fabrică cum am eu, este imposibil să greșești la montarea curelei, deoarece dacă greșești mașina nu pornește. Apoi, s-au apucat să monteze bujii noi, mașina îndărătnică, tot așa făcea, au luat alte fișe de pe altă mașină, la fel, au schimbat bobina de inducție cu alta, la fel.
Timpul fiind înaintat, se făcuse ora 19.00 au zis că să vin cu mașina într-o dimineață să aibe timp de ea toată ziua. Au pus-o și pe calculator, însă acolo nu le-a arătat mare lucru dovadă că, de mers merge tot așa, adică tremură și nu mai are putere.
Ce întrebări am eu la dumneavoastră:
1. Se poate monta cureaua greșit(deviată de la poziția corectă cu un dinte înainte sau înapoi) și totuși mașina să pornească și să funcționeze?
2.Ce e de făcut în cazul în care nu au montat cureaua corect, se poate monta corect aceeași curea sau trebuie alta nouă?
3. Montarea greșită a curelei duce la dereglarea calculatoarelor (benzină și GPL) și acestea trebuie aduse iar la parametri?
Vă mulțumesc pentru răspunsuri.
bolovan_ro
1) Da
2) Se schimba service-ul si cureaua (nu se foloseste nici acelasi service nici aceasi curea)...asta daca nu ti-a dat garantie.
3) Nu (teoretic)
klaus
1. Da
2. In manual scrie ca trebuie inlocuita, dar principial se poate remonta aia veche, ca nu a fost mult timp tensionata.
3. Nu. Oricum UCE injectie se autoregleaza.
livium
Daca masina inca mai are garantie si cei de la service o tin cu a lor, ca nu se poate monta gresit si ca nu este de la distributie problema, suna la Vocea Clientului si povesteste-le si lor despre ceea ce ti-au comunicat "maimutele".
Acelasi lucru l-am patit si eu cu un capat de bara care nu vroiau sa-l schimbe pe garantie, dar cu un telefon la VC, s-a rezolvat.
Sarbatori Fericite!
bleumineral
Vă mulțumesc pentru răspunsuri, Paște fericit la toată lumea.
costinn
sigur au pus un dinte gresit la curea... nu patesti nimic la calc
bleumineral
Paște fericit și multă sănătate!
Aveți cumva vreo poză cu reperele, cum se montează? Știu că pe curea există o dungă și pe pinionul axului cu came există un punct exact pe dinte. Cum se montează dunga înainte sau după dinte(la stânga dintelui sau la dreapta dintelui)? Nu am văzut ce e pe pinionul de pe arborele cotit că nu m-am putut uita acolo, n-am avut loc de mecanici. Mi-a arătat unul dintre ei pinionul de deasupra, pusese dunga în stânga punctului cum te uiți la pinion. Cureaua are două dungi și săgeți care arată sensul de montare.
NU pot suna la vocea clientului că mașina nu mai e în garanție demult și lucrarea nu am făcut-o în service-ul Dacia de aici de la mine de la Severin pentru că nu te lasă să stai lângă mașină și data trecută când a fost mașina acolo mi-au schimbat bobina de inducție, pe lângă că sunt niște prețuri de-ți sare basca. Am pus pe forum la vremea respectivă situația cu pozele atașate ale bobinei de inducție. Am constatat că după ce a fost în service la ei mașina mergea neregulat, se încălzea (a sărit apa la 6 linii) și la noroc am demontat bobina de inducție și m-am uitat la ea. Avea crăpături pe margini și o lipitură cu poxipol într-un loc. Cum am schimbat bobina cum a început mașina să meargă corect. Care vrea să vadă poza să se uite:aici
cristio_79
Cele doua semne de pe curea sunt intre dinti, astfel incat la montare sa fie perfect aliniate cu semnele de pe pinioane. Nu trebuie sa pice nici in stanga, nici in dreapta.

Uite topicul cu schimbarea distributiei: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=1894170
bleumineral
Mulțumesc încă odată tare mult, acum știu ce să urmăresc.
Paște fericit tuturor.
costinn
citeste de la postul asta in jos pentru semne si mie mi-a fost un pic greu pana la urma am vazut ca e foarte usor

http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...dpost&p=2302150
bleumineral
Azi am fost la service-ul Dacia de la mine de aici din Severin ca să caut o piesă, care zice-se de către un nene mecanic de la service-ul de unde am schimbat cureaua că nu există acolo pe locul ei și din cauza aia mașina ar trage aer fals și ar tremura. Piesa este la portclapeta de accelerație e în formă de semilună cu o ureche cu gaură care se prinde cu un șurub și ține portclapeta pe soclu acolo să nu zboare, apoi deasupra se montează carcasa cu filtrul de aer. Este una montată în partea dreaptă a portclapetei cum te uiți la motor(partea cu volantul), în partea stângă (înspre distribuție), nu este, deși are gaura pentru șurub acolo) Am crezut că s-a dus după bobina de inducție de care v-am povestit mai sus, deși, cine și ce să facă cu o bucată de tablă, cât să coste o chestie de aia ca să te apuci s-o furi. Însă oamenii de la service Dacia mi-au spus că așa trebuie să fie acolo doar una, așa a pus fabrica, deci cauza invocată de mecanicul care mi-a schimbat cureaua cade. După părerea dumneavoastră, cei care poate v-ați confruntat cu situația mea sau cei care cunoașteți în amănunt motorul de Logan 1,4 MPi, care să fie cauza de nu mai merge mașina bine? În afară de montarea curelei greșit(decalată cu un dinte)?
Imparatul
Este sarita de la punct. Asa am patit si eu cu un Golf 2 1.8 GTI 16V.
Sarise de lapunct si din cei 180 de cai "au mai ramas" cativa. Mergea prost, abia tragea si consuma mult.
Sa-ti remonteze cureaua de distributie.
bleumineral
Salutare la toată lumea.
Am reușit după lupte seculare care au durat două zile să-i fac pe oamenii de la service să-mi remonteze cureaua, și mulțumesc încă odată tuturor pentru pozele și link-urile pe care mi le-ați trimis, căci astfel am putut să urmăresc ce făcea nenea mecanicul mare meșter strică drege de frică...Tremuratul mașinii nu a dispărut total, înseamnă fără discuție că mai are și altceva, acum tremură cu totul aleator(s-ar putea să fie și din gaz) însă mersul mașinii s-a schimbat simțitor. Altfel răspunde la repriză acum trage ca lumea și să văd care-i treaba cu consumul, am să țin în continuare socoteala la bonurile de gaz.
Altceva mă îngrijorează, faptul că acum are un șuierat pe care înainte nu-l avea. Poate că neschimbând pompa de apă, acum strânsă cureaua de două ori pe ea, să fi dat colțul sau rola întinzătoare de la cureaua de accesorii,(nici pe aia n-am schimbat-o) sau vreun rulment ceva pe la alternator, nu știu, însă în mod sigur săptămâna cealaltă merg la alții, că la cei care mi-au montat cureaua nu mă mai duc nici bătut.
Vă mulțumesc încă odată la toți cei care m-ați ajutat pentru mine a însemnat foarte mult.
BZN
Suieratul il da cureaua excesiv intinsa, am patit si eu asta la Tico. A trecut dupa circa o luna de la inlocuire si au mai trecut de atunci inca vreo 60...
Asta nu inseamna ca tu sa urmezi exemplul asta, excl.gif poate am avut eu noroc.
bleumineral
Mulțumesc pentru răspuns. Cureaua a întins-o în așa fel încât dacă răsuceai de ea făcea un unghi cam de 45-60 de grade cu motorul. Eu i-am zis că nu trebuie să facă 90 și el mi-a zis că dacă vreau eu el poate să mi-o lase și așa dar dacă începe să meargă iar împrăstiat să nu mai vin la el.
cristio_79
Acum du-te si spune-i ca suiera, sa cumpere alta noua si sa o monteze ca lumea. Ca la cate tensionari cate a suportat aia, nu prea mai merge remontata.
djasu82
ai suiera cureaua de accesorii fiindca nu e stransa si patineaza .
bleumineral barim ti-a strans de doua ori cureaua de distributie adica dupa prima strnsoare a invartit motorul in asa fel pinionul de jos sa parcurga doua ture si jumatate sau doar a strans odata si aia a fost ...
boobybooby23
prima oara se face pretensionarea ,se invarte arborele de 4 ori deci aca cu came de 2 ori se caleaza arborele si se verifica tensiunea curelei ,daca e buna se lasa asa,nu se intampla foarte des dar daca nu e in valorile specificate se aduce la acele valori
YRX
QUOTE(bleumineral @ 10 Apr 2010, 21:47)
...ea făcea un unghi cam de 45-60 de grade cu motorul. Eu i-am zis că nu trebuie să facă 90....
*


Nici eu nu pot sa torsionez cureaua de distributie 90 de grade, probabil tine de forta (de aia s-au inventat sculele de masurare). De suierat cureaua de distributie nu poate sa suiere, asta implica o frecare,o patinare si la curelele dintate nu este cazul. Verifica alinierea curelei accesorii - santul liber al fuliilor trebuie sa fie spre motor, asta fiind valabil pentru toate fuliile antrenate - apoi incearca sa distingi intre scartaitul facut de cauciuc pe metal si huruitul specific rulmentilor.
Nu am retinut de la tine daca ai schimbat numai cureaua de distributie, kit de distributie sau si accesorii. De aia e bine sa schimbi toate rolele, le gasesc dracii cand ti-e lumea mai draga...

Pretensionarea de care zice djasu82 se face in general la o valoare superioara celei de intindere normala. Se roteste apoi manual motorul cateva ture apoi se reface intinderea la valoarea prescrisa.
bleumineral
Am schimbat curelele, cea de accesorii și cea de distribuție, precum și rola întinzătoare de la distribuție. N-am schimbat pompa de apă și nici rola întinzătoare de la cureaua de accesorii. Mecanicul a pus cureaua de distribuție la semn (și cel de pe axul cu came și cel de pe vibrochen), m-am convins personal că cele două semne de pe curea coincid cu reperele de pe pinioane și sensul de montare este cel corect, adică săgețile desenate pe curea au vârfurile în jos partea dinspre radiatorul mașinii și până a strâns am ținut cu mâna eu de curea și n-a fugit de la semn. Apoi a învârtit cu cheia și n-a mai venit la semn. A dat mai multe ture însă odată era deviată cu doi dinți apoi cu patru apoi iar cu doi. Ambele pinioane au pană, e imposibilă devierea lor cumva, apoi a strâns rola întinzătoare de pe cureaua de distribuție și i-am dat un automat așa, fără cea de accesorii, a pornit fără probleme. Apoi am montat totul și am plecat cu ea în probe, n-am sesizat nimic suspect decât că mașina mergea mai bine față de înainte. După 400 de km făcuți văd că mașina merge, trage, nu mai am decât rareori tremurat, doar șuieratul acel îmi dă de gândit că nu se auzea așa înainte de a umbla în ea. Urmează s-o monitorizez la consum.
Vă mulțumesc încă odată pentru ajutor.
boobybooby23
acel suoerat mai apare si din cauza tensiunii curelei,eu unu de obicei le tensionez la 160 nu mai apre zgomotu ala sacaitor
Rebox
cureaua de distributie, dupa un montaj corect, se intinde si se verifica intinderea cu un aparat electronic si un diapazon. asta au facut cei de la service dacia cand mi-au schimbat distributia pt ca supura putin ulei pe la semering. dupa schimbare merge la fel ca inainte, adica bine. din partea mea nici nu vroiam sa umble la ea (la revizie), au demontat-o jumatate de mi se facuse rau cand am vazut-o...
boobybooby23
da se numeste diapazon si e normal sa desfaca partea din fata ca sa ajunga la cire
radian
Am schimbat kit distributie, curea accesorii si pompa de apa (manopera 280 lei... mad.gif ). Dupa vreo 10, 15 km, am simtit in masina un miros de plastic incins. E ceva normal sau ma trezesc ca-mi ia masina foc? Cand am schimbat kitul de distributie la 60k km, nu tinm minte sa fi avut parte de astfel de mirosuri.
YRX
Vezi sa nu frece vreo curea de aparatoarea de plastic a distributiei.
einstein1984
QUOTE(boobybooby23 @ 15 Apr 2010, 19:27)
da se numeste diapazon si e normal sa desfaca partea din fata ca sa ajunga la cire
*


Cu diapazonul acordezi piane si viori, intinderea curelelor o verifici cu un frecventmetru. Ala vandut de renault retelei se numeste DIAPAZ.
boobybooby23
imi cer scuze pentru greseala biggrin.gif
rotnik
salutare!

am schimbat de curand kitul distributie la dci si nu sunt tocmai impacat in legatura cu mersul motorului. iata simptomele:

- pe drumul spre casa n-am sesizat nimic suspect, am ajuns am oprit masina iar dupa 15 minute a mai trebuit sa fac un drum si surpriza: se auzea un suierat dinspre motor care nu a incetat tot drumul, vreo 2 km adica. am oprit pentru 5 minute, la repornire n-a mai suierat insa ascultand cu atentie am sesizat un alt zgomot, un fel de bataie la motor.
de atunci, aprox. 2 saptamani, acel suierat apare si dispare ( apare cel mai ades cand pornesc motorul cald, dupa o pauza de 10 - 20 minute si nu dispare pana nu opresc si repornesc) insa bataia nu dispare si pare din ce in ce mai pronuntata. n-am sesizat in schimb pierderi de putere, intreruperi sau fum mai mult ci doar o turatie putin mai redusa la ralanti.

acuma sa nu dati cu paru' dar credeti ca se poate sa se fi montat cureaua cu un dinte mai acana si de aici bataia???? blush.gif
psychoo
service`ul care a schimbat distributia nu a oferit si garantie? eu le`as face o vizita...
rotnik
de acord! insa suieratul apare o data la 2 zile sau la "n" porniri si daca am ghinion cine stie ... dar bataia are legatura cu cureaua? asta as vrea sa stiu! e posibil?
tkx
s-ar putea sa sa suiere pompa de apa. noua tensionare a curelei sa produca suiratul daca pompa are ceva uzura in lagar
costinn
suieratul e posibil sa fie de la pompa de apa si eu am suieratul asta si o suspectez pentru ca nu am schimbat-o am pus-o tot pe cea veche
la fel dispare si reapare nu face mereu

bataia din ce zona a motorului vine? posibil sa fie de la pompa de injectie
rotnik
Am primit confirmarea ca nu numai in capul meu e bataia. Mai multe persoane mi-au confirmat acest lucru. Am sunat pe un mecanic pe care-l stiu si mi-a zis ca nu poate fi de la schimbatul curelei dar fix de atunci se aude asa. Bataia se aude din motor cumva (ca o bataie de culbutori) si se simte chiar si in spatele masinii (trasesem pe dreapta si un vecin care statea in spatele masinii ma intreabat daca stiu ca se aude o bataie).
Inainte sa ma duc cu ea la service as vrea sa aud ceva pareri de la forumisti ... va rog!
boobybooby23
daca e sarita un dinte,la relanti nu se cunoaste insa daca o accelerezi bate de o ia mama naibii
rotnik
Tocmai la ralanti bate, turata nu-mi pare ... si ce e ciudat e ca ralantiul e mai mic, pe la 600.
Oricum, azi am fost la cei care mi-au schimbat distributia, au sesizat si ei bataia insa m-au asigurat ca nu are cum sa fie de la un eventual motaj gresit al curelei. Asta presupunea pornire greoaie, pierdere de putere .... ma rog ... au zis ca e bataie de injectie si m-au sfatuit sa scot toata motorina din rezervor si sa alimentez din alta parte. De obicei alimentez de pa petromV dar acum 10 zile am alimentat de la rompetrol din aia scumpa ... alto parca ... numai ca eu am sesizat bataia dinainte de a alimenta din rompetrol ... nu mai stiu ce sa zic. Poate ma ajutati si voi?
bobo77
Asta cu schimbati motorina sau benzina a devenit ceva clasic in service-urile dacia, cind nu stiu ce sa faca pun placa asta...
$$ilvviu
Sa nu bata o biela pe bolt.
rotnik
Nu am fost la service dacia
bieleta de bolt de ce sa bata? de la schimbarea distributiei?
EUGEN2008
si eu zic ca s-ar putea sa bata unul din injectoare , daca decalau distributia cu un dinte ar fi pornit greu si ar fii scos fum. Asta cu bataia injectoarelor e mai greu de diagnosticat , s-ar putea ca la test de injectoare sa fie in parametri asa ca daca nu are ureche buna mecanicul trebuie sa o ia prin incercari pana-l nimereste pe cel cu probleme.
rotnik
Am facut cum mi-a zis mecanicul, am scos toata motorina, am bagat alta insa fara nici un rezultat. Majoritatea parerilor sunt ca e vorba de un injector dar tot nu-mi iese din cap cum mama masii chiar de cand am schimbat distributia sa inceapa sa bata injectorul. Prea mare coincidenta ... trebuie sa fie o legatura ... ma gandesc poate cureaua e o chinezarie si e un pic mai lunga sau/si nu s-a intins bine sau intinzatorul s-a slabit .. o fi posibil sau spun prostii?? de ce turometrul sta nici macar la 600 ? cat e ralantiul la dci? Cand ma gandesc cat mai am de platit la ea si nici nu a implinit 60K,are 59500 ... sad.gif
natalia
1.5 dci are senzor la arbore? cumnatul meu la un opel 1.7tdi avea aceleasi simptome ca si tine bataie la motor +dupa o anumita turatie a motorului nu mai tragea si ii venea in nas(la o viteza mai mare de 110). am inteles ca acest senzor ar regla avansul pompei de injectie "sau ceva de genul asta".
tmhwn
ciao sunt un nou membru
bataia ce o auzi ii ca o baae detachet asemanator
si se aude cand ci cand
DMP
QUOTE(rotnik @ 4 May 2010, 20:52)
... insa bataia nu dispare si pare din ce in ce mai pronuntata.
...
*



cica nu e doar din cand in cand wink.gif
tmhwn
daca mai sunt greseli imi cer scuze sunt incepator
stiu despre ce ii vorba mie mi sa zis ca este o reglare electronica a avansului
si nu ai ce sai faci asai din fabrica


7 May 2010, 20:34:
la cata electronica exista pe massina este posibil sa fie adevarat
bobo77
Da foarte multa electronica pe masina...fel de fel de sisteme si dotari electronice.
bleumineral
Buna ziua.
Revin cu noutăți referitoare la problema mea pentru care am deschis topicul.
Am fost la service Dacia din Caransebeș, unde oamenii de acolo mi-au luat 80 de lei ca să-mi facă testul la ambele computere. De la început, mi-au zis textul clasic cu schimbatul benzinei. Cred că placa asta este pusă pentru că cei nepricepuți mereu caută să dea vina pe alții. N-au putut să intre în calculatorul de gaz, din ce cauză nu știu, mi-au zis să merg mai mult pe benzină și să pun aditiv în ea. Mai mult mi-au zis să merg puțin în forță cu mașina, adică s-o turez pe la 3500-4000 că s-ar putea să fie injectoarele de benzină înfundate că am mers prea mult pe gaz. Instalația Landi Renzo care este pe mașina mea intră în funcțiune după ce mașina a pornit pe benzină și a funcționat ceva timp, așa că eu personal cred că nu aveau motiv să se înfunde injectoarele de benzină și mai mult, eu am respectat indicațiile scrise în carnetul de întreținere care spun că la fiecare 5000 de km parcurși pe gaz să mergi 5-20 de km pe benzină, eu am mers 100 de km pe benzină nu 20 și mai des de 5000 de km.
Mașina tot tremură pe gaz, tremură și pe benzină. Mai nou a apărut și un huruit suspect de rulment uzat, s-ar putea să fie rola de pe cureaua de accesorii sau pompa de apă. De desfăcut, n-o mai desfac fie ce-o fi că nu mai am bani să dau pe altă curea de distribuție și altă dată să-mi fie învățătură de minte să merg la nepricepuți.
Orice s-ar spune, de către oricine, NU AVEM MECANICI PRICEPUȚI CARE SĂ MEARGĂ LA FIX LA PROBLEMĂ. Toți merg pe bâjbâite, vezi că o fi aia sau o fi ailaltă. Mașinile de acum, fie ele și Logan au computere de bord care îți dau indicații. Dacă ești meseriaș și ai învățat atunci trebuie să știi că dacă îți apare indicația cutare de la computer trebuie să fie cauza aia sau ailaltă. Ei, ai noștrii ca brazii se uită la computer ca mâța-n calendar și tot trag fișele de la bujii să-și dea seama care cilindru nu merge, deși în carnetul mașinii scrie că este strict interzis să faci așa ceva.
Sincer nu știu ce să-i mai fac și unde să mai merg.
Oricum vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și pentru fotografiile trimise.
Alecs_TGA
asa sunt mecanicii..... peste toooot ......
djasu82
QUOTE(bleumineral @ 8 May 2010, 10:18)
Buna ziua.
Revin cu noutăți referitoare la problema mea pentru care am deschis topicul.
Am fost la service Dacia din Caransebeș, unde oamenii de acolo mi-au luat 80 de lei ca să-mi facă testul la ambele computere. De la început, mi-au zis textul clasic cu schimbatul benzinei. Cred că placa asta este pusă pentru că cei nepricepuți mereu caută să dea vina pe alții. N-au putut să intre în calculatorul de gaz, din ce cauză nu știu, mi-au zis să merg mai mult pe benzină și să pun aditiv în ea. Mai mult mi-au zis să merg puțin în forță cu mașina, adică s-o turez pe la 3500-4000 că s-ar putea să fie injectoarele de  benzină înfundate că am mers prea mult pe gaz. Instalația Landi Renzo care este pe mașina mea intră în funcțiune după ce mașina a pornit pe benzină și a funcționat ceva timp, așa că eu personal cred că nu aveau motiv să se înfunde injectoarele de benzină și mai mult, eu am respectat indicațiile scrise în carnetul de întreținere care spun că la fiecare 5000 de km parcurși pe gaz să mergi 5-20 de km pe benzină, eu am mers 100 de km pe benzină nu 20 și mai des de 5000 de km.
Mașina tot tremură pe gaz, tremură și pe benzină. Mai nou a apărut și un huruit suspect de rulment uzat, s-ar putea să fie rola de pe cureaua de accesorii sau pompa de apă. De desfăcut, n-o mai desfac fie ce-o fi că nu mai am bani să dau pe altă curea de distribuție și altă dată să-mi fie învățătură de minte să merg la nepricepuți.
Orice s-ar spune, de către oricine, NU AVEM MECANICI PRICEPUȚI CARE SĂ MEARGĂ LA FIX LA PROBLEMĂ. Toți merg pe bâjbâite, vezi că o fi aia sau o fi ailaltă. Mașinile de acum, fie ele și Logan au computere de bord care îți dau indicații. Dacă ești meseriaș și ai învățat atunci trebuie să știi că dacă îți apare indicația cutare de la computer trebuie să fie cauza aia sau ailaltă. Ei, ai noștrii ca brazii se uită la computer ca mâța-n calendar și tot trag fișele de la bujii să-și dea seama care cilindru nu merge, deși în carnetul mașinii scrie că este strict interzis să faci așa ceva.
Sincer nu știu ce să-i mai fac și unde să mai merg.
Oricum vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și pentru fotografiile trimise.
*


Faci diagnostic nu cum spui tu ca daca iti indica un martor gata ai si gasit problema , la tine poate sa fie bobina de inductie defecta , senzorii ,MPP-motorasul pas cu pas.
bleumineral
Bobina are 20000 de km de când am schimbat-o. Când am fost la "meseriașii" care mi-au schimbnat cureaua de distribuție și nu mi-au pus-o la punct cum trebuie, am prezentat problema așa cum am prezentat-o aici, numai că ei aveau mașina în față o ascultau cu urechea și o vedeau cu ochii, au pus și testerul pe ea. Și după tester, au schimbat bobina și fișele mele cu altele de pe altă mașină, am schimbat eu bujiile, am pus noi nouțe tipul dedicat pentru gaz și tot nu a vrut să meargă cum trebuie. Până la urmă dacă mergeau tot în stilul acesta trebuia să schimb toată mașina și asta rezolva problema, însă... nu prea am bani pentru asta. Eu m-am dus la ei să schimb doar cureaua de distribuție nu să-mi cumpăr o mașină nouă.
Acum referitor la placa cu schimbatul benzinei și a gazului... Credeți că nu sunt toate o apă și-un gaz? Câte rafinării avem noi în țară să existe o așa de mare diferență între ele? Asta, vă spusăi eu... e placa nepriceputului care îți face vânt și-ți ia banii, că doar nu poți să-i zici nimic, nu ai canistra de benzină sau pompa lângă tine s-o schimbi atunci pe loc și să-i demonstrezi că-i prost.
Referitor la motorașul pas cu pas, acela e comandat de computerul de bord pe baza informațiilor primite de la senzorii de turație și mai știu eu care. Deci, logic, de-ar fi o defecțiune la el, ar apare ceva pe computer acolo și, ar trebui să știi tu ca mecanic dacă e vorba de el.Plus că, din câte am citit și am întrebat, acel motoraș lucrează mai mult la relanti ori mie mașina îmi tremură aproape la orice regim.
boobybooby23
unu la mana nu sunt asa mecanicii peste tot,doi combustibilul difera de la statie la statie si trei orice defect de alimentarenu este diagnosticat pe clip ,iar defecteminore cum ar fi mp sau alte prostii nu iti apar ca defect pe clip ,insa ca inginer sa o persoana documentata in aceasta situatie iti poate spune daca e ok sau nu vazand parametrii
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.