Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Vs-uri cu duster
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
aphophis
Ca sa nu mai poluam alte topice asta ar fi un duster vs all radmasa.gif Cel mai mare concurent cica ar fi ix35. Au aparut preturile in romania. Foarte apropiate icon_mrgreen.gif

http://www.hyundai-motor.ro/showroom/?id=95

Cel mai ieftin ix35 2wd benzina e 18.921 euro ddp radmasa.gif
Cel mai ieftin ix35 4wd benzina e 21.301 euro ddp
Cel mai ieftin ix35 2wd motorina e 20.111 euro ddp
Cel mai ieftin ix35 4wd motorina 23681 euro ddp


Ieftin ca braga mellow.gif icon_mrgreen.gif
TAW
Mdah...Concurent foarte direct ca si pret...Pai e la fel de "ieftin" ca Noul Qashqai. Asta pleaca de pe la 17.000 DDP (1.6 4x2 Visia), iar un 4x4 (benzinar 2.0 Visia) se duce pe la 21.000. Minus un discount... smile.gif
liviu_prodan
Ma simt vinovat ca nu l-am putut convinge pe unchiul meu sa-si ia Duster.
A fost convins de cei de la SERUS sa-si ia qashqai 2.0 benzina (19.000 euro cu taxe). A dat un simbol 1.4 la bay back, din 2005, cu 4000 euro, 3 tichete facute rost de dealer cu 1700 bucata, si a mai dat diferenta. Revin cu impresii.
LuluMOB
Pare simplu cand compari doar pretul...
IRONICK
QUOTE(aphophis @ 10 Apr 2010, 01:26)
ix35
*
Cand o sa aiba si Duster o suspensie macar asa, atunci mai stam de vorba. Pana atunci, vise umede la fel ca si in reclamele nemtesti.

[attachmentid=1627611875] [attachmentid=1627611876]
YRX
death.gif A dracu' suspensie de Duster, m-ai omorat, am inceput sa o visez si noaptea.....
Fa mai bine topicul "coduri de Duster pe care dealerii nu le stiu" sa mai vedem de una alta.
IRONICK
De faptul ca itcc-ul sau cutia de transfer sunt de provenienta JTEKT, adica Toyota, am zis? Pot sa gasesc orice alt subiect, dar cum la o masina de teren supensia conteaza intr-o masura foarte mare, am pastrat linia asta.
TAW
La IX35, ITCC e la fel de JTEKT cum e la Duster cuplajul luat de la GKN? smile.gif

LE: Poti sa imi spui daca bucsele (indicate cu rosu) sunt demontabile de pe element, sau sunt fixe? Ca sa nu mai intreb daca sunt disponibile ca PS separate, ca e cam devreme...smile.gif
Si la cadrul fata, unde arata sagetile albastre, stii daca vine prins prin bucse integrate (in cadru), sau astea sunt pe caroserie...Sau nu sunt deloc. wink.gif
[attachmentid=1627611897] [attachmentid=1627611898]
aphophis
QUOTE(IRONICK @ 12 Apr 2010, 10:17)
Cand o sa aiba si Duster o suspensie macar asa, atunci mai stam de vorba. Pana atunci, vise umede la fel ca si in reclamele nemtesti.

[attachmentid=1627611875] [attachmentid=1627611876]
*


pai pt suspensia aia mai platesti un duster . Ca sa nu mai zic de performantele dinamice care cel putin la dieselul de 13x cp si cel de 18x cp sunt destul de slabe. Iar masina pare a fi un porc gras din moment ce are 1600-1700 kile, desi nu e foarte mare
b76bgaarh
unde sunt vs in acest topic???

date mai multe despre asx are cineva?
asgard1955
Duaterul daca se comporta bine va bate ix 35 la numarul de unitati vandute.

12 Apr 2010, 19:22:
VS:

http://www.automarket.ro/stiri/analiza-dac...ecti-29680.html
IRONICK
QUOTE(TAW @ 12 Apr 2010, 11:58)
LE: Poti sa imi spui daca bucsele (indicate cu rosu) sunt demontabile de pe element, sau sunt fixe? Ca sa nu mai intreb daca sunt disponibile ca PS separate, ca e cam devreme...smile.gif
Si la cadrul fata, unde arata sagetile albastre, stii daca vine prins prin bucse integrate (in cadru), sau astea sunt pe caroserie...


Bucsele din spate cred ca se schimba prin presare, la fel ca si la prinderile de Logan. Difera in functie de versiune, la 4x2 din ce am vazut, cadrul se prinde direct de lonjeroane. La cadru fata, prinderile din spate directiei sunt fier pe fier, iar la alea din fata se vad cam greu. blush.gif
membru_DC
ca tot este un topic de "vs-uri"....

[attachmentid=1627612146]

ca si capacitati off-road, Suzuki Jimny este ceva de speriat ohmy.gif
C@talin
toyota urban cruise nu cumav e si ea peste duster ?

http://www.toyota.ro/Images/Urban%20Cruise...m420-903841.pdf

13 Apr 2010, 00:01:
uite aici interior de invidiat la 16 k euro fara TVA

user posted image

user posted image
klaus
QUOTE(C@talin @ 12 Apr 2010, 22:58)
uite aici interior de invidiat la 16 k euro fara TVA
*

Si ce dracu e asa de invidiat la bordul ala cu feeling tactil mai naspa decat la auris?
IRONICK
La cum arata tabloul ala de bord, zici ca-i olita pentru aia mici.
aphophis
sa mai zicem si ca a luat doar 3 stele la euroncap, desi e full de airbaguri? Ca sa nu mai zic de dimensiuni, are 3,93 m fata de 4,31m la duster. deci 38 cm sanatosi separa cele 2 masini.

Sa mai zic si de preturi, care pornesc de la 16.081 euro ddp , in timp ce un diesel de 90 cp ajunge la 19.152 euro ddp (in varianta cea mai ieftina) ?
C@talin
biggrin.gif deci nu e buna tongue.gif
Michael
Adevarul este ca daca ne raportam doar la pret Duster nu are concurenta intre modelele noi din clasa lui. De exemplu, comparativ cu Skoda Yeti 2.0 TDI 110 CP 4x4 cu dotari similare cu Laureate - chiar daca luam in calcul si discountul minim care se poate obtine de la dealerii Skoda - diferenta de pret dintre cele doua modele nu are cum sa scada sub 4.000 euro cu TVA. Cu siguranta ca aparitia Duster pe piata ii va forta pe dealerii marcii cehe sa reduca pretul de vanzare cu cel putin 1.000 de euro. Ceea ce inseamna, de fapt, sa introduca in echiparea de baza si AC, care in acest moment este doar optional.

LE: In acest moment, decat un Yeti mai utila ar fi, probabil, o Skoda Octavia Combi 1.6 TDI 105 CP 4x4 cu pachet de drumuri grele (pret ceva mai mic, spatiu mai mare, viteza maxima mai buna).
asgard1955
Un poligon perfect pentru a vedea ce poate duster:
IRONICK
http://www.drive-test.ro/stiri/1516/mitsub...in-romania.html

QUOTE
Mitsubishi ASX, pret de la 15.990 E in Romania
Mitsubishi ASX, pret de la 15.990 E in Romania
Vezi galeria foto Mitsubishi ASX, pret de la 15.990 E in Romania

Noul crossover compact ASX lansat anul acesta la Salonul Auto de la Geneva se va comercializa in Romania la pretul de 15.990 TVA inclus pentru varianta 1.6 Inform 2WD, incepand cu luna iunie.

Mitsubishi ASX este versiunea europeana a modelului japonez RVR. Cu un design care este de fapt o varianta a botului de Lancer adaptata la dimensiunile unui SUV, noul model ofera o protectie ridicata a mediului si are o caroserie compacta, oferind in acelasi timp suficient spatiu pentru o familie si performante dinamice ajustate publicului tinta.

Acest model marcheaza debutul noii familii de motorizari diesel DOHC 16v cu 4 cilindri si injectie directa Common-Rail pentru versiunea de 1,8l echipata cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte si cu functia Auto Stop & Go, respectand noile norme de poluare Euro 5.

Deasemenea, modelul ASX ofera si un nou motor 1.6 DOHC 16v MIVEC, prevazut cu pachetul "ClearTec" si va putea fi combinat la o cutie de viteze manuala cu 5 trepte.

Modelul este dotat standard cu o serie de echipamente precum radio CD/MP3 cu mufa AUX si 4 difuzoare, aer conditionat manual, 7 airbag-uri si sistemele Active Stability Control si Traction Control.
Michael
QUOTE(membru_DC @ 13 Apr 2010, 21:13)
asa am auzit si eu, cica toti care-si vor achizitiona un Duster, vor merge majoritatea timpului cu viteza maxima...
*
Asa cum am mai spus-o pe acest forum, eu iau in calcul si viteza maxima atunci cand fac alegerea unui autoturism. Si asta nu pentru ca as intentiona sa rulez cu viteza respectiva, ci pentru ca atunci cand merg pe autostrada, la un 140 km/h (reali), doresc sa o fac in conditii optime: zgomotul sa nu fie din cale-afara de deranjant, sa existe o rezerva de putere rezonabila pentru situatii neprevazute, consumul sa fie si el in parametrii rezonabili, iar uzura motorului in timp sa fie cat mai mica. Altfel spus, sa pot atinge viteza respectiva in jur de 3/4 din turatia de putere maxima. Daca cu Octavia 4x4, la o viteza maxima de 185 km/h, aceste conditii sunt oarecum indeplinite (Octavia fiind favorizata probabil de Cx-ul mai bun), cei 168 km/h ai lui Duster si chiar 174 km/h ai lui Yeti sunt insuficienti. De fapt, din punctul meu de vedere, pe langa interiorul ala de Logan, viteza maxima a variantei diesel 4x4 este un alt aspect care nu ma prea incanta.
einstein1984
QUOTE(IRONICK @ 14 Apr 2010, )
Noul crossover compact ASX lansat anul acesta la Salonul Auto de la Geneva se va comercializa in Romania la pretul de 15.990 TVA inclus pentru varianta 1.6 Inform 2WD, incepand cu luna iunie.


Adica un laureat 4x4 1,6 e 14 000 euro si cu 2000 iei un mitsu chel si 4x2? Ma rog, depinde si de gradul de chelie...
IRONICK
Si ce are duster de 12.500 in plus fata de asx la 16.000
QUOTE
Modelul este dotat standard cu o serie de echipamente precum radio CD/MP3 cu mufa AUX si 4 difuzoare, aer conditionat manual, 7 airbag-uri si sistemele Active Stability Control si Traction Control.
?
IRONICK
Imi place chiar si dusterul, dar nu mai spune la nimeni. Sa nu imi pierd antrenamentul la comentat.

Bonus ... ca sa nu mai fiti bosumflati la comentarile mele.

[attachmentid=1627612740][attachmentid=1627612741]
mariuscomx
Duster-ul va fi ca si cu logan-ul.
Jocul e acelasi numai tipul de masina difera.

Pentru cei care vor niste dotarii in plus dedisponibile pe duster e clar ca vor comenta.
Cel putin mie imi trebuie o masina 4x4 cu o garda ceva mai mare la sol, dar nu vreau sa renunt la confortul din interior si aici ma refer:
la clima bizonica, faruri si stergatoare automate, oglinzi electrice incalzite etc.

M-am uitat asa in piata .. si nu sunt multe masini care sa iti indeplineasca dorintele si sa fie si in anumita suma de bani.

Oricum mi se pare foarte atragator ASX-ul de la mitubishi.
Preturile sunt bune pentru ce ofera.

E drept ca scopul principal al masini este sa uneasca punctul A cu B dar asta nu inseamna ca neaparat trebuie sa mergi cu caruta(nu e apropo la duster).
Fiecare masina e bine gandita pentru clasa sa si acest lucru se vor simtii in vanzari, cereri , si liste de asteptare .. care din cate am auzit sunt destul de marisoare.
IRONICK
Ce inseamna fiabil?
nicku01
QUOTE(IRONICK @ 14 Apr 2010, 16:11)
Ce inseamna fiabil?
*



Sa nu se duca dracu transmisia suportii rotilor cutia (motoarele au ani de teste in spate ; alea sunt ok); sa nu rugineasca TOATA inclusiv pe dedesupt; sa nu tranca usile ca la berlina etc... ...... dupa 6 luni un an.... utilizand masina in conditii umane.

destul de clar?
membru_DC
QUOTE(nicku01 @ 14 Apr 2010, 16:21)
... sa nu rugineasca TOATA inclusiv pe dedesupt
*


avand in vedere faptul ca toata tabla de pe Duster e tratata anticoroziune, slabe sanse... rugina la anumite subansamble pe dedesupt este prezenta la toate autovehiculele
undemerg
Si la logan e tratata anticoroziune iar rezultatele sunt cum sunt. Faptul ca rugineste mai tare ca alte masini nu e contestabil, ci e contestabila durata de viata a unei masini in ziua de azi si daca depaseste durata de ruginire. Ma refer aici la rugina "grea", nu la 1-2 puncte. Degeaba nu rugineste daca 1.2 tsi-ul sau mai stiu eu ce motor supra-fortat crapa in 3-4 ani. Bineinteles, iarasi e discutabil, in functie de cat merge fiecare cu masina.
aphophis
QUOTE(membru_DC @ 14 Apr 2010, 17:25)
avand in vedere faptul ca toata tabla de pe Duster e tratata anticoroziune, slabe sanse... rugina la anumite subansamble pe dedesupt este prezenta la toate autovehiculele
*


esti sigur ca toata tabla de pe duster e tratata anticoroziune?

QUOTE(undemerg @ 14 Apr 2010, 18:44)
Si la logan e tratata anticoroziune iar rezultatele sunt cum sunt. Faptul ca rugineste mai tare ca alte masini nu e contestabil, ci e contestabila durata de viata a unei masini in ziua de azi si daca depaseste durata de ruginire. Ma refer aici la rugina "grea", nu la 1-2 puncte. Degeaba nu rugineste daca 1.2 tsi-ul sau mai stiu eu ce motor supra-fortat crapa in 3-4 ani. Bineinteles, iarasi e discutabil, in functie de cat merge fiecare cu masina.
*


prefer probleme minore cu rugina decat probleme la motor, directie, frane , acceleratie cum sunt la alte marci smile.gif btw, din cate stiu eu , loganul nu e tratat anticoroziune, deci daca e adevarat ce zice membru_dc, uite un punct in plus la duster

14 Apr 2010, 19:50:
QUOTE(TAW @ 14 Apr 2010, 19:46)
Adica abureala coane IRONIK? Pai asta e esenta marketingului...de orice fel, si indiferent de origine... Reclama e sufletul comertului wink.gif
*


corect. cea mai penala mi se pare cea la toyota "trezeste-te e un cosmar, ai vazut tu vreo toyota stricata? " radmasa.gif
einstein1984
E tratata prin cataforeza, nu galvanizata.
TAW
Cataforeza in imersie (in baie) nu vopseste masina.
Procedeul se numeste generic grunduire electroforetica (cand se aplica la catod, se cheama cataforeza si cand se aplica la anod, se numeste anaforeza) si serveste la aplicarea potectiei anticorozive primare, pe caroseria asamblata (cu toate elementele montate). Solutia e folosita de ceva timp in industria auto in locul grunduirii mecanice, deoarece asigura o mai buna acoperire.
Dacia foloseste de mult timp electroforeza - initial anaforeza, care e ceva mai putin rezistenta in timp decat cataforeza, iar din 1997 s-a trecut la aceasta din urma.
Rugina la Logan apare din cauza unei erori de conceptie si implementare a linei de mastic (aplicat pentru etansare mecanica a pieselor de caroserie) si a unei ambutisari inchise aiurea, ce retine apa si noroiul (ambele greseli s-au facut la aripile spate). Defecte au fost corectate incepand cu sfarsitul lui 2006, impreuna cu altele cateva, mai putin periculoase (reinjectare de ceara cavitati in praguri, etc...).

@ CGDBZ: Unele elemente mai expuse sunt acoperite cu o vopsea elastica ce are rol anticoroziv, dar si antifonic.
nicku01
QUOTE(TAW @ 14 Apr 2010, 22:30)
Cataforeza in imersie (in baie) nu vopseste masina.
Procedeul se numeste generic grunduire electroforetica (cand se aplica la catod, se cheama cataforeza si cand se aplica la anod, se numeste anaforeza) si serveste la aplicarea potectiei anticorozive primare, pe caroseria asamblata (cu toate elementele montate). Solutia e folosita de ceva timp in industria auto in locul grunduirii mecanice, deoarece asigura o mai buna acoperire.
Dacia foloseste de mult timp electroforeza - initial anaforeza, care e ceva mai putin rezistenta in timp decat cataforeza, iar din 1997 s-a trecut la aceasta din urma.
Rugina la Logan apare din cauza unei erori de conceptie si implementare a linei de mastic (aplicat pentru etansare mecanica a pieselor de caroserie) si a unei ambutisari inchise aiurea, ce retine apa si noroiul (ambele greseli s-au facut la aripile spate). Defecte au fost corectate incepand cu sfarsitul lui 2006, impreuna cu altele cateva, mai putin periculoase (reinjectare de ceara cavitati in praguri, etc...).

@ CGDBZ: Unele elemente mai expuse sunt acoperite cu o vopsea elastica ce are rol  anticoroziv, dar si antifonic.
*



TAW... sit ce mia spus un neam dea meu de la pitesti ce lucra la dacia (referitor la partea ca dacia a rezolvat anumite probleme la logan in 2006):

dupa 6 luni se vor efectua primele evaluari din punt de vedere al calitatii produsului.... mai dureaza 3 luni pana actiunile corective se vor implementa.... Masina ii ''coapta'' dupa 10-luni - 1an de cand a inceput productia de serie....
Squirrel
QUOTE(nicku01 @ 14 Apr 2010, 16:48)
PS prin fiabilitate nu ma refer la ce facea ala cu dusterul verde pe munte in primul filmulet (noroaie urate, zapada pe macadam).... in ritmul ala de condus omori si x3-ul, sorento, tucson etc.... in 2 luni. Ma refer la condus civilizat pentru un SUV.
*


Acele teste se spune că au simulat un parcurs de cca. 50.000 km în trei ani de exploatare normală. Cam concentrate este drept. Una e să dai un ciocan să intre cuiul în perete, alta este să-l gâdili până intră singur.
TAW
QUOTE(nicku01 @ 15 Apr 2010, 08:14)
TAW... sit ce mia spus un neam dea meu de la pitesti ce lucra la dacia (referitor la partea ca dacia a rezolvat anumite probleme la logan in 2006):
dupa 6 luni se vor efectua primele evaluari din punt de vedere al calitatii produsului.... mai dureaza 3 luni pana actiunile corective se vor implementa.... Masina ii ''coapta'' dupa 10-luni - 1an de cand a inceput productia de serie....
*


Daca se refera la programul Blue Sky (demarat in 2007 daca tin eu bine minte), atunci trebuie sa stii ca acesta a cam ajuns la final. Iar implementarea corecturilor (in productie) a inceput in 2006, problemele fiind semnalate inca din 2004 (aripi exterioare spate).
membru_DC
ce parere ai de "masina" asta?

[attachmentid=1627613197] [attachmentid=1627613196] [attachmentid=1627613198]

Indicii: 4X4, peste 2 tone, consum 18 L/%, benzinar de 120CP, compresor de AC identic cu cel de pe gama Dacia
C@talin
e tucson ? tongue.gif
membru_DC
NU

in orice caz, am ramas profund dezamagit dupa acesta mica plimbare (un scurt test-drive sa zic asa), initial ma asteptam la cu totul altceva din partea acestei masini sleep.gif

pe hartie masina da bine de tot insa dupa ce mergi cateva sute de Km cu aceasta, realizezi ca e cea mai mare teapa wacko.gif

@einstein1984: nu, nu e Kia da' imi place cum gandesti
astept sa "aud" si varianta colegului si apoi va "spun" wink.gif
einstein1984
Parca-mi soptea cineva ca unele piese de croserie sunt galvanizate, pe ici pe colo. La Logan asta, nu la prafuitor.
Aia e o kia?
C@talin
subaru forester nu pot sa cred ca e masina de mai sus :|
kmeleonu3
land cruiser cumva?
IRONICK
QUOTE(membru_DC @ 15 Apr 2010, 20:10)
ce parere ai de "masina" asta?
Hover?
membru_DC
exact, nici nu ma gandeam vre-un moment ca n-o sa ti dai seama tongue.gif

- atat pozitia la volan cat si pozitia pasagerilor este cu genunchii la piept (exact pozitia celor 2 pasageri de pe bancheta a-III-a de la un MCV cu 7 locuri); dupa cateva sute de Km zici ca te-a batut Smarandescu
- la cateva sute de KM, deja troncane niste "mate" sau relee prin bord
- in masina miroase exact ca in standurile cu adidasi chinezesti din "Europa"
- masina este instabila la viteze mai mari de 100km/h
- dupa executarea unui viraj, masina nu-se mai "indreapta" si daca nu esti atent poti sa ajungi cu usurinta in sant
- relanti-ul fluctueaza intruna
- in timpul mersului pe sosea are momente cand incepe sa "tuseasca" motorul
- la activarea AC-ului, te sperie cum creste turatia motorului
- orice rampa o urca doar cu viteza a-II-a
- calitatea si imbinarea plasticelor, iti lasa impresia ca este o masina prototip, nicidecum o masina produsa in serie
- cu siguranta persoanele care se afla in masina la un impact frontal, se vor alege cu leziuni interne (ficati, plamani, etc) - masina are sasiu si nu prea pare sa aibe ceva elemente deformabile care sa absoarba socul in cazul impact (exceptie coloana de directie care este deformabila)
- podul pedalier este ceva de speriat

.... si exemplele pot continua la nesfarsit

IRONICK, chiar iti recomand sa faci un mic test-drive cu masina respectiva... happy.gif
YRX
Masina aia e o copie chinezeasca a Mitsubishi Pajero Sport de prin anii 90 si ceva. Motorul este Mitsubishi 3.0, e normal sa consume mult, nu stiu ce-o fi fost in capul lor sa foloseasca asemenea agregat.
IRONICK
QUOTE(membru_DC @ 16 Apr 2010, 06:47)
.... si exemplele pot continua la nesfarsit
*
Masina aia este un gunoi pe roti. Lista de exemple este fara sfarsit ...

16 Apr 2010, 09:30:
QUOTE(nicku01 @ 14 Apr 2010, 16:48)
PS prin fiabilitate nu ma refer la ce facea ala cu dusterul verde pe munte in primul filmulet (noroaie urate, zapada pe macadam).... in ritmul ala de condus omori si x3-ul, sorento, tucson etc.... in 2 luni
Si atunci pentru ce s-au chinuit cu filmarile alea? Sa fie cumva asta?
QUOTE(TAW @ 14 Apr 2010, 20:46)
Adica abureala coane IRONIK? Pai asta e esenta marketingului...de orice fel, si indiferent de origine... Reclama e sufletul comertului wink.gif
Adica pe romaneste reclama mincinoasa.
QUOTE(undemerg @ 14 Apr 2010, 16:51)
Dar nici n-as da 1000 euro in plus pentru comenzi pe usa, reglaj electric al farurilor si clima bizonica
Pai numai la Dacia costa atat, la alte marci iesi mai ieftin.
membru_DC
QUOTE(einstein1984 @ 16 Apr 2010, 11:28)
Deci vine cineva cu o masina comparabila cu dusterul (si la pret si la prestatii)?
*


alege-ti daca poti ... laugh.gif

"Dacia DUSTER: La taille d'une C-SUV, le prix d'un petit SUV"
C-SUV: Hyundai Tucson, Kia Sportage, Nissan Quashqai, Suzuki Grand Vitara, LandRover Freelander, Toyota RAV4
petits SUV: Suzuki Jimny, Fiat Panda 4X4, Fiat Sedici / Suzuki SX4, Daihatsu Terios, Shanghuan UFO
C@talin
toate alea depasesc 17 k euro
rue
am fost sa vad RUSTERUL.
1. daca logan si sandero nu erau frumoase, rusterul nu este urat....
2. oare la versiunea 4x2 unde rezerva e sub masina, portbagajul este peste cei 475 L ?
3. la cea 4x4 rezerva are un podet ieftin si neterminat la colturi cu care o acopera. e ceva mai ridicat ca nivelul de acces al usii.
4. nu au culoarea rosie MINUS.
5. pielea este naturala doar unde pui curul si jumatate de spate. este incadrata generos de pielea ECOLOGICA
6. era ora 18.30 si desi se sustinea ca drivetestul e doar pe programare, nu facea nimeni drive teste la ora aia. cica doar pana la ora 17.30 au fost..
mare prostie, lumea normala la ora 17.30 inca e la lucru.
Nici agricultorii nu isi permit la ora aia sa vina sa o testeze.
Poate niste eminentze cu program de gravida mai au o sansa.
7. are o singura MARE problema: PRETUL.
de fapt doar daca dai 3 rable se apropie de adevar. cel putin pt nivelul romanilor.
sunt sigur ca programul rabla x3 e cu dedicatie cu aparitia rusterului.
8. daca nu pun AC pe versiunea cheala sunt de toata jena cu masina lor scumpa.
altfel, 13700 cel mai ieftin ruster cu 4x4 si AC.
10500 + 1800 4x4 + 750 AC = 13 050 la un calcul sumar. daca dadea 12500 era beton. cu 3 rable luai la 10 000 in cap masina perfecta.
aphophis
o chestie draguta.. ma uitam dupa tamburi si la suzuki si am vazut ca sx4-ule, are suspensie pe spate clasica (rigida0, nu independenta cum are dusterul. Si din ce am vazut modelul 2wd cu motor de 1.5l are si el tamburi
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.