Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: ANVELOPE
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Piese auto - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4
caphonne
Eu la asta din poza aveam M-S am mers pe asflat ,zapada si noroi si vara si iarna.Se descurcau dar ma ajuta si masina plus ca erau pe 255 iar de franat franam mult cu frana de motor.
Asteptam de la viitorii posesori de diverse gume informatiile pretioase.
Dsign
Eu sunt hotarat pe Toyo AT , 215/70/16, la fel ca si finantatorul (tata)

Eticheta Made in Japan l-a inmuiat!
montañes
perhaps help it
jay333
Dsign, crezi ca inaltimea mai mare va afecta in vreun fel masina? Arata foarte tare Toyo OC AT si sunt si bine cotate pentru iarna. M-ar tenta si pe mine cu conditia sa fiu absolut sigur ca nu afecteaza in niciun fel masina (in afara de diferenta de viteza).
caphonne
Diferenta nu este mare ca dimensiune si nici ca greutate important este sa se echilibreze bine nu cred ca ar fi probleme plus ca profilul nu este extrem de agresiv si nu apar vibratii mari.
Dsign
Raportul de 70% nu este o diferenta mare. Diametrul total al rotii va fi un pic mai mare, insa nimic ingrijorator, ba chiar vei trece mai lin peste gropi.

Toyo nu cred ca vor pune probleme de echilibrare.
einstein1984
Eu nu ma refeream la echilibrare, ci la masa nesuspendata mai mare. Ma rog, daca la cantarire reiese ca seamana cu ce era din fabrica, nu ar trebui sa fie probleme.
b76bgaarh
de ce nu iei cauciucuri de iarna si vrei at all season?
caphonne
Aoleuuuu am mai vorbit vezi mai sus.Omul vrea asa o combinatie interesanta.
Dsign
Pentru mers vara, sunt bune cele de fabrica. Insa pentru mers toamna-iarna-primavara prin ceva noroaie, pietre si zapada, sunt bune niste AT-uri cu compozitie de iarna. Toyo OC AT nu sunt anvelope all-season, daca citesti un pic despre ele.

Am mai vazut ceva interesant, Yokohama Geolandar.
b44dvl
Dar de GOODYEAR Wrangler AT/R 215/70 R 16 T ce parere aveti? http://www.anvelope.ro/anv_detail.php?anv_id=162 Ca pret sunt ok iar ca performante in zone cu namol apa si zapada sunt bune si nu sunt zgomotoase...
asybo2002
Dsign, personal m-am mai gandit si as vrea sa raman pe dimensiunile comunicate de producator. Ce ziceai ca ai gasit interesant la Yokohama?
Dsign
Yokohama Geolandar IT, tot pe 215/70/16.

Nu ved nici un motiv pentru care as refuza o anvelopa buna, doar pt ca rata aspectului este cu 5 procente mai mare. Atat timp cat sunt toate 4 la fel, ESP si ABS nu se prind de cioaca.



@b44dvl, nu toate anvelopele AT sunt bune iarna, datorita compozitiei.

"GOODYEAR Wrangler AT/R
215/70 R 16 T
GOODYEAR Wrangler AT/R 215/70 R 16 T
Caracteristici
Daca suprafetele de rulare pe care le folositi sunt in mod regulat acoperite de apa sau noroi sau daca rulati pe carosabile cu denivelari, echipati-va vehiculul cu Wrangler AT/R care dispune de un design agresiv ce combina performantele la acvaplanare cu o dispersie imbunatatita a noroiului, o buna tractiune on si off-road si o uzura uniforma. De asemenea Wrangler AT/R asigura o manevrabilitate imbunatatita si un nivel de zgomot redus. "


Nu vad nicaieri ca zice de zapada, iar profilul nu contine acele "sipes" - uri specifice anvelopelor de iarna.
specialist
Salut! Eu mi-am luat saptamana trecuta anvelope de iarna BF Goodrich Winter Slalom ski (parca, le-am lasat la magazin pt ca inca mai astept jantele de tabla de la Dacia...). M-au costat 370 lei bucata. Pareau OK si mi-a placut tare mult ca pe ele scria "Made in USA". Asa o fi? dry.gif
SYL
Cred ca ai vrut sa zici "BF Goodrich Winter Slalom KSI", nu "BF Goodrich Winter Slalom ski" tongue.gif

De unde le-ai luat ?
b44dvl
http://www.smartbuy.ro/anvelope-auto/bf-go...16~1807844.html

Ar merge dimensiunea asta pe Duster? Standard este 215 65 R16, oare influenteaza negativ daca pui 225 60 R16? Eu sunt de parere ca nu si fiind mai late ai mai multa suprafata de contact
SYL
Parerea ta e gresita ! Anvelopele de iarna trebuie sa fie cat mai inguste, nu cat mai late, adica pe un autovehicul e bine sa se puna anvelope de iarna de cea mai ingusta dimensiune omologata pt modelul respetiv (bine in cazul Duster-ului e doar o singura dimensiune). wink.gif
b44dvl
QUOTE(SYL @ 7 Nov 2010, 01:18)
Parerea ta e gresita ! Anvelopele de iarna trebuie sa fie cat mai inguste, nu cat mai late, adica pe un autovehicul e bine sa se puna anvelope de iarna de cea mai ingusta dimensiune omologata pt modelul respetiv (bine in cazul Duster-ului e doar o singura dimensiune).  wink.gif
*



Te contrazic pe jumatate, ai nevoie de o guma inguste cand e zapada afanata, ca sa taie prin ea... dar dupa ce sa batatorit parca nu te mai ajuta o guma ingusta, contactul cu solul fiind mai mic iar pt mica perioada cand zapada este afanata cred ca se poate merge cu o guma lata pentru aderenta
jay333
Eu m-am dotat de iarna cu General Snow Grabber. Pretul pentru 4 bucati cu montaj a fost 1878 lei.
Andu
QUOTE
Te contrazic pe jumatate, ai nevoie de o guma inguste cand e zapada afanata, ca sa taie prin ea... dar dupa ce sa batatorit parca nu te mai ajuta o guma ingusta, contactul cu solul fiind mai mic iar pt mica perioada cand zapada este afanata cred ca se poate merge cu o guma lata pentru aderenta






Te contrazic si eu

Cand e zapda afanata ai avea nevoie de anvelope mai late ca sa nu te afunzi in ea. Presiunea este forta pe suprafata. Aproximativ orice material de pe lume (zapada la fel) cedeaza la presiune. Deci, un pneu lat pe zapada afanata va sta pe ea - presiune mai mica. De asta ne dam pe partie cu ski/snowboard si nu cu patine, si tot de asta cei care merg pe munte iarna au in dotare rachete de zapda.
Atunci cand vrei aderenta pe zapada pe de alta parte, vrei o anvelopa mai subtire care va exercita o presiune mai mare si va "infige" profilul mai bine in zapada.
Eu asa zic...
einstein1984
Veveritoiule, sunt exagerate preturile alea. Deh, "presa" romaneasca.
Squirrel
Din punctul de vedere al anvelopelor care mă intereseză strict (Michelin Latitude Alpin 215/65 R16) prețul (504 lei online și 530 lei la reprezentanță pe bucată) se încadrează în eșantionul prezentat (de la 475 lei la 716 lei pe bucată). Sunt cam scumpi galoșii de Duster, dar acum nu mai pot comenta…a fost o decizie care are consecințe pe măsură. Sper că și prețul să se regăsească în performanțe pe măsură (aderență, economicitate).
caphonne
Nu doar la Duster sunt scumpe vrei calitate platesti.Pana si la rotitele mele pe 165 daca vreau ceva intradevar bun as da cam 250-300 pe bucata.
b76bgaarh
dsign pana la urma la ce pret si de unde ai luat anvelope?
galba
momentul adevarului a venit azi : din 5 oferte locale si niste intenet, am optat (si oftat) pentru Michelin Latitude Alpin la 515 si jante "stilizare Dacia" la 210 (tot lei). Parca au luat-o toti razna sa se imbogateasca cu cauciucuri de iarna (ca cererea-i foarte mare, ca trebuiesc aduse dintr-o germanie iar pana sa ajunga .... cine stie ,,,,,,la ce pret........nu mai stim...lasati-ne unnumar ......tiganie)


10 Nov 2010, 08:55:
Nu trebuiesc alte prezoane !!! macar atat .....
Dsign
Eu inca nu am luat nimic. Michelin Latitude Alpin mi se par prea soft, adica sunt doar de iarna on-road, atat. Mi se par a fi o investitie inutila, atat timp cat anvelopele de fabrica sunt M+S de calitate.

Raman pe Toyo Open Countru A/T, Dunlop Grandtrek SJ6, Yokohama Geolandar I/T, cu 215/70/16
Squirrel
Cat te costa cauciucurile de iarna.
QUOTE
1.       Pentru dimensiunea 155/65 R13, recomandata pentru Matiz, preturile pornesc de la 194 de lei/bucata in cazul marcii Barum si pot ajunge la 305 lei/ bucata in cazul unei anvelope Continental.
2.       Pentru dimensiunea 185/65 R15, recomandata pentru Dacia Logan, preturile pornesc de la 214 lei/bucata pentru marca Achilles si pot ajunge la 478 lei/bucata in cazul unei anvelope Michelin.
3.       Pentru dimensiunea 195/65 R15, care merge la VW Golf/Passat, Mazda 3, Renault Megane, Skoda Octavia, Seat Leon, Opel Astra sau Citroen C4 , preturile pornesc de la 243 lei/bucata pentru marca Goodride si pot ajunge la 624 lei/bucata in cazul unei anvelope Continental.
4.       Pentru dimensiunea 215/65 R16, recomandata pentru Dacia Duster, preturile pornesc de la 312 lei/bucata pentru marca Sunny si pot ajunge la 699 lei/ bucata in cazul unei anvelope Continental.
5.       Pentru dimensiunea 205/55 R16, care merg la VW Golf/Passat, Mazda3, Renault Megane, Skoda Octavia, Seat Leon, Ford Focus, Citroen C4, Opel Astra sau BMW Seria 3, preturile pornesc de la 323 lei/ bucata, pentru marca Sunny si pot ajunge la 970 lei in cazul unei anvelope Michelin.
6.       Pentru dimensiunea 245/45 R18, recomandata pentru BMW Seria 5, preturile pornesc de la 586 lei/ bucata pentru marca Nankang si pot ajunge la 1.627 lei/bucata in cazul unei anvelope Dunlop.
    Cele mai bune oferte le gasiti pe site-urile de profil. La o simpla cautare pe google “ cauciucuri de iarna” va apar o multime de oferte pe care le puteti compara. Dimensiunile cauciucurilor de la masina sunt trecute in talon.


Michelin Latitude Alpin. (Nu cele HP)
Prezentarea profilului.
galba
QUOTE(Dsign @ 10 Nov 2010, 10:23)
.....Michelin Latitude Alpin mi se par prea soft, adica sunt doar de iarna on-road, atat. Mi se par a fi o investitie inutila, atat timp cat anvelopele de fabrica sunt M+S de calitate.

*


Am gasit si eu anvelope de off-road puternic profilate, dar si mai grele si care nu sunt recomandate pentru un SUV.
l_stoian79
QUOTE(Dsign @ 10 Nov 2010, 11:23)
Eu inca nu am luat  nimic. Michelin Latitude Alpin mi se par prea soft, adica sunt doar de iarna on-road, atat. Mi se par a fi o investitie inutila, atat timp cat anvelopele de fabrica sunt M+S de calitate.

Raman pe Toyo Open Countru A/T, Dunlop Grandtrek SJ6, Yokohama Geolandar I/T, cu 215/70/16
*




QUOTE(galba @ 10 Nov 2010, 13:00)
Am gasit si eu anvelope de off-road puternic profilate, dar si mai grele si care nu sunt recomandate pentru un SUV.
*



legat de ce spuneti amandoi, anvelopele cu profil "agresiv" (crampoane mari si rare) sunt bune pe zapada eventual, dar pe asfalt sunt total nerecomandate (nici iarna nici vara).

tinand cont ca masina va fi folosita on-road in majoritatea timpului, din cand in cand va prinde si ceva zapada proaspata/batatorita (sa zicem ca mai mergi la ski iarna, mai ii prinde iarna nepregatiti pe drumari, ...) anvelopele de iarna obisnuite fac fata cu succes, mai ales ca aveti si 4x4. in cel mai rau caz folosesti lanturi.
anvelopele cu crampoane mari sunt ele OK ptr zapada afanata mare, ptr zapada batatorita (nu gheatza!), dar pe asfalt inghetat sunt un dezastru. pe langa asta luati in considerare zgomotul la rulare care creste semnificativ, luati in considerare ca uzura anvelopelor puternic profilate este mult mai crescuta pe asfalt, deci durata de viata va scade simtitor.

cautati variante AT (daca e musai sa fie anvelope mai "rele") si de la Bridgestone (Dueler 694) , Continental (CrossContact AT), Pirelli Scorpion AT/R (daca banul nu e o problema...),...

bafta!
Dsign
Mi se pare ca vorbesc degeaba si mai ales, pierd timpul scriind degeaba.

Mai sus am explicat de ce-mi doresc anvelope AT cu compozitie de iarna. Repet: pentru ca o anvelope chioara de iarna nu-si va face treaba cand voi urca o creasta cu zapada topita. Anvelopele se vor comporta exact ca cele de fabrica in aceasta situatie (noroi moale si zapada)

Asadar, cele 3 modele de mai sus (Toyo, Yokohama si Dunlop) sunt perfecte.

O anvelopa obisnuita AT (gen arhicunoscutele BF Goodrich T/A KO) sunt inutile la temperaturi mici datorita compozitiei.

@galba, nu cred ca ai mers din magazin in magazin cu cantarul dupa tine... o diferenta de 500grame pe anvelopa nu-i un capat de lume

@l_stoian, nu ai de unde sa stii care sunt drumurile frecventate de mine pe timpul iernii.

Imi place ca sunt cate unii pe aici care-si dau cu parerea din stele. Testati ma baieti, testati, si dupa aia comentati. Eu am testat si rastestat anvelopele astea de fabrica si au anumite limite.
galba
Mi se pare ca vorbesc degeaba si mai ales, pierd timpul scriind degeaba.

Mai sus am explicat de ce-mi doresc anvelope AT cu compozitie de iarna. Repet: pentru ca o anvelope chioara de iarna nu-si va face treaba cand voi urca o creasta cu zapada topita. Anvelopele se vor comporta exact ca cele de fabrica in aceasta situatie (noroi moale si zapada)

Asadar, cele 3 modele de mai sus (Toyo, Yokohama si Dunlop) sunt perfecte.

O anvelopa obisnuita AT (gen arhicunoscutele BF Goodrich T/A KO) sunt inutile la temperaturi mici datorita compozitiei.

@galba, nu cred ca ai mers din magazin in magazin cu cantarul dupa tine... o diferenta de 500grame pe anvelopa nu-i un capat de lume

@l_stoian, nu ai de unde sa stii care sunt drumurile frecventate de mine pe timpul iernii.

Imi place ca sunt cate unii pe aici care-si dau cu parerea din stele. Testati ma baieti, testati, si dupa aia comentati. Eu am testat si rastestat anvelopele astea de fabrica si au anumite limite.

10 Nov 2010, 22:33:
Incepi bine.
Si termini in forta !!!
Doar ca nimeni nu vorbeste pe aici de drumuri pe creste (fara numar)

ce te-a inversunat, de fapt ?
Dsign
Doar faptul ca vorbesc degeaba...

Cu o pagina in urma am explicat.

Atat.

Deocamdata, cea mai tare oferta este pt Toyo.
l_stoian79
QUOTE(Dsign @ 10 Nov 2010, 20:47)
.......
@l_stoian, nu ai de unde sa stii care sunt drumurile frecventate de mine pe timpul iernii.

Imi place ca sunt cate unii pe aici care-si dau cu parerea din stele. Testati ma baieti, testati, si dupa aia comentati. Eu am testat si rastestat anvelopele astea de fabrica si au anumite limite.
*




intr-adevar, nu stiu pe unde umbli...
dar vreau sa tongue.gif te intreb o chestie: vrei anvelope cu profil agresiv...ptr a urca "creste" cu zapada moale si zloata.... banuiesc ca vrei profil agresiv (mai rele decat cele AT normale) ca sa ai "aderenta"/tractiune?

imi pare rau sa te dezamagesc dar cu niste Simex-uri sau MT-uri de alea adevarate (de ce nu profil tractor!?!) vei fi de rasul curcilor pe zapada moale si zloata blush.gif nu de alta dar cand spui "creste" ma gandesc ca vrei sa mergi pe niste drumuri neasfaltate(sa zicem forestiere) acoperite cu zapada si necuratate/batatorite....

in acest caz te anunt ca niste anvelope agresive te vor ajuta sa sapi in zapada (e drept sa sapi foarte rapid) 4 gropi unde ti se vor afunda rotile iar tu vei ramane pe burta masinii....iar amarastenii cu gume de iarna normale (eventual AT-uri) vor trece pe langa fiindca nu vor sapa sub ei ph34r.gif da stiu, e greu de crezut,....
profil agresiv e bun pe zapada afanata cu o singura conditie, sub stratul ala de zapada cauciucul sa ajunga la un teren cat de cat solid din care sa muste si sa-ti asigure aderenta, prin teren solid inteleg: asfaltul de sub zapada, pamant inghetat, zapada batatorita dar nu gheata. iar pe asfalt inghetat (dar uscat) o sa fii "sanie cu zurgalai"....

orice anvelopa are limitele ei, chiar si Yokohama/Toyo/Dunlop alea de care vorbesti au limite...intrebarea e: tu esti constient de limitele lor? tongue.gif

si oricum, trecand peste capitolul anvelope, nu stiu daca te-a anuntat cineva, dar Dusterul nu este off-roader, ci SUV, incearca sa intelegi diferenta dintre ele.

oricum bafta! asteptam poze si filmulete cum treci cu Dusterul "agresiv" peste crestele de care vorbeai.
Dsign
Am citit si rascitit forumurile dedicate inainte de a ajunge la cele 3 tipuri de anvelope mentionate mai sus. In continuare am impresia ca am vorbit degeaba.

Uite, ca sa intelegi ca mi-am facut tema:

http://www.yokohamatire.com/tires/geolandar_GO72.aspx

http://toyotires.com/tire/pattern/open-country-at

http://www.dunloptires.com/dunlop/display_...200000&zipCode=



Nu vreau sa port discutii contradictorii din care sa nu invat nimic, vreau sa ne bazam aici pe argumente si fapte.

Am vorbit cu cativa pasionati de off-road si mi-au confirmat tot ce am citit despre anvelope pe forumurile specifice: MT-urile, AT-urile si Simex-urile sunt varza pe timp de iarna.

Insa un AT cu compozitie si profil de iarna este cu totul altceva.


Nu si-au luat ai mei Duster ca sa faca poze si filme cu el pe dealurile Campinei, ci sa-l puna la treaba. Iar eu sper sa ma descurce din campiile Calarasilor pe timp nasol




EDIT: Sunt foate constient ca tomberonu' nu e la fel de eficient precum un Samurai (sa zicem, ca-i mai mic), sunt foarte constient ca o anvelopa are limitele ei. Eu incerc aici sa fac o alegere corecta, pentru ca cei 2000 lei nu se gasesc in pomii fructiferi din spatele curtii mele.

Este foarte adevarat ceea ce spui mai sus cu privire la limitele anvelopei si te aprob. La Loganul meu mega si super agitat incerc si fortez zi de zi limitele unor anvelope considerate "de mare performanta". Acolo am 3 randuri de roti, toate de vara, plus un set de iarna.

Nu ma trata ca pe un necunoscator, te rog smile.gif
b76bgaarh
galba in pretul asta intra si montatu/echilibratu rotilor? sau asta e plata separata?
Squirrel
De obicei e „din partea casei”…au vânzare de 2.900 lei totuși. wink.gif Montatul și echilibratul este cca. 1-2% din suma plătită pe opinci.
b76bgaarh
mai e si valva de exemplu.... frumos ar fi sa vina gata montate.
galba
QUOTE(b76bgaarh @ 11 Nov 2010, 11:57)
galba in pretul asta intra si montatu/echilibratu rotilor? sau asta e plata separata?
*


Am uitat sa mentionez: echilibratu/montatu au intrat in pret. Si chiar daca este off topic, vreau sa mai arat ceva: l-am rugat pe baiatul care ridicase masina cu elevatorul sa o tina la circa 10 cm, sa vad in 4x2 ce se intampla pe puntea spate. Ei bine, cardanul se rotea, la fel si rotile spate insa acestea puteau fi oprite cu mana (pe rand sau deodata). In modul auto trageau normal (pierzandu-se aderenta pe fata din cauza suspendarii).

Numai bine.
specialist
Salut! Voiam sa va spun ca azi am primit plicul de la Michelin cu antet Dacia in care eram invitat intre 01.11 si 31.12.2010 la dealeri Dacia sa-mi procur cauciucuri de iarna. In plic era si alt plic in care trebuia sa trimit un cupon completat si copia de pe factura fiscala si Michelin promitea trimiterea unui bon de combustibil de 150 lei ulterior. Mi se par de tot rasul...
Cum va spuneam, mi-am luat deja de 10 zile pneuri BFGoodrich slalom ksi la 370 lei buc (@syl de la dealer-ul Michelin din C-lung Muscel) si inca mai astept jantele de tabla de la dealer-ul Dacia - jenant nu?!
Apropo, voi ce parere aveti - sa montez pneuri de iarna pe jantele din dotare de aliaj sau sa-mi iau jante de tabla pt asta? (varianta asta am ales-o, dar, desi le-am comandat din august de cand am luat masina nu mi-au sosit nici azi... Mizerabil, nu credeti?!)
Numai de bine! sad.gif
galba
Parerea mea: daca poti, ia-ti jante de tabla pt.celalt rand de gume. Aici la Alba Iulia am dat 210 pe buc., nu stiu daca mai au. Da o raita telefonica, trebuie sa fie careva prin apropierea ta care sa le aibe. smile.gif
Bafta
b76bgaarh
4 anvelope goodyear wrangler ultra grip 215/70/16 1908 lei.
galba
Astazi am primit un plic cu sigla Michelin + Dacia, iar inauntru inca un plic si un formular toate pline cu aceeasi sigla. Zic ca primesti un voucher in valoare de 150 lei pt. benzina daca timiti o copie dupa factura deachizitie a cauciucurilor in perioada 1 nov si 30 dec. M-as incadra, teoretic. V atin la curent!
saddan
Vreau sa stiu daca exista vreo diferenta/efect asupra duster-ului daca in loc de cauciucuri de iarna 215/65/16 voi pune 215/65/16C. Vreau un raspuns avizat si nu dat cu presupusa, in conditiile in care si eu stiu ca C vine de la cargo (utilitare, camionete, suv-uri).

Mercic anticipat specialistului binevoitor

Cu bine
PaulT
Poate te ajuta asta:

http://www.babiz.ro/html/InfoAnvelope.aspx#pliu

Citeste la anvelope ranforsate si la structura pliurilor.
saddan
Merci PaulT, informatia asta o studiasem si eu (pe langa altele). Poate ca nu am fost suficient de explicit... ma interesa daca punand 16C-uri in loc de 16 afecteaza directia, suspensii, tinuta de drum si nu in ultimul rand confortul. Altfel spus a mai facut cineva ghidusia asta pe care vreau sa o fac si eu?! si daca da, efecte.... daca nu, nu-i nimic... o sa o fac eu si o sa va spun si voua;)

cu bine
b44dvl
Sper sa nu mi-o iei in nume de rau ca-mi dau cu presupusu, dar teoretic anvelopele de tip C sunt mult mai tari, mai dure, pentru ca sunt destinate masinilor de mare tonaj, ele trebuie sa reziste la greutati si presiuni mari

Acum teoretic daca vrei sa optezi pentru anvelope de tipul C iarna comfortul sigur o sa aibe de suferit, este posibil si piesele de la articulatie si suspensie, doar din simplu fapt ca anvelopele sunt dure(tari prin compozitie) si nu mai amortizeaza si ele denivelarile smile.gif
Dsign
Ranforsarile suplimentare duc la o greutate mai mare a anvelopei, ceea ce nu e deloc bine.
pedrovl
pentru cei mai experimentati:
Credeti ca e posibil datorita anvelopelor de iarna sa apara zgomote regulate, pe viraje, cand esti cu piciorul in gaz si care sa fie prezente neregulat? Am descris la probleme tehnice mai pe larg dar intreb poate ati auzit careva....
b76bgaarh
cu cat e mai ieftina o anvelopa c decat una normala? de obicei sunt mai scumpe.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.