Am o solenza diesel.S-a rupt cureua de distributie in mers.supapele de admisie si de evacuare s-au strambat,axa cu came s-a rupt.In fine!Am cumparat alta chiulasa echipata complet,am montat-o pe masina si am incercat sa o pornesc,a pornit trasa,merge in trepidatii nu isi mentine relantiu,se incalzeste repede,si arunca apa din vasul de expansiune.Astept pareri despre ce ar putea fi!
Titlu modificat din "Chiar nu ma ajuta nimeni solenza diesel hate,porneste se incalzeste prea repede " in "Porneste si se incalzeste prea repede"
einstein1984
5 Nov 2010, 21:48
Garnitura de chiulasa ai schimbat? E bine pusa?
sebastianu
5 Nov 2010, 22:04
Am fost la doi mecanici.Am schimbat trei garnituri de chiulasa.Am dat termostatu jos acceasi problema imi fierbe apa.Unu mi-a zis k e blocu fisurat,altu' k e chiuloasa fisurata :-?? nu sunt de meserie astept pareri
6 Nov 2010, 18:05:
@sebastianu am citit la fel ca la tine mi se intampla furtunele sunt tari si arunca apa afara de o gaseste dracii
HUMMER H1
6 Nov 2010, 20:51
un a din doua este ori chiulasa este nasoala (stranba, fisurata ) ori sa fisurat blocul motor
trebue verificata chiulasa facuta planeitatea si daca nici asa nu vrea sa mearga e blocul fisurat
Planeitatea i-am facut-o si tot la fel face :| diesel-ul deja il urasc
Ar putea fi biele strambe?
Chiulasa noua are alte belele?
Nu are.Iam facut tot ce trebuia knd am montat-o pe masina.Sa fie blocu fisurat sau chiulasa/
einstein1984
7 Nov 2010, 11:57
Proba de presiune la chiulasa. Cam orice atelier de prelucrari mecanice auto ar trebui sa stie sa faca asta.
@Hammer.Am luat bloc motor astept sa-l schimb sa vedem ce zice!
HUMMER H1
7 Nov 2010, 22:40
sper sa rezolvi problema si eu am patit cu dinti de la curea rupti din cauza galetului dar am scapat doar cu chiulasa schimbata
succes
HUMMER H1
10 Nov 2010, 08:58
zarnik
11 Nov 2010, 10:22
Surpriza!!!! Am schimbat blocul motor si face la fel:-??
tribunul
11 Nov 2010, 10:23
Daca schimbi si masina si face la fel?
zarnik
25 Nov 2010, 17:58
Service-uri peste service-uri chiulase schimbate tot la fel face,acu rontaie foarte urat zici ca e aro asa facea si la inceput,nu prea isi mentine relantiu adica nu-l mentine deloc.Problema cica ar fi de la pompa ca are avansul prea mare ca asta ar fi problema si cu incalzitul.
bolidu
25 Nov 2010, 18:22
Pompa de apa e ok? Am intalnit la cineva, i sa depus calamina si alte minuni pe pale si pompa nu mai avea debit bun, sa nu ai ceva infundat pe la sistemul de racire daca ai fost prin 10 service-uri si 10 mecanici cred ca au verificat astea. Ciudata problema ... La 3000 ron iti iei motor 1.4 benzina cu tot cu cutie de la dezmembrari si dal draq de tractor da-l la fier vechi.
zarnik
25 Nov 2010, 18:33
Au desfundat tot furtun cu furtun,ei zic k pompa de injectie are avansul prea mare dasta si rontaie si fierbe.Astept pana maine.Am avut si pe benzina aia mergea brici nu se compara cu tractorul asta.Sunt hotarat sa o dau dupa ce o fac,m-am saturat de ea.
darius
25 Nov 2010, 21:47
pai daca tot sunt asa de siguri ca e pompa iti recomand sa pui una mecanica,vei iesi mult mai ieftin si nu vor fi schimbari majore in mersul si consumul motorului.Vezi ca e un user pe aici care a schimbat-o si era multumit,singura problema nu ii pornea gmv-ul.
zarnik
26 Nov 2010, 09:29
Gmv-ul e aeroterma aia nu?Pei si una clasica cat e?Si de la ce masini se potriveste?
zarnik
28 Nov 2010, 18:26
S-a rezolvat in sfarsit.Pompa da injectie era de vina avea avansul prea mare acu merge foarte frumos.Mai am o problema cu electromotorul fura curent pe undeva k nu porneste la cheie.O sa ma ocup si de asta maine.
Maskatu
28 Nov 2010, 18:36
G.M.V. = grup motoventilator, adica ventilatorul care raceste radiatorul de la motor.
acu am probleme cu bujiile,nu se stinge becul nici la a 2 cheie,ce pot sa-i fac?
evil_2009
6 Dec 2010, 16:53
a mea merge brici
vladgsm1
3 Jan 2011, 21:57
ai rezolvat cu becul la a doua cheie?
lilon_77
5 Jan 2011, 21:14
se
rezolva la iasi.....
S-a rezolvat! Acu se balabaie la relanti numai knd se incalzeste i-am scos si mufa la EGR si tot la fel face!
lilon_77
6 Jan 2011, 23:47
zarnik...scoate ceva fum pe teava de esapament atunci cand se balbaie?...la mine scotea un fum alb pana se mai incalzea dupa careisi mai revenea....
valeriuh
7 Jan 2011, 01:26
Cu respect, am si eu o problema cu Solenza , la sistemul de franare,adica, atunci cand plec cu masina si calc de mai multe ori frana(cand se incinge) SE BLOCHEAZA TOATE ROTILE am scimbat pompa frana, servo frana si pistonase la tamburii de pe spate, curatat si schimbat garnituri la pistonase, aerisire la toate rotile si la pompa, dar aceasi problema, ma poate ajuta cineva ca nu-i mai dau de cap, multumesc anticipat.
Scoate fum alb dar dak o accelerez isi revine.
QUOTE(valeriuh @ 7 Jan 2011, 01:26)
Cu respect, am si eu o problema cu Solenza , la sistemul de franare,adica, atunci cand plec cu masina si calc de mai multe ori frana(cand se incinge) SE BLOCHEAZA TOATE ROTILE am scimbat pompa frana, servo frana si pistonase la tamburii de pe spate, curatat si schimbat garnituri la pistonase, aerisire la toate rotile si la pompa, dar aceasi problema, ma poate ajuta cineva ca nu-i mai dau de cap, multumesc anticipat.
aerisirea este facuta ca la carte???asa cum scrie in manualul de intretinere cel format PDF...
Eu zic ca nu ai distributia pusa la punct cum trebuie, de asta nu sta la relantiu si se incalzeste.
lilon_77
8 Jan 2011, 17:25
zarnik.....spala rezervorul de motorina.....ca acolo se aduna "dinozauri"....trebuie curatata toata instalatia...tur...retur...
zarnik
10 Jan 2011, 22:04
Sa-ti explica masina a stat 4 luni cu motoru demontat prostu' de la care am luat-o i-a rupt cureaua de distributie am luat-o la un pret mic sunt multumit de consum,dar ma enerveaza faza cu balbaitu' asta.Daca curat instalatia si rezervoru e vreo sansa?La rece nu-mi face faza!
Maskatu
10 Jan 2011, 23:21
QUOTE(ramsen @ 7 Jan 2011, 14:58)
aerisirea este facuta ca la carte???asa cum scrie in manualul de intretinere cel format PDF...
Nu... a aerisit-o conform manualului de hartie, deci cred ca nu e de bine.
zarnik
12 Jan 2011, 14:12
Revin cu vesti am fost la 4 meseriasi fiecare cu varinate diferite:
1.Motorina proasta cu apa curatat sistem de alimentare
2.Avans mic la pompa
3.Pompa cica are o sita sa infundant cu mizerii
4.Distributia nu e bine pusa la punct
Ciudat!Azi am facut un drum Targoviste-Ploiesti am turat-o mai mult,nu imi mai face deocamdata astept parerile voastre!
zarnik
24 Jan 2011, 18:24
Am descoperit din ce e! Nici decum nu e pompa, cica ar fi egr:) s-a mers mult cu mufa scoasa si s-a infundat.Cert k dupa ce fac un drum lung isi revine!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.