Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan 1.4 albastru nov 2006
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
MyKe89
QUOTE(rue @ 9 Oct 2020, 09:30)
Dezavantajul la Duster: pretul posibil mai mare si lipsa unor dotari si design cu care noul logan vine la baza (partea de siguranta pasiva).
*


Sigur n-ai vrut să zici activă?
einstein1984
a zis bine, aEB banui sa fie optiune totusi, paote doar la alea bine dotate deja.
rue
Eu zic pasiva, dar poate unele sunt si active:
- ergonomia la volan si a pasagerilor - vizibilitate, comfort pt distance lungi, pastrarea atentiei.
Automatizari care sa compenseze calitatea soferului (nu conducem doar noi), ca:
- asistenta franarea de urgenta
- franarea de urgenta
- control automat al stergatoarelor
- CC (adaptativ poate peste 4 ani la Dacia)
- hill start,
- butonul de start and stop (demaror) simplifica pentru un incepator modul de lucru.
- lumini mai bune (pt nopti ploioase) cu faza lunga automatizata pentru ca unii uita sa foloseasca faza lunga la drum si altii abuzeaza inconstient de ea.
- cornering
- climatizarea automata care nu necesita sa tot cauti butonul respectiv cu treptele.
- camera de mers inapoi (RVC)
- multimedia cu comenzi vocale
- dezghetarea oglinzilor si a parbrizului frontal

Toate sunt bune, nu sunt nici macar pe noul logan in target, dar mai rau ca pe Duster care se vrea masina emblema de ceva timp pentru Dacia, lipsesc destule.
axabrt

Ștergătoarele automate le am dezactivat de la prima ploaie. Le reglez eu manual mult mai bine decât senzorul ăla.
Hill start asist mai mult mă încurcă decât mă ajută. Eu știu să plec cu frana de mana și cu punctul de cuplare al ambreiajului.
Climatizarea automata e bună, doar că la început baga ca nebuna când e f cald în mașină.
Butonul de demaror ajuta și nu prea. E frumos la alfa Romeo Giulia unde e situat pe volan. Sunt curios daca l poți apasă din greșeală în timpul unei depășiri
IRONICK
No si tu crezi ca ECU executa demarorul cand motorul se roteste?
Bine macar ca esti sincer.
einstein1984
Hiunday I20 cu rabla si ai ceva din astea in afara de clima. Sau vitara daca e buget.
marksman
@rue, daca tot esti chitit pe cumparat masina din Ungaria, vezi si la Suzuki. Cand voiam eu SX4 1.4 AT AllGrip, aveau oferte mai bune decat la noi.
einstein1984
numa ai grija cu tVAul
marksman
UE-UE, achiziție intracomunitară, care TVA?
axabrt
QUOTE(IRONICK @ 9 Oct 2020, 14:14)
No si tu crezi ca ECU executa demarorul cand motorul se roteste?
Bine macar ca esti sincer.
*


Exprimarea ta e corecta dar puțin inexactă.
Motorul se rotește și când mașina sta, deci în logica ta odată pornit, nu mai poate fi oprit.
Dar am înțeles ce ai vrut să spui. O sa incerc la Ford să văd dacă poți opri motorul caca încă se învârt rotile...
einstein1984
QUOTE(marksman @ 9 Oct 2020, 16:13)
UE-UE, achiziție intracomunitară, care TVA?
*


in general se plateste TVA in UE, pe procente diferite in fiecare tara
"Veți plăti TVA-ul în țara în care înmatriculați mașina. Valoarea TVA-ului se calculează în funcție de prețul total al mașinii, care include accesoriile și costurile conexe, cum ar fi cele de livrare.

Dacă achiziționați mașina într-o țară din UE și intenționați să o înregistrați în altă țară din UE, trebuie să informați dealerul auto astfel încât să nu plătiți TVA acolo."
Acuma partea cu convins ungurii sa ti-o dea fara TVA ca sa-l platesti la noi poate fi o problema. Altfel platesti si aici si ceri rambursarea aluia de la unguri.
Pe romaneste durere de cap posibila.
wolfin
QUOTE(marksman @ 9 Oct 2020, 15:11)
@rue, daca tot esti chitit pe cumparat masina din Ungaria, vezi si la Suzuki. Cand voiam eu SX4 1.4 AT AllGrip, aveau oferte mai bune decat la noi.
*




Pe suzi.ro e topic cum sa cumperi vitara de la hu.

Te scoti cu..2k mai eftin din ce imi aduc aminte.

Euro nu lei

Si e jurnal deci pot sa imi zic parerea.


Un pasion 4x4 1.4 face jet pe duster.

Jet adica turbojet. Cand o pornesti ai erectie.

Hai..dati cu petre...pardon pietre.

Ps. E si hibrid....fasaiala ...48v isg/igs.
rue
La Duster am primit oferta fara TVA ul unguresc si ar insemna sa l platesc in Ro 19% doar.
La un moment dat am verificat Suzuki Vitara la unguri si nu parea mai ieftina.
VITARA
1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD GL 5.290.000 forint maghiar este egal cu 14.850,65 euro
1.4 Hybrid 48V 6MT 2WD GL+ 5.660.000 forint maghiar este egal cu 15.890,69 euro
1.4 Hybrid 48V 6MT AllGrip GL+ 6.260.000 forint maghiar este egal cu 17.576,85 euro
1.4 Hybrid 48V 6MT AllGrip GLX 6.860.000 forint maghiar este egal cu 19.259,85 euro

Nu eram dispus sa ajung la 15 000 cu masina, doar daca as avea vreo pensie speciala.

l.s. dealerii Dacia din Ungaria mi au facut oferte fara TVA, pentru export in UE.
Scazi 27% din 4.4 milioane HUF si apoi platesti 19% in Ro. deci vine mai ieftin.
wolfin
Probabil hunii au uitat sa zica de reducere....1..2 k

Sa ai vorbitor de maghiareste cand vb cu delaru hun.
torquemada
Am corectat eu:

QUOTE(rue @ 9 Oct 2020, 14:51)
Eu zic pasiva, dar poate unele sunt si active:
- ergonomia la volan si a pasagerilor - vizibilitate, comfort pt distance lungi, pastrarea atentiei.
Automatizari care sa compenseze calitatea soferului (nu conducem doar noi), ca:
- asistenta franarea de urgenta = standard pe orice Logan II
- franarea de urgenta
- control automat al stergatoarelor = Activabil pe orice Duster ph3( 2018< )
- CC (adaptativ poate peste 4 ani la Dacia)
- hill start Assist, = Standard pe Logan II ph2/Duster ph3 , activabil pe Logan II ph1
- butonul de start and stop (demaror) simplifica pentru un incepator modul de lucru. = standard orice euro6 vine cu Stop&Start
- lumini mai bune (pt nopti ploioase) cu faza lunga automatizata pentru ca unii uita sa foloseasca faza lunga la drum si altii abuzeaza inconstient de ea.
- cornering = activabil pe orice Duster ph3
- climatizarea automata care nu necesita sa tot cauti butonul respectiv cu treptele.
- camera de mers inapoi (RVC) = ai și acum, ba chiar 4 pe Duster ph3 (se poate face retrofit și la Logan II)
- multimedia cu comenzi vocale = ai și acum doar pentru mĂR
- dezghetarea oglinzilor si a parbrizului frontal = standard, parbriz ai și acum pentru tări nordice sau poți face retrofit



sorin1983
la butonul de start stop cred ca se referea la keyless go...
wolfin
Accesoriile sunt doar extra.

Eu zic 1.0tce gpl vs 1.4 tjet hibrid

Daca vine si 4x4 cu 50 % clapeta deshisa nu exista comparatie. Chiar si cu 1k in plus.
rue
Daca logan 3 nou, 1.0 TCE GPL cu clima automata va fi pana in 10 500 cu rabla si include cateva din dotarile anuntate, precum si la teste va fi placut, e o optiune - matizul blue asteapta sa plece la rabla.

Daca astfel de configuratie cu rabla va trece in zona 12 500 (adica modelul va fi scumpit considerabil), Dusterul cu acelais motor si dotari e o optiune poate din Hunia (acum iar si-a revenit forintul dar mai pica el. In primavara Dusterul acela Comfort a fost 4 150 000 huf...

Pana una alta, loganul face 14 anisori luna viitoare, merge agreabil, ca in prima zi. Poate nu raceste ca in prima zi, dar nu am ce sa ii zic. Poate vom avea si ceva ocncluzii despre aceste motoare la un an de la introducerea GPL.
Cam la banii aia as fi dispus sa urc si probabil din primavara in colo ar fi normal sa fac achizitia. Lumea zice ca dci ul de pe Dusterul nou ar tot avea diverse probleme sacaitoare.
rue
Un drum Severin - Timisoara, fara AC si doar 2 persoane in masina (fara copii) a facut consumul sa arate 5.4% pe CB si viteza medie la intrarea in Timisoara era 72km/h.
Mers de pe la 18.30 la 22, intuneric, ceva ploi... coloane de masini etc.
rue
După o tura de dimineață la -3 grade după 2.5 km mers cu 60 și vit 4 au apărut primele 2 liniuțe la temperatura.
După încă 3 km au fost 4 dar după prima frana de motor la ieșire de pe DJ au revenit la 2.
Sa mi fac griji?
wolfin
Asa e si la mine. Cum da frigul..daca nu o turez scade temp la semafor.

Azi am coborat 4 km tr 1 si 2 ..am ajuns dupa 15 - 20 min cu o liniuta acasa

Concluzia...e frig..si n am carton la radiator tongue.gif
jelly
QUOTE(rue @ 15 Jan 2021, 22:33)
După o tura de dimineață la -3 grade după 2.5 km mers cu 60 și vit 4 au apărut primele 2 liniuțe la temperatura.
După încă 3 km au fost 4 dar după prima frana de motor la ieșire de pe DJ au revenit la 2.
Sa mi fac griji?
*



Trebuie inlocuit termostatul, iti recomand de origine Thomson.
psychoo
Originalul parca deschide la 83 grade.
La solenza am pus unul care deschide la 89 grade (nu mai retin producatorul, parca vernet?) n ideea ca 90 grade e temperatura la care vreau sa stea motorul.
jelly
Tot 89 scrie si pe cel de origine.
rue
Azi am mers in acelasi regim liber cu a 4 a si putin peste 6, dupa 8 km fiind tot cu 2 liniute.
Prin oras a mai urcat la 4 liniute si cand am ajuns inapoi acasa am observat ca era iar 4 liniute. Mersul e pasnic, cu nimic diferit de obicei.

Pe autokarma nu mi apare Thomson. In lista lunga vad doar Renault. Indica 89 de grade.
IRONICK
1. Cablurile de la baterie {} motor/caroserie.
2. Termostat
3. Sonda.

Asta-i ordinea. Cablurile le poti face si singur cu putina pricepere.
wolfin
QUOTE(rue @ 15 Jan 2021, 21:33)
După o tura de dimineață la -3 grade după 2.5 km mers cu 60 și vit 4 au apărut primele 2 liniuțe la temperatura.
După încă 3 km au fost 4 dar după prima frana de motor la ieșire de pe DJ au revenit la 2.
Sa mi fac griji?
*



Lasand gluma ...
Vara a fiert de 2 ori.
La tine fiind frig nu..dar la vara ...daca termostatul nu lucreaza corect...
Din ce tin minte termocupla era oxidata iar termostatul nu inchidea/deschidea corect..era stramb.

Ref indicator parca i am mai pus o masa si nu a mai facut.
Nu am schimbat sonda.

QUOTE(wolfin @ 8 Jul 2019, 13:40)
iara a urcat apa la logan.

deci..termostat schimbat, termocupla....si adaugat fir masa...la serus acu ceva vreme..cateva luni.
ce ar putea fi....nu a fiert doar a urca 2 liniute..scadea iara urca... mellow.gif
*



jelly
Daca ar fii cablul de masa ar varia cand 4 cand 6 pavele si nu 2.

IRONICK
Nu stiu cum aveti voi probleme la termostat asa de des. Ati pus in locul celui original ceva dubios?

16 Jan 2021, 19:39:
QUOTE(jelly @ 16 Jan 2021, 18:55)
Daca ar fii cablul de masa ar varia cand 4 cand 6 pavele si nu 2.
*

Cand ajunge la 6 deja se numeste 'cablusor'.
wolfin
Era cel original cu care o venit la mine.... Schimbat tot cu oem..renault...dupa 15 ani.

Cam repede...zici?
IRONICK
blush.gif

Am crezut pe dos.
rue
Nu e ceva urgent, dar din cate am vazut pe youtube e o manevra usoara inlocuirea termostatului, doar sa am acel silicon special. Probabil ca voi cumpra un tub si il voi mai folosi niciodata. Nu am verificat pretul acelui tub de silicon, daca e ceva considerabil pt un singur uz.

Incep sa analizez schimbarea distributiei: acum aproape 5 ani (luna mai-iunie 2016) la 95 000 km si acum are 142 000 km dar poate a pierdut cam cam 2000 km cand sonda de viteza avea functionare defectuoasa vara- la caldura.

Oferta primita de la Dacia e destul de scumpa, mai ales daca schimba si pompa de apa (adauga 900 lei), ei avand promotii doar la reviziile fara distirbutie in aceasta perioada.
La 60 000 km am schimbat pompa de apa si la 95 000 km, nu.

Ce referinte de pret piese si/sau manopera mai sunt pe Timisoara?

Stiu ca taximetristii apelau la anumite service uri care fac asta ieftin si cu ochii inchisi, nu stiu daca au ceva garantie la operatiune sau daca la o distributie de logan se pune problema ca ar mai face prostii cineva sau ca o componenta cedeaza.

Autokarma e ok?
Contitech

Dayco

SKF

Gates

Care e de preferat? altele?

Montaje recomandate cu piese e2e in Timisoara?
Victorine
Ți-am dat PM dacă te ajută cu ceva. Cred că am scris în jurnal, kitul de distribuție Renault pus în service Dacia era Hutchinson, cel puțin la curea + accesorii. Nu știu rolele, dar m-am mirat că nu mai lucrează cu Gates.
Agrig
QUOTE(rue @ 28 Jan 2021, 11:12)

Montaje recomandate cu piese e2e in Timisoara?
*




Jarnes SRL, la Cristi imi faceam masinile, din 2000 de cind erau la Lamco.
Deja stiu ca daca merg la ei il cer pe Cristi B, Cristi Jianu este adminul firmei.
YRX
Poti sa folosesti cu incredere SKF-ul cu pompa de apa. De ceva ani l-am pus la toate Loganurile din gestiune. Vezi pe Autokarma si kitul de accesorii OE, ultima oara l-am luat la un pret grozav.
Daca folosesti garnitura de tabla la pompa de apa sa nu mai dai cu silicon, curatat blocul bine si etanseaza fara probleme.
La termostat cu ce silicon vrei sa dai? Din ce imi aduc aminte nu e nevoie, garnitura noua si e in regula.
kossak
As dori sa-mi impartasesc experienta legata de termostate: prima data cand l-am schimbat am pus unul Vernet si am folosit garnitura cu care a venit. Cu asta am avut scapari de antigel de care nici cu silicon nu am reusit sa scap. Din fericire mai aveam termostatul original si am refolosit garnitura de cauciuc.
Din cauza ca tot nu aveam 4 linii in mod constant, am decis sa incerc si cu un alt termostat, de data asta am luat unul mai scump de la Wahler. Cu asta nu am avut probleme cu scapatul antigelului. Bine, in continuare aveam fluctuatii de liniute dar nu mi-am mai batut capul ( desi ulterior am tras si un cablu suplimentar de masa intre motor si caroserie).
rue
Precum regii, pot sa il numesc pe noul membru al familiei Mitsubishi Outlander al III-lea.
Aparitia lui a fost in 2008 si are cam 234 000 km.
Tot servicele facut pana anul trecut la Mitsubishi, ultima distributie fiind facuta in 2017 si 193 500 km.
Am cumparat Castrol uleiul si filtrele MANN pentru ulei, aer si habitaclu.

Ma gandesc ce TM ? ? RUE sa ii pun. 12 si 99 le am la Logan si Transalp, 66 - preferatul, am gresit si l-am dat cu fostul Outlander.
sorin1983
69? biggrin.gif
bion
Fii barbat pune MH
rue
Bion, nu am cum... dar acolo e relieful potrivit pentru Outlander.

69 - un numar rotund, prea rotund!

Raduchu
QUOTE(bion @ 30 Mar 2021, 15:08)
Fii barbat pune MH
*



radmasa.gif radmasa.gif

@rue pune 03, daca tot e al III-lea. tongue.gif
Marty
QUOTE(rue @ 30 Mar 2021, 13:37)
Precum regii, pot sa il numesc pe noul membru al familiei Mitsubishi Outlander al III-lea.
Aparitia lui a fost in 2008 si are cam 234 000 km.
*

Sa-l stapinesti sanatos! Dizãl? unsure.gif
einstein1984
34,5
marksman
QUOTE(rue @ 30 Mar 2021, 13:37)

Ma gandesc ce TM ? ? RUE sa ii pun. 12 si 99 le am la Logan si Transalp, 66 - preferatul, am gresit si l-am dat cu fostul Outlander.
*


Un fel de gri metalizat? Al tau era? L-am văzut prin 2019, era urcat pe o platforma.
rue
2.0 Did (dizal)

daca s-ar putea: 3.14 (PI).
Numerele sub 2x probabil ca sunt deja date in Cimis, al 3 lea pica...

Daca ma zgarcesc si sunt cumva superstitios ca am avut RUE pe 2 bucati si le-am dat, as putea pastra numerele actuale, cu castig: 85 lei numerele, o asigurare inca merge pana in mai (de folosit macar aprilie), rovinieta pana prin august undeva.


30 Mar 2021, 15:31:
QUOTE(marksman @ 30 Mar 2021, 15:29)
Un fel de  gri metalizat? Al tau era? L-am văzut prin 2019, era urcat pe o platforma.
*



Da, dar eu l-am dat in 2018 toamna.
marksman
Eu am avut si număr cu 07, luat preferențial, era liber. Căutând numere cu 8x, foarte multe erau luate, am avut noroc chior sa găsesc o combinație aproape de ceea ce as fi vrut.

PS: 03 e disponibil, am verificat smile.gif
einstein1984
alea cu 8x sunt cu anu nasterii pt multi propietari, multe erau luate si la bucuresti in 2009, cand nu ajunsesera acolo cu cele la rand.
rue
Buna treaba cu 03!
Chiar RUE nu prea stiu in afara de mine cine sa isi ia preferential.

Numărul TM01RUE este disponibil la data de 30/03/2021 ora 17:58.

numero UNO
einstein1984
bad post, scuze
b06fcn
QUOTE(rue @ 30 Mar 2021, 16:24)
Buna treaba cu 03!
Chiar RUE nu prea stiu in afara de mine cine sa isi ia preferential.

Numărul TM01RUE este disponibil la data de 30/03/2021 ora 17:58.

numero UNO
*




Platinum!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.