Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motorasul pas cu pas !
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia SuperNova > Probleme tehnice - Dacia SuperNova
Ryco1
Se gaseste de origine ? Cat costa ? Merge cumva de logan ? E adevarat ca trebuie luat cu tot ansamblul clapetei de acceleratie pentru o functionare normala ? Sunt intrebari la care as vrea raspunsuri avizate.
Cu respect !
raducutu
da se gaseste si costa in jur de 800 de lei!dar spune ce probleme are al tau poate te putem ajuta!am pus si un tutorial despre curatare a MPP!
clalexxxx
salut,da este adevarat ca se gaseste si separat, pret MPP import-40lei, original ~150 lei iar ansamblu corp clapeta costa 670 lei, iti recomand sa curati MPP original si sa-l pastrezi,cel de import este bun,l-am probat personal(este si MPP favorit taximetristilor care conduc SN/SLZ/Logan) cel putin asa mi-au spus la magazin.
Cauta cu search sa vezi cum se curata MPP,daca il schimbi sa ai grija sa nu modifici inaltimea tijei metalice(sa nu apesi pe ea) astfel vei un relantiu mare. Dupa montare pui contactul la pozitia premergatoare pornirii masinii tii 10 secunde si repetii operatia de 3 ori pentru autoreglare MPP(adica sa nu iti ramana la relantii intre 1500-1700 rpm si sa fluctueze sau sa stea turata anopada la o anumita turatie).
uite linkuri care sa te ajute:
http://www.daciaclub.ro/Curatare-motoras-p...2-t691-s30.html
http://www.reno.ro/Curatare-corp-clapeta-S...01-t110500.html
http://www.daciaclub.ro/corp-clapeta-MPP-M...as-t146031.html
djasu82
apropo de mpp din curiozitate intreb ati probat fara alimentarea lui sa vedeti cum se comporta motorul fara sa mai probez si eu ????
M-am gandit ca dupa ce s-a stabilizat la 750 de ture putem scoate mufa si turatia ar trebui sa ramana la 750 de ture si dupa ce s-a racit motorul tot cam pe acolo ar cam trebui deduc eu ma rog nu am incercat sa ramana si a doua zi la pornire scoul automat ar trebui scos si turatia sa ramana la 750 de ture tongue.gif
Asta ar mai reduce din consum nu stiu cu cat ... nu stiu cum se prezinta motorul la 550-600 de ture asa cum aveam reglat la 1310 motorul nu tremura la sn nu am incercat sa reduc turatia sa vad daca tremura ca draqu sau nu ...
Eu incerc tot fel sa storc biggrin.gif de amuzament in prima instanta dupa aceea daca functioneaza ramane si asa.
A si cand s-a scos mpp din functiune apare in memorie avaria dar dupa ce s-a montat si se porneste de mai multe ori se elimina, eroarea se poate elimina cu doua rezistente de 50 de ohmi parca cat are fiecare bobinuta de la mpp.
O sa incerc si asta si sa vad cum se prezinta in timp real pe soft.
boditza
probleme mari nu cred ca ar fi dar cu ac nu cred ca va merge.
Str82Hell
Yo am rezolvat problema cu DDT2000 la motorasul pas cu pas...mie imi facea probleme cand era rece motorul

18 Apr 2011, 15:15:
Scuze djtirzi n am cum sa trim PM k n am mesaje date pe forum, cu DDT2000 am modificat parametri la socul automat cum ar veni, adica cat ar trebui sa stea la relantiu, eu aveam o valoare de 400 de turatii si am marit pana la 750 (atat e maxim), nu stiu de ce aveam setat asa..posibil in timp sa se modifice singur...n am mai incercat pe alta masina si n am cum sa ti zic sigur dak i se rezolva problema...yo ma bucur ca nu am dat 250 lei pe motoras.

Cu DDT2000 vezi injectia, poti madifica lumina la planiera, activa/dezactiva inchiderea centralizata/alarma masinii (aia cobra standarddin fabrica), poti vedea dak ai vreo problema la vreun cilindru parca, itit arata parametri de incarcare a bateriei, a consumului(decat instantul) mai sunt cateva dar nu mi imi trec prin cap
djtirzi
Imi poti spune si mie unde ai gasit ca sa modifici acea valoarea a turatiei?Am si eu ddt-ul(Ce baza de date ai?)Dar pana acuma nu am gasit cum sa fac sa se stinga plafoniera singura si sa activez alte functii!Din cate stiu eu merge la cele care au uch de logan, a mea e standard, ca dotari am cam tot ce se putea oferii de dacia la clima!

Din semnatura vad ca avem aceeasi masina!
djasu82
QUOTE(Str82Hell @ 18 Apr 2011, 13:09)
Yo am rezolvat problema cu DDT2000 la motorasul pas cu pas...mie imi facea probleme cand era rece motorul

<span class='edit'>18 Apr 2011, 15:15:</span>
Scuze djtirzi n am cum sa trim PM k n am mesaje date pe forum, cu DDT2000 am modificat parametri la socul automat cum ar veni, adica cat ar trebui sa stea la relantiu, eu aveam o valoare de 400 de turatii si am marit pana la 750 (atat e maxim), nu stiu de ce aveam setat asa..posibil in timp sa se modifice singur...n am mai incercat pe alta masina si n am cum sa ti zic sigur dak i se rezolva problema...yo ma bucur ca nu am dat 250 lei pe motoras.

Cu DDT2000 vezi injectia, poti madifica lumina la planiera, activa/dezactiva inchiderea centralizata/alarma masinii (aia cobra standarddin fabrica), poti vedea dak ai vreo problema la vreun cilindru parca, itit arata parametri de incarcare a bateriei, a consumului(decat instantul) mai sunt cateva dar nu mi imi trec prin cap
*


Daca ai fi dat din ddt2000 restaurare aducea parametri la 0 adica initial asa cum sunt ei . Eu ai mai dau odata pe an asa ceva nu ca nu ar sta la 750 de ture dar mai mult preventiv si un mic control nu strica pentru a vizualiza cum mai sta motorul .
Str82Hell
Baza de date la DDT2000 e din anul 2007...in ddt te duci la logan sau clio sau bagi direct ecu SIRIUS32___EMS3132___Soft_RE1 parca asta e ... pe urma te duci la Screens xml, Service particuliers la CORRECTION des CONSIGNES , Régime de ralenti, INCREMENTER(de fiecare cand dai click se mareste valoarea din Info Moteur) si Corrieger, dar mai intai te duci la Info Moteur la APPRENTISSAGE la Offset d appretissage de la regulation de richess si vezi dak valoarea este mai mica de 750.

k sa activezi si alte kestii tre sa incarci ecu BMT SAGEM sau BII

Chiar esti din Marsa?
djtirzi
Da sunt din Marsa, de ce ?Masina din semnatura are numere de iasi ca de acolo am primit masina(mama e moldoveanca)!

Daca nu te deranjez, am in baza de date acel BMT Sagem, imi poti spune cum sa-l incarc, ca daca dau sa scaneze imi zice ca nu am in baza de date UCH!

Multumesc anticipat!
Str82Hell
E foarte simplu..te duci la Scan xml...deasupra la Function ai o iconita cu un cip...dai click ti se deschide o fereastra, posibil sa te dea direct in C:\DDT2000data\ecus sau te duci tu acolo unde ai DDT2000data si acolo in folderul cu "ecu" si o sa gasesti acolo BMT SAGEM sau BII, selectezi dai open si pe urma te duci la Screens xml si le gasesti pe acolo
djtirzi
Cunosti pe cineve din Marsa de m-ai intrebat?

Multumesc de informatie!
Str82Hell
banuiesc k vb de 2 Marsa diferite..la tn e langa Sibiu...am vazut la profil...la mn tine de judetul Giurgiu...acolo am bunicii
djtirzi
Da sunt doua localitati diferite!

Ce ti-ai activat suplimentar la masina?Am facut cum ai spus mai sus si am reusit sa vad si sagemul!
Str82Hell
Altceva nici yo nu mai stiu ce poate face DDT2000 pe SN...cu Sagem am vazut k scrie pe calc de langa baterie si pe urma m am uitat in DDT la ecu poate gasesc ceva...din greasela am dat peste el...si le am luat pe bajbaiete k nu stiu franceza sau cu google translate tongue.gif ..nu cunosc programul bine...ia fiecare ecu la rand si vezi dak mai mare vreunul dar nu cred k majoritatea sunt pe CAN si SN e pe KKL interfata parca

Bafta
djasu82
S-ar face mai multe ma rog la parametrii motorului dar daca se afla multi isi strica motoarele biggrin.gif
Str82Hell
da se pot face multe modificari...parametri la injectie parca
klaus
O, daaaa, sunt convins ca s-ar face modificari cu ddt-ul la parametrii de injectie...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.