Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Farasu Insetat'
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3
Alex4u
Sal'tare tuturor...am revenit si eu pe sectiunea asta cu o problema ciudata...am cautat la search dar nimic asemanator...o sa explic de la inceput sa intelegeti,
Farasul din dotare ..de la un timp imi papa mai ceva decat un 325..nu ..nu e nici un apropo la nenea Silos tongue.gif ..luni am facut pana pro*tului cu toate ca bagasem de 30 ron cu o zi inainte...nu am dat importanta...m-am dus frumos cu bidonasul am luat...si am bagat de 30 ron iar...nu am socotit cat am mers..ieri am bagat de 100 ron sa duc pe cineva la vreo 60 km de unde locuiesc..deci 110-120 dus-intors...am alimentat frumos..am bagat si o rovineta de 12.6 ron pe 1 sapt tongue.gif ...au venit cam 17 l si ceva numai retin exact..si am plecat...mers linistit..50-60 ...110 intr-o depasire...am ajuns acolo..am debarcat frumos...plec spre casa linistit...dau sa urc o panta..ca asa e drumul..se opreste..zic opa..iar face faze pompa de benzina huh.gif o pornesc..o dau pe a 2-a urc panta..merg vreo 200 m ..si si-a dat sfarsitul...atunci fac o fata gen huh.gif "ai sa te c*ish in freza " ..din inertie o bag putin mai pe margine si constat cu surprindere ca numai aveam zeama...ce sa faci in pustietatea aia..cel mai apropiat peco cred ca era la ...10 km..nu-mi venea sa cred ca se poate sa raman fara...stiind ca de fel bagam cam de 50 ron pentru drumul asta si mai imi si ramane putin ..deci undeva un consum de 8 era normal...dar acum...am verificat eu ..
-nici o conducta sparta..nici un furtun spart...
-bujiile au o culoare caramizie
-in ulei nu a bagat nici un pic de benzina
-rotile nu au mers infranate ..erau chiar reci
-returul nu a fost infundat
-pe langa pompa de benzina nu a scapat
-nivelul era ok la jumatatea planului inclinat
-carburatorul este de 1.4 din 98 dar cu jigloare de 1300 eu scoteam in oras 8-9 depinde cum mergeam sau daca era iarna
-toate astea le-am facut pana a venit varul meu cu o canistra de 10 l de benzina...am bagat iar la cel mai apropiat peco deci 10 din canistra..si am mai bagat de 30 ron deci cam 80 ron..am ajuns acasa ..acum nu stiu ce o mai fii in rezervor..dar nu imi pot da seama ce se intampla....motorul are aprox 2500-2800 km dupa rk total..dar inainte scoteam 8-9 in oras...cam 7 afara...pentru ca e 4 trepte..dar a 4-a e lunga...Tin sa precizez ca nu se ineaca , carb l-am reglat i-am mai dat si putin aer merge foarte bine... ....porneste chiar bine...astept raspunsurile voastre..sper ca nu m-am intins..prea mult biggrin.gif O seara placuta unsure.gif
2xGI
alex....... poate picura rezervorul, avansul din delco, sau poate depasirea aia cu 110 a consumat toata benzina tongue.gif
sau la pompa cand ai alimentat, ai bagat mai mult aer decat benzina ( cica se mai practica asa ceva pe la unele benzinarii ).
bucatzel
Da' rezervorul, l-ai cautat de gauri tongue.gif ?

Furtunele de la pompa le-as verifica cu mare atentie. Am avut un por intr-unul ascuns in interiorul unghiului de curbura al furtunului. Nu se vedea nimic. Pana am pus mana pe el si l-am intors, moment in care porul ala s-o transformat instant in ditai gaura. Ma prinsesem de existenta lui tot datorita unei cresteri nesimtite de consum.
vallyyy
Eu unul nu sunt as in carburatoare si nici nu am fost vreodata obsedat cu schimbul jicloarelor ,reglaje din interior etc ,cuiul pontou nu am avut probleme in 2 ani cu el si cum il montam dupa ce-l faceam ciorba .carburatorul mergea si consuma decent masina ,7-8 la suta in afara si 10 poate putin mai mult in oras . Ca recomandare incearca alt carburator de la cineva vezi daca e vreo diferenta
Alex4u
da poate carburatorul este..dar mi se pare foarte ciudat asa dintr-o data...rezervorul are cam 5 luni e nou...astazi am demontat scutul de la rezervor sa ma uit la alea 2 furtune care vin de la tzevile ce ies din rezervor si duc pe conductele masinii..sunt intacte..alea le-am schimbat prin noiembrie...scutul avea praf pe el si era perfect uscat..deci nu a curs...da 2xgi..dar si cei de la petrom sa practice dastea...special am luat de la petrom ca acolo au si rovignete...nu stiu deloc la ce sa ma uit...caut pe diverse topicuri si nimic care sa imi dea o sclipire la ce sa umblu...ma gandesc..sa fiu sigur..maine iau benzina 3 l intr-un bidon de 5 l si o scot la plimbare alimentand pompa direct din bidon..si atunci vad unde raman si cati km fac cu 3 l...si ma conving daca e de la pompa ..respectiv carburatorul...sau poate atata mananca ea..sau o fii vre-o conducta fisurata..dar putin probabil..ca mirosea..si cuprul..sa se fisureze asa dintr-o data..
bucatzel
Chestia cu mirositul e discutabila. Io aveam gaurit furtunul de la pompa, si nu mirosea tot timpul.

Ma indoiesc ca te-au furat la 3 alimentari separate.

Filtru de benzina ai? daca da, unde-i plasat (sper ca inainte de pompa) si cum arata? Daca zici ca-i rezervor nou, sa nu se fi cojit cate ceva prin interior, si sa infunde sita de la tur, iar mizeria aia sa se mai miste cand bagi benzina. Verifica prin gaura de la sonda cata benzina mai ai.

Cu testul cu bidonul te poti lamuri cel mai iute daca-i motorul sau nu.
Alex4u
filtru de benzina numai am pentru ca am patit exact ce spuneai tu se exfoliase rezervorul..si a trebuit la sfatul lui danutz69 l-am dat jos si am spart sitele...am verificat am dat jos sonda am bagat un furtunel..daca mai erau maxim 2-3 mm pe fundul rezervorului...cu bidonul o sa incerc sa fiu sigur...

6 May 2011, 20:15:
Avansul il am reglat dupa aprinderea electronica at012 parca de la domnul gotronic...aprindere+ senzor in loc de platina...si de cand am reglat-o numai am umblat la avans etc pentru ca se mentine foarte bine relanti etc...am fost acum pana in oras si am fost cu ea ca cealalta merg cu aparatoarea pe jos ..si a trb sa bag iar de 50 ron sa am o oarecare siguranta ca nu raman ..vreo 5 -6 km am mers...am verificat si clapeta de soc ca traiam cu impresia sa nu ramana inclinata si sa consume mai mult..dar inchide si deschide perfect vertical....
argon
Daca-ti picura pe la furtune sau rezervor, pe langa masina chiar si in interior ar fi mirosit persistent a benzina, patit personal, deci daca nu ai simtit nimic in ea sau pe langa ea, poti elimina aceasta posibilitate.
panter1
urco pe o bordura inalta cu spatele, porneste motorul infraneaz-o cu frana de mana si pietre la roti sa nu vina peste tine, si baga-te sub ea cu motor mergand si vezi daca musteste pe undeva la furtunul de retur .. Din cate stiu are 2 tevuste sau furtune.. Returul este ceva mai pretentios.. si asa in mers face presiune si curge putin probabil stand, ia-le din nou pe rand de la rezervor pana la pompa, misca de furtunele, verifica sa nu curga pe la coliere.. Cu motorul mergand sa verifici asa la sange..

Nu are cum sa iti consume atat.. nu este Hummer, nu este tractor sau basculanta.. ceva are..

Iar daca motorul merge impecabil in mod sigur iti scapa pe undeva smile.gif Daca era sa mergi in 3 pistoane sau ceva mai ziceam sa iti consume ceva mai mult dar nici chiar asa.. mergi pe pista asta cu pierderea benzinei pe la conducte/furtune sau chiar rezervor.. trebuie sa ii dai de cap pana la urma

Si a.. era sa uit.. vezi cand pui benzina sa nu iti curga chiar pe teava care alimenteaza rezervorul ..aceia groasa si de fapt.. nu intra cata benzina bagi de exemlu 5L si de fapt ajung in rezervor 3L.. orice este posibil..
Kanutza_77
Din punctul meu de vedere: Daca bujiile sunt curate si motorul merge rotund nu cred ca este de vina carburatorul.Problema trebuie sa fie de la rezervor pana la intrarea in carburator. Spune-ne la un test cu sticla cum a iesit?
Paulorossi
Subscriu.
Problema nu poate fi decat pierderea benzinei
Alex4u
nu am facut inca testul..in seara asta am bagat in rezervor ca a trebuit sa ajung urgent pana undeva...maine trebuie sa scot furtunele care vin pe conducte..sa pun unele mai lungi si sa trag din bidon direct si ma conving..
radu m
QUOTE(2xGI @ 6 May 2011, 18:42)
alex....... poate picura rezervorul, avansul din delco, sau poate depasirea aia cu 110 a consumat toata benzina  tongue.gif
sau la pompa cand ai alimentat, ai bagat mai mult aer decat benzina ( cica se mai practica asa ceva pe la unele benzinarii ).
*


la lukoil am auzit ca fac asa
maho
QUOTE
vallyyy     
post Yesterday, 18:45
Post #4
...consuma decent masina ,7-8 la suta in afara


Daca pt. tine 7-8 % afara e "decent", eu ce sa mai zic cu 6,53 ? Indecent, utopic ?
@radu m: nu cred ca fizic se poate, poate doar "trucat" ceasul pompei la invartit, dar nu cred ca o firma mare (lukoil, de ex.) se preteaza. Poate privatii mici, dar nu risc niciodata sa bag la ei, mai degraba te trezesti cu apa in benzina.

@Alex4u: dar pe indicator chiar nu te bazezi de loc ? (lasand la o parte "consumul" - si eu cred ca e pierdere pe undeva). Daca nu gasesti nimic, fa un efort si fa-i plinul, si calculeaza consumul real la plinul urmator.
argon
Cat de greu o fi sa faci cu o sticla consumul...da' sa bagi si returul, ca stiu pe unu ce a bagat doar turu si i-a 'consumat' 2 litri in 100 de metri radmasa.gif
vallyyy
QUOTE(maho @ 7 May 2011, 09:55)
Daca pt. tine 7-8 % afara e "decent", eu ce sa mai zic cu 6,53 ? Indecent, utopic ?

*



Eu tare curios sunt cum ai aflat tu ca iti consuma fix 6.53 ? Adica de ce ,53 si nu ,50 sa zicem ?Are vreun calculator masina sau ceva ? Eu nu sunt vreun specialist la consum si mor pe teoria asta pur romaneasca ,cand stau oamenii sa faca consumuri ,frate consumul ti-l da producatorul ,conditiile de trafic si talpa ta (daca ii dai in goarna logic ca o sa ai un consum pe masura ).Pentru dacia 1300 , dupa cum vezi si aici
producatorul a dat un 8% ,a mea in 4 trepte cam asa se incadra 7-8% .Nu ai cum sa afli niciodata consumul fix pentru ca sunt o sumedie de factori care il influenteaza la fiecare drum parcurs ,nici macar calculatoarele nu-l dau fix - fix,tot au o marja de eroare
maho
Atat mi-a consumat pe ultimii ~550 km (afara, cum am specificat, mai exact Bv - Oltenia - retur, deci si zona muntoasa pe traseu, cam 10%). Metoda e simpla, cred ca a mai fost prezentata: facut plin, notat kilometrajul, la urmatorul plin notat kilometrajul si litri benzina. Apoi, regula de 3 simpla...
Stil de condus, cat mai economic posibil. N-am zis ca am permanent acest consum.
Exact, nu poti determina consumul teoretic corect, dar il poti face practic, pe portiuni mai scurte sau lungi de drum, dupa cum circuli.
vallyyy
Oricum nu ma pasioneaza si nu m-a pasionat niciodata consumul ,nu am stat sa fac medii pentru ca si in afara localitatii cand plec , cateodata poate sunt plictisit si merg ca pensionarul si scot consum super ok , cateodata poate imi vine cheful de condus mai sportiv si deja consumul o ia pe alte carari .Dar degeaba zici ca ai scos o data 6.53 % si asa mi se pare prea fortat calculul cu ,53-ul ala ,consumul asta nu o sa-l scoti in fiecare zi cu dacia 1300/1310 poate cu un matiz .....Ce mai auzeam la un mecanic ca scotea 4.5% ca lipise fludor pe jicloare si apoi le daduse gauri mai mici ,inca astept sa aud ca s-a scos consumul de 3% cu dacia 1310
maho
Pe mine m-a interesat, pt. ca i-am pus termostat in Decembrie (inainte mersese o perioada fara - cu un consum rezonabil), si am vrut sa verific: acum, la 559 km parcursi 90 % extraurban (ti-am zis traseul), am consumat 36.5 l , deci la suta, iese 6,53, n-am exagerat cu nimic. Si ar fi posibil sa scot si mai bine, daca as avea elv. si 5 viteze, dar ma multumesc cu ce am. Sigur, conteaza si faptul ca setul motor are doar 25k, si nu o frec prin oras aiurea.
vallyyy
QUOTE(maho @ 7 May 2011, 14:52)
Si ar fi posibil sa scot si mai bine, daca as avea elv. si 5 viteze, dar ma multumesc cu ce am.
*



Deci performanta asta ai reusit-o cu 4 trepte si fara elv ......si eu care credeam ca o ai in 5 trepte ......asa din curiozitate cam ce performanta crezi ca poti face cu una de 1.4 in 5 trepte cu elv avand in vedere ca ai scos in 4 trepte 6.53 %
maho
Asta e masina mea, nu am mers pe alta cu 5 tr. si elv. la care sa ma intereseze consumul. Deci nu ma pronunt la altele, s-o faca cei care au. Posibil (cred) s-o duca pana in 6, in conditiile celelalte similare (setul relativ nou, carbul curatit-reglat pe stand, condus "economic" cu minim de frana, preponderent extraurban, etc.). Nu e lauda si nici exagerare, nu obisnuiesc, ca nu castig nimic din asta.
Cred ca l-am exasperat pe initiator..
vallyyy
Mi se pare fortat consumul tau ,adica nu am gasit logica de ce o masina de generatia daciei din anii '60 ar scoate 6.5 consum (producatorul a dat 8)si probabil daca ar fi fost in 5 trepte cu elv ,set nou carburator reglat etc ar scoate sub 6 si loganul care cica are tehnologie ceva mai avansata nu prea reuseste performanta asta sau daca o reuseste ,pacat, el asa de nou ca si conceptie, scoate cat o masina de atatia ani .Oricine mi-ar zice pe aici ceva ,zic o cifra cuminte de 7% in exterior pentru o dacie stock 1300/1310 .Ma rog, dupa cum spuneam ,nu sunt maniac cu consumul(lucrul asta il consider ceva tipic romanesc ),tin la consum ,dar nu ma omor cu calcule ,in principiu ma amuz cand citesc pe forumuri consumuri de zici ca merge cu aer, nu cu benzina ....Pana acum am auzit multe consumuri , abia astept sa-l aud pe ala de 2- 3%
argon
6.5 scoteam si eu cu Dacia, dar in 5 trepte, cu a cincea d;aia 'de nova' cum se zice, demaraj din parti, dar economica la drum, 2000 rpm=80 km/h daca-mi amintesc bine.

QUOTE(vallyyy @ 7 May 2011, 12:15)
,consumul asta nu  o sa-l scoti in fiecare zi cu dacia 1300/1310 poate cu un matiz
*



ah, si acum ca am si Matiz, 6,5 mi-a consuma in ianuarie cand era mai frig, si numai in oras, extraurban e vreo 4.5, si cu aerul conditionat maxim 5 %. Mers la consum, cu 70-80 cu a cincea constant, ia 4, dar nu am nervi pentru asta.
vallyyy
QUOTE(vallyyy @ 7 May 2011, 15:34)
nu sunt maniac cu consumul(lucrul asta il consider ceva tipic romanesc ),tin la consum ,dar nu ma omor cu calcule
*



Producatorul nu minte si daca minte ,minte cu un consum mai mic nu cu unul mai mare ,spre exemplu mie la opel (1.4 twinport) producatorul imi da un 5.7% in exterior si o zic sincer nu prea ii dau crezare ,eu zic ca scot un 7 in exterior....Ma rog ,noua romanilor cand ne laudam masinile proprii ne place sa zicem cate ceva si despre consum si toti zic NU CONSUMA FRATE ! .....In fine dupa cum ziceam ma amuz de natia noastra cum sta fiecare sa faca consumul la masina fix - fix 6.3 % ,4.7% etc
argon
Cu doua zecimale iti da inerent metoda de calul, nu faci nimic deosebit pentru asta, doar regula de 3 simpla, poate omului ia fost mai usor sa puna cat a rezultat fara sa mai rotunjeasca.
vallyyy
Ma rog ,ma retrag intr-un colt si las cunoscatorii de consumuri sa-si exprime opiniile ,la jurnalul de bord inca nu am gasit proprietar care sa-mi zica ca ii consuma masina indiferent de motor
argon
Dar nu trebuie sa fii nici un cunoscator, doar ar regulii de 3 simple, stii cati litrii bagi pana la plin, si cati km faci, si daca nu-ti place sa calculezi pe hartie, sunt site-uri specializate care tin evidenta, doar bagi km si litrii pana la plin, mi se pare utila treaba, uite exemplul cu Matizul meu, sus e consumul mediu total, si mai jos alimentarile, toate cu 2 zecimale dupa virgula: http://www.spritmonitor.de/en/detail/430757.html
vallyyy
QUOTE(argon @ 7 May 2011, 16:00)
Dar nu trebuie sa fii nici un cunoscator, doar ar regulii de 3 simple, stii cati litrii bagi pana la plin, si cati km faci, si daca nu-ti place sa calculezi pe hartie, sunt site-uri specializate care tin evidenta, doar bagi km si litrii pana la plin, mi se pare utila treaba, uite exemplul cu Matizul meu, sus e consumul mediu total, si mai jos alimentarile, toate cu 2 zecimale dupa virgula: http://www.spritmonitor.de/en/detail/430757.html
*




In esenta nu stiu cat da producatorul pentru matiz ,dar din ce vad in calculele tale recordul tau e de 4.90 si ai multe de 5 , respectiv 6 , mi se logic oarecum pentru un matiz ,adica sa stii ca pe tine te-as crede LA MATIZ ca ai scos consumurile astea , dar o dacie 6.5 , respectiv sub 6.5 nu o cred ,am avut si eu 2 dacii pe mana timp de 2 ani una din 76 si una din 87 ,carburator fiert , reglat,aprindere etc. si nu scoateam sub ce zice producatorul in filmuletul ala de mai sus
maho
Cred ca ne contrazicem degeaba, nu sunt nici eu maniac cu consumul (mai degraba cu calculele, in general), fiecare e liber sa creada, sau nu, sa se amuze, sau nu. Nu intentionez sa-ti demonstrez practic ca nu obisnuiesc sa ..."umflu" (chiar daca pe traseul respectiv trec si prin Pitesti, nu te iau cu mine, ca sa te conving). Producatorul...da si el o cifra, crezi ca toate masinile de un tip consuma la fel ? Mai ales daciile, care-s unice fiecare.
Gandeste-te ca daca mi-as calcula consumul prin oras, pe primul km., mi-ar iesi vreo 25%, si nu-l consider anormal. Mi se pare ca userul Tudor Badescu a facut un calcul de genul, in topicul dedicat consumului.
L.E.: uite-l aici, postul 44: http://www.daciaclub.ro/Consumul-de-combus...t46742-s30.html
Daca mai zic ca am si cauciucuri Floresti-Ph (mixte, evident, si in stare buna)...asta chiar se poate proba usor, pt. cine e interesat.
Si...esti sigur ca producatorul a dat 8 ? M-am uitat pe situl Dacia, 1310 nici nu mai apare, dar pe wiki e 6 (or fi rotunjit si ei "externul"):
http://ro.wikipedia.org/wiki/Dacia_1310
argon
QUOTE(vallyyy @ 7 May 2011, 17:05)
In esenta nu stiu cat da producatorul pentru matiz ,dar din ce vad in calculele tale recordul tau e de 4.90 si ai multe de 5 , respectiv 6 , mi se logic oarecum pentru un matiz ,adica sa stii ca pe tine te-as crede LA MATIZ ca ai scos consumurile astea , dar o dacie 6.5 , respectiv sub 6.5 nu o cred ,am avut si eu 2 dacii pe mana timp de 2 ani una din 76 si una din 87 ,carburator fiert , reglat,aprindere etc. si nu scoateam sub ce zice producatorul in filmuletul ala de mai sus
*



PAi am zis ca 6,5 aveam cu Dacia(extraurban) de 1400, dar 5 trepte luungi, cu 4 trepte..nustiu ...poate cu 1300 si modificari la carburator.. In oras, ce sa zic, sub 9-10 nu scadea.
vallyyy
QUOTE(ramsen @ 8 May 2011, 07:31)
corect...conteaza la un consum mic si felul benzinei...stiu asta...multumesc ca ai spuso si tu...de regula eu alimentez numai de la PETROM  si mai nou acum pentru 0,07 lei/l alimentez de la OMV benzina aditivata care au bagato de curind...masina merge perfect iar numai pe oras am un consum de 6,9 L/100 km...mi se pare consumul foarte bun...succes
*



Ultimul offtopic pe care il fac pe acest topic ,tot cu consumul asta ,se pare ca se poate ,ieri credeam ca am auzit de consumuri care sa ma mire ,dar astazi deja ........deci se vede cat scoate pe oras o solenza .In exterior cred ca face un matiz la consum
Alex4u
am revenit...am fost plecat din oras..am facut ieri consumul ...cu 3 l de benzina..bagat si tur si retur in acelasi bidon am facut aprox 21..a fost 20 si ceva de km..in oras..dar am ales strazile libere sa nu prind semafoare etc...deci...sa ma gandesc ca 15 l...la suta de km...consuma aproape dublu ..adica inainte imi lua 8 % acum 15...practic daca ma gandesc bine ii dublez valoarea...consuma mai ceva ca un 525i , deci nu pierd...maine o sa schimb carburatorul, am vorbit cu un mosulet maine imi da carburatorul dupa baba lui si fac iara...ceva se intampla...pentru ca nici nu ramane inecata..sau sa scot bujiile negre/umede..
Indicatorul de bord functioneaza dar nu m-am bazat pe el...
maho
La plecari (mai ales in oras, unde nu poti face 1-2-3-4 si sa te duci constant..) e normal sa ai consum f. mare "urban", fa si tu un efort si fa un plin, urmat de un drum lung, in loc de alimentari mici (3-4l), urmate de drumuri scurte si dese. Asa o sa ai o imagine mai clara asupra consumului mediu. In cativa km nici n-apuca motorul sa se incalzeasca.
Alex4u
pai eu am mai facut chestiile astea in oras si scoteam 8 l % ...pana la 15-16 la % tot mi se pare enorm...am bagat in ultimul timp de 2 mil si ceva benzina si sunt pe rosu total...
argon
Eu ti-am zis ca nu pierzi daca nu miroase pe langa masina, da ei betmen betmen.
Alex4u
oricum am mai constatat niste lucruri ciudate ieri...oricat mergeam cu ea...adica 19 km cat am mers...nu s-a incalzit la 80 de grade...a stat undeva la 60-60 si ceva...asta am constatat-o si cand am ramas fara atunci...de aici deduc 2 lucruri..ori termostatul nu e bun..deschide prea devreme...(??) sau garnitura de chiuloasa e ciupita...dar si aici e discutabil pentru ca nu baga apa in ulei..si nici nu bolboroseste in borcan... o sa vad maine cand schimb carburatorul...
Kanutza_77
Chiar si daca stai la un semafor si iei in considerare plecarea de pe loc si nu poti ajunge la 15 %...Hai maxim un 10 mi se pare in regula mai mult nu...
maho
N-o fi ramas termostatul blocat pe "deschis" ?
@Kanutza_77: cu cat distanta pe care o parcurgi dupa ce pleci de pe loc e mai mica, cu atat consumul la suta e >, ajunge peste 15% lejer, daca calculezi (scuze cacofonia) in primele sute de metri. Consumul e cu atat mai mic cu cat mergi mai constant in ultima treapta, la "viteza economica" - la dacia veche asta e intre 80-85/h. Ori in oras...
bucatzel
Ca sa nu ne frecam creierii degeaba... ai pus si returul in acelasi bidon, da?

Sorry, acum vad ca ai zis ca ai pus...

Probabil si termostatul tau face faze. In general, in 1-2 km eram deja la temperatura de regim. Dar asta nu justifica o crestere de 50% a consumului.
Kanutza_77
Da Maho,sunt de acord aici insa in cazul de fata ne-a spus ca a mers in jur de 20 de km...deci nu mai putem vorbi de consum "instant",sau pana ajungi la o viteza in medie constanta.
G I M
Si chiar daca ti-ar ramane termostatul deschis tot nu ar trebui sa-ti consume dublu, ti-ar fi crescut cu cu 1-2 l la suta de km dau nu 7.
Probleme la pompa de benzina cred ca nu sunt, la cata benzina ti-a papat ar fi trebuit sa fie nivelul peste chiulasa.
Ar ramane carburatorul dar si aici cu semne de intrebare, ar insemna un amestec foarte bogat, mers neregulat al motorului, tu zici ca masina merge ok, culoare bujiilor e corespunzatoare.
P.S. Cred ca e bantuita, ti-am mai zis eu tie.
Alex4u
lasa ca am gasit o nemtoaica in brasov..daca ma hotarasc...o sa imi fii ghid acolo sa merg sa o vedem tongue.gif
maho
In martie - aprilie, am umblat si eu ceva mai mult "urban" (mult pt. mine)- cred ca ~50 km, pana mi-am rezolvat probleme legate de frane si itp, si am observat pe indicator (la ochi) consum f. mare comparativ cu externul. Nu stiu cat, ca n-am facut plinul si nu l-am calculat atunci, dar era sigur cel putin dublu fata de extern. Si in urban nici sa vreau si n-as putea merge "economic". Cred ca sunt diferente imense intre urban si extra, fata de ce da producatorul. Pe vremea cand astia dadeau 8% urban, nu erau conditiile de trafic de azi, mergeai mult mai mult cu a 4-a. Chiar sunt curios, sa ne dea un consum urban real, cineva care merge mult in aglomeratii, si are motorul decent.
Off: nemtoaica e pe roti sau...? nedumerire.gif
paul-tm
Eu am schimbat la masina mea: carburator nou cu sigiliu carfil,aprindere cu senzor,electroventilator,fise,bujii,bobina,capac delcou.Si tot consuma mult, cam 9-10 mixtu.
Si nu merg prea sportiv cu ea.Deja m-am resemnat si o sa imi iau masina straina. biggrin.gif
Alex4u
am lucrat astazi toata ziua..asa printre ploaie...am schimbat carburatorul...am pus dupa o dacie 1300 veritabila...spre surprinderea mea in cnc am gasit destul nisip...nu stiu cum a ajuns acolo pentru ca atunci cand am facut motorul am schimbat si carb si jigloare si tot...rezervorul are 2 luni de cand l-am dat jos si l-am spalat..in fine...cu ocazia asta am bucurat-o si cu un set nou de bujii...cu toate ca alea functionau in parametrii am pus un set de brisk..nu stiu cat de bune sau nu dar deocamdata mere frumos...am saturat-o cu benzina de 1 milion in rezervor..sa am si intr-un bidon 3 l ..in care am tras iar tur/retur sa vad maine..nu am mai plecat nicaieri cu ea astazi sa probez...maine o sa vad cu 3 l fix cati km o sa fac in momentul de astazi am 90.887 km fix acum s-au schimbat..sa vedem cu acest carburator cati km fac....

mai am o problema care ma confrunt...acum 2 sapt am incaltat-o si cu o baterie..varta de 64 A ..care nu a costat nici mai mult nici mai putin de 300 ron...fara cativa lei...am fost cu masina sa probeze ..incarca bine..dar obesev ca imi oxideaza bornele....am schimbat si bornele am pus de cupru..dar tot..oxideaza...cred ca ma duc inapoi cu ea..cam astia au fost ultimi bani bagati in ea daca tot consuma asa mult si cu carb asta si mai pica multe la ea...renunt
C a t a l i n
Unde ai gasit Varta de 64Ah cu 300 lei?
ydaniel
nisipu ala e de fapt cuartz de la rafinarii.
Alex4u
m-am uitat pe actele de la baterie catalin ca nu prea am avut timp..este varta blue dynamic 60 A deci nu 64 cat am crezut..le-am luat de la un baiat din valenii de munte care aduce ..are si caranda si mai multe tipuri..pretul a fost 296 lei..in magazin este cam 320 daca nu ma insel.
C a t a l i n
Merci. Eu n-am găsit decât Rombat mai răsărită sub 300 lei.
Alex4u
daca vrei il sun sa il intreb ce mai are pe stoc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.