Luati-va, bre, biciclete.
Si puneti-le pe masini. E cool!
A mea incape in portbagaj intreaga, daca rabatez bancheta. Dar eu am masina...
bmwh548
1 Jun 2011, 14:22
QUOTE(b76bgaarh @ 1 Jun 2011, 13:03)
parinte ce masina vroiai bre de la nissan ca nu am vazut raspunsul.
GTR? Cam incomod ca are numai doua portiere, da compenseaza la alte capitole.
M-ar fi tentat un Primera sau Tiida dar vad ca nu mai exista...... Bine.. visul meu ar fi un Juke sau un Quashquai... da' din parti... aia e la categoria vise...
Suma respectelor, Alydor
Tiida aia e urata cu spume. Primera e doar uratica
bmwh548
1 Jun 2011, 16:14
Daca Tiida e urata cu spume atunci Juke cum mai e?
de gustibus...
Suma respectelor, Alydor
QUOTE(Markos @ 1 Jun 2011, 17:09)
Tiida aia e urata cu spume. Primera e doar uratica
QUOTE(bmwh548 @ 1 Jun 2011, 17:14)
Daca Tiida e urata cu spume atunci Juke cum mai e?
Atunci Fiat Multipla 1 cum e?
Sau Ssangyong Actyon
Daca tot vorbim de masini urate, asta a castigat de curand titlul de cea mai naspa masina, a intrecut cu brio pana si Fiatul Multipla de care amintea Marty !
( Fiatul s-a clasat pe un binemeritat loc 2 )
http://www.google.ro/search?q=ssangyong+ro...CA&ved=0CC8QsAQ
Numai buna de carat mortii la groapa.
Multipla a iesit pe locul doi in urma unor masinatiuni de culise. Locul 1 i se cuvenea de drept, la distanta fata de rivali.
No way. Sanghiongu' ala n-are rival. Zici ca l-a proiectat rodi
AmunDei
1 Jun 2011, 21:15
QUOTE(Alydor @ 30 May 2011, 11:04)
As prefera sa fie noua. Acum depinde si cu cat sare de cei 15.000 de euro. 1000-2000 in plus nu ar fi o problema.
Mitsu Lancer Sport Sedan, 1.8 diesel 150 cp, pret cu 3 cupoane 17311, TVA inclus. Daca mai si negociezi ceva...
Va consuma un pic mai mult decat tractorul, dar ai dotari garla.
La 17.000 + 3 tichete cred ca isi poate lua si scenic sau zafira, si alea sunt incapatoare pe bune...
AmunDei
2 Jun 2011, 09:37
Eram constient si de alea, dar la scenic motorul 1.5 dci e mic pt ditamai masina, iar echiparea cu 1.9 are pret de pornire 21450. Iar un zafira diesel sare de 24000.
Eu in situatia lui (cu 1-2000 peste suma initiala) as lua in calcul Mitsu. Primesti cea mai multa masina in banii astia.
klaus, omu' a zis berlina. Pina la monovolumele alea mai erau niste break-uri.
AmmunDei, nu fii atit de sigur. MIe-mi place New Lancer doar ca si design exterior. La interior se schimba problema, in rau. Plastice de kko, insonorizare absolut absenta. Inplus de asta, motorul ala de 1.8 did e nou nout, anul asta a fost montat prima data pe o masina, asa ca habar n-are nimeni nimic despre el.
Exact cum zice si Marty, la 15000 si cupoane rabla mai este si Megane break 1.5 90cp.
bucatzel
2 Jun 2011, 10:01
QUOTE(Marty @ 2 Jun 2011, 10:42)
Inplus de asta, motorul ala de 1.8 did e nou nout, anul asta a fost montat prima data pe o masina, asa ca habar n-are nimeni nimic despre el.
Si daca nu-l cumpara nimeni, nici n-o sa se afle
Deci cineva trebuie sa faca safteaua.
AmunDei
2 Jun 2011, 10:05
Pe principiul asta nu cumperi multe chestii ca-s abia aparute. Omul face ce vrea.
yhattori
2 Jun 2011, 10:35
In afara de reviziilea alea de banditi, la 15.000, pare tentanta oferta.
Daca ar fi dupa capul meu prost, le-as FMC cu garantia. Cu cit as scuti, as repara eventualele minere rupte in garantie
Mda, misto oferta. Inca 1200 optionalele si mai ramin si bani de casco si prima revizie.
DragosP
2 Jun 2011, 11:38
Decât că azi suntem în 02.06.2011.
Ii subestimezi din punct de vedere calendaristic ?
b76bgaarh
2 Jun 2011, 12:16
hai ma aia e chichineata de masina, mai mica ca sandero. e buna pt paris nu pentru tara romaneasca
yhattori
2 Jun 2011, 14:00
daca verifici, s-ar putea sa ai o surpriza.
ma dau eu cu una in interes de serviciu. nu e rolls dar consuma putin (ce vrea omul), inauntru incap patru barbati sau un barbat si o femeie cu bagajele aferente, arata pizdofrenic, e confortabila, se misca binisor iar acoperisul transparent isi face toti banii.
linkul cu promotia de la autoglobus l-am dat informativ, probabil ca gaseste ceva cu date similare la toti dealerii din tara, cit despre data promotiei, sa fim seriosi; la cum ii place romanului masina nemteasca trebuie sa fii timid ca cenusareasa fata-n fata cu dildo-ul ca sa nu beneficiezi de o reducere substantiala.
mikey99
4 Jun 2011, 19:36
recomand si eu un focus 1.6 , nu are consum extrem si e potrivita
Cum la ce? La consum!
Tince1290
5 Jun 2011, 14:09
o sa incerc sa fac abstractie de ce s-a vorbit in ultimele 5 pagini si o sa fac referire la primele posturi din acest topic...recomand clio 1.5 dci 85cp....desi e ceva mai inghesuita in spate ca un logan..acolo o sa stea copiii....deci o sa fie loc suficient...volumul portbagajului este acelasi...confort mai mare ca un logan....mai fiabila...si consum mai mic...eu am reusit sa scot si 3.7 la drum intins...in oras de regula ia 4.5 sau 5 cu aerul conditionat pornit (cand o conduc eu)...mama de exemplu scoate vreo 5-5.5 cu ea...chiar 6 daca este aerul conditionat pornit...deci depinde...oricum de fiecare data cand am mers la drum lung cu ea am facut...repet...DE FIECARE DATA 1100+ km cu un plin...ceea ce mi se pare foarte ok....masina e mai aerodinamica ca loganul...mai usoara (avand atat barele cat si aripile din fibra)... si are alta cutie de viteze (mai lunga)....probabil de asta are consum mai mic....si nu o laud pentru ca am eu una...dar din punctul asta de vedere chiar e o masina foarte buna...
altceva cu consum mai mic si dimensiuni cat de cat acceptabile nu stiu....loganul sau renaultul de 1.5...astea mi se par cele mai bune solutii...daca te ingrijoreaza tabla treci pe reno...se merita...daca nu ramai la logan...ca oricum sunt piesele ceva mai ieftine
pana la urma vrea consum mic sau masina mare cu motor mare? ca parca nu se impaca astea doua.
pe la skoda au o serie green line, am vazut pe la ei reclama. o fabia avea consum declarat de 3.2 si la un concurs din ala de scos consum minim, scosese unul 2.2 litri, media la 4000 km.
Tince1290
5 Jun 2011, 16:15
fabia e masina destul de mica....zic eu....si cum trece de pe logan...o sa i se para foarte mica....eu zic ca 1.5 dci e cel mai bun compromis...iar daca vrea putere mai multa un 1.9 diesel....au consum destul de bun...putere destula....si sunt multe modele spatioase cu motorizarea asta...ceva mai scumpe e drept..dar sub 20.000 de euro poti lua skoda octavia, vw golf 5, renault laguna, megane...peugeot...dar raman de parere ca loganul sau clio-ul sunt cele mai bune variante....preturi mai mici de intretinere...mai econimice...si sunt masini de familie mai decente...mai de romani pana la urma
Suzuki Swift. Pe benzina, motor de 1242 cmc, 94 CP, consum 4,4 / 5,0 / 6,1 l/100 km, sau diesel, motor 1248 cmc, 75CP, consum 3,6 / 4,2 / 5,1 l/ 100 km.
Obisnuit fiind cu spatiul din Logan, in Swift n-am avut nevoie sa-mi tin mainile in brate ca intr-un Peugeot 206 de exemplu.
In plus, masina este fiabila, distributia pe lant, etc, etc, etc.
am corectat...
QUOTE(Tince1290 @ 5 Jun 2011, 15:09)
masina e mai aerodinamica ca loganul...
mare chestie... pana si un troleibuz e mai aerodinamic decat zkr.
QUOTE(Markos @ 5 Jun 2011, 22:45)
pana si un troleibuz e mai aerodinamic decat zkr.
Stiu io pa unu' care era atit de convins de contrariu incit a ajuns sa verifice asta intr-un mod extrem: s-a-nfipt cu zkr intr-un troleibuz. In Pta. Operei.
QUOTE(Markos @ 5 Jun 2011, 22:45)
mare chestie... pana si un troleibuz e mai aerodinamic decat zkr.
Blasfemie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Propun sa fii exclus de pe daciaclub/reno!!!!!!!!!!!!!!
tu vrei sa mori de plictiseala?
Ai si tu dreptate! Propun sa il faceti moderator pe Markos
Tince1290
5 Jun 2011, 22:50
nu vad ce e atat de absurd...renaultul are inaltimea si latimea mai mici decat loganul....si are alta forma....chiar este mai aerodinamic....loganul e construit pe stil caramida...fara suparare....si desi va ganditi ca aerodinamica nu joaca un rol important..nu este asa...cei ce au portbagaj pe plafon stiu despre ce vorbesc....
Loganul intra in aceeasi grupa de aerodinamicitate si drag ca si asta:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.