Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Megane Classic Diesel Expression - bagasem divort
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
hitman1234
QUOTE(argon @ 8 Jun 2012, 09:22)
miserupe de mediu si euro 4.
*




V-am zis io ma ca avem ce invata de la don aragon? blush.gif
Axe
Promit solemn, maine trec de 100.000km, ca de multa vreme lucrez la asta biggrin.gif
Axe
Gata, am intrat in randul lumii, am facut suta biggrin.gif
Vreau sa va intreb ceva in legatura cu o mare ciudatenie:
Eu de obicei merg pe autostrada cu aceasta masina si viteza este undeva pe la 120-130 constant. Am mers singur in masina si mi-a dat pe CB un consum mediu de 5.6 iar cu patru persoane + bagaj am avut consum 5.5 !!! wacko.gif
Cum as putea interpreta ?! Greutatea suplimentara a fost benefica pentru o garda la sol foarte joasa si de aici consumul sensibil egal ?!
Conditiile de trafic si viteza au fost identice.
cosmin_2300
Eroare a CB-ului?
S4b1n
O fi batut vantul din spate...
Axe
Daca ar fi sa ma iau dupa vant, povestea devine mai ciudata, cand am fost singur spre mare am avut vant de fata la greu iar acum pe autostrada spre Ploiesti cu cele 4 persoane nu prea am simtit vant.
Eroare CB ?! Ati mai auzit de d'astea ?
In plus in timpul mersului stateam cu ochii pe instant si aveam uneori la 120 un frumos 3.9L/100 cu tot cu aer si cei 4 ocupanti ! Stiu acum argon va sari sa-mi spuna sa mai tai din ele... biggrin.gif
argon
In timpul mersului mai bine stai cu ochii pe drum, ca instantul nu e relevant.
diesel_power
Poti sa ai si 0 la 120 km/h
Axe
Asta in caz de eroare sau daca iei piciorul de pe acceleratie ca altfel pare plauzibil ce se intampla pe display-ul ala, adica scade la vale, creste pe urcari sau odata cu viteza/turatia.
MuciX
De acord cu tine, dar el se ghideaza dupa ce citeste sonda litrometrica, e posibil sa aiba citiri cu eroare mai mare.
Mie mi s-a intamplat sa parcurg o distanta dupa care sa opresc (motorul) iar cand am pornit din nou sa imi arate o alta valoare a autonomiei si a mediei de consum (ce-i drept, nu cu diferente foarte mari), presupun pe seama recitirii cantitatii de combustibil din rezervor. Pe langa asta, ce am observat e ca ala mediu e cam cu 0.5l/100km mai "optimist" decat ce calculez eu la pompa. Daca stau sa o iau asa nici masuratoarea la pompa nu e fara cusur, pentru ca nu o sa umpli niciodata rezervorul pana la acelasi nivel.
Ce am invatat la scoala "nicio masuratoare nu se poate face cu precizie absoluta". Mai ales cand vine vorba de aceste citiri cu scop informativ.
Markos
QUOTE(Axe @ 6 Aug 2012, 17:28)
Am mers singur in masina si mi-a dat pe CB un consum mediu de 5.6 iar cu patru persoane + bagaj am avut consum 5.5 !!!
*


Unul dintre pasageri a fost cumva argon?
diesel_power
Si eu am observat aceeasi eroare de 0.4-0.5 litri la suta a CB. Initial eram revoltat, apoi am aflat ca asa e la toate renoaiele.
MuciX
Io vorbesc de tractor, la renou n-aveam cebeu blush.gif
Axe
Ce-i drept nu am facut demult un test la pompa pt ca-i enervant la motorina sa-l umpli ochi din cauza spumei. Trebuie sa stau acolo sa pun cu picatura pana in buza de mi se acreste dar poate ma invrednicesc...
tarzy
QUOTE(Axe @ 6 Aug 2012, 17:09)
Daca ar fi sa ma iau dupa vant, povestea devine mai ciudata, cand am fost singur spre mare am avut vant de fata la greu iar acum pe autostrada spre Ploiesti cu cele 4 persoane nu prea am simtit vant.
Eroare CB ?! Ati mai auzit de d'astea ?
In plus in timpul mersului stateam cu ochii pe instant si aveam uneori la 120 un frumos 3.9L/100 cu tot cu aer si cei 4 ocupanti ! Stiu acum argon va sari sa-mi spuna sa mai tai din ele... biggrin.gif
*




Inteleg ca o data ai fost la mare si o data la Ploiesti .... nu prea e deloc acelasi lucru .... ai alte declivitati, probabil reteta de asfalt difera, mai adaugam vantul si toate astea adaugate justifica pe deplin diferenta de consum.

Axe
Pentru tura la mare media a fost dus-intors, deci declivitatile se anuleaza smile.gif
Pentru Ploiesti a fost doar intors cu incarcatura full ! biggrin.gif
Axe
Fratilor, ceva se intampla, un alt drum singur in masina , medie 5.6, intors 4 persoane pe acelasi drum cu viteze de 120-130, medie 5.1 !!!
Deja mi-e clar ca garda la sol scade sau creste consumul si performantele, nu degeaba la orice curse de raliu sau f1 se urmareste o garda la sol cat mai joasa wink.gif
Deja ma gandesc serios fie sa-i pun un sortz jos pe spoiler, fie cauciucuri cu banda 45-50(acum am 65). Daca cu garda joasa si 4 persoane consuma 5.1, atunci singur in masina va lua 4 ?!
Evident daca o las jos din cauciucuri, vitezometrul la 130 o sa arate 145.
tarzy
asta unde a fost? tot Ploiesti?
eu cand mergeam la ski (Azuga) obtineam mereu diferenta de consum de peste 0,5 intre dus si intors, dar acolo clar aveam diferenta de altitudine.

ca sa fie treaba clara e bine sa faci comparatia fix pe acelasi traseu si in masura in care e posibil in aceleasi conditii meteu (temperatura, viteza si directia vantului, etc)
Axe
Ploiesti-ul e la doar 65 de km, a fost A2 biggrin.gif
Diferenta de incarcatura ar trebui sa dea un consum cu cel putin 1-1,5L mai mult dar deja am testat de 4-5 ori teoria si da cu "virgula" ! blink.gif
Axe
Alta-n curu' popii, pe ploaie torentiala la 120, 130 mi-a crescut consumul cu 1L !
Probabil e vorba de rezistenta apei la rulajul cauciucului, interesant dar nu ma gandisem .
MuciX
Se poate, mai pui vantul, densitatea aerului crescuta (fiind mai rece - poate arde mai mult combustibil) si se strang. Eu zic sa nu te mai stresezi cu asta, consuma cat trebuie dupa cum bine zicea un coleg (poate se simte el ca am uitat exact cine, kum parca).
tatabobu
Da' nu te-ai fi gandit si la momentul pierdut cand lovesti picaturile de ploaie.
cdadan
QUOTE(MuciX @ 14 Aug 2012, 16:51)
consuma cat trebuie dupa cum bine zicea un coleg (poate se simte el ca am uitat exact cine, kum parca).
*


Catalin era. tongue.gif

QUOTE(C a t a l i n @ 10 Oct 2009, 21:39)
Consumă exact cât trebuie! wink.gif
*




corbex
Ca sa nu mai consume, Catalin a trecut la biciclete.
Axe
QUOTE(MuciX @ 14 Aug 2012, 15:51)
Se poate, mai pui vantul, densitatea aerului crescuta (fiind mai rece - poate arde mai mult combustibil) si se strang. Eu zic sa nu te mai stresezi cu asta, consuma cat trebuie dupa cum bine zicea un coleg (poate se simte el ca am uitat exact cine, kum parca).
*


Nu ma stresez de consum catusi de putin, sunt doar un fin observator ! icon_mrgreen.gif

QUOTE(tatabobu @ 14 Aug 2012, 16:02)
Da' nu te-ai fi gandit si la momentul pierdut cand lovesti picaturile de ploaie.
*


Sa stii ca ai dreptate.

QUOTE(corbex @ 14 Aug 2012, 18:46)
Ca sa nu mai consume, Catalin a trecut la biciclete.
*


Daca-i acel Catalin care mai apoi a facut buba la jenuche si nu prea mai poate sa pedaleze, probabil a revenit la masina ! sad.gif
corbex
Bai, ce lume piricioasa! Nici de pe bicicleta nu mai poti sa cazi cu discretie.
MuciX
QUOTE(cdadan @ 14 Aug 2012, 19:13)
Catalin era.  tongue.gif
*




A, pai vorbea de masina pe care o pregateai tu pentru kum, poate de aici confuzia. tongue.gif
Axe
QUOTE(corbex @ 15 Aug 2012, 07:30)
Bai, ce lume piricioasa! Nici de pe bicicleta nu mai poti sa cazi cu discretie.
*


Nasol ,ce sa zic, sa ai o placere sa mergi pe bicla si sa te opreasca o accidentare e neplacut, am fost cu el la multe ture, sper sa se refaca cu timpul si s-o ia usurel de ghidon ! smile.gif
In alta ordine de idei daca tot o daduram in bicle sa va prezint noua jucarie ca nu se supara nimeni sper !?
user posted image
corbex
Sint curios cit timp ii trebuie lantului sa roada tuburile de protectie/ghidaj.
diesel_power
Cum se numeste genul asta de bicicleta? Se gasesc si in magazin sau e custom made ?
C a t a l i n

Recumbent se numeste.

QUOTE(Axe @ 15 Aug 2012, 00:06)
Daca-i acel Catalin care mai apoi a facut buba la jenuche si nu prea mai poate sa pedaleze, probabil a revenit la masina ! sad.gif
*



Nu e acel Catalin.
Axe
QUOTE(corbex @ 15 Aug 2012, 15:32)
Sint curios cit timp ii trebuie lantului sa roada tuburile de protectie/ghidaj.
*


Cateva mii bune de km, apoi te duci la electrice si iei ce culoare poftesti cu cativa lei ! smile.gif


QUOTE(diesel_power @ 15 Aug 2012, 17:43)
Cum se numeste genul asta de bicicleta? Se gasesc si in magazin sau e custom made ?
*


Hand made, recumbent, le gasesti la mine smile.gif

QUOTE(C a t a l i n @ 15 Aug 2012, 18:42)
Recumbent se numeste.
Nu e acel Catalin.
*


Asa zi maaah, am crezut ca-i vorba de Casper smile.gif
b76bgaarh
cea patit casper?
cdadan
QUOTE(C a t a l i n @ 15 Aug 2012, 19:42)
Nu e acel Catalin.
*


Catalin!!! imbratisare.gif
Axe
De ceva vreme imi zdrangane ceva ca o tabla pe undeva sub masina la turatia de aprox. 1000-1500. La ralanti nu se aude si daca sar de 1500, iar tace.
Suspectez ceva site prin tobe(sunt cele originale, toate), ca altceva daca nu s-a slabit in 12ani, doar nu se slabea acum !? smile.gif
S-a mai lovit cineva de asta?
Hack
Vezi sa nu fie scutul termic desprins si sa iti atinga esapamentul.
b06fcn
Sau vreun colier de prindere putin slabit...
diesel_power
Si eu am patit acelasi lucru si era tamponul de la toba finala distrus. L-am schimbat si s-a facut liniste.
Axe
Multumesc pentu idei, nu-mi ramane decat sa ma tarasc sub ea cand gasesc o rampa ! biggrin.gif
Am pus mana la gura tobei si nu scapa presiune pe sub masina.
Filip
Cum îți ții echilibrul pe bicicleta aia? E mai greu decât pe o bicicletă normală, sau poate să învețe oricine? Bănuiesc că la viteze mici e mai greu de manevrat.
... mellow.gif prima dată când văd așa ceva. smile.gif
Axe
Poti vedea aici si alte filme cu bicicletele mele dar poate iti manifesti interesul aici , te astept cu interes ! tongue.gif
Axe
Pfff, tocmai am venit de jos, mi-am amintit ca in vasul pt stropit parbrizul am apa chioara si am dat fuga sa pun solutie de -20grd.
Nu uitati sa faceti la fel ca vine ger de -20 wink.gif
MuciX
Facut asta deja dupa experientele din anii trecuti. Am avut ceva emotii pentru ca era vasul aproape plin si nu aveam cu ce sa scot asa ca am dat la spritiera... mi-era sa nu pateasca ceva wacko.gif
Axe
Azi "pe frigul asta" mi-a crapat bateria Zap, cumparata in 2008, am pus mana pe un Energizer, credeti ca-i buna ? smile.gif
Iulikk
Da.
Axe
Ma gandesc sa-i pun si ei xenoane !? Am vazut niste becuri cu soclul normal, stie cineva ce-i cu ele ? Le pui si gata, nu-i nevoie de alte adaptari la instalatia electrica ?
MuciX
Mai bine faci altceva mai util cu banii. Poti lipi ceva topind banii ca-s de plastic, de pilda. nedumerire.gif

Becurile cu descarcare in xenon au nevoie de drosere (balast) deci nu sunt plug and play, necesita modificari.
b06fcn
Alea nu sunt xenoane ci becuri care cica lumineaza ca xenonu'.
Asa cum zice si colegu da' buzau trebuie balasturi, pe care le alimentezi de la instalatia masinii si pe care le legi la becul specific. Singura modificare, ca sa zic asa, e ca va trebui sa dai o gaura in capacul de la far, pe unde schimbi becul, ca sa poti trece cablurile de la balast.
Si, ca sa para legala modificarea, ai nevoie de spalatoare de faruri, asa cum am facut eu.
MuciX
Autolevel, omologare, asta daca nu vrei sa coste ITP-ul mai mult de 100-150 de lei. smile.gif

Stiu ca tu ai tinut masina asta in functiune asa cum a fost data ea; e o masina intretinuta, iar tu nu esti "pasionat" de ciuning. Ce-ti veni? rolleyes.gif
b06fcn
Se mai schimba omu'...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.