hitman1234
10 Jun 2012, 08:07
QUOTE(argon @ 8 Jun 2012, 09:22)
miserupe de mediu si euro 4.
V-am zis io ma ca avem ce invata de la don aragon?
Promit solemn, maine trec de 100.000km, ca de multa vreme lucrez la asta
Gata, am intrat in randul lumii, am facut suta
Vreau sa va intreb ceva in legatura cu o mare ciudatenie:
Eu de obicei merg pe autostrada cu aceasta masina si viteza este undeva pe la 120-130 constant. Am mers singur in masina si mi-a dat pe CB un consum mediu de 5.6 iar cu patru persoane + bagaj am avut consum 5.5 !!!
Cum as putea interpreta ?! Greutatea suplimentara a fost benefica pentru o garda la sol foarte joasa si de aici consumul sensibil egal ?!
Conditiile de trafic si viteza au fost identice.
cosmin_2300
6 Aug 2012, 16:37
Eroare a CB-ului?
O fi batut vantul din spate...
Daca ar fi sa ma iau dupa vant, povestea devine mai ciudata, cand am fost singur spre mare am avut vant de fata la greu iar acum pe autostrada spre Ploiesti cu cele 4 persoane nu prea am simtit vant.
Eroare CB ?! Ati mai auzit de d'astea ?
In plus in timpul mersului stateam cu ochii pe instant si aveam uneori la 120 un frumos 3.9L/100 cu tot cu aer si cei 4 ocupanti ! Stiu acum argon va sari sa-mi spuna sa mai tai din ele...
In timpul mersului mai bine stai cu ochii pe drum, ca instantul nu e relevant.
diesel_power
7 Aug 2012, 17:20
Poti sa ai si 0 la 120 km/h
Asta in caz de eroare sau daca iei piciorul de pe acceleratie ca altfel pare plauzibil ce se intampla pe display-ul ala, adica scade la vale, creste pe urcari sau odata cu viteza/turatia.
De acord cu tine, dar el se ghideaza dupa ce citeste sonda litrometrica, e posibil sa aiba citiri cu eroare mai mare.
Mie mi s-a intamplat sa parcurg o distanta dupa care sa opresc (motorul) iar cand am pornit din nou sa imi arate o alta valoare a autonomiei si a mediei de consum (ce-i drept, nu cu diferente foarte mari), presupun pe seama recitirii cantitatii de combustibil din rezervor. Pe langa asta, ce am observat e ca ala mediu e cam cu 0.5l/100km mai "optimist" decat ce calculez eu la pompa. Daca stau sa o iau asa nici masuratoarea la pompa nu e fara cusur, pentru ca nu o sa umpli niciodata rezervorul pana la acelasi nivel.
Ce am invatat la scoala "nicio masuratoare nu se poate face cu precizie absoluta". Mai ales cand vine vorba de aceste citiri cu scop informativ.
QUOTE(Axe @ 6 Aug 2012, 17:28)
Am mers singur in masina si mi-a dat pe CB un consum mediu de 5.6 iar cu patru persoane + bagaj am avut consum 5.5 !!!
Unul dintre pasageri a fost cumva argon?
diesel_power
7 Aug 2012, 20:48
Si eu am observat aceeasi eroare de 0.4-0.5 litri la suta a CB. Initial eram revoltat, apoi am aflat ca asa e la toate renoaiele.
Io vorbesc de tractor, la renou n-aveam cebeu
Ce-i drept nu am facut demult un test la pompa pt ca-i enervant la motorina sa-l umpli ochi din cauza spumei. Trebuie sa stau acolo sa pun cu picatura pana in buza de mi se acreste dar poate ma invrednicesc...
QUOTE(Axe @ 6 Aug 2012, 17:09)
Daca ar fi sa ma iau dupa vant, povestea devine mai ciudata, cand am fost singur spre mare am avut vant de fata la greu iar acum pe autostrada spre Ploiesti cu cele 4 persoane nu prea am simtit vant.
Eroare CB ?! Ati mai auzit de d'astea ?
In plus in timpul mersului stateam cu ochii pe instant si aveam uneori la 120 un frumos 3.9L/100 cu tot cu aer si cei 4 ocupanti ! Stiu acum argon va sari sa-mi spuna sa mai tai din ele...
Inteleg ca o data ai fost la mare si o data la Ploiesti .... nu prea e deloc acelasi lucru .... ai alte declivitati, probabil reteta de asfalt difera, mai adaugam vantul si toate astea adaugate justifica pe deplin diferenta de consum.
Pentru tura la mare media a fost dus-intors, deci declivitatile se anuleaza
Pentru Ploiesti a fost doar intors cu incarcatura full !
Fratilor, ceva se intampla, un alt drum singur in masina , medie 5.6, intors 4 persoane pe acelasi drum cu viteze de 120-130, medie 5.1 !!!
Deja mi-e clar ca garda la sol scade sau creste consumul si performantele, nu degeaba la orice curse de raliu sau f1 se urmareste o garda la sol cat mai joasa
Deja ma gandesc serios fie sa-i pun un sortz jos pe spoiler, fie cauciucuri cu banda 45-50(acum am 65). Daca cu garda joasa si 4 persoane consuma 5.1, atunci singur in masina va lua 4 ?!
Evident daca o las jos din cauciucuri, vitezometrul la 130 o sa arate 145.
asta unde a fost? tot Ploiesti?
eu cand mergeam la ski (Azuga) obtineam mereu diferenta de consum de peste 0,5 intre dus si intors, dar acolo clar aveam diferenta de altitudine.
ca sa fie treaba clara e bine sa faci comparatia fix pe acelasi traseu si in masura in care e posibil in aceleasi conditii meteu (temperatura, viteza si directia vantului, etc)
Ploiesti-ul e la doar 65 de km, a fost A2
Diferenta de incarcatura ar trebui sa dea un consum cu cel putin 1-1,5L mai mult dar deja am testat de 4-5 ori teoria si da cu "virgula" !
Alta-n curu' popii, pe ploaie torentiala la 120, 130 mi-a crescut consumul cu 1L !
Probabil e vorba de rezistenta apei la rulajul cauciucului, interesant dar nu ma gandisem .
Se poate, mai pui vantul, densitatea aerului crescuta (fiind mai rece - poate arde mai mult combustibil) si se strang. Eu zic sa nu te mai stresezi cu asta, consuma cat trebuie dupa cum bine zicea un coleg (poate se simte el ca am uitat exact cine, kum parca).
tatabobu
14 Aug 2012, 16:02
Da' nu te-ai fi gandit si la momentul pierdut cand lovesti picaturile de ploaie.
cdadan
14 Aug 2012, 18:13
QUOTE(MuciX @ 14 Aug 2012, 16:51)
consuma cat trebuie dupa cum bine zicea un coleg (poate se simte el ca am uitat exact cine, kum parca).
Catalin era.
QUOTE(C a t a l i n @ 10 Oct 2009, 21:39)
Consumă exact cât trebuie!
corbex
14 Aug 2012, 18:46
Ca sa nu mai consume, Catalin a trecut la biciclete.
QUOTE(MuciX @ 14 Aug 2012, 15:51)
Se poate, mai pui vantul, densitatea aerului crescuta (fiind mai rece - poate arde mai mult combustibil) si se strang. Eu zic sa nu te mai stresezi cu asta, consuma cat trebuie dupa cum bine zicea un coleg (poate se simte el ca am uitat exact cine, kum parca).
Nu ma stresez de consum catusi de putin, sunt doar un fin observator !
QUOTE(tatabobu @ 14 Aug 2012, 16:02)
Da' nu te-ai fi gandit si la momentul pierdut cand lovesti picaturile de ploaie.
Sa stii ca ai dreptate.
QUOTE(corbex @ 14 Aug 2012, 18:46)
Ca sa nu mai consume, Catalin a trecut la biciclete.
Daca-i acel Catalin care mai apoi a facut buba la jenuche si nu prea mai poate sa pedaleze, probabil a revenit la masina !
corbex
15 Aug 2012, 07:30
Bai, ce lume piricioasa! Nici de pe bicicleta nu mai poti sa cazi cu discretie.
QUOTE(cdadan @ 14 Aug 2012, 19:13)
Catalin era.
A, pai vorbea de masina pe care o pregateai tu pentru kum, poate de aici confuzia.
QUOTE(corbex @ 15 Aug 2012, 07:30)
Bai, ce lume piricioasa! Nici de pe bicicleta nu mai poti sa cazi cu discretie.
Nasol ,ce sa zic, sa ai o placere sa mergi pe bicla si sa te opreasca o accidentare e neplacut, am fost cu el la multe ture, sper sa se refaca cu timpul si s-o ia usurel de ghidon !
In alta ordine de idei daca tot o daduram in bicle sa va prezint noua jucarie ca nu se supara nimeni sper !?
corbex
15 Aug 2012, 15:32
Sint curios cit timp ii trebuie lantului sa roada tuburile de protectie/ghidaj.
diesel_power
15 Aug 2012, 17:43
Cum se numeste genul asta de bicicleta? Se gasesc si in magazin sau e custom made ?
C a t a l i n
15 Aug 2012, 18:42
Recumbent se numeste.
QUOTE(Axe @ 15 Aug 2012, 00:06)
Daca-i acel Catalin care mai apoi a facut buba la jenuche si nu prea mai poate sa pedaleze, probabil a revenit la masina !
Nu e acel Catalin.
QUOTE(corbex @ 15 Aug 2012, 15:32)
Sint curios cit timp ii trebuie lantului sa roada tuburile de protectie/ghidaj.
Cateva mii bune de km, apoi te duci la electrice si iei ce culoare poftesti cu cativa lei !
QUOTE(diesel_power @ 15 Aug 2012, 17:43)
Cum se numeste genul asta de bicicleta? Se gasesc si in magazin sau e custom made ?
Hand made, recumbent, le gasesti la mine
QUOTE(C a t a l i n @ 15 Aug 2012, 18:42)
Recumbent se numeste.
Nu e acel Catalin.
Asa zi maaah, am crezut ca-i vorba de Casper
b76bgaarh
15 Aug 2012, 19:50
cea patit casper?
cdadan
15 Aug 2012, 20:02
QUOTE(C a t a l i n @ 15 Aug 2012, 19:42)
Catalin!!!
De ceva vreme imi zdrangane ceva ca o tabla pe undeva sub masina la turatia de aprox. 1000-1500. La ralanti nu se aude si daca sar de 1500, iar tace.
Suspectez ceva site prin tobe(sunt cele originale, toate), ca altceva daca nu s-a slabit in 12ani, doar nu se slabea acum !?
S-a mai lovit cineva de asta?
Vezi sa nu fie scutul termic desprins si sa iti atinga esapamentul.
Sau vreun colier de prindere putin slabit...
diesel_power
4 Dec 2012, 18:34
Si eu am patit acelasi lucru si era tamponul de la toba finala distrus. L-am schimbat si s-a facut liniste.
Multumesc pentu idei, nu-mi ramane decat sa ma tarasc sub ea cand gasesc o rampa !
Am pus mana la gura tobei si nu scapa presiune pe sub masina.
Cum îți ții echilibrul pe bicicleta aia? E mai greu decât pe o bicicletă normală, sau poate să învețe oricine? Bănuiesc că la viteze mici e mai greu de manevrat.
...
prima dată când văd așa ceva.
Poti vedea
aici si alte filme cu bicicletele mele dar poate iti manifesti interesul
aici , te astept cu interes !
Pfff, tocmai am venit de jos, mi-am amintit ca in vasul pt stropit parbrizul am apa chioara si am dat fuga sa pun solutie de -20grd.
Nu uitati sa faceti la fel ca vine ger de -20
Facut asta deja dupa experientele din anii trecuti. Am avut ceva emotii pentru ca era vasul aproape plin si nu aveam cu ce sa scot asa ca am dat la spritiera... mi-era sa nu pateasca ceva
Azi "pe frigul asta" mi-a crapat bateria Zap, cumparata in 2008, am pus mana pe un Energizer, credeti ca-i buna ?
Iulikk
25 May 2013, 11:40
Da.
Ma gandesc sa-i pun si ei xenoane !? Am vazut niste becuri cu soclul normal, stie cineva ce-i cu ele ? Le pui si gata, nu-i nevoie de alte adaptari la instalatia electrica ?
Mai bine faci altceva mai util cu banii. Poti lipi ceva topind banii ca-s de plastic, de pilda.
Becurile cu descarcare in xenon au nevoie de drosere (balast) deci nu sunt plug and play, necesita modificari.
Alea nu sunt xenoane ci becuri care cica lumineaza ca xenonu'.
Asa cum zice si colegu da' buzau trebuie balasturi, pe care le alimentezi de la instalatia masinii si pe care le legi la becul specific. Singura modificare, ca sa zic asa, e ca va trebui sa dai o gaura in capacul de la far, pe unde schimbi becul, ca sa poti trece cablurile de la balast.
Si, ca sa para legala modificarea, ai nevoie de spalatoare de faruri, asa cum am facut eu.
Autolevel, omologare, asta daca nu vrei sa coste ITP-ul mai mult de 100-150 de lei.
Stiu ca tu ai tinut masina asta in functiune asa cum a fost data ea; e o masina intretinuta, iar tu nu esti "pasionat" de ciuning. Ce-ti veni?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.