@horace: ce se intampla pe pedalierul spate, in adanciturile alea, ca se vede urat acolo?
tunderbird
13 Feb 2012, 23:00
QUOTE(horace1971 @ 13 Feb 2012, 20:19)
...Alta problema este nr.mic de poze pe care pot sa le public odata-5 imagini
Pune pozele la marimea lor pe un site de gazduire, dupa care pune linkul aici, cam in felul acesta:
sau asa:
B71KOX
14 Feb 2012, 00:22
QUOTE(horace1971 @ 13 Feb 2012, 18:55)
Genial Horace!
sorin1983
14 Feb 2012, 00:31
@horace1971 ce sa zic... mie nu-mi place! prea arata ca noua
danut 69-71
14 Feb 2012, 09:11
QUOTE(Betian @ 14 Feb 2012, 02:46)
Dl. Horatiu.......no comment.
.pana la faza asta nu exista masina lucrata la nivelul acesta .Calitate , calitate , calitate.!!
Acum insa vine partea unde detaliile fac diferenta. Pana acum Danut ne-a aratat in dese randuri ca atunci cand vine vorba de delalii, stie exact cum sa le puna in evidenta...
SUCCES in continuare!!
Betian , ai perfecta dreptate , merita toate laudele .
Daca Horatiu nu era unul dintre finantatorii acestui service ( avnd 50 de angajati in spate , sau mai multi ), fii convins ca nu sta nimeni sa se joace cu toate piesulicile si asa multi meseriasi ne injura " La draqu cu Daciile voastre "si sunt " N "exemple .
Gandeste-te cat costa fiecare operatiune in parte si la ce pret ajungi cu o restaurare .
In permanenta detaliile vor face diferenta .
Urmatoarea masina care necesita doar o revopsire , o voi face in camp electrostatic , atunci vopseaua intra prin toate ungherele dintre cele mai ascunse si imposibile de intrat cu pistolul .
horace1971
14 Feb 2012, 09:23
QUOTE(dobre @ 13 Feb 2012, 22:34)
@horace: ce se intampla pe pedalierul spate, in adanciturile alea, ca se vede urat acolo?
Acele ,,locasuri urate "sunt de fapt acumulari de grund care dupa imersarea in fabricatie in baia de pasivare nu au mai avut unde sa se scurga si s-au intarit in acest fel.Intentionat le-am lasat ca dovada ca nu s-a umblat la structura.
Singurele inlocuiri la structura au fost <partial la capetele de prag>,in rest nimic altceva
QUOTE(horace1971 @ 13 Feb 2012, 20:19)
Alta problema este nr.mic de poze pe care pot sa le public odata-5 imagini
Redimensioneaza pozele inainte sa le urci pe site. Exista programe free (irfanview) care stiu sa redimensioneze mai multe poze in acelasi timp (batch convert/resize).
QUOTE(tunderbird @ 13 Feb 2012, 23:00)
Pune pozele la marimea lor pe un site de gazduire, dupa care pune linkul aici, cam in felul acesta:
Site-urile de gazduire mai ai prostul obicei ca o data la cativa ani sa dea un "reset" si sa te trezesti ca pierzi pozele. Ar fi pacat.
horace1971
14 Feb 2012, 09:31
Buna ziua,
S-au inceput reconditionarile subansamblelor...
danut 69-71
14 Feb 2012, 10:08
@ Horatiu
Nu ai gasit un disc de ambreaj cu 6 arcuri ( tot de 170 ) ca asta .
remusro
14 Feb 2012, 12:19
Horatiu, este senzationala masina, felicitari!!
Va fi ceva de top, top, top!!!
Eu nu am sa-mi dau foc la masina ca Albert Einstein, insa. Ar fi pacat de ea, nu e chiar de aruncat!
Bafta in continuare, si sa nu faci absolut nici un rabat de la calitatea detaliilor. La ce am vazut pana acum, nu-mi fac nici o grija.
Felicitari inca o data.
Horatiu, jos palaria am studiat fiecare poza a iesit super.debear astept sa vad finalul:X
acum am si io o intrebare"acel saxofon dublu ajuta cu ceva motoru???"
respect pentru ceace faci :X
horace1971
14 Feb 2012, 17:51
Cateva imagini in continuare..
bucatzel
14 Feb 2012, 19:15
Am si eu o intrebare... De ce s-a vopsit interiorul separat de exterior?
horace1971
14 Feb 2012, 19:50
QUOTE(AUTOMOBILIA @ 11 Feb 2012, 10:29)
QUOTE(bucatzel @ 14 Feb 2012, 19:15)
Am si eu o intrebare... De ce s-a vopsit interiorul separat de exterior?
Au fost 3 etape la vopsitorie pentru a putea respecta toate detaliile (podea,interior si exterior),iar elementele amovibile in a doua cabina de vopsit.
danut 69-71
14 Feb 2012, 19:59
Horatiu , imi aduci aminte de etapele parcurse la R 12-le lui Remus .
horace1971
14 Feb 2012, 20:02
QUOTE(r3d @ 14 Feb 2012, 15:45)
Horatiu, jos palaria am studiat fiecare poza a iesit super.debear astept sa vad finalul:X
acum am si io o intrebare"acel saxofon dublu ajuta cu ceva motoru???"
respect pentru ceace faci :X
Fiind mai lungi cele 2 trasee se asigura o curgere mai buna a gazelor de evacuare care influenteaza pozitiv consumul si puterea (ceva de ordinul a câtorva
procente )
danut 69-71
15 Feb 2012, 01:06
La " Saxofonul Serpisori "sistem 4-2-1 , este cea mai buna evacuare , repartizarea se face pe 2 tronsoane .
aditza579
15 Feb 2012, 13:32
Acest proiect se ridica la nivelul celui prestat de Danut cu R 12-le lui Remus. O singura diferenta este intre acestea doua. Cantitatea de poze. Te rog din tot sufletul, nu te zgarci la poze, ca ne faci o placere cu aceste poze. Este unul dintre cele mai calitativa proiecte de pe acest forum, care este facut de profesionisti. Vorba lui Danut, daca nu erati director la reprezentanta, nu se gaseau meseriasi care sa depuna atata efort pentru un "amarat" de R 12. Ma aplec in fata dumneavoastra, pentru pasiunea depusa in acest proiect si pentru extrema atentie acordata detaliilor. Acestea fac diferenta. Speram ca in Mai sa ne incantati ochii cu "babeta"! Numai bine va doresc si succes la terminarea masinii "de coperta"!
multumesc de raspuns horatiu,am sa caut pe la rabla poate gasesc vreun saxofon ca acesta.bafta in continuare la proiect,sa ne ti la curent cu fiecare detaliu:D
ag02cws
15 Feb 2012, 14:45
Exceptional! Felicitari si asteptam cu interes finalizarea proiectului!
danut 69-71
15 Feb 2012, 20:06
Horatiu , asteptam poze .
horace1971
17 Feb 2012, 12:26
Continuare...
sorin1983
17 Feb 2012, 13:15
parca e in fabrica....
danut 69-71
17 Feb 2012, 13:50
QUOTE(horace1971 @ 17 Feb 2012, 14:26)
Horatiu , de ce ai vopsit cu negru la numarul de inmatriculare si busonul de rezervor ?
razvan32
17 Feb 2012, 16:47
frumoasa masina. imi place cum arata.
Horatiu vreau sa te intreb cum ai reusit sa dai jos bolturile de la usi prentru ca este foarte greu de dat. la mine la usa din fata stanga are joc boltul si vreau sa-l dau jos sa-l inlocuiesc. poti sa masori boltul sa-mi spui si mie ce lungime si ce diametru are?
by_pilu
17 Feb 2012, 16:53
prea frumos sa fie adevarat ce vad
.. bv Horatiu
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Feb 2012, 13:50)
Horatiu , de ce ai vopsit cu negru la numarul de inmatriculare si busonul de rezervor ?
+1
horace1971
17 Feb 2012, 18:17
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Feb 2012, 13:50)
Horatiu , de ce ai vopsit cu negru la numarul de inmatriculare si busonul de rezervor ?
QUOTE(4x4 @ 17 Feb 2012, 17:12)
Buna seara ,
Asa a fost livrata masina de noua, este caracteristic R 12.
danut 69-71
17 Feb 2012, 23:49
QUOTE(horace1971 @ 17 Feb 2012, 20:17)
Asa a fost livrata masina de noua, este caracteristic R 12.
N-am vazut niciodata asa , in pliantele de promovare , nu apare .
horace1971
18 Feb 2012, 12:53
QUOTE(danut 69-71 @ 17 Feb 2012, 23:49)
N-am vazut niciodata asa , in pliantele de promovare , nu apare .
18 Feb 2012, 13:09:QUOTE(danut 69-71 @ 17 Feb 2012, 23:49)
N-am vazut niciodata asa , in pliantele de promovare , nu apare .
Astea le-am gasit la repezeala.
kitzsteinhorn91
18 Feb 2012, 13:58
Bravo. O lucrare de nota 10.
Referitor la zona vopsita cu negru, presupun ca era pe post de "suport de numar", deoarece la toate masinile din ultimele 3 poze, numarul este prins direct de masina. Cred...
danut 69-71
18 Feb 2012, 15:36
Horatiu , este doar o parere personala bazata pe pozele si pliantele de prezentare din acele vremuri .
Multumesc , raman la parerea ca nu este de fabrica , posibil sa fi fost la moda intr-o anumita perioada la Francezi .
Asa se intampla in RDG sau Ungaria cu ramele de usi , cupole , etc , vopsite in negru .
Daca iti aduci aminte si la noi era o moda in anii 80-90 , cu fata si spatele masinilor bordurate in negru , indiferent de culoarea masinii .
Nu doresc ca acesta discutie constructiva sa degenereze intr-o polemica , decizia iti apartine in toatalitate .
apline5
18 Feb 2012, 20:57
asa aveau am vazut si eu de multe ori negru in spatele numarului, ii da alt aer
@danut in afara de aia rosie irelevante pozele ptr ca sunt masini vopsite
@horace1971 , frumos! de departe cea mai ca la carte restaurare de pe forum, numai cand te uiti la piesele franta noi
danut 69-71
18 Feb 2012, 22:12
QUOTE(apline5 @ 18 Feb 2012, 22:57)
asa aveau am vazut si eu de multe ori negru in spatele numarului, ii da alt aer
@danut in afara de aia rosie irelevante pozele ptr ca sunt masini vopsite
Stiu ca-i da alt aer , eu vorbeam de originalitate .
Cat despre Renault 12 verde , era la vopsea originala , avea revopsit doar o aripa , am vazut masina live .
apline5
19 Feb 2012, 02:16
vopsita corespunzator sigur nu iti dai seama , dar deviem
BTL gordini
19 Feb 2012, 11:42
Ai cumva poze cu interiorul masinii, inainte de reconditionare?
QuickBMW
19 Feb 2012, 12:45
La Renault 12, poate doar cele facute pentru Franta era vopsit cu negru in spatele numarului si se paote veda in prima editie a maualului de Conducere si Intretinere a Daciei 1300 editia din Octombrie 1969 ,manual tiparit in Franta.
[attachmentid=1627787991]
anghelcatalin1992@yahoo.com
19 Feb 2012, 13:24
QUOTE(horace1971 @ 12 Jan 2012, 17:45)
Buna seara,
Am mai adaugat cateva poze cu babeta.
<span class='edit'>12 Jan 2012, 17:58:</span>
Continuare,
daca nu te superi ce marca de planetare sunt pe masina , vad in prima poza ca capatul este diferit fata de cel al planetarelor de dacie .
multumesc anticipat
horace1971
19 Feb 2012, 18:33
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 19 Feb 2012, 13:24)
daca nu te superi ce marca de planetare sunt pe masina , vad in prima poza ca capatul este diferit fata de cel al planetarelor de dacie .
multumesc anticipat
Tot Glaenzer sunt insa la roata au câte 2 cruci cardanice.Sunt doua modele cu si fără burduf,depinde de tipul de etansare al pastilelor cu ace pe axul crucii.La mașina am găsit ambele modele! Mâine voi pune câteva poze.
dextercos
20 Feb 2012, 16:07
Super tare masina. Ma face sa devin nostalgic. Cum ai gasit-o? Am cautat pe internet si am gasit cateva dar sunt date prea putine detalii. Cat te-a costat cu tot cu adus in tara?
horace1971
20 Feb 2012, 18:27
Revin cu ceva imagini din timpul lucrarilor...
20 Feb 2012, 18:28:QUOTE(dextercos @ 20 Feb 2012, 16:07)
Super tare masina. Ma face sa devin nostalgic. Cum ai gasit-o? Am cautat pe internet si am gasit cateva dar sunt date prea putine detalii. Cat te-a costat cu tot cu adus in tara?
Suna-ma la 0744820079.
20 Feb 2012, 18:29:QUOTE(dextercos @ 20 Feb 2012, 16:07)
Super tare masina. Ma face sa devin nostalgic. Cum ai gasit-o? Am cautat pe internet si am gasit cateva dar sunt date prea putine detalii. Cat te-a costat cu tot cu adus in tara?
Suna-ma la 0744820079
dextercos
21 Feb 2012, 11:45
Am uitat sa te intreb la telefon, ai reusit sa o inmatriculezi ca masina de epoca sau ai platit ceva taxa de inscriere?
Albert Einstein
21 Feb 2012, 13:38
Horatiu este membru al Retromobil si nu este la primul vehicul istoric
Ca sa o inmatriculezi ca masina de epoca trebuie obligatoriu sa treci intai prin "retromobil", cu o taxa destul de grasa.
. Ce PLM are o firma privata, cu statul (r.a.r.) ?!
pai are, ca fara acea "firma"(defapt e o asociatie) "stat-ul" si-ar prinde urechile rau de tot. Cat despre taxa, taman ce fuse micsorata substantial (nu ca inainte era prea mare - parere strict a mea)
dextercos
21 Feb 2012, 16:20
Stati putin ca m-ati lasat in ceata. Ce e acest Retromobil? Tot un gen de autoritate care stabileste daca masina se incadreaza sau nu in categoria vehicul istoric? Sa inteleg ca eu un om de rand nu as putea inmatricula o astfel de masina ca vehicul istoric? This sucks
@ dextercos: da, din pacate. Vezi ca e un topic pe undeva (daca nu ma-nsel la Imbunatatiri/"daciile noastre", prin Octombrie 2011, am pus si niste poze, si explicatii cu masina unui prieten care a vrut (si a renuntat) s-o declare "vehicul istoric".
@Ov: pe bune ca nu-nteleg ce poate face in plus fata de R.A.R. aceasta asociatie, care sa te faca volens-nolens sa cotizezi la ei. Daca era non-profit, benevola, etc. (gen membrii D.C.), ok, tot respectul, dar asa, o vad doar ca pe o "capusa" in relatia mea cu "statul". Nu mai stiu cat e acum suma, e bine daca au scazut-o, dar strict economic vorbind iti recuperai banii din impozit si taxa de drum in prea mult timp, ca sa merite din punctul asta de vedere. Ramane strict mandria si aspectul, ca la cati bani trebuie sa bagi in ea ca sa corespunda....respect celor care-si permit !
dextercos
21 Feb 2012, 17:34
Stie cineva o suma foarte aproximativa pentru taxa perceputa de RCR pentru a obtine statut de masina istorica? Depinde de tipul/marca/vechimea/cilindreea masinii?
Nu stiu acum cat mai e.
Ai asa o masina, care s-ar incadra, ca din semnatura nu rezulta ?
Pune niste poze.
bucatzel
21 Feb 2012, 20:03
QUOTE(maho @ 21 Feb 2012, 17:28)
@Ov: pe bune ca nu-nteleg ce poate face
in plus fata de R.A.R. aceasta asociatie,
Expertiza. RAR-ul nu poata sa aiba experti in gradul de originalitate al tuturor modelelor istorice care se gasesc la noi. Asta fara sa mai luam in considerare si modelele importate.
Si cu asta, va rog sa lasam deoparte discutia referitoare la RAR vs Retromobil. Topicul se numeste totusi "Reconditionare R12".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.