QUOTE(DoubleG @ 28 Jul 2012, 18:11)
Instrumentul meu masoara doar tensiuni si curenti de forma sinusoidala pe domeniul AC, sau curent continuu pe domeniu DC. Cum la iesirea din UPS nu este nici curent continuu si nici sinusoidal, nu am cu ce sa masor in mod exact.
Ma rog, poate fi considerat si acesta un argument pentru cine il accepta.
QUOTE
In curent sinusoudal (la priza), pompa consuma 1A.
Asta este valoarea nominala. La pornire ai masurat?
QUOTE
Am experimentat pornire in regim backup, pompa porneste fara probleme.
Dupa ce ti-ai data seama ca a pornit atingand regimul nominal de turatie? I-ai masurat turatia si/sau debitul de apa pompat?
QUOTE
O autonomie a acumulatorului nu pot sa dau pentru ca nu am experimentat.
Pai ar cam fi trebuit experimentat inainte de scoaterea la vanzare, totusi. Nu crezi?
Autonomia este caracteristica de care clientii se intereseaza in mod special.
QUOTE
Cand tensiunea din baterie ajunge la 9V, UPS-ul o considera descarcata si se opreste, asta am testat cu o baterie mica de 7.2 amperi (baterie care nu prea mai e buna si se descarca repede, perfecta pentru test).
Cam prea adanca descarcarea pentru un acumulator auto. Daca utilizatorul are multe intreruperi de retea, o descarcare repetata la 9V va scadea considerabil durata de viata a acumulatorului. Bateria de 7,2 Ah (nu "amperi") cu care tu ai facut teste este AGM VRLA o constructie speciala pentru sisteme de backup energetic, care permite mai multa adancime de descarcare.
Pornirea pompei in regim de backup ai probat-o tot cu bateria asta?
La ce curent maxim intra invertorul in protectie de suprasarcina?
Poate ne spui si noua ce natie este UPS-ul ca sa ne putem face o parere despre ceea ce poate invertorul sau.
QUOTE
Curba de incarcare este determinata de capacitatea acumulatorului si starea acestuia.
Absolut incorect. Curba de incarcare este determinata de chargerul UPS-ului
in functie de capacitatea, gradul sau de incarcare si de tipul constructiv al acumulatorului. De aceea te intrebasem initial daca chargerul UPS-ului este adaptat pentru un acumulator auto.