einstein1984
28 Sep 2020, 11:42
am avut prin 2010 problema (inveitabila pentru masina 2005), am schimbat cu senzor nou ca e varianta imbunatatita si nu am mai avut probleme dupa. A fost 60 de lei parca de la mioveni
Daca sint probleme urgente se poate obtura senzorul cu o bila de rulment, o bucata de Pb, ceva cauciuc, plastic sa nu curga tare, nu e mare problema, tremura un pic motorul la capat de cursa sau pe loc daca este asfalt cu aderenta ridicata si cam atit.
Nu curge asa mult incat sa ajunga la periile de la alternator. S-a murdarit pe acolo teava metalica, sonda respectiva si putin pe cablul de la sonda, probabil din cauza vribratiilor de la motor s-a "intins" uleiul pe acolo. Am sters bine si iam zis(este masina tatalui meu) sa urmareasca nivelul si cum se murdareste de ulei. Daca o sa curga mai tare o sa o schimbe.
RazvanF
8 Dec 2021, 17:59
Randul meu:
Cu motorul oprit, am invartit de volan maxim stanga, maxim dreapta, repetat ciclul de 2 ori si pe la capacul de la bidonul de ulei servo a iesit ulei.
Am desfacut capacul, uleiul era in buza, pornit motorul invartit de 2 ori de volan si a scazut aproximativ la nivelul cu care a venit de noua.
Ce s-a intamplat? Se creeaza presiune in sistem daca invart de volan cu motorul oprit?
einstein1984
9 Dec 2021, 14:24
nu, dar daca ai pornit pompa s-a si purjat sistemul si a iesit aerul.
IRONICK
9 Dec 2021, 14:25
QUOTE(einstein1984 @ 9 Dec 2021, 14:24)
nu, dar daca ai pornit pompa s-a si purjat sistemul si a iesit aerul.
DOAR dupa ce face cateva capete de cursa!
RazvanF
10 Dec 2021, 08:46
Ok, deci fu doar o purjare de aer. In momentul de fata nu pierde ulei. Imi era frica sa nu se fi sprat rezervorul de ulei.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.