Anul trecut, inainte sa vand Caraciumba (Isuzu Rodeo), am intrat in posesia unei Dacia Double Cab 4x4 si initial am folosit-o la diverse treburi casnice...
In luna octombrie, cand m-am decis impreuna cu TudorG sa vindem Caraciumba (coproprietarul, adica TudorG a dorit sa-si recupereze o foarte mica parte din bani in vederea achizitionarii unei Navara ), am lasat Caraciumba in pace, pastrand-o curata si imaculata pentru vizitele viitorilor potentiali proprietari si am mers in proba la o vanatoare cu Daciutza pe care am denumit-o Trompetica , pentru ca initial am crezut ca va fi o catastrofa in teren, lucru total gresit, Trompetica dovedind adevarate veleitati off-road-istice!
Initial, cand am luat-o, era echipata cu anvelope utilitare Matador 175 R14C, anvelope ce s-au dovedit in teren, la urmatoarele iesiri, a fi nu foarte stralucite pentru off-road..., in sensul ca nu ofereau o tractiune optima si deveneau foarte repede slick-uri, incarcandu-se imediat ce dadeau de noroi...
Cum zapada a venit din abundenta si riscam "sa o tin pe bara" cu cauciucurile din dotare,
am decis ca primul pas important pe care trebuie sa-l fac in devenirea ei dintr-o trompeta utilitara intr-o veritabila masina de off-road capabila la vanatoare, este sa-i cumpar niste anvelope de teren, asa ca am dat fuguta la Delta Group din Popesti-Leordeni (baieti, aveti de dat o bere pentru reclama mascata ) si am achizitionat 4 Insa Turbo T-10 185 R14C, cauciucuri super bune pentru aceasta masina in teren, descarca bine, au si grip si mi-au mai si inaltat masina un pic!
Cum odata bagata in off-road, au inceput sa se sifoneze si sa se desprinda de pe ea si chestiile inutile (a se citi barile de plastic ),
am decis sa ma duc la bunii mei prieteni de la Off-Road Garage (care este clar ca au de dat si ei o bere pentru reclama mascata ), adiv6 si Mishu (tcmihai), unde deja mi-am mai "tunat" cateva masini de off-road si sa incep modificarea radicala a masinutei, bari tubulare profi fata-spate, praguri, etc (o sa vedeti transformarile pe parcurs in acest topic ) si uite asa ne-am apucat mai intai, prin eliminarea barilor de plastic fata-spate si reconstruirea lor!
12 Mar 2013, 01:15:
Astazi (de fapt ieri, ca acum e trecut de miezul noptii ), bara spate arata asa (nu este terminata inca ) si s-au luat masurile pentru bara fata...