Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: sportiva No:1531
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
madalin78
salutare tuturor
ma pregatesc sa incep un proiect la o dacie sport m-as bucura sa primesc cateva sfaturi o sa atasez si poze cu batranica mea
deceneu32
Asteptam imagini!
madalin78
cam asa arata bijuteria mea
DJ-55-AMC
Tu cum ai vrea sa o faci?
Vrei sa o restaurezi in stil old school sau vrei sa o tunezi cu spoilere, praguri, eleroare si alte nebuneli?
Ce buget ai?
maho
La tablarie arata mai mult decat acceptabil; la motor pare ca ai mai mult de lucru, probabil si la altele, dar merita, succes cu revitalizarea (fara "nebuneli"; ar fi pacat).
DJ-55-AMC
Asa as zice si eu. Inafara de niste jante late (195-205 minim) as reconditiona-o oldschool.
La motor i-as pune un set de 1.6 cu modoficarile si imbunatatirile aferente (luat din chiuloasa 2-3 mm, lustruit trasee admisie si evacuare, eventual un carburator mai bun etc).
Acum depinde si ce buget ai.
tpv
ar trebui pastrata cat mai original, nu o vinzi, ce an de fab este?
deceneu32
S-o stapanesti sanatos!
madalin78
pai nu am un buget alocat e un proiet asa ptr sufletul meu vreu sa nu o modific foarte tare gen old school masca de primele tipri cu faruri ovale bari cromate si jante gotti daca gasesc si am bani bineinteles
nu o vand ca imi e draga si am cautat mult dupa ea
nci nu vreau sa ma grabesc caut sa vad cum imi e mai bine
ptr inceput vreau sa imbunatatesc sistemul de franare ramanind pe 3 prezoane si s ai pun niste discuri ventilate am vazut ceva pe net cred ca jwf daca retin bine dar nu pot trimite mesaje inca probabil sunt prea nou si nu am voie asta vreau sa fac pt inceput am dejaamontat o servo frana galerie si carburator de nova dar ma intreseaza franele momentan
va multumes tutturora care postati din suflet
smile.gif


29 Apr 2013, 22:01:
anul este 86 a 1521 bucata
deja am probat bordul ceasuri rotunde ala vechi priml model e ok:)
si ce mar interesa cel mai mult de sunt constient ca e o adevarata nebuni e sa i pun sevo directie biggrin.gif
sunt idiot dar asta e............
DJ-55-AMC
In primul rand vreau sa te felicit pentru alegerea pe care ai facut-o si anume sa nu iti bati joc de ea.
In al 2-lea rand nu cred ca puteai face niste alegeri mai potrivite cu farurile si masca de 1300.
Jantele Gotti din cate am vazut sunt frumoase si dau bine pe Dacie dar am auzit ca sunt extrem de scumpe.

In legatura cu sistemul de franare; daca poti sa ii pui discuri ventilate pe fata pune dar sa stii ca Dacia are frane bune pentru greutatea ei (asta bine inteles daca stii sa le reglezi cum trebuie).

Am avut si eu anul trecut o sportiva, o luasem sa o aranjez dar am fost nevoit sa o vand unuia mai norocos ca mine (am plans 2 zile dupa ea sad.gif ).

Oricate probleme vei intampina in acest proiect sa nu te dai batut. Nu multi au acest privilegiu de a pune mana pe o asa bijuterie.

SPOR LA MUNCA!!! Si sa ne ti la curent. Numai bine!
cosmin_2300
Ce este "cutia" aia albă de lângă bobină?
madalin78
fostul proprietar a modificat instalatia electrica ..o vrut sa puna un bord de nu stiu ce bmw ...l am dat jos e unul de dacie model vechi primele modele si totul e facut pe relee
..ma refer la consumatori smile.gif


30 Apr 2013, 20:59:
multumesc AMC ptr incurajari chiar nu vreau sa renunt in nici un mod posibil sau imposibil
te cred sa plangi dupa o asemenea bijuterie
in legaruta cu sistemul de franare vreau niste discuri ventilate si schimbat etrieri ..in nici un caz sa trec la 4 prezoane iar pe spate tamburi mari

Am tot citit si am tot citit si inca nu sunt lamurit cu modificarile sincer as vrea sa ma folsesc niste etrieri de logn care ii luasem ptr loganul meu si vedem ce discuri se potrivesc daca nu sa mi sap sa vd ce se potriveste fara multe modificari
cred ca pe spate tamburii mari merg la fix si nu sunt probleme nici la r a r
multumesc inca o data ptr incurajari smile.gif

30 Apr 2013, 21:54:
AM CAUTAT DISCURI DE GORDINI VENTILA EXISTA OARE PE CATALOG NU LE VAD biggrin.gif
iulica89
Discuri ventilate R12/15/17/5 sunt la 110 euro bucata...Mai bine in banii aia treci la 4 prezone si pui niste BBS'uri. Si totusi un pret (pe mail/pm) care te'ar face sa "divortezi"? tongue.gif
pcostica
ia vezi http://www.daciaclub.ro/Dacia-Sport-ce-est...oate-t3230.html poate iti este de ajutor. Succes!
madalin78
nu exista cuvantul divort
nu vreau sa trec la 4 prezoane e cam greu sa stai sa te fersti mereu de R A R
parerea mea smile.gif
am gasit discuri la 350 ron probelema e cu etrierii acum si mai ales sistemul de prindere dar banuiesc ca mecanica de la R 12 gordini e la fel ca la D 1300 ramane de vazut
Black%Snake
QUOTE(madalin78 @ 30 Apr 2013, 23:41)
nu exista cuvantul divort
nu vreau sa trec la 4 prezoane e cam greu sa stai sa te fersti mereu de  R A R
parerea mea smile.gif
am gasit discuri la 350 ron probelema e cu etrierii acum si mai ales sistemul de prindere dar banuiesc ca mecanica de la R 12 gordini e la fel ca la D 1300 ramane de vazut
*



Am si eu o intrebare la tine ca te vad asa mai nestiutor : Ce treaba au cele 4 prezoane cu rar-ul? daca nu sti sa-mi dai un raspuns iti voi raspunde eu mai incolo. Vreau doar sa te ajut.
DJ-55-AMC
De ce tii neaparat sa ii pui discuri ventilate? Vrei sa te duci cu ea la raliuri sau curse si crezi ca nu frane indeajuns de bune? Sau doar ti s-a pus pata pe ele? Te intreb mai mult din curiozitate, fara suparare.
Apropo daca e doar din dorinta proprie si nu din alt motiv, pune-ti. Stiu ca atunci cand ne intra ceva in cap nu iese prea curand (ma vad pe mine) biggrin.gif
AR-18-MOS
QUOTE(madalin78 @ 29 Apr 2013, 21:55)
anul este 86 a 1521 bucata
*


In titlul topicului, te referai la alta? tongue.gif
madalin78
nu ma deranjeaza parerea ni unuia care ma critica sau nu
din cite stiu eu la sistemul de directie si de franare tot ce se modifica trebuie omologat daca se poate face sa nu asta ma depaseste ca de altfel poate si acest subiect>4 prezoane
in legatira cu discurile ventilate mi a intrat mie in cap chiar vorbeam azi cu cineva si imi spunea ca aro 10 are discuri ventilate si ar merge folosindu se doar 3 nu 6 prezoane
payty
cam tot ce e modificat trebuie omologat. cel putin teoretic. Mai exact, daca te opreste o "patrula" de la rar, se pot lua de orice. Daca te intelegi cu ei, foarte bine, dar daca nu...

Eu am patit destul de rau la RAR cand m-am dus pt certificatul de autenticitate, si masina respectiva arata impecabil. Avea doar mici modificari si m-au trimis acasa sa pun la loc elementele originale.


madalin78
tocmai asta spun si eu si nu vreu sa fiu gigi contra daca o luam logic din 3 in 4 e mai bine din >n> puncte de vedere dar daca asa a fost construita .......asta e ....tocmai de asta vreau sa stau linistit la capitolul asta
Adica nu prea linistit ca nici discurile ventilate nu am fost puse dar sa zicem ca se observa mai greu biggrin.gif
madalin78
am constatat sau mai bine zis am hotarat sa scot tot ce e mai bun din vechiul bord(feb 74 mai precis) al lui tata cred ca se merita pina la final deocamdata cam asta a fost ce am gasit si saumai pus si niste cesuri ceva mai bune
dacia_geo
QUOTE(madalin78 @ 1 May 2013, 20:50)
...vorbeam azi cu cineva si imi spunea ca aro 10 are discuri ventilate si ar merge folosindu se doar 3 nu 6 prezoane
*


E greu sa pui discuri ventilate de Aro 10. Comparativ cu Aro 10 cu discuri normale (de dacie) difera portfuzeta, butucul e de punte spate de aro 10 si capul planetarei dinspre roata e mai lung. Chiar dc te descurci cu modificarile mecanice unde gasesti piesele necesare? Discurile am inteles ca ar avea 280 mm diametru fata de cele normale de 228 mm. Iti imaginezi ce frana ai avea? Ce crezi ca zice rar-ul la modificarile astea la frana?
madalin78
tocmai asta cu rar-ul e o problema
Cosmin.nova
Deocamdata nu am vazut nimic clar din ce vrei sa faci tu.
~Sa o restaurezi sau sa o imbunatatesti?~
Masina porneste?
Ai putea sa incepi prin verificarea de rugina(daca are) si remedierea problemei, verificare si curatare motor, directie, evacuare, frane, sistemul electric. Dupa ce faci toate astea apoi poti sa te gandesti la UPGRADE-URI alte ceasuri, jante sau discuri de frana... O imbunatatire se face dupa ce se rezolva toate problemele mecanice, electrice si chiar estetice...
madalin78
la instalatia electrica e de munca adica trebuie refacuta franele le am verificat sunt ok privitor la rugina nu are rost sa o fac acum pentru ca vreu sa i schim culoarea esapamentul e tot din inox la nivel teoretic fara probleme
Verificarea motorului o sa urmeze upgrad nu sa sa fie prea mare ptr ca vreau sa nu am probleme cu autoritatiele
Am apelet la acest mijoc ptr ca sunt destui cei care au facut asta cu mult inaintea mea si orice sfat e bine venit
Ca exempliu jantele le am in plan daca se nimereste sa le gasesc la un pret bun pot sa le achizitionez
stopurile pe spate vreau sa le pun mici deci u are nici un rost sa intru acum in tablarie de vreme ce vreau sa o fac toata
Mutumesc inca o data ptr toti ce i care ma ajuta idiferent ..cum:) afa nici un fel de apropo sau subintelesuri

4 May 2013, 18:33:
sunt multe lucruri care le vreu ca asa vreau eu ca de exemplu masca fata cu faruri ovale ...nu ma deranjeaza cu nimic farurile existente mai ales ca farurile sunt aproape noi.....dar vreau eu modelul asta ....ghinion biggrin.gif
Cosmin.nova
Da ma inteleg ca ai pasiune, dar trebuie sa faci lucrurile cum trebuie. Prioritatea este motorul, directia, electrica. Apoi ai putea sa te ocupi de discuri 'ventilate'..
BH 59 FIF
Imi permit sa te contrazic si afirm ca prioritatea este caroseria/tabla. Dupa ce exista certitudinea ca totul e ok (in functie de pretentii asta merge de la caroseria fara rugina pana la caroserie impecabila din toate punctele de vedere) se poate pune problema de motor, mecanica, electrica, etc. Ca fapt divers, montarea discurilor ventilate fata nu mi se pare mare scoafala. Singurul lucru relativ greu de gasit de care are nevoie initiatorul topicului sunt butucii cu degajare. In rest, discuri noi de 12G se gasesc la orice magazin de piese mai rasarit iar daca nu gaseste etrieri si portetrieri de 12G&co poate folosi d-aia de Nova. Este un topic in care se vorbeste exact despre operatiunea asta.
Cosmin.nova
important e sa functioneze masina..motorul..inima masinii. Un petec de rugina pe un prag se poate face dupa..
exceptie ar fi oalele spate/fata sa fie ok.. in cazul asta alea ar fi prioritate
Black%Snake
Eu nu inteleg ce naiba tot aveti voi cu rarul ? "discuri nu pun ca ma ia rarul" "jante nu pun ca ma ia rarul" "nu fumez in masina ca ma ia rarul" mai terminati in plm cu rarul asta ca nu sta sa va vaneze pe voi daca faceti sex in masina sau nu. Sa va puneti problema asa: "ma opreste rarul si nu imi iasa gazele" "ma opreste rarul si vede ca am pivotii sau bucsa de la volan varza si imi ia talonul". Astea sunt problemele adevarate pentru ce sa va feriti de rar nu ce vorbiti voi acolo. Nu mai exagerati atat cu tot felul de prostii care le auziti de la x si y ca ajungeti sa nu mai iesiti cu dacia din curte.

Imi place masina ta si vad ca ai chef de munca, baga nasul pe sub ea si vezi daca e ceva de facut sau de remediat, daca nu schimbi motorul nu ai nevoie de alte frane. In rest te descurci tu ca nu e mare lucru de schimbat bordu, scaune sau alte maruntisuri.
razvan1985
QUOTE(Black%Snake @ 5 May 2013, 14:27)
Eu nu inteleg ce naiba tot aveti voi cu rarul ? "discuri nu pun ca ma ia rarul" "jante nu pun ca ma ia rarul" "nu fumez in masina ca ma ia rarul" mai terminati in plm cu rarul asta ca nu sta sa va vaneze pe voi daca faceti sex in masina sau nu. Sa va puneti problema asa: "ma opreste rarul si nu imi iasa gazele" "ma opreste rarul si vede ca am pivotii sau bucsa de la volan varza si imi ia talonul". Astea sunt problemele adevarate pentru ce sa va feriti de rar nu ce vorbiti voi acolo. Nu mai exagerati atat cu tot felul de prostii care le auziti de la x si y ca ajungeti sa nu mai iesiti cu dacia din curte.

Imi place masina ta si vad ca ai chef de munca, baga nasul pe sub ea si vezi daca e ceva de facut sau de remediat, daca nu schimbi motorul nu ai nevoie de alte frane. In rest te descurci tu ca nu e mare lucru de schimbat bordu, scaune sau alte maruntisuri.
*


ce zici tu,e valabil poate,la Resita,in Bucuresti si zonele limitrofe,controalele tehnice sunt omniprezente,si sunt capabili de mult mai multe decat crezi... wink.gif
madalin78
corect toate trebuie luate pe rand....chef de munca si rabdare nu ma plang
ideea mea este urmatoarea vreau sa termin cu toate o data
La tablarie masina e apoape pergecta exceptand micile pete de rugina inerente viv a vis de varsta suspensia este ok franele sunt ok si ca functionare si ca stare de fapt discuri saboti placute adica noi
ptr capitolul tablarie vreau sa i schimb vopseaua dar mai intai vreau sa i pun stopuri mici deci ce rost are sa ma apuc de ia cind oricum treb facute si altele
instalatia electrica treb refacuta complet cin am luat o eu avea un bord cred ca de bmw l am dat jos si astept un meseris sa vina acum dupa srbatori sa mi faca instalatia
.....vreau sa o las cum a gindit o fostul proprietar ptr ca e facuta prin relee

5 May 2013, 19:08:
referitor la problema cu RAR -ul nu am nci un fel de problema ca am o dacie si ma opreste si gata ma ucide.....dar ce e corect e corect pentru 4 prezoane la modelul asta de dacie ....jos talon

5 May 2013, 19:11:
Ce as vrea cu adevarat si m as risca as vrea sa pun o servo directie ...care sa se potriveasaca fara prea multe modificari .....inca nu am gasit sau nu am cautat suficient ..daca renault 12 a avut sero directie...daca au fost modele cu servo ...e ca si pusa.smile.gif

5 May 2013, 19:14:
Poate sunt un pic cu gindirea inversa dar vreau sa pun totul [e ea si apoi....tinchigerie pe unde mai e cazul...e intradevar ..o trece de timp.....
Ideea e ca vreau sa o vad facut cum as vrea sa o fac si dupa daca mai am ceva de modificat o fac pian cind stiu ca asa va ramane
intradevar maruntisurile scaune bord masca merg puse dar trb sa le pun sa o vad in ansamblu


5 May 2013, 19:16:
multumesc ina o data ptr tot chiar daca mai sunt si discutii in contradictoriu ..........de acolo pornesc de multe ori idei bune smile.gif
Black%Snake
Vad ca stai foarte rau la capitolul "modificari la dacia" si mai rau la capitolul "rar" asa ca te las sa muncesti linistit si nu te mai plictisesc cu informatiile mele de nepriceput.
ovy_geo93
servo pe dacie,este mai mult un moft...daca pui coloana tipul nou,cu cruce cardanica ,nu ai probleme(papuc diesel/1310 injectie dupa 2003 parca)

Primul lucru,axeaza-te pe caroserie,trebuie sa ai ce reconditiona...gandeste-te ca o faci impecabila d.p.d.v. mecanic,dar iti curg tablele dupa ea,si realizezi ca ai muncit degeaba...faci tinichigeria,o vopsesti...apoi faci restul...te gandesti bine ce vrei,sa nu muncesti de 2 ori

Si,daca stai cu frica de garda,iti garantez ca nu o sa faci nimic
madalin78
nu ma deranjezi <balck snake> sincer nu vreau sa jignesc pe nimeni dac nu vroiam sfaturile sau opiniile nimanui nu faceam acest topic
DJ-55-AMC
Eu daca as avea masina, timpul si banii de care cred ca dispui (totusi sa nu iti imaginezi ca rezolvi toata masina cu 1000-1500 lei) as face in felul urmator:
1. DEZASAMBLARE COMPLETA a masini, adica sa ramana doar tabla si eventual conductele de frana biggrin.gif
2. TINICHIGERIE Eliminarea fiecarui punctuleț minuscul de rugina si eventualele modificari dupa bunul plac (evazare aripi, modificare stopuri spate etc.)
3. VOPSEAUA Aici nu este prea mult de spus. O preparare atenta a masini si o vopsea buna e tot ce trebuie.
4. MECANICA Revizie completa la tot ce inseamna directie, frane, suspensie etc
Refacere instalatie electrica. Daca o faci pe relee e cel mai bine si daca poti sa ii faci un tablou de sigurante model nou cu martor la fiecare cand se arde e perfect.
Motor: eu te-as sfatuii in cazul in care vrei sa il schimbi sa renunti la aceasta idee, dupa mine e prea multa bataie de cap. Daca o folosesti zi de zi, un set de 1.6 cu o chiuloasa rectificata cu 2-3 milimetru este suficient.
5. ASAMBLAREA De aici incepe partea frumoasa, masina incepe sa prinda contur. Iti trebuie rabdare si sa stii ordinea in care ai dezasamblat-o.

Cam asa as face eu in locul tau. Daca am uitat ceva astept completari. BAFTA! smile.gif
crissti
Pacat de masina, are potential dar tu ai in cap doar frane ventilate si servo, cumpara o berlina si modifico asa cum ai in plan, dar nu o sportiva, este mult prea rara pentru incercari/improvizatii, ori stock ori copie dupa vechile sportive de raliu.
Mai intai scapa de rugina, apoi electronica, mecanica, motor, interior, daca masina nu este sigura (adica ruginita sau risti sa faca un scurt si sa iei foc Doamne fereste) atunci nu se merita sa faci modificari.
Eu iti urez succes si sper sa asculti de colegii mei mult mai experimentati!
DJ-55-AMC
Aici sunt de acord cu @crissti, ai mare grija la ce modificari vrei sa ii faci, asigura-te ca sunt reversibile, e pacat sa stici o asa bijuterie de masina, sunt din ce in ce mai rare. Asta e o rugaminte rugaciune.gif
madalin78
salut dinou smile.gif
nu am in cp doar discuri ventilate si sevo desi a doua idee ma incnta
sunt total de acord si asta am in cap cu ordinea expusa de< AMC> insa mai intai treb sa o echipez in starea in care este ea acum sa nu ma trezesc nu nu stiu ce alte obstacole dupa ce am facut de exemlu tinichigeria
cred ca in masina o sa fie investiti pe putin 4000 de ron
Momentan stau pe loc ptr ca imi astept electricianul nu pot lasa sa si bage nasul oricine...cel putin asa cred eu biggrin.gif
chiar vreau sfaturi de la cel care au facut asta mult inauntea mea
Partea cu motorul nici nu ma gindesc ramane tot asta ..concluzia mea a fost ca e mult prea mare bataia de cap cu alt tip de motor care oricum nu se omologheaza......biggrin.gif
bv-08-fgm
La 4000 te duce numa tabla + un vopsit de calitate.Asta in cazul in care chiar doresti sa faci ceva bun din ea.Daca nu fa cum zicea un coleg,ia o dacie si "strico" cum vrei,nu de alta dar e mare pacat de masinuta asta. sad.gif
payty
4000 RON la un service de bune intentii care lucreaza pe casco sau RCA. se poate si mai ieftin (si mult mai de calitate).
Doar sa aiba un meserias priceput.
bv-08-fgm
La 800-1000 lei te ajung doar materialele pentru vopsit(cu vopsea cu tot) asta daca vrei sa faci ceva bun si restu calculeaza tu manopera la cel mai ieftin om care o face,asta doar vopsitu sa nu mai pui partea de tinichigerie.
DJ-55-AMC
De preparat pentru vopsit poate sa se ocupe si el. Nu e mare inginerie sa dea cu chit pe unde trebuie si dupaia sa smilgheruiasca. Daca ii duci vopsitorului masina gata doar sa o manjeasca cu vopsea o sa iti ia mult mai putin. E foarte multa munca la preparare.
La tinichigerie insa e alta poveste, dar daca ai ambitie poti sa te apuci sa lucrezi cu fibra de sticla; o evazare la aripi si o capota strapunsa pe alocuri de rugina le poti face cu asa ceva. Eu o sa imi fac consola centrala pentru interior si aripile din fibra. Am si materialele deja biggrin.gif
madalin78
exact asa ...partea de pregatire o fac eu ....nu sunt foarte foarte priceput dar partea buna e ca sunt tipicar ceea ce lipseste cu desavarsire meseriasilor nu ca nu vor ci ptr ca unii au chiar mult de munca
Partea de tinichigerie vreau sa fie facuta in prezenta mea daca o sa am timp
bv-08-fgm
Pot sati urez doar succes cu proiectul. smile.gif

Restul o sa vezi cu ochii tai ce si cum. wink.gif
madalin78
multumesc
sunt convins ca o sa fie momente cind o sa mi iasa prin piele smile.gif biggrin.gif

9 May 2013, 13:29:
dupa o vizita la remat smile.gif
multa fericire revin cu poze smile.gif

9 May 2013, 21:39:
carcasa filtru bord model vechi vas expansiune masca si faruri
DJ-55-AMC
Frumoasa achizitie. up.gif In ce stare este bordul? E crapat? Cat te-au costat?
madalin78
bord faruri carcasa filtru vas expansiune masca si faruri 100 lei

12 May 2013, 19:56:
vechea fata (care se vinde)si noua fata numai ca trebuie schimbate balamalele din cauza care este ca nu are locmasca ...concluzie ......vizita la remat biggrin.gif smile.gif
farurile sunt reglabile .......nu am verificat motorasele dar o sa fac lucrul asta si o anunt in timp

12 May 2013, 19:58:
si colac peste pupaza ,,,,,,,,,,,treb si alte aripi ca e ..un spatiul liber ....nasol.....biggrin.gif smile.gif
catam....ghinion biggrin.gif
DJ-55-AMC
Eu unul zic ca ai scapat bine cu banii, felicitari! Farurile sunt de Dacie? Nu stiam ca au avut reglare electrica, mai ales acel model.

OFF-topic: Mi-ai facut o pofta de reconditioanat si merserit la masina... Abia astept sa scap de bac si sa fac rost de niste bani (eventual biggrin.gif )
wizoo
cum naiba cumparati voi de la remat,,,ca eu nici in iasi nici in botosani nu pot cumpara de la remat,,,am dat numai peste paznici si angajati prosti care nu vor sa vanda nimic,,,si nebunesc cand vad ce bijuterii sunt lasate la casat, si nici macar nu te lasa sa mai iei ceva de pe ele ca oricum ajung la topit...eram dispus sa le dau contragreutatea in fier si tot nu au vrut... daca este cineva din iasi si are vreun nr de la vreun nene care lucreaza la remat sa-mi de-a si mie nr lui de tel...ca de luca din bucium mam saturat... un japcar.
iar in botosani la directia masi locala de langa obor la trei coline(pt cine stie) care ridica masinile abandonate vezi numai r19, r21, si alte dacii posibile donatoare de piese, in niste conditii foarte bune,,,stau si asteapta sa fie facute conserve,,,,nebuuunesc...ei cu ideile lor de inoire a parcului auto...da poate eu sunt un clasic imi plac doar masinile vechi,,,imi place sa simt pinionele din cutie, pedala de frana sa simt ca, conduc, nu numai ecrane, butoane, manetuce si alte treburi haitec. scuz pt offtopic smile.gif)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.