QUOTE(cdadan @ 2 Jan 2014, 16:50)
Ce roti ai, pe 16? Verifica presiunea, daca e mai mare, scutura.
Cauta de imprumut niste roti pe 15, cu 195/65 si vezi cum se comporta.
E interesant ce zici, Golful 7 e tot pe mqb si pare o masina molicica si comoda. Cam asa e prezentata in teste.
Asa este, doar la denivelarile scurte/sacadate simti ceva mai dur.
QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 17:54)
Cum măi, fabuloasa asta mașină, echiparea de top, după cum ziceai mai la începuturile topicului, te nemulțumește? (apropo, Octavia full trece de 30.000 euro, deci nicidecum 17.000 euro)
Mori de ciuda posesorule de Reno' ?
Iar, pentru că este echipată cu polizorul de 1.2, are suspensie semirigida spate, nu-i așa?
Polizorul de 1.2 e motor prietene. Altul "individios".
QUOTE(pishky @ 3 Jan 2014, 21:18)
cum sa fi nemultumit? doar e skoda, ai idee cati oameni se inchina la skoda?
Cine vorbea, posesorul de Solenza ? Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri. Roman get-beget !
)
QUOTE(corbex @ 4 Jan 2014, 11:23)
Cataline, Centurionul zice de rau de Honda!
Dom' Centurion! Din postarea Dv. am putea deduce ca cuplul polizorului scade dramatic la turatii mari.
Cuplul polizorului este constant de jos pana sus, senzatia este de putere livrata constant.
Nu stiu de ce va aia pe voi cu "polizorul", care face suta in 10.3 sec raportat la un 2.0 TDI 140 CP care face suta in 9.6 sec....
Toti producatorii fac "polizoare" acum, unele celebre si de cilindree mai mica. Cand aveati cilindree mari diesel, nu aveati puterea de la marimea motorului ci de la turbine, nu uitati !.....Pentru ca diesel functioneaza la turatii mici, la turbine trebuia adaugata o cilindree pe masura. Contrar, la benzina functioneaza la turatii mari si nu trebuie o cilindree foarte mare lipita de turbine. Aici este secretul .... "polizoarelor", domnilor cu Renoaiele de 1.6...