Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Octavia 2
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
C a t a l i n
QUOTE(speedman @ 3 Jan 2014, 22:02)
Hai sa ti explic, octavia 3 are 3 nivele de echipare, dupa cum urmeaza: active, ambition si elegance.
*




Stai jos, ai 4, pentru că sunt 4.
speedman
zi mi te rog, care este cel de al patrulea...
p.s. rs ul nu il pun la socoteala....
C a t a l i n
Laurin & Klement.

Dar nu-i bai, tu ai versiunea de top. radmasa.gif
Andy_ACS
QUOTE(speedman @ 3 Jan 2014, 21:35)
[...] Daca si motorul ma nemultumea, corelat cu suspensia, acum sigur nu se mai afla la mine
[...]
*



Am condus si eu un Golf 7 1.2 TSI si pot sa spun ca motorul este extraordinar. Pe mine m-a impresionat. Obisnuit fiind cu motoare pe benzina de capacitati mici si aspirate (1.2, 1.4, 1.6) TSI-ul mi s-a parut foarte placut si foarte economic. Sofia-Craiova cand am condus-o eu (autostrada, munti, ploaie, fara mers economic) - consum de 5.3%.
De asemenea m-a surprins faptul ca in treapta a cincea turatia era destul de scazuta, nu mai retin exact cat dar mult mai mica decat la aspirate de 1.4-1.6 ce am mai condus.
speedman
da, avand 6 trepte la 140 am aproximativ 3000 rpm
Cataline.. stii tu ceva, da nu prea... momentan nu este disponibila varianta de care spui tu http://cc.porscheinformatik.com/nwapp/nws_...;!/?MGN=500
C a t a l i n
Te astept la PBN să te mai documentezi cum e cu echiparile si cu masinile full fara piele și suspensie independenta.
speedman
sa presupunem ca ai avea dreptate... la momentul achizitiei nu exista nici RS si nici L&K, iar dupa cum vezi pe configurator nu apare L&K, motiv pentru care nu vad de ce as continua discutia pe tema asta...
legat de piele, ai uitat de trapa, navi... din cele 3 echipari este cea mai dotata smile.gif
p.s. daca mai bati campi, iti sterg posturile wink.gif pe astea le las, sa nu zici ca sunt baiat rau cool.gif
centurion
QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 18:54)
Cum măi, fabuloasa asta mașină, echiparea de top, după cum ziceai mai la începuturile topicului, te nemulțumește? (apropo, Octavia full trece de 30.000 euro, deci nicidecum 17.000 euro)

Iar, pentru că este echipată cu polizorul de 1.2, are suspensie semirigida spate, nu-i așa?
*


Tind sa cred ca Octavia asta cu 1.2 TSI 105 CP ofera performante mai bune decat Civic de 1.8 atmosferic. Megane din semnatura ofera performante mai bune decat acelasi Civic de 1.8 atmosferic, la un pret mult mai mic.
De ce sa cumpar Civic cu 1.8? Mai nou, si Honda va trece cat de curand la motoare turbo (mai) mici.

Din pacate, Honda sunt depasiti la capitolul motoare (si cutii). Si asta o spun eu, un fan Honda si Alfa Romeo. Astept cu interes Civic break, cu portbagaj mai mare decat Octavia break, pentru a face un drive test si cu gandul ca voi fi un posesor de asa ceva peste cativa ani. Dar doar cu motor turbo mai mic.


Scuze pentru off-topic.
Am 2 prieteni cu Octavia 1.4 TSI 122CP si sunt foarte multumiti de masini, chiar si cu ceva mici probleme ce pot aparea la orice marca/model.
@Speedman,
Sa te bucuri de ea in continuare!
argon
QUOTE(centurion @ 4 Jan 2014, 12:00)
Tind sa cred ca Octavia asta cu 1.2 TSI 105 CP ofera performante mai bune decat Civic de 1.8 atmosferic. Megane din semnatura ofera performante mai bune decat acelasi Civic de 1.8 atmosferic, la un pret mult mai mic.
*



Inteleg multe, dar la acelasi cuplu sa zici ca la 105 de cai sunt mai buni ca 140, e nasol.
zanzie
Corect e asa:
QUOTE(centurion @ 4 Jan 2014, 12:00)
Tind sa cred ca Octavia asta cu 1.2 TSI 105 CP ofera performante mai bune decat motorul de 2.4 cu AT.
*


centurion
QUOTE(argon @ 4 Jan 2014, 12:10)
Inteleg multe, dar la acelasi cuplu sa zici ca la 105 de cai sunt mai buni ca 140, e nasol.
*


Uite de ce spun asta (m-am uitat acum):

Octavia 1.2 TSI:
105 CP la 4500 tr/mn
175 Nm la 1400 tr/mn
196 km/h
10,3 s : 0 - 100 km/h

Civic 1.8 MT:
142 CP la 6500 tr/mn
174 Nm la 4300 tr/mn
200 km/h
9,4 s : 0 - 100 km/h

Nu ti se pare ca unul dintre cele 2 motoare este cam depasit?
Poate nici exprimarea mea nu a fost cea mai buna.
corbex
Cataline, Centurionul zice de rau de Honda!
Dom' Centurion! Din postarea Dv. am putea deduce ca cuplul polizorului scade dramatic la turatii mari.
centurion
Zic de rau, dar tot intorc capul pe strada cand vad un Accord break. biggrin.gif
Cei de aici stiu cum e treaba cu cuplul unui benzinar turbo, deci nimeni nu va deduce ceea ce nu trebuie.
cdadan
Centurioane, pune 0-100 pentru 1.8 AT. Aproape 11 secunde, daca nu ma insel. rolleyes.gif
centurion
Da, "aproape". 11,2.s
C a t a l i n
QUOTE(corbex @ 4 Jan 2014, 12:23)
Cataline, Centurionul zice de rau de Honda!
*




D-aia nu mai plouă!

speedman
La turatii mari normal ca va scadea cuplul la polizor, ai impresia ca la celelalte creste dramatic nu, aici cred ca te inseli..., dupa ce este atins va scadea treptat. te poti uita pe un grafic de putere.
polizorul il mentine constant intre acele turatii, plus ca puterea maxima o obtine tot in turatii ridicate
centurion - multumesc de urari si sa o stapanesti sanatos si fara probleme smile.gif
IRONICK
QUOTE(speedman @ 3 Jan 2014, 20:35)
Dane - imi spunea cineva pe forumul anterior mentionat citez "pai ce pretentii ai la 17-18000 e, vroiai vreun s classe sau a8", ...tb sa fiu cu capu sa dau 20000 pe skoda, dar majoritatea celor care si au luat, au platit mai mult decat mine
*


Stai calm, au dat altii atat pe o dacie doar cu roti mai mari. Atunci ai probleme cu capul.
centurion
Dar poate acei oameni chiar locuiesc pe camp, prin paduri cu drumuri neamenajate, in varf de munte etc. si atunci au nevoie de 4x4. biggrin.gif
IRONICK
O daaa, toti romanii au case de vacanta la munte. Si pana s-a inventat dacia cu roti mai mari, nu puteau sa se bucure de ele.
balanel
QUOTE(centurion @ 4 Jan 2014, 11:25)
Cei de aici stiu cum e treaba cu cuplul unui benzinar turbo, deci nimeni nu va deduce ceea ce nu trebuie.
*


Pai daca se stiu lucrurile astea, cred ca se face si diferenta ca intre cele 2 motoare, avand acelasi cuplu, respectivul cuplu trece apoi prin cutii de viteze diferite.
La motorul turbo intotdeauna va fi cutia mai lunga, pentru a tine motorul in zona de turatii joase, acolo unde are respectivul motor cuplul maxim.
Insa e clar ca la motorul aspirat, acelasi cuplu trecut printr-o cutie mai scurta, va rezulta un cuplu mult mai mare la roata.
Eu cred ca la un test de reprize, facut in aceeasi treapta a cutiei, si la aceeasi viteza, NU la aceeasi turatie (!), Civicul se va comporta mai bine.

Din punctul meu de vedere, nu imi voi mai cumpara niciodata motor cu turbina. Aspirat sau cu compresor, asa cum au contructorii care se respecta: Jaguar, Chevrolet (Corvette), Nissan (Note), etc. Iar daca nu vor mai exista astfel de motoare, voi prefera direct unul electric.
ritter
QUOTE(cdadan @ 2 Jan 2014, 16:50)
Ce roti ai, pe 16? Verifica presiunea, daca e mai mare, scutura.
Cauta de imprumut niste roti pe 15, cu 195/65 si vezi cum se comporta.
E interesant ce zici, Golful 7 e tot pe mqb si pare o masina molicica si comoda. Cam asa e prezentata in teste.
*


Asa este, doar la denivelarile scurte/sacadate simti ceva mai dur.

QUOTE(C a t a l i n @ 3 Jan 2014, 17:54)
Cum măi, fabuloasa asta mașină, echiparea de top, după cum ziceai mai la începuturile topicului, te nemulțumește? (apropo, Octavia full trece de 30.000 euro, deci nicidecum 17.000 euro)
Mori de ciuda posesorule de Reno' ?

Iar, pentru că este echipată cu polizorul de 1.2, are suspensie semirigida spate, nu-i așa?
*


Polizorul de 1.2 e motor prietene. Altul "individios".

QUOTE(pishky @ 3 Jan 2014, 21:18)
cum sa fi nemultumit? doar e skoda, ai idee cati oameni se inchina la skoda?
*


Cine vorbea, posesorul de Solenza ? Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri. Roman get-beget ! smile.gif)

QUOTE(corbex @ 4 Jan 2014, 11:23)
Cataline, Centurionul zice de rau de Honda!
Dom' Centurion! Din postarea Dv. am putea deduce ca cuplul polizorului scade dramatic la turatii mari.
*


Cuplul polizorului este constant de jos pana sus, senzatia este de putere livrata constant.
Nu stiu de ce va aia pe voi cu "polizorul", care face suta in 10.3 sec raportat la un 2.0 TDI 140 CP care face suta in 9.6 sec....
Toti producatorii fac "polizoare" acum, unele celebre si de cilindree mai mica. Cand aveati cilindree mari diesel, nu aveati puterea de la marimea motorului ci de la turbine, nu uitati !.....Pentru ca diesel functioneaza la turatii mici, la turbine trebuia adaugata o cilindree pe masura. Contrar, la benzina functioneaza la turatii mari si nu trebuie o cilindree foarte mare lipita de turbine. Aici este secretul .... "polizoarelor", domnilor cu Renoaiele de 1.6...
corbex
As putea adapta polizorul asta pe solniza mea? Chiar m-ai facut invidios.
C a t a l i n
Care-i motivul pentru care VW a renunțat la suspensie independentă spate în cazul motorizărilor tip polizor?
corbex
Ameteau caii in curba.
cdadan
Reduceri de costuri. Pret mai rezon de vanzare pentru variantele cu motoare "mici".
pishky
QUOTE(ritter @ 5 Jan 2014, 09:45)

Cine vorbea, posesorul de Solenza ? Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca sunt acri. Roman get-beget ! smile.gif)
*



multumesc, imi place felul de a gandi, si de a pune problema.
corbex
Saracu-le! Te uiti lung la strugurii din via altuia.
zanzie
QUOTE(corbex @ 5 Jan 2014, 11:02)
As putea adapta polizorul asta pe solniza mea?
*


Taie din caroserie cand il ambalezi. Nu recomand.
b76bgaarh
pishky, relax, e "decat" ritter.

ritter
QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 10:03)
Care-i motivul pentru care VW a renunțat la suspensie independentă spate în cazul motorizărilor tip polizor?
*



In primul rand costurile de fabricatie si avand in vedere clientii motoarelor pana in 120 cp (oameni linistiti care nu se cred Alonzo la semafor) chiar este super ok. In al doilea rand pentru 95% din acesti clienti diferenta nu se observa, decat in situatii limita-limita-limita. Dar si pentru asta au o solutie: suspensia spate rigida vine cu diferential autoblocabil fata si ESP standard pentru toate versiunile low-entry. In al treilea rand, costurile de intretinere sunt mult mai ok si pentru posesori, suspensia spate rigida fiind mult mai rezistenta in timp, fara bucsaraie suplimentara de schimbat, etc, etc.
Remember ? Masinile de raliu de acum 10 ani tot suspensie spate rigida aveau....

Referitor la motorasul de 1.2 105 CP uitati-va pe net la liniutze, in cate teste lasa in urma motoare consacrate de putere apropiata: 1.9 TDI, 1.6 TDI, 1.6 HDI, etc... si apoi mai vorbim (nu ca am eu acest motor, dar chiar mi l-am dorit in mod expres, aveam buget de motoare mai mari dar la ce folos ?! pentru pana 1 sec in plus ? )
C a t a l i n
QUOTE(ritter @ 5 Jan 2014, 12:49)
Masinile de raliu de acum 10 ani tot suspensie spate rigida aveau....
*



Mașinile de acum 30 ani aveau manivelă. Aștept cu interes Golf 8.
dan22y
QUOTE(corbex @ 5 Jan 2014, 10:26)
Saracu-le! Te uiti lung la strugurii din via altuia.
*


Daca sunt de soi Nova si eu ma uit la via altuia tongue.gif

Speedman multi kmp cu masinuta...
cdadan
QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 12:15)
Mașinile de acum 30 ani aveau manivelă. Aștept cu interes Golf 8.
*


La fel procedeaza si altii, inclusiv niste japonezi. De cei care au pus pe masini suspensie independenta, zic.
C a t a l i n
Da nene, dar G7 cică e referință.
ritter
Este prietene, "cifrele de vanzari nu minte". Aia e, accepta.
Dar ca sa mori de ciuda pana la final, ghici cine a iesit masina anului acasa la Honda ta in Japonia, de curand ?! radmasa.gif

http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-...sina-54182.html
C a t a l i n
Golf 0.8 Crankline?
R E M U S
barem "referinta" iti da si suspensie spate independenta daca iei un motor peste 120 ponei, pe cand la altii gasesti aceeasi suspensie de la inceput pana la sfarsit.
cdadan
QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 12:52)
Da nene, dar G7 cică e referință.
*


Decat alea de la 120 de cai in sus.
Chiar atat de nasoala e suspensia spate rigida? blush.gif
dan22y
QUOTE(R E M U S @ 5 Jan 2014, 13:08)
barem "referinta" iti da si suspensie spate independenta daca iei un motor peste 120 ponei, pe cand la altii gasesti aceeasi suspensie de la inceput pana la sfarsit.
*


Tehnic, corect era: de la inceputul si pana la sfarsitul curbei wink.gif
ritter
Daca taiati curbele "a la Alain Prost" o sa ajungeti ca el, chiar si cu o masina de raliu, nu ?
C a t a l i n
De ce nu ziceți bre că ritter e moldovean cu numere dăbuzău? Gata, am încheiat discuția.
R E M U S
coffee_spitsk.gif
ritter
Nea Cataline, nici macar la geografie nu ai excelat la viata ta.... blink.gif
C a t a l i n
Termenul folosit de mine n-are nicio legătură cu geografia.
AR-18-MOS
radmasa.gif
Eu am zis ca in zona de vest, termenul asta e mai rau "ca de mama"...
Ampt
QUOTE(ritter @ 5 Jan 2014, 11:49)
In al doilea rand pentru 95% din acesti clienti diferenta nu se observa, decat in situatii limita-limita-limita.
*


Pentru client se numește calitate percepută, pentru producători reducere de costuri!

Ori dacă clientul nu percepe suspensia multilink, de ce să-l "încarci" cu așa ceva? Marketing-ul știe de ce!
IRONICK
QUOTE(C a t a l i n @ 5 Jan 2014, 09:03)
Care-i motivul pentru care VW a renunțat la suspensie independentă spate în cazul motorizărilor tip polizor?
*


De la 1.4 in sus sunt polizoare, pana acolo sunt rasnite.
ritter
Numai replici de-ankurulea, fara sa spuna nimic... smile.gif
KATANA
Pentru ca nu au argumente, se pricep doar la caterinca de prost gust. Ei fiind piloti de raliu nu concep sa mearga cu o masina care nu are suspensie independenta. Suspensia independenta este mama suspensiilor si este un etalon pentru pilotii de mai sus, gen C a t a l i n. Piloti care conduc masini in special pe forum.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.