Ce-am mai facut intre-timp:
- un drum lung; la dus, cea mai mare parte din drum am facut-o cu clapeta filtrului de aer pe "iarna"; urmarea, a 2-a zi, o mica pata de ulei , si nivelul pe joja la minim (la plecare era cam 3/4)... banuiesc ca l-a papat, ca pata nu-i mare, desi e posibil sa mai fie pe scut; evident, am completat pana aproape de max (vreo 350 ml); la intoarcere, am mers doar cu clapeta pe "vara" (erau intre 7-11 grade afara), caldura full, iar la sosire motorul pornea la sfert fara acceleratie apasata, ceeace nu se intampla vara; consum: aproape 8%, fata de aproape 7% alte dati; uleiul, asa cum l-am lasat dupa completarea ce-am facut-o la dus.
Concluzia mea: la intoarcere motorul a fost prea rece. Mi-a "pastrat" uleiul, dar mi-a footoot consumul.
Ieri, pt. ca tot s-a murdarit pe drum, zic "hai s-o spal, inainte de a intra la hibernat"; ziua scurta... merg la spalatorie.
Poze INAINTE de spalatorie, de tinut minte:
[attachmentid=1627924897] [attachmentid=1627924898] [attachmentid=1627924899]
M-a pus dracu' sa solicit pachetul "extra", care oferea in plus spalare sasiu (
) si ceruire. Evident, am fost asaltat de "ce bine arata", etc. (e placut, deh...), si n-am mai apuat sa fac poze dupa spalare, arata brici.
Tot EVIDENT, dupa ce-am adus bateria in casa (iarna asta nu mai iese din garaj), mi-am adus aminte de gaurile "tehnologice", pt. evacuarea apei... in cazul meu, au fost (multumita spalarii sasiului), de admisie.
Am fost azi, am sters apa de sub presuri, le-am lasat ridicate... pana la primavara, sa se usuce.
Asta e, invatatura de minte (mai bine murdara si uscata), cred ca la anu' voi astupa gaurile alea (dreapta, fata si spate).
Alte constatari, la drum, care necesita masuri la primavara: stergatoare de inlocuit (Alca-Germany = rahat, deja lasa urme mari, dupa ceva mai mult de 1 an; curent in dreapta (zona nevestei
), la peste 60/h; probabil pe langa aeroterma si calorifer, o sa desfac grila sa vad cum etansez.
Vad cum fac, sa fie in stare perfecta la intalnirea din Mai.
Sarba(u)tori fericite tuturor !