bogdan_dsn
14 Aug 2014, 16:51
Pe ultimii 1300km am media de 7 cu viteza medie de 24km/h. Dar trei sferturi din km i-am facut urban si aerul conditionat merge tot timpul. As face poze sa le pun, dar am o ghena de nokia ce face poze foarte proaste si nu am cum sa le fac upload. Diseara plec pe un drum pe ruta Medias-Sibiu-Avrig-Fagaras-Rucar-Sighisoara-Medias si o sa resetez calculatorul si revin cu un consum.
madhorsefuzzy
14 Aug 2014, 21:28
Cam cu 2,2l mai putin decat al meu 1.4 la aceeasi medie de 24km/h.
Ceea ce este foarte bine. Pentru trafic urban un Stepway 0.9TCE mi se pare forte tentant.
Pentru cine e ok cu pozitia la volan in Logan/Sandero. Pentru mine nu e ok: nici dupa aproape 9 ani nu mi-am gasit o pozitie comoda la volanul loganului meu.
Un auto la clima ca la Aniversaru' de 10 ani ar completa frumos pachetul.
corbex
14 Aug 2014, 21:47
Pune-i un scaun de beemve.
m3st_tce
15 Aug 2014, 20:25
QUOTE(madhorsefuzzy @ 14 Aug 2014, 21:28)
Pentru cine e ok cu pozitia la volan in Logan/Sandero. Pentru mine nu e ok: nici dupa aproape 9 ani nu mi-am gasit o pozitie comoda la volanul loganului meu.
Noul Logan (si Stepway) au alte scaune, probabil nu ar fi asa deranjante.
IRONICK
15 Aug 2014, 20:51
QUOTE(m3st_tce @ 15 Aug 2014, 20:25)
Noul Logan (si Stepway) au alte scaune, probabil nu ar fi asa deranjante.
Au alti bureti. Armatura este la fel de jalnica.
madhorsefuzzy
15 Aug 2014, 22:57
Pe mine ma deranjeaza volanul fara reglaj pe adancime. Am mainile scurte comparativ cu picioarele.
dr_mKe
16 Aug 2014, 09:07
Asta ar fi cel mai deranjant aspect al Loganului, fie el 1 sau 2. Fiind inal, 1.90 m, trebuie sa-mi dau scaunul maxim in spate, iar volanul fix ma obliga sa stau cu scaunul drept pe autostrada, unde mi-ar prinde bine sa-l las putin pe spate.
madhorsefuzzy
16 Aug 2014, 11:35
Dap, ai sintetizat corect. E deranjant si la 1,81 la mine.
In schimb lui frate-meu 1,83 i se pare ok. Si probabil ca si pentru multi altii.
Ce e si mai naspa e ca in showroom la Reno in afara de Legume, in Megane cu reglaj al volanului doar pe inaltime (ca la Logan) stau la fel de prost ca in Logan.
I-am intrebat cum de Megane nu are standard reglaj si pe adancime si au dat din umeri.
Markos
16 Aug 2014, 12:46
Pe vremuri avea..
DragosP
16 Aug 2014, 13:20
Al meu are. Acu' nu mai are??
Markos
16 Aug 2014, 13:52
Se pare că nu
madhorsefuzzy
16 Aug 2014, 14:02
Mi-au zis ca cele 2 modele din showroom nu au. Dar pe echipari superioare cica ar avea. Asta in septembrie 2013. De atunci nu am mai trecut prin showroom.
Pe vremuri toate aveau, ca asta a fost un aspect decisiv cand am luat meganu, dupa ce am vazut o groaza de Loganuri, cand m-am pus in scaun la megan, care apropos are un suport lateral infinit mai bun la Loganul, si mi-am tras volanul in brate, am zis ala e. Si am 1.82. La inaltimea asta plus minus 10 cm, adica mai toata lumea, e imposibil sa obtii pozitia optima la volan conform tuturor tutorialelor. Pozitia la volan a Loganului e gandita pentru o domsoara de 160 inaltime, aia ar sta ideeal, restul stau ca superman, cu mainile intinse care pe langa ca e foarte incomod, nu vei avea nici forta si nici rapiditatea de a corecta atunci cand ajungi intr-o situatie critica.
Speedy
16 Aug 2014, 16:17
Cu loganul nu ajungi
Markos
16 Aug 2014, 16:20
La al meu M2 din dec 2004 ar fi următoarele:
Volan - reglabil pe înălțime și adâncime.
Scaun șofer - pe lângă clasicele reglaje înainte/înapoi și înclinare spătar, are reglaj pe înălțime și reglaj lombar pt spătar.
Dacă erau disponibile acum un deceniu, mi se pare de porc să fi dispărut din ele în prezent.
corbex
16 Aug 2014, 16:41
Vorbim despre renou, da?
QUOTE(Markos @ 16 Aug 2014, 17:20)
La al meu M2 din dec 2004 ar fi următoarele:
Volan - reglabil pe înălțime și adâncime.
Scaun șofer - pe lângă clasicele reglaje înainte/înapoi și înclinare spătar, are reglaj pe înălțime și reglaj lombar pt spătar.
Dacă erau disponibile acum un deceniu, mi se pare de porc să fi dispărut din ele în prezent.
Si la mine idem, dar e chel + oglinda asferica, nu ful ca al tau. Deci erau standard chestiile alea impreuna cu minim 6 airbaguri. Reglajul ep inatime e misto ca e hidraulic, cu o gramada de pozitii, fata de Logan unde ori e max sus ori max jos, si intre te chinui o gramada sa nimeresti o pozitie tot ridicand de cur.
Markos
16 Aug 2014, 16:52
Eh, nu auziseră producătorii despre criză, pe vremea aia
La Reno aveau în schimb destui proiectanți idioți - dar asta-i altă discuție.
IRONICK
16 Aug 2014, 18:16
QUOTE(argon @ 16 Aug 2014, 16:41)
Si la mine idem, dar e chel + oglinda asferica, nu ful ca al tau. Deci erau standard chestiile alea impreuna cu minim 6 airbaguri. Reglajul ep inatime e misto ca e hidraulic, cu o gramada de pozitii, fata de Logan unde ori e max sus ori max jos, si intre te chinui o gramada sa nimeresti o pozitie tot ridicand de cur.
bai bulea, ala de logan are trei poziti mari si late
madhorsefuzzy
16 Aug 2014, 18:43
Da, dar el are o problema cu aia din mijloc.
bogdan_dsn
18 Aug 2014, 08:43
Dupa 465 km facuti extraurban consumul este 5.6l/100km.
dr_mKe
18 Aug 2014, 08:47
Deva - Timisoara via Lugoj, fara autostrada, 2 persoane, AC tot drumul, mers '' legal '', 80-110 kmh, depasiri doar unde a fost strict necesar, consum 5.3 %
tCe -ul asta am observat, din spusele celor care poseda, scoate consumuri foarte bune in oras, nesperat de bune, dar este penalizat pe autostrada la viteze mari.
cj98czh
18 Aug 2014, 09:00
QUOTE(Markos @ 16 Aug 2014, 17:20)
Scaun șofer - pe lângă clasicele reglaje înainte/înapoi și înclinare spătar, are reglaj pe înălțime și reglaj lombar pt spătar.
Batranul megane are pentru ambele scaune fata reglarea pe inaltime ... si nu este varianta de top ..
QUOTE(argon @ 16 Aug 2014, 17:41)
Reglajul ep inatime e misto ca e hidraulic,
Cum este ma??? Hidraulic spui tu la niste cauciucuri de prastie
bogdan_dsn
18 Aug 2014, 09:01
Sper sa mai gasesc pozele pe undeva de cand am mers in Austria si Slovacia. CB-ul arata consum de 5.8l/100km cu o viteza medie de 89km/h. Mers cu cruise control activat la 130 si eram 4 persoane si bagaje, distanta totala fiind ~2000km.
mircea_aq
18 Aug 2014, 11:55
QUOTE
CB-ul arata consum de 5.8l/100km cu o viteza medie de 89km/h. Mers cu cruise control activat la 130
Motorul era 1.5 dci ?
IRONICK
18 Aug 2014, 12:27
QUOTE(mircea_aq @ 18 Aug 2014, 11:55)
nu era nici dacia
bogdan_dsn
18 Aug 2014, 12:57
Era noul logan, cu 0.9teceie. Daca minte cb-ul mint si eu. De facut consumul dupa metoda plin-plin, nu l-am facut niciodata de cand am luat masina.
corbex
18 Aug 2014, 13:02
La Solnitsa CB-ul nu prea minte. Diferenta de cca 1 l, la plin-plin. Si CB-ul e de logan.
dr_mKe
18 Aug 2014, 15:50
Bădie, ia-ți de Megan 1.4 16v. Alea „e” cele mai bune CB -uri. Colega argon îți confirmă și-n somn !
AR-18-MOS
18 Aug 2014, 16:20
In cel mai rau caz, te multumeste un CB de la Midland...
corbex
18 Aug 2014, 17:27
CV-ul poate minți grav dacă debitul injectoarele nu-i cel din cartea tehnica. Și injectoarele se mai obturează cu depuneri sau se decalibreaza. Caz în care CV-ul indica consumuri Argon iese.
R E M U S
7 Oct 2014, 10:57
UP
bogdan_dsn
7 Oct 2014, 11:02
Down
Legat de rabla mea 0.9TCe, pot zice doar ca pe ultimii 4100km consumul e 6.4, viteza medie 48km/h. In rest merge ca o rabla(doar nu e reno flatulence), ma duce din A in B.
Nu poti sa cumperi un supliment de 0,3 TCe?
bogdan_dsn
7 Oct 2014, 11:38
Mi-ar fi placut sa fie disponibil, dar momentan imi e suficient polizorul.
R E M U S
7 Oct 2014, 11:55
QUOTE(bogdan_dsn @ 7 Oct 2014, 11:02)
(doar nu e reno flatulence)
Ohh nuuuu, daca apare si p-aci imi sterg singur bunatate de topic.
hitman1234
7 Oct 2014, 12:03
Imi place renault fluence.
hitman1234
7 Oct 2014, 12:24
Suficient de scump cat sa nu-si permita orice sarantoc, in acelasi timp suficient de ieftin incat sa-ti iei 10 daca vrei. Concureaza cu clientela traditionala a celor de la Lamborghini, d-aia sunt asa rare, majoritatea miliardarilor nu sunt rationali.
mircea_aq
7 Oct 2014, 13:46
R E M U S
12 May 2015, 10:10
Inchiriez jurnal de bord, 'eftin. Pentru spaga nu asigur bon separat.
P.M. la UXE....
Cica el ar fi interesat .
QUOTE(mumus @ 30 Jun 2014, 23:06)
Sa fiu eu un pic nebun? Am pus meganu la vanzare... vreau sa trec de la 1.6 la 0.9, si o sa mai fie si mcv-u
si nu e gluma, daca chiar voi face acest pas, veti stii si voi adevarul in acest vs !
da da, am luat 0.9
)) NOT !
Seatul are un an jumate de cand l-am luat de la Dip motors
vreo 16000km 1.2 tsi
MEGA multumit de masina.
R E M U S
20 Dec 2015, 14:07
Bravo, sa-ti traiasca.
As cere niste impresii, da mi-e ca incep al treilea razboi mondial avand in vedere ca e un semiVAG.
Impresii: Dupa 2 ani si 20000 km, masina merge foarte ok, fara nici o problema de nici un fel pana acum, consumul mediu in oras este 7-7.4 vara si iarna 8-8.7, in exterior in functie de talpa si aglomeratie intre 5 si 6 de obicei 5, max 5.5
La un an am schimbat consumabilele desi e la program de 2 ani... Asta am facut ptr sanatatea turbinei si a intinzatorului lantului, ca tsi a avut probleme in trecut. Eu nu am.
Masina este impecabila, sunt foarte multumit de alegere, pacat ca nu e automata, si i-mi lipseste trapa de pe corsa :-) si puterea meganului dupa 4000rpm :-)
Ps: am mai luat o masina si ptr sotia, un fiat punto din 1999 , cu trapa :-)
Am uitat sa mentionez, consumurile sunt de brasov, in bucuresti cred ca consuma ca orice alta masina... Adica mult.
Comparativ, ca idee, consumul este cu 0.5 litri mai mare ca la 0.9 tce. Comparatie facuta in orice regim.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.