Adrian.
3 Apr 2015, 21:34
Mersi Ov !
bucatzel
6 Apr 2015, 10:37
Sau o bagat ture pe la sarbi in perioada embargoului...
Mein Herz Brennt13
23 Feb 2016, 17:07
Am un 1310 din 1985, singura problema este fusta care a fost avariata in trecut si schimbata cu ceva ce nu am mai intalnit. Sugestii? Pentru a o atesta trebuie fusta originala, sau poate merge cu cea prezenta pe masina? Masina este in stare buna, necesita niste mici reparatii pentru a reveni pe drum.
tunderbird
23 Feb 2016, 17:20
Barele negre sunt ale ei?
Muta numarul sub bara, spala masina si fa-i niste poze de calitate pe care le trimiti la adresa de email: comisiatehnica@retromobil.ro. In continuare procedezi in functie de raspunsul pe care il primesti!
Mein Herz Brennt13
23 Feb 2016, 19:13
Barele originale sunt cromate, au fost vopsite in negru. In privinta asta sunt indecis, merg mai mult spre varianta neagra -masina a fost a unei persoane dragi si el i-a adus modificarea, singura de altfel, si as vrea sa ramana asa-. Multumesc, in data ce imi permite timpul voi proceda asa
tunderbird
24 Feb 2016, 11:03
Da, dar nu sunt din acelasi film... ornamentele sunt cromate/aluminiu, manerele de usi si oglinzile + capacele de roti sunt cromate. Barele negre nu se potrivesc deloc cu ceea ce exista din fabrica pe masina. S-ar putea sa scapi usor cu fusta, dar pentru barele negre sigur o sa existe obiectii!
marius1978
5 Mar 2016, 19:08
Dacia 1310 din 1988. Voi reveni cu poze.
razvan32
5 Mar 2016, 23:16

)+1 Aug 2014, 22:59-->
QUOTE(harby

) @ 1 Aug 2014, 22:59)
2022

eu stiu ca in 2020. adica 30 ani de la data fabricatiei ( cumparata de la Colibasi pe 30 mai 1990 ).
johnybic
26 Mar 2016, 00:08
o nelamurire ce inseamna toate astea ca nu am descifrat decat (vol4sp) adica volan 4 spite restul ce mai inseamna?
tunderbird
26 Mar 2016, 09:04
"lun" inseamna luneta cu degivrare electrica... stiu sigur asta, despre celelalte insa n-am idee ce semnifica.
johnybic
26 Mar 2016, 19:41
curios cineva mai sus a postat ceva date despre dotarile dacia 1310 si am mea se incadreaza la dacia 1310 S dar cu cateva minusuri fata de MLS,,o ciudatenie eu cred ca una scriau si alta faceau pe linia de asamblare
<span class='edit'>26 Mar 2016, 20:12:</span>
deci are asa de la dacia 1310 standard; motor 1289, cutie 4 trepte,motoventilator sau GMV de racire ,jante 155x13 si anvelope 155-13TT,ornament streasina lucioase,grila si portfaruri verticale,ornament capota spate,manere portiere lucioase cu butoane ingropate si incuietori incorporate,oglinda exterioara stanga (cat si dreapta) bare cu flascuri si tampoane,plansa bord cu jurnalier,tableta torpedo cu cutie de acte,manere de viraj,scaune tip dacia 1310,covoare planseu pavilon si usi din PVC,spalator parbriz electric, bricheta, reostat,lampa iluminare cutie acte,martor frana mana,lampa iluminare portbagaj,alternator 500w si releu electromagnetic,lami spate multifunctionale si faruri rotunde fata si semnalizari in bara.
De la dacia 1310 MS are: volan 4 spite,luneta incalzita ,rezemator de cap scaune fata (tetiere),covoare planseu din mocheta cusute,
de la dacia 1310 MLS are:circuit dublu de franare cu indicator nivel lichid,protectie p3 si 4 cred ca se refera la ceara care are din abundenta se cunoaste si acum pe la usi pe unde a fost bagata
de la dacia 1310 S are urmatoarele:radiator fixat in 3 puncte, streasina dreapta,protector oglinda,lampi interioare cu 3 pozitii,comanda reglaj faruri din interior si cutie sigurante 10 cai.
de la dacia 1310 TL are :grup motoventilator climatizare cu doua viteze
de la dacia 1310 TLE nu are nimic
curios ca masina a imprumutat de la toate cate ceva ,nu degeaba a fost facuta pentru RDG
Dragos BN-LIA10
27 Mar 2016, 12:01
johnybic
28 Mar 2016, 08:20
am mai facut ceva sapaturi :tuft= par ,smoc, puf, deci cred ca se refera la mocheta
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 27 Mar 2016, 12:01)
12-le ala faza 2 nu sta bine deloc langa cele 2 dacii, nu vrei sa-i faci vant la mine?

) (acu' serios, daca ai vreun gand sa-mi dai si mie de stire

)
iustin_uap
28 Mar 2016, 11:29
Dupa mine treaba asta cu modelele e, intr-o buna masura, o vrajeala. Au scris si ei ca sa nu adoarma. Singurele echipari pe care le-am vazut destul de des si care au avut cat de cat o consecventa au fost: MLS, TX si TLX.
MS am vazut o singura data, recent, intr-un anunt de pe net si TLE de vreo cateva ori. S si TL niciodata.
Majoritatea "dotarilor" enumerate acolo se regaseau pe toate modelele din perioada respectiva, deci o comparatie punctuala s-ar face raportandu-ne strict la modelul de baza, 1310 simplu, sau la succesorul lui, modelul TX.
Dragos BN-LIA10, superba colectie! Pacat ca nu-s pozele mai mari.
aurelian_mz_rt125
28 Mar 2016, 12:17
TL am eu din 85 ... Codificarea TL si GTL a fost valabila doar pe unele dacii facute in perioada 85-89 pentru export , in principal Canada . TL era cu motor 1300 si cv 4 trepte iar GTL motor 1400 si cutie in 5 trepte. In rest au avut cam aceleasi optiuni ambele. Desigur pozitionarea rezervorului in spatele banchetei cu alimentare in lateral stanga.
Ca si particularitate , pe care eu unul nu am vazut-o la alte Dacii, este prinderea barelor fata si spate de caroserie cu suporti din cauciuc nu metalici fara a avea gauri pe bara nici in bara fata nici in spate. Ma refer aici la mascarea cu tampoanele obisnuite sau acel ornament lung gen MLS/TLX.
Dragos BN-LIA10
28 Mar 2016, 13:07
QUOTE(Ov @ 28 Mar 2016, 08:46)
12-le ala faza 2 nu sta bine deloc langa cele 2 dacii, nu vrei sa-i faci vant la mine?

) (acu' serios, daca ai vreun gand sa-mi dai si mie de stire

)
Multumesc Ov dar 12-le nu pleaca asa usor de la mine,nu vrei sa stii ce oferte i-mi fac sa vezi si sa nu crezi " turcaleti " pe aicea mai ales ca este deja atestat ca si vehicul istoric si platesc asigurare etc. pe an mai putin decit la o remorca, dar daca te intereseaza un 12 faza 2 mai am o caroserie la care ii lipsesc aripile fata, barile si luneta spate care dupa parerea mea ar fi pacat sa o tai,singura problema este ca nu are acte. Daca vrei i-ti trimit citeva fotografii.
pai fara acte nu-mi e de folos
Poate iti faci un birou dragut.
Sau o biblioteca.
Dragos BN-LIA10
28 Mar 2016, 14:24
QUOTE(Ov @ 28 Mar 2016, 12:17)
pai fara acte nu-mi e de folos

Am sa ma interesez la Renault Österreich daca se poate face un Duplikat dupa Cartea de identitate si cit costa, carti de identitate am vreo 25-30 dar nu pentru seria pansonata.
Daciotul_98
28 Mar 2016, 22:18
QUOTE(Dragos BN-LIA10 @ 27 Mar 2016, 12:01)
Exista si o intelegere ....
iustin_uap
29 Mar 2016, 08:07
QUOTE(aurelian_mz_rt125 @ 28 Mar 2016, 12:17)
TL am eu din 85 ... Codificarea TL si GTL a fost valabila doar pe unele dacii facute in perioada 85-89 pentru export , in principal Canada . TL era cu motor 1300 si cv 4 trepte iar GTL motor 1400 si cutie in 5 trepte. In rest au avut cam aceleasi optiuni ambele. Desigur pozitionarea rezervorului in spatele banchetei cu alimentare in lateral stanga.
Ca si particularitate , pe care eu unul nu am vazut-o la alte Dacii, este prinderea barelor fata si spate de caroserie cu suporti din cauciuc nu metalici fara a avea gauri pe bara nici in bara fata nici in spate. Ma refer aici la mascarea cu tampoanele obisnuite sau acel ornament lung gen MLS/TLX.
Da, corect! De GTL stiam, TL-ul se pare ca l-am trecut cu vederea. Oricum si astea tot la capitolul exceptii/raritati intra. Probabil de tipul asta de bara este vorba.
[attachmentid=1628028783]
marius1978
13 Apr 2016, 08:50
Dacia 1310 din 1988, la vopsea originala:
va rog sa nu mai puneti anunturi cu masini de vanzare aici. Avem topic dedicat.
@tunderbird: multumesc de avertizare - pe viitor poti folosi functia de report din dreptul fiecarui post.
tunderbird
15 Apr 2016, 00:59
Am citat primul post ca sa vada colegii la ce ar trebui sa se limiteze, deocamdata nu a fost nici avertizare nici report.
tm21zay
5 May 2016, 11:12
Dragi colegi,
Vreau sa pegatesc Breakul din poze pentru atestare. Este fabricat in 1986.
Ar trebui sa ii schimb aripile fata si sa pun modelul cu lucas?
Cele care sunt acum pe masina dau bine, da nu sunt din filmul care trebuie...
sobolan
5 May 2016, 14:30
QUOTE(tm21zay @ 5 May 2016, 12:12)
Este fabricat in 1986.
Ar trebui sa ii schimb aripile fata si sa pun modelul cu lucas?
da,exact ca pe spate.....si bara spate e din alt film....normal barile fata/spate la masina ta au fost cele negre,asa are aia a mea din 86 si jante canada.
Daciotul_98
6 May 2016, 12:23
Sau jante de 1300 cu capace țestoasa, nu e obligatoriu canada.
Cel mai bine faci un set complet de poze si le trimiti pe mail la comisiatehnica@retromobil.ro. In fond ei sunt cei care-ti dau OK-ul si ei te pot indruma cel mai bine! (si asta e si menirea lor)
iustin_uap
9 May 2016, 14:48
QUOTE(sobolan @ 5 May 2016, 14:30)
normal barile fata/spate la masina ta au fost cele negre,asa are aia a mea din 86 si jante canada.
In '86 barele de pe Daciile produse pt. intern erau nichelate. Doar MLS-urile (model pt. export) le-au avut negre inca de la intrarea in productie, cu doi ani mai devreme.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.