DannyY
29 May 2017, 10:47
Na-va maneta de semnal curata
De acum semnalizez cu mana pe geam. Daca ma claxoneaza vreunu', intind degetu' mai lung.
[attachmentid=1628062812]
dandobre
29 May 2017, 13:09
Fix ca la BMW
cj98czh
29 May 2017, 13:18
QUOTE(VladSoare @ 28 May 2017, 09:00)
Unii recomandă laptele Doina, pe principiul că dacă-i bun pentru ten, trebuie să fie bun pentru orice fel de piele. :ad sub masa
EU! da nu pentru curatare ci pentru hidratare si sfatul asta l-am primit de la un tip super meserias in CJ in ale detailing - ului, o data pe an intr-o zi de vara calduroasa se unge bine partile din piele (ale masinii evident) aici intrand si volanul si se lasa asa cu usile inchise vreo ora ... dupa care stergi cu una sau mai multe carpe fine de bumbac ... o sa constati cu mare surprindere ca pielea este mult mai moale si mai elastica ... si chestia asta tine cam 1 an ... cand repeti operatiunea.
Eu la ambele le fac treaba cu asta cu rezultate bune ...
DannyY
17 Jun 2017, 07:29
35.050 km, primul incident major: stergatorul de pe partea soferului lasa o dara pe parbriz. S-o schimba in garantie?
Si cred ca o programez la o curatare a tapiteriei interioare intr-o zi cu soare...
In continuare e singura Honda din parcarea de la serviciu, ceea ce imi place (dar mai ales consoartei
). Prin oras am mai vazut doua Civicuri sedan IX, dar sansele sa se mai inmulteasca sunt foarte slabe, ca stocurile s-au epuizat, iar dealerii incep sa vanda noul Civic, turbo. Pret de la 18.000 cel de 130 CP si de la 22.000 cel de 182 CP. Euro.
Deci că mașina a fost un fiasco și au vândut 5 in Romania, a ajuns un motiv de mândrie..că nu sunt pe străzi?
ursul_bipolar
17 Jun 2017, 12:06
Gandire simplista argoane ai... "romanasii" nu e cu d-astea, astea "e" chestii fine, intelegi tu.
Cand spui ca masina a fost un fiasco te bazezi pe ce? Iti spun eu, pe nimic.
Ete argoane alea 5 bucati in romanica vandute.
DannyY
17 Jun 2017, 12:35
Nu ma pot supara pe Argon. El e pasionat de masini, ii plac automobilele luxoase frecate intai de altii. Motorul la care nu umbli cu anii e un motor prost. Noroc cu Renault care tine service-urile pe linia de plutire, impreuna cu sora lor Skoda.
Argoane, ieftinaciunea de mi-am luat-o nu are nici macar un greieras dupa 2 ani si 35k kmp. Si a costat cam cat un Logan. Si lasa in urma tot ce vreau eu sa las in urma. Si... am garantie, asa ca imi permit sa ma distrez.
Ah, era sa uit. Depasirea inceputa la 80 km /h se tremina in 4 secunde. Succes cu tractorul in 8-9. Stiu, ejaculare precoce, nu te obosi.
R19/16v
17 Jun 2017, 12:39
Cu toata ura binecunoscuta pe care o am pentru hargoneata, la capitolul depasiri aspiratul tau semiasmatic nu cred ca se tine dupa un diesel, chiar si "largit" ca al lui.
ursul_bipolar
17 Jun 2017, 12:45
In linie dreapta poate, ca pe curbe mai fumeaza 2-3 tigari.
Am fost prea fin și m-ai luat în serios. Mașina îmi place, poate tocmai că sunt puține . Ti-am mai spus ce nu-mi place, că nu are cc și limitator..orice Logan mai spălat are in ziua de azi.
Ah..și ar merge și o turbina cat de mica acolo...
DannyY
17 Jun 2017, 14:10
QUOTE(R19/16v @ 17 Jun 2017, 12:39)
Cu toata ura binecunoscuta pe care o am pentru hargoneata, la capitolul depasiri aspiratul tau semiasmatic nu cred ca se tine dupa un diesel, chiar si "largit" ca al lui.
Ei, as! Mai zilele trecute s-a dat nenea cu Audi A6 TDI la o parte, ca-i stateam in siaj. 4000 rpm intr-a 3-a. Intr-adevar, in coasta, cum zice si ursu'. Dar si pe drum drept, cu TDI-ul intr-a 5-a n-ai sanse impotriva Civicului intr-a 3-a.
QUOTE(argon @ 17 Jun 2017, 13:23)
Am fost prea fin și m-ai luat în serios. Mașina îmi place, poate tocmai că sunt puține . Ti-am mai spus ce nu-mi place, că nu are cc și limitator..orice Logan mai spălat are in ziua de azi.
Ah..și ar merge și o turbina cat de mica acolo...
Am fost zgarca (asa sunt de obicei). Am hotarat ca nu-mi trebuie si gata. Daca mai puneam 1000 euro, luam varianta ES cu xenon, trapa, cc, senzori etc. Dar nu-mi trebuie
cristic1982
17 Jun 2017, 14:16
DannyY - cu toata increderea pe care o acorzi motoarelor aspirate, un turbo de putere echivalenta (fie el si diesel), cu soferul potrivit, depaseste lejer. Si ceilalti pot retrogada ca sa tina pasul.
Asa, pe vremuri, si eu depaseam cu o supernova tot ce mergea pe pitesti-valcea.
DannyY
17 Jun 2017, 14:19
Ok. E o polemica inutila. Masina imi place, mi se potriveste si nu m-a dezamagit. Bine?
corbex
17 Jun 2017, 14:50
Da, dar daca aveai turbina, mai surubareai si tu ceva pe la motor, aveai pretext sa aloci intretinerii 4% din PIB. Tu vrei, ca saracii, sa bagi decit benzina? Asa iti luai cal, aluia nici sare nu-i dadeai.
Săracii pun gpl. Dar le place sa le spui ecologiști, sună mai bine.
DannyY
17 Jun 2017, 15:45
Partea proasta e ca, pe langa benzina, mai trebuie sa pun lichid de parbriz. Un supliciu...
QUOTE(argon @ 17 Jun 2017, 16:07)
Săracii pun gpl. Dar le place sa le spui ecologiști, sună mai bine.
Shots fired!
cristic1982
17 Jun 2017, 17:34
DannyY sa te bucuri de ea cati km vrei.
Sa avem pardon, dar Honda bate la fundulet tractorul la reprize (cu retrogradare, desigur):
http://www.zeperfs.com/en/duel1665-1453.htm
marksman
17 Jun 2017, 18:44
Eu am mai zis pe undeva ca tractoru' e primu' si ultimu' dizal pe care-l cumpar.
AR-18-MOS
17 Jun 2017, 19:28
Poti sa iei ceva de minim 3.000cmc, o sa vezi atunci ce inseamna cuplul de diesel.
Muttley
17 Jun 2017, 19:35
Honda asta are 1.8, un motor relativ mare pentru caroserie. Se pija cu bolta pe orice tractor argonian, cu conditia sa se tureze.
'mplace maneta.
marksman
17 Jun 2017, 20:10
QUOTE(AR-18-MOS @ 17 Jun 2017, 20:28)
Poti sa iei ceva de minim 3.000cmc, o sa vezi atunci ce inseamna cuplul de diesel.
Ma gandeam acu' vreo cativa ani la VW Phaeton, 3.0 V6 TDI, da' m-am gandit ca nu vreau sa dau statului 2500 lei anual doar pentru ca am masina. Nu de alta, dar de banii aia nu primesc nimic in schimb, iar "pă Bulgaria" e cu cantec, unul dintre colegi, care a avut un Audi 2.0 TDI "bulgaresc" a platit 1200 lei RCA, ca bulgarul avea vreo 10 masini cu daune.
Boss, ce e alea reprize? Ajuta la ceva? Scrie negru pe alb că john deer-ul meu are 1.3 secunde in minus la 0-100, și nici nu mă agit prea tare sa sar de 4000 rpm.
R19/16v
18 Jun 2017, 00:43
QUOTE(mars @ 17 Jun 2017, 17:58)
Sa avem pardon, dar Honda bate la fundulet tractorul la reprize (cu retrogradare, desigur):
http://www.zeperfs.com/en/duel1665-1453.htmEu vad ca in toate situatiile ii ia mai putin sa accelereze de la viteza x la viteza y.
DannyY
18 Jun 2017, 03:37
Cred ca n-ai vazut repriza 80-120 min, unde pot sa confirm ca da dependenta. Pleaca de la 4000 rpm intr-a 3-a
E exact repriza pe care o folosesc cel mai frecvent.
dr_mKe
18 Jun 2017, 07:28
Argonteatza, in loc de-o turbina mica, prefer 1000 cmc in plus
QUOTE(argon @ 17 Jun 2017, 20:52)
Boss, ce e alea reprize? Ajuta la ceva? Scrie negru pe alb că john deer-ul meu are 1.3 secunde in minus la 0-100, și nici nu mă agit prea tare sa sar de 4000 rpm.
1. Cred ca 0.3 secunde (de la 9.4 la 9.1).
2. Cred ca stii foarte bine ce sunt reprizele. Da, ajuta Honda sa depaseasca lejer Laguna tractorina in orice situatie, cu conditia ca aia mica sa fie in treapa de viteza corespunzatoare.
3. Treaba cu "boss" face parte dintr-o intrebare retorica, sper. Adica nu te-ai adresat unei anumite persoane. Mie, spre exemplu...
@ all: evident ca ne uitam la reprizele cu "min", de aceea am si scris mai sus "cu retrogradare". 80-120 in treapa a sasea nu are nicio relevanta. Ca sa nu mai zic ca Honda ajunge mai repede la viteze mai mari (100-180).
dr_mKe
18 Jun 2017, 07:35
Eu as remarca
elasticitatea foarte buna a motorului chiar daca nu are litraj mare ori turbo.
La turatii mari caracterul se schimba mult, dar nah, daca n-ai condus nu ai de unde sa stii ori sa apreciezi.
DannyY
18 Jun 2017, 07:56
Melcii care merg cu mai putin de 60 km/h se depasesc in treapta a 2-a, care duce pana la 100 km/h. Cred ca si 80-120 s-ar putea sa mearga si cu plecare dintr-a 2-a cu schimbare rapida la redline, dar n-am testat. Banuiesc ca timpul e tot pe acolo, ce castigi intr-a 2-a pierzi la schimbare, cand nu trage.
Stiu ca si Diesel de putere echivalenta poate sa retrogradeze, dar pe 80-120 dintr-a 3-a va trebui sa schimbe intr-a 4-a, iar daca pleaca dintr-a 4-a se uita lung la stopurile Civicului. M-am dat si cu Diesel si asta era necazul cel mai mare: cea mai rapida depasire o faceam doar cu schimbare de treapta. Bine ca era 3-4. Cutie cu 5 trepte.
Caconcluzie, care o are mai lunga ?
cj98czh
18 Jun 2017, 11:31
Daca nu are buton degeaba o are lunga ... explica-le M.C.
Iecsplica-le tu, ca tu esti ala cu botonu' pa inventar !
DannyY
18 Jun 2017, 12:00
Are si buton, unul verde. Da' mi-e frica sa apas pe el, ca sar in hiperspatiu.
AR-18-MOS
18 Jun 2017, 16:28
QUOTE(M.C. @ 18 Jun 2017, 11:03)
Caconcluzie, care o are mai lunga ?
Confirm pozitiv ca eu. A-3a de la 90Km/h pana la 140Km/h.
DannyY
18 Jun 2017, 17:55
In cata vreme? Secunde standard, nu mari, rusesti. Daca se poate.
Repriza corecta incepe la 80, nu la 90. Dar si asa, iVtecul duce intr-a treia de la 50 pana pe la 148 km/h, asa ca o ai mai scurta
Dracia presteaza in accelerare de la 80 la 120 si 180 la fel ca o Laguna 2.0T, aia mai lesinata, de 170 CP:
http://www.zeperfs.com/en/duel1453-1421.htm Si e clar ca nu numai cu a treia e capabila, ci si cu a patra
.
ursul_bipolar
18 Jun 2017, 18:29
Idem si la mine, treapta 3 mivec-ul duce pana la 148-149km/h dupa care ajunge la 6700 si taie gazul. Dar acceleratia este liniara si in forta. De asta am zis ca pe serpentine te poti juca destul de lejer cu treapta 3. Daca schimbi bine viteza cu a 4-a , fara sa fortezi ambreiajul cazi in zona de cuplu adica undeva 4000-4250 si o ia de la capat.
Ah, am uitat ca
argon a mai pompat niste ponei in Laguna. Nu'i bai, si Laguna 2.0 dCi GT 175 si-o fura de la Civic:
http://www.zeperfs.com/en/duel3002-1453.htm
Cutia face multe, dacă o are scurta, face reprize, daca e lunga, ca la mine, nu ajuta la reprize. De exemplu în oraș până la 60 la ora folosesc până la treapta 3, și nu sare de 2000 rpm.
E, mai sunt si niste kilograme in minus
. Ideea e ca nu trebuie sa judecam o masina numai dupa cai putere si faptul ca are motor benzinar aspirat, ca putem avea surprize. E usor sa cazi in visare cu cuplul, si nu ma refer neaparat la dCi, ci mai ales la TDI. Cand imi aduc aminte cate Octavia si Passat am mancat cu Laguna II 2.0T...
AR-18-MOS
18 Jun 2017, 19:11
QUOTE(DannyY @ 18 Jun 2017, 17:55)
In cata vreme? Secunde standard, nu mari, rusesti.
Conform site-ului lui Mars, 80-120Km/h in 5,6s. Asta pentru motorul de 218cp (fab. pana in 2005), pentru 231cp (cum am eu, fab. dupa 2005) banuiesc e ceva mai scurt. Dar nu vreau sa-l compar cu-n anemic de 1.8
DannyY
18 Jun 2017, 19:16
Daca era topic de Type R, plecai de aici dand marunt din buze
Vorbim de 142 armasari Honda, nu de 250 martoage lesinate bavareze.
Nu se compara nimeni cu honda la motoare aspirate, nici la mașini nici la moto. 240 de cai din 2 litri aspirat, la s2000 nu cred că a mai scos cineva. Dar voi comparați cu tractoare franțuzești. Comparați cu rs-ul de 200 de cai din 2 litri aspirat, ăla ii da fum Hondei tale de 1.8.
AR-18-MOS
18 Jun 2017, 19:50
Vad c-o ajuta putin turatia, dar doar putin:P
http://www.zeperfs.com/en/duel470-1453.htm
cristic1982
18 Jun 2017, 19:50
argon
QUOTE(AR-18-MOS @ 18 Jun 2017, 19:11)
Conform site-ului lui Mars, 80-120Km/h in 5,6s. Asta pentru motorul de 218cp (fab. pana in 2005), pentru 231cp (cum am eu, fab. dupa 2005) banuiesc e ceva mai scurt. Dar nu vreau sa-l compar cu-n anemic de 1.8
E si ala acolo: 5.3 s. Oricum, BMW e in alta liga, chiar daca e mai mare si mai greu. Aici vorbim de masini ieftine.
RS-ul de 200 pe Clio III se poate compara cu Type R.
DannyY
18 Jun 2017, 20:48
Faza e ca nici unul dintre noi (sper ca) nu face liniute pe sosea. Io-s vitezoman declarat si depasesc tot ce poate fi depasit, inclusiv Mosii cu BMW. Da' nu ma pun in calea lu' MOS daca vine lansat cu Loganul de curse, daca are sigla de BMW
DannyY
24 Jun 2017, 06:22
Si iata ca am implinit 2 anisori. Mergem sa sarbatorim printr-o sesiune de shopping la copitala.
A, sa nu uit: Waze m-a avansat la nivelul suprem.
stefandinescu70
24 Jun 2017, 07:26
QUOTE(argon @ 18 Jun 2017, 19:37)
Nu se compara nimeni cu honda la motoare aspirate, nici la mașini nici la moto. 240 de cai din 2 litri aspirat, la s2000 nu cred că a mai scos cineva. ........
Asta pentru ca nimeni nu a dus motoarele in ture SUS ( la 7000 - 9000 rpm ) cum le duce HONDA , altfel toti s-ar juca cu aceleasi puteri . Anduranta/rezitenta ZERO la aceste ture inalte, echilibraje de finete, lagare=ungere costisitoare , pistoane still RACE, VTEC complicat,uleiuri de top etc , consum imens .
Mai simplu pui un TURBO si tii motorul la max 5500 - 6000 rpm si scoti 325/350 cai din 2.0 litri , vezi Mercedes ( AMG chiar 450 cp ) , care da fum la tot ce poate HONDA de 2.0 litri benzina ( turbo , neturbo ) si mai tine si 300 000 km fara interventii majore .
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.