Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Noul Megane IV
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Alexul
QUOTE(Diac @ 25 Mar 2016, 09:58)
Greu de facut un design mai bun decât  la Megane 2.[attachmentid=1628028196] [attachmentid=1628028197]
*




Adica cotetul tau arata mai bine? ca nu inteleg....
Squirrel
QUOTE(andreicri @ 21 Jun 2016, 11:09)

Continuarea…
user posted image
m3st_tce
Distanta intre roti marita 4cm, poate ajuta la un spatiu decent in spate (la hatch stai cu genunchii in scaunul fata). Ecartamentul fata a scazut (la hatch il gasesc 1591mm)?
Apropo, unde se produce sedanul?
andri1940
Wow, e mai mare decat o Laguna 2 hatch! Doar ampatamentul e mai mic cu vreo 3 cm.

Fata de laguna 3 hatch e mai scurta cu 6 cm, dar la fel de lata si la fel de inalta! Deci sedanul trece, ca dimensiuni, unde era un Renault de segment D in urma cu o generatie. E un fel de Talisman intrat la apa, dar nu mult biggrin.gif
Bacu
ca si fluence-ul pare varianta low cost a hatch-ului. din lateral seamana foarte mult cu fluence, ma asteptam la mai mult.
ssilviu
E un sedan in clasa compacta. Toate sedanurile din clasa compacta in lateral seamana intre ele.
papa_mulo
A scanat el cu okiu lui de specialist prin stickerele alea si a vazut-o ca e low.
Bacu
Care stickere ma ca se vede masina in manualul de utilizare...

Ssilviu, cu ce alt sedan in afara de fluente seamănă Megane-ul asta, ca eu nu imi dau seama? Hatchback-ul iv e original si frumos, pe asta cum l-ai defini?
papa_mulo
Stickerele din pozele din linkul autoevolucion. Asta e stadiul masinii in acest moment, nelansata si nici macar dezvaluita publicului. Ala nu e manual de utilizare smile.gif E o schita din presa auto in care speculeaza ei viitoarele dimensiuni...posibil ca imaginea sa provina din manualul hatchului la care au modificat ei partea din spate.

LE: Ai dreptate, vad in linkul respectiv ca sunt mai multe scan-uri dintr-un manual scapat pe la presa, dar nu vezi acolo daca e low-cost sau nu. Pana nu se anunta daca e facut pe aceeasi platforma cu hatchul nu avem de unde sti asta.
madhorsefuzzy
Ce ratiuni economice i-ar opri sa foloseasca CMF cand tocmai asta aduce reduceri de costuri? Sau nu inteleg eu bine?
Bacu
Mda, e clar, daca tăceai filozof rămâneai... Eu m-am referit la partea laterala ca arata low cost, seamănă leit cu fluence, care e lowest cost, nu low cost.

P.s. Mai pune un i la sti sa nu se ia lumea de tine.
Bwwlan
QUOTE(Bacu @ 25 Jun 2016, 20:40)
P.s. Mai pune un i la sti sa nu se ia lumea de tine.
*



group_pointing.gif

...dacat ca ie bine asa cum ie smile.gif
VladSoare
QUOTE(Bacu @ 25 Jun 2016, 20:40)
P.s. Mai pune un i la sti sa nu se ia lumea de tine.
*

Dacă te referi la asta:
QUOTE(papa_mulo @ 25 Jun 2016, 08:57)
Pana nu se anunta daca e facut pe aceeasi platforma cu hatchul nu avem de unde sti asta.
*

atunci treaba cu filozoful ți se aplică și ție.
papa_mulo
Uniii nu poate sa discute fara sa faca pe destepti. Sper ca macar acum am pus bine iurile...
Bacu
Mai copii, verbul a sti se scrie cu doi la conjunctiv prezent intotdeauna, atat la afirmativ cat si la negativ (sa stii, sa nu stii), voi dupa ce gramatica va ghidati?! Asta nu inseamna ca nu ii da dau dreptate lui Vlad, nu e treaba mea sa fac educatie, cand profesorii nu o fac.
VladSoare
QUOTE(papa_mulo @ 26 Jun 2016, 08:25)
Uniii nu poate sa discute fara sa faca pe destepti. Sper ca macar acum am pus bine iurile...
*
S-ă facă pe deștepți e OK în principiu, d-ar decît dacă are dreptate. biggrin.gif

QUOTE(Bacu @ 26 Jun 2016, 09:06)
Mai copii, verbul a sti se scrie cu doi la conjunctiv prezent intotdeauna, atat la afirmativ cat si la negativ (sa stii, sa nu stii), voi dupa ce gramatica va ghidati?!
*
Așa o fi, dar unde-ai văzut tu conjunctiv în fraza aia? unsure.gif
Ăla e infinitiv toată ziua.
papa_mulo
Bacule, conjunctiv e cu sa in fata. Lasa la o parte rahaturile astea cu limba romana ca nu suntem la teza, suntem pe forum auto pt toata lumea, cu mai putine clase sau mai multe. Si daca greseam, ori ca asa stiu eu sa scriu ori ca era de la tastatura chiar nu avea rost sa sa tragi partzuri d'astea de superiorotate. Ideea era cum te-ai prins tu din schitele alea alb-negru ca masina e low-cost?
centurion
'rahaturile astea cu limba romana'? radmasa.gif

Bagati greseli la maxim, suntem pe un forum, aveti voie! Sa nu cumva sa invatati sa scrieti corect pentru ca se prajeste creierul. Cat 'conjunctiv' in fraza precedenta.
Bacu
Ok, imi fac mea culpa, mintea mi-a jucat feste eram convins ca am citit; "nu ai de unde sa sti", dar asta nu e o scuza, dimpotriva. in concluzie, nu sunt nici filozof, nici rezonabil, aveti dreptate, imi cer scuze! biggrin.gif

papa mulo, inca o data, lateralul masinii seamana prea mult cu fluence, in loc sa aduca ceva original cum aduce hatchbackul IV. iar fluence e varianta low cost a megane-lui III, nu numai ca look dar si ca dotari, calitate de fabricatie,etc asta nu poti contesta. in plus, numele de pe site-ul respectiv este fluence 2017, nu megane sedan.
papa_mulo
@Bacu: ce zici tu e treaba de design. Low costul vine din platforma, materiale etc. si astea nu se vad din schite si nici macar din poze reale. Ramane de vazut daca o sa fie low sau nu.
@Centurion: eu unul nu intru aici ca sa ma apuc sa invat limba romana pe altii. Am citit de-a lungul timpului o multime de sfaturi bune de la persoane care nu scriau tocmai corect gramatical. Poate baietii respectivi sunt niste mecanici auto buni care n-au insistat la scoala prea mult pe gramatica limbii romane. Eu am inteles ce au avut de transmis chiar si cu greseli gramaticale si nu am simtit nevoia sa ii corectez. Asta e o impolitete atat timp cat nu cunosti persoana respectiva foarte bine.
novio
New Fluence/Megane Sedan: http://www.automarket.ro/stiri/primul-cont...hnic-71829.html
m3st_tce
Asemanarea cu Fluence-ul de azi e relativa...
Squirrel
aphophis
si multe poze cu break-ul. Ca si precedentul, cred ca e cel mai frumos break de clasa compacta vandut in europa. Pacat ca nu mai are 3d lights la stopuri ca si predecesorul


user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
user posted image
Bwwlan
Ieste preturi la combi sau mai ajteptam?
aphophis
preturile din franta, care de obicei is mai mari ca cele din romania , pornesc de la 19.900 euro

https://www.renault.fr/vehicules/vehicules-...ane-estate.html
speedman
Cred ca o sa arate foarte bine!
ssilviu
Asta e
https://twitter.com/Groupe_Renault/status/752776331549675520

Cel putin din spate arata chiar mai bine decat Talisman.
novio
Un filmulet de prezentare si fotografii aici:

https://www.facebook.com/RnewsCZ/?fref=nf
Bwwlan
E foarte, foarte frumos. Cand ma gandesc ca are drept concurenta Jetta sau Focus sedan, alea parca-s desenatw acum 10 ani smile.gif insa...
...eu tot nu reusesc sa vad utilitatea unui sedan compact. Inteleg ca exista o piata pentru asa ceva, altfel nu l-ar mai fi facut, insa pe mine segmentul asta ma rateaza complet.
Avani
O chestie personala pe care o am, si pe care in segmentul compact nu prea o gasesti, antena fm e integrata smile.gif
La hatch vad ca e exterioara, dubios ca la sedan au integrat-o. Cam rar ca pentru acelasi model, sa aiba 2 solutii diferite.
b76bgaarh
Vorbești de reno care avea doua platforme pt hatch.

Mie îmi place mai mult fiatul
Avani
Corect, am plecat de la premiza ca le fac in acelasi loc. Ce noob.
neumann
QUOTE(novio @ 12 Jul 2016, 12:00)
Un filmulet de prezentare si fotografii aici:

https://www.facebook.com/RnewsCZ/?fref=nf
*



Au copiat asa de tare liniile de la focus, in cat am crezut ca e un CGI bazat pe ford focus.
ssilviu
Eu un sedan de clasa compacta. Cum ai vrea sa fie ca sa nu mai poti spune ca a copiat liniile? Sa faca masina rotunda? O minge? Cilindrica? Sau cum?

Care sunt liniile alea copiate? Ca nu prea ai multe de modificat la un sedan. Usa spate e diferenta, montantul spate complet diferit, partea din fata e complet diferita, modul in care se imbina bara spate cu caroseria e diferit. Care sunt liniile alea la fel? Fa-le cu rosu in paint sa intelegem si noi.
neumann
Uite de exemplu una care nu seamana:

Bwwlan
Seamana. La culoare si au acelasi numar de roti. Da' cam atat.
IRONICK
QUOTE(ssilviu @ 12 Jul 2016, 15:01)
sa intelegem si noi
*
Sunteti mai multi?
neumann
QUOTE(ssilviu @ 12 Jul 2016, 16:01)
Eu un sedan de clasa compacta. Cum ai vrea sa fie ca sa nu mai poti spune ca a copiat liniile? Sa faca masina rotunda? O minge? Cilindrica? Sau cum?

Care sunt liniile alea copiate? Ca nu prea ai multe de modificat la un sedan. Usa spate e diferenta, montantul spate complet diferit, partea din fata e complet diferita, modul in care se imbina bara spate cu caroseria e diferit. Care sunt liniile alea la fel? Fa-le cu rosu in paint sa intelegem si noi.
*



Pai primele care sar in ochi, si sunt de-a dreptul porcesti, sunt designul jantelor, pe care ford il are de vreo 15 ani, si decupajul inferior, trapezoidal de pe usa fatsa. Oglinzile, partea inferioara neagra si felul cum e pus semnalizatorul, identic focus. Partea din fata, identica, exceptand adaugirea de la faruri. Parca a fost studiu de design focus, l-au facut la fel, dar un pic diferit "sa nu semene". Usa de la portbagaj e identica, bara la fel. Singurul element diferit e montantul fara geam.
miki
QUOTE(neumann @ 12 Jul 2016, 15:25)
Au copiat asa de tare liniile de la focus, in cat am crezut ca e un CGI bazat pe ford focus.
*



Si focusu ala prca-i Toyota.....
IRONICK
QUOTE(neumann @ 12 Jul 2016, 15:13)
Pai primele care sar in ochi, si sunt de-a dreptul porcesti, sunt designul jantelor, pe care ford il are de vreo 15 ani, si decupajul inferior, trapezoidal de pe usa fatsa. Oglinzile, partea inferioara neagra si felul cum e pus semnalizatorul, identic focus. Partea din fata, identica, exceptand adaugirea de la faruri. Parca a fost studiu de design focus, l-au facut la fel, dar un pic diferit "sa nu semene". Usa de la portbagaj e identica, bara la fel. Singurul element diferit e montantul fara geam.
*

Singurul lucru care seamana este eleronul incorport in portbagaj. In rest vezi aiureli.
neumann
Astept poze cu alte berline compacte care au trapezul ala pe usa fata..
Arhimede
Tot pe sistem Turkey?

Pe unde bate "halatul"? Sub hatch?
Bwwlan
@neumann: babaete, tie nu trebuie sa-ti demonstreze nimeni nimic. Tu ai vedenii si faci paralele care-s evidente doar pentru tine, perfect. Focusul e un monument de inovatie si aia de la Renault, dupa ce au facut probabil cel mai frumos hatchback al momentului, cand or auzit ca trebuie sa faca si-un sedan, si-or fi zis "na belea, am dat de dracu, de unde facem rost de un design decent?" Zice unu': "stiu io, hai sa ne luam dupa Focus, poate nu se prinde nimeni."
dry.gif Geez...
VladSoare
coffee_spitsk.gif
Ești mortal. radmasa.gif

Acuma, m-am chiorît și eu la pozele alea și zău dacă văd ceva la fel. Singurele lucruri la fel sînt că ambele-s sedanuri și ambele-s albe. În rest văd numai diferențe peste tot. huh.gif
pishky
QUOTE(Bwwlan @ 12 Jul 2016, 12:04)
...eu tot nu reusesc sa vad utilitatea unui sedan compact. Inteleg ca exista o piata pentru asa ceva, altfel nu l-ar mai fi facut, insa pe mine segmentul asta ma rateaza complet.
*



eu nu inteleg utilitatea unui break din gama fabia / clio si alt gen de masini mici,
vad...semi...utilitatea uni break compact ...
ai nevoie de spatiu mai mult => te orientezi catre berlina din segmentul urmator.
dar la sfarsit de zi, pentru omul rational - totul se rezuma la necesitati de transport vs costuri de achizitie / intretinere / rulare - moment in care designul, belinitatea sau break-ul nu prea mai conteaza.
ssilviu
QUOTE(Bwwlan @ 12 Jul 2016, 13:04)
...eu tot nu reusesc sa vad utilitatea unui sedan compact. Inteleg ca exista o piata pentru asa ceva, altfel nu l-ar mai fi facut, insa pe mine segmentul asta ma rateaza complet.
*



Pai e simplu. Un sedan este mai silentios, mai rigid, mai intim decat un break/hatch. Nu-ti intra mirosul cumparaturilor din portbagaj in interior, nu le auzi cum se misca prin portbagaj. Se incalzeste mai repede, se face frig mai repede. Nu ai zgomote cu haionul, sistemul de sunet se aude mai bine. De fapt, singurul avantaj al unui break/hatch fata de sedan e legat strict de incarcare. Poti incarca mai mult si mai usor decat intr-un sedan. De aia nu vezi break sau hatch la S-Class sau Seria 7 sau oricare alt concurent. Pentru ca masina e destinata exclusiv transportului de persoane. Daca ai de carat ceva mai complicat, iti permiti sa platesti pe cineva. In schimb, cu cat masina e mai ieftina, cu atat trebuie sa fie cat mai polivalenta. Pentru ca deh, putini bani.
speedman
Arata super bine sedanul, pacat ca nu au motoare mai puternice de 130 cp. Focusul sedan nu se poate compara cu acesta, renault ul arata mult mai ok.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.