De cateva zile a sosit noua jucarie. Pot sa zic direct ca este super. Motorul de 1.2 este incredibil de harnic si potent. Iar EDC-ul..... no comment. Merge foarte fain.
Combinatia, pare una de succes.
Dotari de serieA.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager
Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3 2/3
Bare de protectie in ton cu caroseria
C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
Centuri fata/spate in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
Computer de bord
Directie asistata electric variabila
ESP, controlul dinamic al traiectoriei cu functia HSA
Faruri de zi LED
Functia "Follow me home"
Geamuri electrice fata si spate
Inchidere centralizata si demaraj cu card
Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, rabatabile electric, asferica pe partea soferului
Proiectoare ceata
Radio CD 4X20W MP3, Bluetooth, USB, satelit de comanda volan
Roata de rezerva dimensiuni normale
SBR pasager fata si spate (atentionare necuplare centura siguranta)
Scaune fata cu reglare longitudinal/inclinare, reglaj pe inaltime/lombar pentru scaunul sofer
Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
Sistem de monitorizare presiune pneuri- productii incepand cu S29 2014
Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata
Tempomat si limitator de viteza
Tetiere fata reglabile pe inaltime si 3 tetiere spate
4 Jante de aluminiu 17" design Celsium
Aer conditionat automat cu reglare bi-zona
Bare de acoperis cu aspect crom satinat
Card acces/demaraj cu functia "maini libere"
Geamuri laterale spate si luneta cu tenta inchisa
Instrumente de bord cu afisaj mixt numeric si analogic
Pack exterior GT Line :spoiler fata/spate, masca blocuri optice de culoare neagra, oglinzi retrovizoare
exterioare "dark metal", badge GT Line
Pack interior GT Line : afisaj analogic, pedalier aluminiu, scaune tip Sport
Sasiu tip Sport
Senzor de lumina si ploaie
Sistem asistenta la parcarea spate
Tapiterie specifica mixta material textil/inlocuitor piele de culoare gri carbon, broderie tetiere fata "GT Line"
Dotari optionale:Tableta multimedia R-Link: ecran tactil 7"+Navigatie Tom Tom+Cartografie Standard (Romania)
Vopsea metalizata
Pack Securitate 2: Sistem de asistenta la parcarea fata si spate si camera video pentru parcarea spate + VISIO System
Trapa pavilion electrica vitrata panoramica
Roata rezerva de dimensinui normale.
Deja am facut 1000 de km cu ea, consumul undeva la 8%, in conditii de invatare cu noua masina... Pana acum am avut un M3 Sport Tourer Expression 1.6 16V 110CP.
PLUSURI
- comfort, nota 10. Scaunele sunt magnifice.
- silentioasa si bine antifonata, nota 10. La 120km/h, nu auzi nimic.
- stabila pe viraje, depasiri, etc, iti da senzatia de siguranta in orice conditii. nota 10
- pozitia de condus foarte ok, un pic mai joasa decat la vechea masina.
- VISIO system este fain. Shimbarea benzilor este perfecta daca marcajele sunt vizibile undeva de la 30% in sus. Schimbarea fazelor este si ea in proportie de 90% perfecta. Mai da cate un rateu, in general, cand cel din fata are lumini pozitie foarte slabe, sau nu are deloc
MINUSURI.... ca trebuia sa ajungem si aici
- deja am avut o eroare in bord, "Check injection system", la 250 de km efectuati. Mi-a aparut in mers, fara sa fac nimic deosebit. Dupa afisare, masina mergea normal. Mers in service, investigat, schimbat electrovana turbo.... Deocamdata e OK.
- sistemul audio.. o dezamagire totala. Adica fata de sistemul de pe vechiul M3(care era unul clasic), asta, care ar trebui sa fie Arkamys, este dupa mine, mult, mult mai slab. Si din punct vedere al claritatii, dar si ca ajustari joase/inalte.
- imposibilitatea de a mai bloca/debloca usile din spate, de pe butonul de pe usa soferului. Nu inteleg, dar in fine....
- lipsa unei cotiere spate. Pe modele mai slab echipate, aceasta exista. Sincer nici nu m-am gandit cand am comandat masina, ca nu ar putea sa aiba.
- lipsa luminatoarelor din usile spate. In fata sunt. In spate..... ZERO
- lipsa iluminarii pe timp de noapte a pozitiilor schimbatorului PRND, M + -. PEntur mine nu ar fi o problema, dar pentru sotie.... trebuie sa aprinda plafoniera
- pe R-link, ai la un moment dat functie de CAUTARE. Nu o poti accesa de pe joystick. Adica este singura functie a sistemului, dupa care trebuie sa te intinzi ca sa apesi pe touch. Aiurea....
- lipsa proiectoarelor de ceata, ca sa nu mai zic functia "cornering". Ma gandeam ca sunt folosite ledurile, dar nu.
- odata cu montarea joystickului, masina nu mai are niciun suport de pahar decent. Spun decent, pentru ca exista un loc unde era inainte scrumiera, dar este de tot rasul.
Una peste alta... cativa ani sper sa ne inelegem bine, asa cum am facut-o si cu fosta masina...