Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: 1988 Nissan Patrol GR y60
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
SiloS
Saptamana asta mi-am marit "colectia de masini" cu o alta masina emblematica a anilor '90, o masina la care am visat de mic copil.

Masina in cauza o stiam de prin 2006, de cand eram la liceu. O admiram de fiecare data cand treceam pe langa ea.
Lucrurile au fost de asa natura incat prin 2009-2010 am si mers cu ea, moment in care am fost impresionat de gabaritul si modul in care se aseaza pe drum.
Masina "a parasit" Buzaul prin 2013-2014, fostul proprietar luandu-si o masina mai mica.

Saptamana asta, afland ca e de vanzare, destul de aproape - in Ploiesti, am fost sa o vad cum se mai prezinta.

Stiam ca incepuse sa se degradeze caroseria, ma asteptam sa o gasesc plina de rugina, dar starea ei tehbica era cea care ma interesa cu adevarat.

La fata locului am constatat ca, intr-adevar, are nevoie de o tinichigerie + vopsitorie totala, aspectul ei fiind de "rabla". Tehnic insa, am ramas placut surprins ca masina se afla in stare buna.

M-am intors la Bucuresti, mi-am facut calcule, am pus in balanta daca merita sau nu, asa ca aseara am fost sa o iau.

Termin partea siropoasa si incep descrierea ei cu bune si cu rele:

- caroseria e ca naiba, are multe zone cu probleme. Ce nu se vede in poze si exista in portbagaj sunt overfenderele de cauciuc si husa de la roata de rezerva. Parbrizul a fost schimbat, dar nu a fost montat corect. A fost lipit direct pe caroserie si pe exterior a fost lipit, degeaba, chederul. Roata de rezerva nu poate fi demontata, piulitele ei fiind ruginite ai blocate pe prezoane. S-a incercat desfacerea lor cu o dalta. In zadar. Macar ca exista un body-lift de aproximativ 5 cm.

- sasiul e bun, fara rugina. Are barele fata-spate facute din tabla, sunt rezistente. Are montate si rock-sliders. Sau praguri. Fiecare ii zice cum vrea.

- motorul e clasicul 2.8 diesel turbo cu 6 cilindri in linie care merge foarte bine. Motorul a fost refacut prin 2008 si are modificari la sistemul de racire: radiator facut pe comanda, imens, elicea cu vascocuplaj fiind inlocuita cu 2 electroventilatoare cu comanda tripla: oprit, termocupla, pornit. Porneste bine la cald si la rece. Ca defecte se consemneaza o pierdere de ulei pe la capacul de la tacheti (zau? Asta sa fie problema?), un injector care musteste motorina in sarcina si turatie mare si cablaraia care, nefiind organizata si aranjata, creeaza un aspect neingrijit al compartimentului motor. Aerul conditionat nu merge.

- la partea de transmisie sta bine: intra usor in viteze, cutia de transfer functioneaza corect, nu huruie de nicaieri, diferentialul blocabil spate functioneaza, mrl-urile functioneaza usor.

- suspensia este OME, are si un suspension lift de vreo 3 cm, nu bate, nu cloncane, nu trage stanga-dreapta, dar mi se pare ca arcurile fata sunt cam obosite.

- franele sunt pe discuri la toate rotile, pedala de frana e ok.

- interiorul este relativ ingrijit, dar cu ceva defecte; inchiderea centralizata nu functioneaza pe usa dreapta fata; inchiderea centralizata, la cheie, nu imi actioneaza pe nici o usa. Geamul electric al pasagerului stanga spate nu functioneaza. Turometrul nu merge. Ceasul de presiune ulei nu merge. In usa stanga slate exista ceva piese desfacute, la relanti uneori vibreaza deranjant. In rest functioneaza totul, baga caldura foarte bine, comutatoarele de caldura functioneaza, ba chiar am si incalzire in scaune.

- alte defecte: unul dintre proiectoarele rotunde nu merge. Nici proiectoarele mici nu se aprinnd, dar nici nu stiu care e butonul pentru ele. Lumina pe marche-arriere nu exista.

- anvelopele cu care am luat masina sunt un pericol public. Sunt niate Mt uri pe 33", foarte late, pe 14,5", dar vechi si extraordinar de crapate. 2 dintre ele sunt cu camera pentru ca nu mai paatreaza aerul. Cel de la care am luat-o m-a atentionat ca s-ar putea sa fac pana.

Revenind la povesti, aseara cand am ajuns in Bucuresti am facut pana. Am tras masina pe dreapta imediat cum am sesizat, urcand-o pe trotuar. Recunosc ca eram langa un semn care interzicea oprirea pe strada si pe trotuar, dar nu ieseam cu nimic in evidenta. Erau masini oprite ca si mine si in fata si in spate. In timp ce faceam manevrele de parcare, un domn s-a hotarat sa imi faca poze si sa ma filmeze. Am deschis geamul si i-am explicat ca am facut pana si ca e o situatie de urgenta si ca il rog frumos sa nu mai stea chiar langa masina, pentru ca am nevoie de spatiu de manevra. Mi-a replicat revoltat ca masina nu se parcheaza pe trotuar si ca as face bine sa mut masina in alta parte, "pentru ca te-am pozat, te-am filmat si ti se vede foarte clar numarul de inmatriculare". Am terminat de parcat masina, m-am dat jos din ea si l-am rugat sa imi faca si mie o poza. Dar domnul deja plecase. Am grabit pasul si l-am rugat, politicos, sa se intoarca cu fata la mine, ca vreau si eu sa ii fac dansului o poza, sau sa ne facem un selfie. Nu doar ca domnul nu s-a mai intors, dar a inceput sa dea din picioare din ce in ce mai repede.
Solon
Pai da, dar are poze cu tine, prostul. Hai cu pozele masinii, nu cu selfie-uri!
Ala din fata e Tico? Abia se vede biggrin.gif biggrin.gif Volanul arata jalnic, scaunule nu par asa daramate!
Te-ai riscat mergand cu cazanul prin centru, totusi!
#Dino
Hai că m-am abonat, așteptăm poze cu agregatul smile.gif
Solon
Ai de lucru la tablaraie.
Iulikk
'ai de plm cat tanc ai luat...
Cat fu' halatu?
MuciX
S-o tavalesti cu placere
marksman
Faina masina. E ca un tanc, am visat cand eram copil la asa ceva. N-am loc sa tin atatea fiare cate imi doresc.
4x4
Fain, daca ramane suzuka infipta o scoti cu asta, insa daca ramane nissanu infipt, atunci trebuie sa cauti ceva cu senile happy.gif

Multi kmp!
St
Foarte tare! Succes sa o aduci intr-o stare mai buna.
Cred ca am vazut 300+ clipuri cu masina asta pe youtube smile.gif
b06fcn
S-o stapanesti sanatos. E ceva de munca la tabla, insa astea sunt masini fara moarte daca le intretii cum trebuie. Cum vei face cu actele, timbru, impozite and &hit?
tarzy
aha .... deci tu ai cumparat-o (e publicat anuntul pe un forum de profil de ceva timp)

Felicitari si sa te poarte sanatos pe ce coclau doresti
SiloS
Multumesc pentru urari!
O sa ii platesc toate taxele, alte vicii nu am in afara de automobile.

Am incaltat-o ieri cu niste MT uri pe 35/12.5, dar nu sunt multumit de marime. La viraje maxime atinge, sigur va atinge chiar si la flexari.
Nu merita efortul de a trece de la 31 ( de fabrica ) la 35.

Caut niste 33 AT sau MT.

Momentan voi monta pe masina 31 HT, rotile pe care le-am luat pentru Samurai.

7 May 2016, 17:26:
Multumesc pentru urari!
O sa ii platesc toate taxele, alte vicii nu am in afara de automobile.

Am incaltat-o ieri cu niste MT uri pe 35/12.5, dar nu sunt multumit de marime. La viraje maxime atinge, sigur va atinge chiar si la flexari.
Nu merita efortul de a trece de la 31 ( de fabrica ) la 35.

Caut niste 33 AT sau MT.

Momentan voi monta pe masina 31 HT, rotile pe care le-am luat pentru Samurai.
dizzy
I-ai dat 2900?
Sa-l stapanesti sanatos. Daca te lasa inima, as vrea sa o vad si eu dupa ce e gata.
Te/il cinstesc.
SiloS
Nu i-am dat 2900. Masina are mari probleme la caroserie si e de munca la ea. Pe de alta parte, un y60 lung in stare buna trece lejer de 4000, ajungand chiar si la 7000....

Am reusit weekendul asta sa ma invart pe langa masina si sa descopar ca este echipata cu cric mecanic tip surub fara sfarsit. Nu stiu daca are si cheie de roti. Am aflat ca locul ei este sub bancheta spate, dar nu am verificat.

I-am reparat proiectorul rotund care nu mergea. Avea o problema grava. Un bec ars.

I-am desfacut roata de rezerva cu ajutorul flexului, a daltii si a ciocanului. Trebuie schimbate si prezoanele de pe suport. Am dat jos suportul, dar asa a ramas...

I-am dat jos si suportii pentru schiuri. Sunt rezistenti, asa ca voi face o mica improvizatie. Am un portbagaj de plafon de Dacie, i-am taiat suportii de prindere si urmeaza sa il adaptez pentru suportii de schiuri. Va fi folosit ori ca portbagaj de plafon, ori ca suport pentru roata de rezerva. In locul rotii de rezerva pot monta o canistra de 20L.

Alta reparatie, daca se poate numi asa, a fost indreptatul barei de protectie spate. Era vizibil deformata. Acum doar un ochi atent isi da seama ca nu e perfect drepata. I-am montat si carligul de remorcare, dar din pacate nu l-am prins decat in 2 suruburi din 4. Celelalte 2 au facut figuri.

Am descoperit si alte defecte: omocinetica dreapta pierde ulei. Nu e ceva de speriat, dar se noteaza ca fiind o zona cu probleme.

Am montat 31" HT. Disparand huruitul din cauza anvelopelor MT, am putut sa imi dau seama mai bine daca exista zgomote suspecte. Se pare ca masina ruleaza bine, fara sa huruie diferentialele, cutiile si rulmentii.

Alt defect descoperit este reprezentat de chederul de la geamul de la usa soferului. Se pare ca nu e bine pozitionat (sau are uzura) si la drum lung intra aer. Sper sa remediez problema cat de curand.

Dizzy, eu am venit cu ea in Bucuresti. Dava vrei sa o vezi in starea asta, te astept. Da-mi un pm cu numarul de telefon.

Sa o vezi in starea in care vreau eu sa fie, abia la anul. Anul asta sigur nu o voi vopsi.
marksman
Se mai gasesc chedere noi dupa atatia ani?
SiloS
Posibil sa se gaseasca. E o masina populara. La mine cred ca e vorba de un mic defect al chederului la capatul acestuia dinspre capota. Cred ca merge facuta o mica inventie acolo.
Dreamer
Superba jucaria, sa te bucuri de ea sanatos smile.gif
Cum zic cei de pe clubul 4x4: " Daca nu e drum, patrolul face " smile.gif))) ( sau ceva pe acolo tongue.gif )
dizzy
Unde-i un Patrol, acolo-i un drum?!

QUOTE
radiator facut pe comanda, imens, elicea cu vascocuplaj fiind inlocuita cu 2 electroventilatoare cu comanda tripla: oprit, termocupla, pornit. Porneste bine la cald si la rece.


cred ca i se acrise de probleme cu radiatorul si si-a luat unul de camion smile.gif
SiloS
Radiatorul e facut la comanda la Brasov.
Masina are si radiator de ulei montat prin 2008-2009.

Update-ul de azi il fac pentru cateva maruntisuri si pentru roti.

- am rezolvat cu chederul de la usa soferului.
- am rezolvat (temporar) problema cu apa care intra pe la parbriz. Solutia ar fi sa cumpar un cheder nou...
- am uns toate incuietoarele. Ar mai trebuie reglate portierele.
- am schimbat becurile de la plafoniere. Acum functioneaza ambele (cand am luat masina functiona doar unul)
- cel mai important, i-am gasit incaltari decente: BF Goodrich AT 33" x 12.5" x 15. Nu prea fac zgomot, nu vibreaza, sunt ce trebuie pentru ce vreau sa fac cu masina.

Poze:
madhorsefuzzy
Arata misto gumele. biggrin.gif

Apropo: e cat basculanta din spate sau mi se pare? blink.gif
Iulikk
Intrebare: pentru a conduce hardughia asta, ai nevoie de categoria "C" la permis?
MyKe89
radmasa.gif Nu.

15 May 2016, 11:45:
QUOTE(madhorsefuzzy @ 15 May 2016, 00:58)
Arata misto gumele. biggrin.gif

Apropo: e cat basculanta din spate sau mi se pare?  blink.gif
*


Are 1.80 m inaltime, nu e cat basculanta aia. Unghiul din care e facuta poza te induce in eroare.
sobolan
masina de off adevarata....un pic de lucru la tabla si o sa arata bestial....banuiesc ca e old-school si are sasiu,nu e caroserie autoportanta ca la duster&shit smile.gif
vladut88
Normal ca are sasiu ,ca orice masina care se respecta .
SiloS
E construita cu solutia clasica pentru masinile de offroad: sasiu cu caroseria deasupra, punte rigida pe fata si pe spate, diferential spate blocabil la buton, cutie de transfer cu 2 rapoarte (lo si hi). Suspensia este cu arcuri elicoidale, cu 2 tendoane si bara panhard pentru ambele punti. Discuri ventilate pe fata si discuri pline pe spate.

I-am cumparat filtru de ulei, este cam de 2 ori mai mare decat cel de la Bmw. Iar cel de la bmw e de 2 ori mai mare decat cel de 1300.

Schimbul de ulei... luna viitoare.
dizzy
Cam asa arata sasiul si trenul de rulare:
http://www.offroadtour.ru/en/technics/NissanPatrolGr1Y60/
http://www.offroadtour.ru/_files/technics/...r1Y60/big/4.jpg

suspensiile fata-spate:

http://www.superpro.com.au/tradeview/index...n&cid=999501481

caroseria rusnacului are probleme cam prin aceleasi locuri
http://www.offroadtour.ru/_files/technics/...r1Y60/big/5.jpg

In plus poate rula cu rotile fata decuplata si cu reductorul cuplat.
Nu poti sa vrei ceva mai bun pentru off-road.
sobolan
sa-mi bag p%$a ce tractor radmasa.gif .....aro e pantaloni scurti !!!
cdadan
Asta-i mult mai ușor de reparat, comparativ c-o autoportanta.
SiloS
Sa treci imediat de la volanul uneia dintre ele la volanul celeilalte e o senzatie.

Update-ul de azi il fac pentru un maruntis: am cumparat un breloc de piele NISSAN. Masina am luat-o cu 2 chei, una tip briceag si una cred ca de Logan, ambele fiind mari si butucanoase. Am facut copie dupa una dintre ele, in formatie cu brelocul luat astazi sunt ce trebuie pentru mine.

Am evitat brelocul de metal pentru ca masina nu are inchidere centralizata pe buton; fiind nevoit sa introduc cheia in broasca la fiecare utilizare a masinii, cu timpul as fi zgariat portiera. Al doilea motiv consta in greutatea redusa ce trebuie sa o suporte contactul in timpul utilizarii.

In alta ordine de idei, una dintre noile roti pierdea aer: avea un cui in ea. S-a rezolvat si problema asta... daca se poate numi "problema".
SiloS
Am o luna impreuna cu masina si am facut cu ea un pic peste 1000 km.
Saptamana trecuta am avut ghinionul sa mi se rupa cureaua ce antreneaza pompa de servodirectie. Am cumparat alta, a costat 30 de lei. Am schimbat-o fara sa intampin dificultati.

Weekendul asta am ajuns cu ea pana la lacul Bolboci, cu urcare dinspre Moroeni si coborare inspre Sinaia. Forestierul este in stare foarte buna, se poate merge si cu turismul, iar pe partea dinspre Sinaia este asfaltata. Deci se poate ajunge la lac cu orice masina.

Solon
Ha, te-am vazut prin spate pe strazile din Pantelimon,parcat. E de lucru la aripa dreapta fata, e gaurita de rugina.
SiloS
Iese usor in evidenta prin dimensiuni si prin ... rugina.

Saptamana asta i-am schimbat uleiul:
- Liqui Moly 15W40 ... 6 litri.
- 09:06:2016 / ~334500 km.

I-am schimbat si stergatoarele, am mers weekendul trecut cu ea si am observat ca sunt in stare proasta. Am pus Valeo.

La cate sunt de facut la masina asta.... cred ca 2 ani nu am timp sa ma plictisesc.
sobolan
QUOTE(SiloS @ 9 Jun 2016, 22:50)
.... cred ca 2 ani nu am timp sa ma plictisesc.
*



radmasa.gif ...eu am scapat mai "ieftin" cu dacia,8 luni si deja ma plictisesc....
SiloS
Anvelopele BFG 33/12.5 sunt cu mult mai late decat jantele, care sunt 7j.
Si cum Samurai-ul, care este o masina pentru namoale, are jante CRAGAR, Nissan-ul nu putea fi mai prejos. Asa ca update-ul de azi il fac pentru a consemna achizitia (de saptamana trecuta) a unui set de jante CRAGAR 15"x10JJ R15 ET -38. Jantele sunt in stare foarte buna, dar din pacate nu am reusit sa le montez w/e din cauza ca nu sunt plug&play, fiind nevoie de niste distantiere mici ( 3-5mm ) sau sa alezez gaura de centrare.

mariusciprian78
cat au costat jantele?
SiloS
450 e jantele si 400 e anvelopele.
Ov
foarte misto masina!
Solon
Azi am avut onoarea sa fiu in spatele lui la bariera la Baicului. Cand a accelerat nu a mai vazut nimeni nimic. Frate, fa-i ceva ca iti iau astia talonul.
SiloS
Fumul in sarcina mare nu reprezinta o problema; mai ales sarcina mare cu turatie mica, fara ca turbina sa faca presiune.

Am achizitionat pentru masina un carlig pentru remorcare. Original, Sh, de pe alt Patrol. Nu am apucat sa il montez, este destul de mult de munca...

In ceea ce priveste jantele, inclin spre a le aleza gaura centrala de la 108mm la 110mm. Se poate face pe strung treaba asta?

Dar, in capul listei cu reparatii si modificari, a aparut ceva nou. Sambata s-a rupt sasiul, s-a fisurat suportul de fixare al barei Panhard. Momentan masina e trasa pe dreapta.
Intrebare: e obligatoriu sa sudez mig ? Am de gand sa sudez peste fisura si o intaritura, totul facandu-se cu sudura tip cordon. Dar nu stiu de care...
M.C.
QUOTE(SiloS @ 27 Jun 2016, 13:16)


In ceea ce priveste jantele, inclin spre a le aleza gaura centrala de la 108mm la 110mm. Se poate face pe strung treaba asta?


*


Se poate,numai ca meseriasul trebuie sa le centreze bine cind le pune pe strung,altfel gaurile vor fi excentrice.
aditza579
QUOTE(SiloS @ 27 Jun 2016, 12:16)

Intrebare: e obligatoriu sa sudez mig ? Am de gand sa sudez peste fisura si o intaritura, totul facandu-se cu sudura tip cordon. Dar nu stiu de care...
*


Depinde cine sudeaza si de ce stie sa faca atunci cand lucreaza cu aparatul de sudura.
SiloS
Masina a fost reparata chiar la cateva zile dupa ce s-a stricat, dar nu am consemnat eu.

S-a sudat MIG/MAG, s-a efectuat o intarire a zonei respective, s-a antifonat. Functioneaza in parametri masina, dar am de gand sa ii schimb una dintre bucsele de la bara PANHARD si anume: am constatat ca o bucata este din poliuretan, in stare buna, si cealalta bucata este din poliamida. Poliamida are dezavantajul de a transmite vibratiile.

Ii voi cumpara o bucsa originala, de cauciuc...
SiloS
Am atins si pragul de 3000 de km facuti cu hardughia.
Weekendul trecut am ajuns cu ea la mare, am campat impreuna intr-o zona linistita, accesibila doar masinilor 4x4.

Ferindu-ma de soare chiar sub masina, am studiat-o cu atentie si am mai descoperit cateva bube:
- bieleta antiruliu stanga fata distrusa, am cumparat-o azi, a costat 42 de lei: FEBI.
- suportul bieletei antiruliu dreapta-spate rupt, va trebui confectionat altul.
- suportul arcului stanga-spate este rupt partial, va trebui intervenit cu sudura.

SiloS
O luna de zile care a trecut repede, o vara care mi s-a scurs printre degete, o rabla in plus de care sa am grija si la care sa repar/modific cate ceva:

- in sfarsit, am reparat sasiul in partea din spate si am montat corespunzator carligul pentru tractare. Din pacate, bara spate nu se mai potriveste decat cu modificari (mari). Sincer sa fiu, nici nu am de gand sa o mai montez pentru ca pare sa tina noroiul/umezeala intre ea si sasiu - tocmai de aceea am avut probleme cu sasiul in zona respectiva.

- instalatia electrica a electroventilatoarelor a fost verificata, acum functionand cu ambele electroventilatoare, cu comanda de la termocupla.

- inchiderea centralizata a usii pasagerului fata a fost reparata.

- Geamul electric al usii stanga spate nu functiona din pricina faptului ca mufa de comanda pentru el nu era montata - pentru ca are o mica problema a macaralei - problema ce o voi rezolva in weekend. Norocul meu,

- pozitiile si lampile de frana erau panarame : bec pe frana nu aveam deloc, pozitie doar pe o singura parte. S-a rezolvat si cu asta.

- am schimbat bieleta anti-ruliu amintita mai sus.

- am vopsit cu negru mat bagheta cromata de pe masca fata. Era in stare proasta si imi place mai mult cum arata cu ea neagra.

In continuare, au ramas de rezolvat probleme de natura electrica, dar lista s-a mai micsorat:
- lumina pentru mersul cu spatele.
- proiectoarele mici rectangulare
- turometrul
- ceas presiune ulei
- martor diferential spate open/lock

In ceea ce priveste mecanica, inca nu m-am sincronizat cu strungarul sa alezez gaurile de centrare ale jantelor cromate, dar sper sa fac asta cat de curand si nu numai:
- modificat jante + incaltat si echilibrat (momentan merg cu ele neechilibrate si nu e tocmai ok, volanul avand un mic woblaj la ~80 km/h.
- in caz ca wobleaza, de verificat/schimbat pivotii-rulmenti.
- de schimbat o bucsa de la bara Panhard.
SiloS
Nu ma pot mandri cu modificari/reparatii semnificative, dar:

- am reusit sa montez noile roti. Am masurat, masina are ecartamentul de 2m. Din fericire, ruleaza perfect, fara virbatii, fara wobling, fara tramlining, desi pivotii-rulmenti de pe partea dreapta au ceva joc.

- am confectionat, langa schimbatoare, un spatiu de depozitare cu suport pentru pahar. Ceva practic.

- am reparat instalatia pentru proiectoarele mici; nu ma incanta nici starea lor - unul dintre ele are cromul sarit, dar mai ales instalatia pentru ele: excitatia pe faza scurta, fara buton. Momentan o sa ramana asa... sa vad daca sunt deranjante pentru cei din trafic ori ba... Pe viitor... nu se stie ce am de gand sa fac cu ele...

- am reparat geamul electric al usii stanga-spate, asa cum spusesem in postul de mai sus.

- am mai umblat pe la firele din si de sub bord, am eliminat o priza ce atarna pe sub scaunul pasagerului - ce am montat-o la Samurai, am eliminat ceasul de presiune ulei ce era nefunctional, ramanand ca in spatiul gol sa montez o bricheta, asa cum este de fapt designul original.
SiloS
M-am suparat pe Patrol si am taiat din el in partea din spate.
Am folosit colturile de la bara veche, le-am modificat si montat cum am vrut eu.

Laurentziu83
Ii cam trebuie niste spuma si ceva folie alba pe aripa din fata ca sa nu se mai vada gauroaiele alea. tongue.gif
marksman
Există un atelier specializat la Deva biggrin.gif
SiloS
Stiti vorba aia "Tara arde si baba se piaptana"?
Asa sunt si eu: masina plange dupa o tinichigerie vopsitorie, probleme de reparat sunt, modificari la ea de facut sunt, iar eu imi cumpar claxon.

Nissan-ul are un claxon obosit, care nu se potriveste cu gabaritul masinii.
Am cumparat mai devreme o goarna.
cj98czh
Bagi 3 claxoane si este curata tabla .. pleaca toata rugina aia la plimbare ..
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.