andreist
16 Dec 2016, 23:26
Impozitul e 2100 ron pe an ( in ro ) , restul e can-can. Cat e pe bulgaria + ceva maruntis pentru firma/perosana pe care o inmatriculezi + transport si altele ? Cunosc foarte bine pragurile de 2000, 2600, 3000cmc in RO.
BLUE R 19
16 Dec 2016, 23:55
QUOTE(b06fcn @ 16 Dec 2016, 18:58)
Eu am inteles ca masina e venita de curand de afara si nu a avut tangenta cu actele romanesti, deci nu e inscrisa la fisc. De aceea poate astepta fara probleme atestarea.
Pe de alta parte, a mai fost un motor de 12V de 2 litri montat pe 25, cel putin in Franta. Stiu sigur asta pentru ca am avut pe mana un R 25 din asta.
Nu a avut tangenta cu actele romanesti si nu e inscrisa la fisc, insa cand va dori sa o inscrie prezinta actele, acolo se specifica dobandirea in urma cu trei ani...vor solicita plata celor trei ani, amenda, poate si ceva penalizare...asta daca nu se schimba ceva in legislatie. Eu asa mi-am format parerea...daca stie cineva altceva...poate gresesc si in cazul asta opereaza doar de cand o inscrii. Chiar sper sa fie asa...
FiveThreeFive
17 Dec 2016, 07:55
QUOTE(BLUE R 19 @ 17 Dec 2016, 00:55)
[...] insa cand va dori sa o inscrie prezinta actele, acolo se specifica dobandirea in urma cu trei ani...vor solicita plata celor trei ani, amenda, poate si ceva penalizare...asta daca nu se schimba ceva in legislatie. Eu asa mi-am format parerea...daca stie cineva altceva...[...]
Confirm, din proprie experienta.
In legislatia actuala, impozitul incepe sa ruleze de la data dobandirii vehiculului (contract de vanzare-cumparare). Daca achizitia nu este declarata la fisc intr-un anumit termen (30 de zile, parca), va puteti trezi si cu o amenda.
Am inteles - insa, atentie, din "gura lumii, nu din surse verificate - ca exista anumite diferente de interpretare de la o administratie locala la alta.
Poate ar fi potrivit sa mergeti la autoritatile locale, sa prezentati concret cazul dvs. si sa aflati daca exista vreo solutie ca sa nu platiti impozit pe perioada in care masina nu este inmatriculata in circulatie.
comanr
17 Dec 2016, 09:25
nu se inmatriculeaza nimic fara timbru de mediu iar referitor la impozit si amenzile de mai sus ele devin asa doar daca vehicolul poate fi folosit adica are numere valabile, daca el nu poate fi folosit (este radiat din circulatie) il poti cumpara si il poti tine in garaj o viata, cand vei hotara sa il inscrii atunci vei incepe sa platesti impozit de la data inmatricularii
Buna, masina are acte de radiere din germania si contractul pe mine, la inscriere peste 3 ani se va face un contract cu data actualizata si nu va fi probleme cu impozitul retroactiv.
Am o slabiciune pentru masinile tunate si ma incanta ideea unui 25 clean pentru show si cu perne si jante mai mari, de aicea si ideea modificarii masini.
Dupa parerile voastre si la o analiza mai amanuntita am ajuns la concluzia ca e mai bine restaurat baccara si in cel mai rau caz montata o suspensie pe aer ascunsa sa nu afecteze designul interior cu jante mai mari sau eventual pentru damblale cautat un 25 12v de 2.0, 25 txi, am vazut ca sunt destul de rare si acelea daca se va gasi sau daca nu un 25 cu motor de 2.0 pe carburator sau injectie si facut tuning, asa in limita finantelor pot avea amandoua pasiunile implinite si pentru tuning si pentru retro.
Problema ca nu se mai gasesc 25 in stare buna si la preturi normale, cel putin astea de romania sunt frecate toate pe sub ele. Am observat ca unele piese nu se mai gasesc nici in ruptul capului, nu gasesc ventilator pentru radiatorul de ulei de la cutia de viteze, acela pozitionat sub suportul bateriei.
Daca auzici ceva de unul decent cu motor de 2.0 sa ma anuntati.
Salut si eu ideea unei alte masini pe care sa o modifici. Pentru low&slow poti lua inclusiv cea mai slaba motorizare, nu vei face drumuri lungi cu ea oricum. Poti inclusiv sa cauti o baccara moarta, dar donatoare de interior, daca vrei sa stai in fotoliu si perne de aer.
Dar pe asta las-o in pace, daca tot ai gasit-o asa buna cum zici.
Raduchu
24 Dec 2016, 17:41
sobolan
25 Dec 2016, 19:29
QUOTE(FiveThreeFive @ 17 Dec 2016, 08:55)
In legislatia actuala, impozitul incepe sa ruleze de la data dobandirii vehiculului (contract de vanzare-cumparare). Daca achizitia nu este declarata la fisc intr-un anumit termen (30 de zile, parca), va puteti trezi si cu o amenda.
Amenda e un fleac,maxim 80 de lei.....masina e
,renault adevarat !
Dupa mai multe idei si calcule, am decis sa nu restaurez masina, am sa o reconditionez. Ideea e sa pastrez tot ce se poate original, doar curatat, etc.
Planul e in felul urmator:
- demontat si curatat/vopsit dupa caz piese oxidate: conducte, table, suporti, capace, brate, ...
- inlocuit garnituri motor si cutie unde e cazul
- curatat compartiment motor: vopsea, piese, etc...
- curatat interior: plastice, piele, etc...
- reantifonat masina: podea, contraaripi, aripi, etc...
- inlocuit traseu esapament
Ideea e de a pastra cat mai multe piese originale, nu de a face masina bibelou, sa arate a masina originala dar ingrijita. Am observat in timpul demontarii anumitor piese si al testelor ca la masina nu trebuie intervenit decat cosmetizat: vopseaua, interiorul, toata bucsaraia, compartimentul motor.
Piese necesare de inlocuit gasite pana acuma: ventilator radiator ulei cutie viteze, repartitor frana spate, set garnituri reparatie etrieri fata si spate, anumite garnituri de la motor si cutie, burduf caseta directie, esapament.
BLUE R 19
26 Dec 2016, 14:19
Curata domn'e pe acolo...ca se murdareste costumul
Curatam la sfarsit totul, deocamdata demontam si facem mizerie......
BLUE R 19
8 Jan 2017, 13:00
Spal-o, curat-o, chiar si partial, in mare...vei vedea apoi cum vei lucra mai cu spor, creste satisfactia astfel.
La motorul ala era mai potrivita o baterie putin mai mare.
Exista Rombat, Caranda in Auchan la pret foarte bun.
Asta nu e restaurare. Cele mai ieftine și proaste filtre și cea mai noname și ieftina baterie, și aia subdimensionata arata a carpeala.
Pentru prima dată sunt și eu de acord cu argon.
Bateria si filtrele sunt provizorii, de aia si pretul mic, am zis sa nu stric o baterie scumpa la reglaje si alte chesti...
Am reusit sa achizitionez un parbriz nou, traseul de esapament de la klarius, singurele care le-am gasit, arata putin diferit de original dar sunt ok.
Saptamana viitoare primesc un set de garnituri motor din spania, singurul producator gasit Ajusa care are kitul complect.
Sincer as prefera sa pun si eu pe original tot pe masina dar din pacate nu se mai gasesc piese in mare parte decat replici......
Bateria e cumpatata dupa specificatiile celei cu care e echipata masina, nu stiu daca de fabrica a fost mai mare dar la momentul achizitiei bateria era de 44.
Daca stiti careva site-uri cu piese originale ????????????
espacern
9 Jan 2017, 15:26
QUOTE(vyp75 @ 9 Jan 2017, 15:19)
Daca stiti careva site-uri cu piese originale ????????????
Stie
OV destule....bani sa ai!
Flatron
24 Jan 2017, 20:37
Keep up the good work!
Sincer, ar fi mai bine niște poze gen "before and after". Dar bune-s și astea, dacă nu.
Acuma suntem la demontat, after mai dureaza ceva.....
sobolan
26 Jan 2017, 00:12
masina asta-i ca o mica "uzina" pe roti....nu se mai fac asa masini
,am si eu un clio 1 din 98,are o tabla pe el de dai cu ciocanu' in el si n-are nimic.....
psychoo
26 Jan 2017, 19:02
Nu cred ca folosesti ciocanul potrivit. Ciocanele de jucarie sunt pt copii
inlocuit interne electromotor.
muncim....
Nu stiu cati suntem, dar eu unul iti urmaresc lucrarile.
Daca nu e cu prea mult deranj, n-ar strica si niste cuvinte.
Cum a decurs, cat ai injurat, ce urmeaza. Daca ne ceri, putem sa dam si sfaturi, la asta ne pricepem cel mai bine.
sorin1983
4 Apr 2017, 10:37
si eu urmaresc... mai ales ca imi place r25
Raduchu
4 Apr 2017, 13:49
+1 MuciX
Bicicleta galbena
4 Apr 2017, 15:24
+2, si sigur mai sunt foarte multi altii
Mitu. + 3
BN64FLO
4 Apr 2017, 16:33
QUOTE(M.C. @ 4 Apr 2017, 15:47)
Mitu. + 3
Gogu, incantat
O.T: +4
marksman
4 Apr 2017, 17:12
+5
cj98czh
4 Apr 2017, 18:54
Am ceva piese ramase de R25 prin ograda. Nu vreau nimic pe ele dar daca ai drum prin CJ umplem jumate de portbagaj.
Tin minte de aripi Phase2 st + dr, bord in stare buna, tit felul de butoane si ceva plastice, etc, etc
QUOTE(cj98czh @ 4 Apr 2017, 20:54)
Ar fi bine ca niste butoane sa mai tii si tu de rezerva, caci nu se stie mai incolo.......
QUOTE(BN64FLO @ 4 Apr 2017, 18:33)
Gogu, incantat
Mitu Anșante
Ma bucur ca mai suntem cativa, pacat de ele masini.
Eu de fel sunt mai scump de vorba.
Am ajuns la motor si in momentul de faza vreau sa dau jos fulia mare sa pot scoate capacul, cine ma ajuta cu o idee, cum blochez motorul sa nu se invarta sa pot resfileta piulita de la fulie?
Ce nu am gasit inca e toba intermediara pentru v6, am comandat si pe ebay si au returnat bani dupa saptamani de cautari, nu gasesc deloc, restul traseului e cumparat.
Si mai caut un 25 cu motorul in 12v, nici de ala nu dau nici pe afara.
Multumesc.
cj98czh
5 Apr 2017, 21:01
Calculator de 2.2 12v am eu daca o sa ai nevoie ... uite ca mi-am mai adus aminte de o piesa
BN64FLO
5 Apr 2017, 22:11
Ca sa blochezi motorul pentru a putea desface fulia, bagi in viteza si dai cu soc prima data, pe urma ar trebui sa mearga usor...daca nu, cauta sa bagi vreun surub undeva, si o ranga sau levier sa nu lase surubul sa se mai invarta
Muttley
6 Apr 2017, 04:20
E automata.
Daca fulia are ceva gauri de mentinere, iti confectionezi o scula cu care s-o tii nemiscata.
Daca n-are, tubulara, levier lung blocat in lonjeron sau sol, demaror.
Sau blochezi corana volantei cu o surubelnita mare, daca ai acces pe undeva la ea. Ar trebui sa poti prin fereastra senzorului de turatie.
Muttley
6 Apr 2017, 05:57
Risca sa sparga carcasa ambreiajului. N-as apela la varianta asta.
Am vazut ca fulia nu are nici o gaura, de blocat eventual acolo la coroana langa senzor, exixta un dispozitiv ceva de blocare? Nu vreau sa risc sa rup ceva, dupa atata timp nu stiu cad de usor se desface...
Muttley
6 Apr 2017, 20:29
Vad ca de varianta simpla nu te legi. Pui tubulara pe surub, de ea legi cheie cu teava, breaker bar, ceva lung, proptit in pamant. Dai la demaror.
Grija pe ce parte proptesti, vrei sa se desfaca surubul, nu sa gauresti tavanul sau sa arunci teava aia in orasul vecin.
psychoo
6 Apr 2017, 21:34
Demarorul ala are asa cuplu sa desfaca acel surub? Inclusiv cu loctite/rugina de o fi pe el de atatia ani?
Ca la cum banui io, pare mult mai firav...
Muttley
7 Apr 2017, 06:15
Demarorul are un pinion minuscul ce antreneaza un pinion imens, de care pinion imens e atasat surubul ruginit
Daca nu merge, nu merge.
Exista si un SDV de blocare volanta.
Arata cam asa:
http://www.sculebgs.ro/cale-distributie/fi...ool-detail.htmlDar metoda surubelnita e cea folosita si de service-uri, necesita 2 oameni (unul sa tina surubelnita fixa). Daca esti atent si nu se misca surubelnita nu ai ce sa strici.
Muttley, metoda demarorul ar fi misto de aplicat la 16V unde nu ai pana la pinionul distributiei, daca ai noroc si nu-ti sare cheia in cap macar strambi supapele ...
Am sa incerc cu surubelnita, stiu ca am mai facut asa la motoare mai mici, cu demarorul nu intra in discutie, instalatia electrica la motor e pe jumatate desfacuta.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.