einstein1984
14 Jan 2019, 10:22
latitude era un nissan, mai mlre pe afara ca laguna si mai mic la interior, fara motoare interesante, fara tehnologie interesanta. Dupa criza laguna era deja veche, concurenta avea masini mai noi si mai atractive deja.
In franta talisman se vinde cam la fel ca juke sau tiguan.... In germlania nu se vinde ca franceza , nici 508 nu o duce mult mai bine in ultimii ani.
Acuma hai sa judecam succesul unui constructor generalist cu masina cea mai scumpa din gama, da-l in durerea mea de clio , kadjar , sandero si duster si vanzarile lor.
Latitude e un samsung facut sa arate ca un Passat.
Am fost sa vad asa ceva si i-am zis prietenei care lucreaza acolo sa nu se bazeze pe mine la achizitie.
Laguna 2 o vad si acum ca o masina frumoasa si cu personalitate
IRONICK
14 Jan 2019, 10:43
QUOTE(einstein1984 @ 14 Jan 2019, 11:22)
latitude era un nissan, mai mlre pe afara ca laguna si mai mic la interior, fara motoare interesante, fara tehnologie interesanta. Dupa criza laguna era deja veche, concurenta avea masini mai noi si mai atractive deja.
In franta talisman se vinde cam la fel ca juke sau tiguan.... In germlania nu se vinde ca franceza , nici 508 nu o duce mult mai bine in ultimii ani.
Acuma hai sa judecam succesul unui constructor generalist cu masina cea mai scumpa din gama, da-l in durerea mea de clio , kadjar , sandero si duster si vanzarile lor.
Kadjar
2017 111.705
2016 130.090
2015 49.520
VW Tiguan
2017 236.323
2016 178.333
2015 148.338
Clio
2017 321.472
2016 310.944
2015 303.240
2014 299.623
Polo
2017 271.369
2016 307.462
2015 301.462
2014 279.463
Fiesta
2017 255.602
2016 298.999
2015 313.610
2014 308.345
Observ ca se vinde foarte bine Kadjar, la jumatate fata de Tiguan. Fix la fel.
Iar Clio o rupe in vanzari. Ce pot sa zic, scuze si iar scuze.
Talisman
2017 32.163
2016 34.344
2015 1.824
cj98czh
14 Jan 2019, 11:34
Din ce ai pus tu acolo Clio o duce bine de tot ... multisor peste Polo ...
De Duster nu zici nimic ?
einstein1984
14 Jan 2019, 12:07
eu vorbeam de franta, ca pe gerùania, VW a fost si va fi leader.
IRONICK
14 Jan 2019, 12:32
QUOTE(einstein1984 @ 14 Jan 2019, 13:07)
eu vorbeam de franta, ca pe gerùania, VW a fost si va fi leader.
Eu vb. de toata Europa, nu doar de o tara.
QUOTE(cj98czh @ 14 Jan 2019, 12:34)
Din ce ai pus tu acolo Clio o duce bine de tot ...
multisor peste Polo ...
Am adaugat si Fiesta. Intradevar, ii rupe multiosor pe toti.
QUOTE(cj98czh @ 14 Jan 2019, 12:34)
De Duster nu zici nimic ?
Dacia este a lu' Schweitzer. Se va vinde intodeauna bine o masina ieftina.
einstein1984
14 Jan 2019, 12:50
argumente doar cand iti convin, inteles. vezi ca Schweitzer a facut Dacia pentru o cadenta de 30 000 de maisni pe an, pentru romania, bulgaria, ukraina, pe aici. Ghosna a facut-o in 7 uzine si a inceput sa ovanda in europa, el a facut Sandero, ca Loganu era 0 in franta in 2004, si este. El a facut si dusterul, antiicpand curentul de SUvuri, a facut capturul care iar rupe in europa.
IRONICK
14 Jan 2019, 13:00
Ce argumente nu imi convin?
Planul cu Dacia (ca marca, nu ca uzina) a fost pe termen lung, pentru mai multe modele. Pentru inceput a fost un test, si daca prinde sa fie dezvoltat.
einstein1984
14 Jan 2019, 14:08
ia vezi ce vanzari are caotru in B suv in europa? Si cine a facut dusterul... Si cine a facut uzine in BRIC care produceau f putin pe vremea lui Scheweitzer.
IRONICK
14 Jan 2019, 14:15
Repet, ce argumente nu imi convin?
cj98czh
14 Jan 2019, 14:17
Acu doar nu vrei sa te dai obiectiv ?? ca nu esti deloc ...
einstein1984
14 Jan 2019, 14:20
nu-ti convin alea cara arata ca nu ai dreptate, le bagi la irelevante.
IRONICK
14 Jan 2019, 14:25
Care????? Eu am raspuns punctual cu cifre.
einstein1984
14 Jan 2019, 16:20
si captur care se aduna cu clio... dar asta e nimic daca talisman nu se vinde
2017 211.321
2016 215.493
2015 194.847
de alpine ai auzit?
IRONICK
14 Jan 2019, 16:40
QUOTE(hepea @ 14 Jan 2019, 16:56)
Pai la Duster am recunoscut ca se vinde si nu am cu ce sa compar.
einstein1984
14 Jan 2019, 16:42
cu alte suvuri de clasa B gen ecosport sau vitara?
IRONICK
14 Jan 2019, 16:45
QUOTE(einstein1984 @ 14 Jan 2019, 17:20)
si captur care se aduna cu clio... dar asta e nimic daca talisman nu se vinde
2017 211.321
2016 215.493
2015 194.847
de alpine ai auzit?
De ce sa se adune? Discutam de modelul de baza. Nu adunam nici la Clio, nici la concurenta. Sau acum venim cu alte argumente care nu ne convin?
Clio s-a vandut bine si inainte de Ghosn. Chiar mai bine.
2017 321.472
2016 310.944
2015 303.240
2014 299.623
2013 283.749
2012 246.672
2011 303.847
2010 348.405
2009 321.644
2008 335.951
2007 381.909
2006 431.817
2005 380.869
2004 433.375
2003 461.369
2002 501.908
2001 492.308
2000 469.965
1999 496.848
1998 418.608
Discutia a inceput cu Laguna 3 (zicea cineva de design pe forum, culmea Ghosn s-a laudat la vremea respectiva ca s-a implicat), acolo unde si-a luat angajamentul ca o sa faca praf vanzarile. Si le-a facut.
einstein1984
14 Jan 2019, 16:51
pai stii vreun 2008 sau Troc care sa se vanda mai bine decat captur?
Bicicleta galbena
14 Jan 2019, 16:56
Avem si niste cifre cu profitul pe ultimii, sa zicem, 10 ani? ca pentru ala trage toata lumea, asa, discutiile despre modele sunt discutabile.
IRONICK
14 Jan 2019, 17:08
QUOTE(einstein1984 @ 14 Jan 2019, 17:51)
pai stii vreun 2008 sau Troc care sa se vanda mai bine decat captur?
Acum nu mai este bun Clio? Ca tu l-ai adus in discutie.
einstein1984
14 Jan 2019, 17:30
si clio, si captur, argumente separate
ultimii 2 ani au fost recorduri de profit pentru groupe renault, incluzand si banii de pe particpatia nissan.
wolfin
15 Jan 2019, 09:33
doar in ianuarie 2018...15 k vs 6k
IRONICK
15 Jan 2019, 12:40
Clio a mancat bataie de la Fiesta. Polo, 208 si Yaris sunt in zona.
Koleos este praf. Ai cumva si datele lu' Kadjar, Megane si Talisman?
Nu stiu de ce compara Vitara cu Duster. Poate doar din prisma pretului. Mai degraba trebuie comparata cu Mokka X, unde si-o fura fara drept de apel.
wolfin
15 Jan 2019, 12:56
daca vorbim global...cifrele se schimba mult pt renault
IRONICK
15 Jan 2019, 13:00
Pai sa ne spuna ainstain cum sa comparam. Lui cand nu ii convine ceva, vine cu alte motive si comparatii.
EL. Acolo doar Duster sta bine. Renault nu-i deloc prezent.
wolfin
15 Jan 2019, 13:13
da...e nebunie cu el. si ma tot gandesc de ce isi bat joc de el..ca profit au....de pe urma lui.
sau poate aici e magia....
ce am mai gasit pe jato. probabil ca o sa apara si pe 2018..mai prin 2020
eu ma opresc aici..ca sunt off.
on topic: Free Ghosn
mircea_aq
15 Jan 2019, 14:09
Eu zic sa va calmati ca sunteti off-topic de zile bune.
Ca va place sau nu personajul, cert e ca a reusit sa aduca grupul pe locul #1 mondial la vanzari anul trecut.
In privinta mancatorilor de orez si a corectitudinii lor, imi mentin dubiile mele, asa cum nu sunt nici naiv sa cred ca_Carlos e vreo usa de biserica:
https://www.theguardian.com/business/2019/j...-jail-wife-saysDin nefericire pentru el, perioada de detentie se prelungeste, iar cu fiecare zi ce trece, sansele sale de a reveni pe o pozitie care sa conteze in interiorul grupului se diminueaza drastic. De fapt, asta cred ca e si planul japonezilor. Nu m-ar suprinde ca la final sa fie achitat sau sa scape cu o amenda.
IRONICK
18 Jan 2019, 15:43
Renault says it is considering new governance, CEO Ghosn successionCare locul #1 mondial anul trecut?
Top 10 constructori auto la nivel global în 2018: Grupul Volkswagen, lider cu 10.83 milioane de unități. Toyota și Renault-Nissan completează podiumulÎntre timp, Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi, care include și vânzările obținute de Dacia, Lada, Infiniti, Datsun și Renault Samsung, a totalizat 10.36 milioane de unități, însă creșterea a fost ceva mai mică decât a rivalilor, de 1.3%. + Mitsubishi + cine stie ce au mai bagat
Loc Constructor Unități2018 Unități2017 Creștere Cotă de piață
1 Grupul Volkswagen 10.830.625 10.598.480 2.2% 11.4%
2 Toyota 10.520.655 10.292.302 2.2% 11.1%
3 Alianta Renault-Nissan 10.360.992 10.232.365 1.3% 10.9%
4 General Motors 8.786.987 8.962.203 -2.0% 9.2%
5 Grupul Hyundai-Kia 7.507.945 7.275.703 3.2% 7.9%
6 Ford 5.734.306 6.294.884 -8.9% 6%
7 Honda 5.265.125 5.299.397 -0.6% 5.5%
8 Fiat-Chrysler 4.840.664 4.839.575 0% 5.1%
9 Grupul PSA 4.125.683 4.248.250 -2.9% 4.3%
10 Suzuki 3.213.224 3.174.143 1.2% 3.4%
Grupul Volkswagen
Unități2018 10.830.625
Unități2017 10.598.480
Toyota
Unități2018 10.520.655
Unități2017 10.292.302
Alianta Renault-Nissan
Unități2018 10.360.992
Unități2017 10.232.365
einstein1984
18 Jan 2019, 16:36
in iulie era locul 1, desi renault numara livrari, VW numara productia...
IRONICK
18 Jan 2019, 17:04
Sigur ca da. VW numara productia si Toyota numara cine stie ce.
Apropo, ce curba de vanzari are Alianta (separat pe marci)? Sezonalitate?
VW ala . Te referi la vw, audi, seat, skode etc.?
wolfin
19 Jan 2019, 12:01
Ok...atunci ramane coyota ...cu lexus
papa_mulo
19 Jan 2019, 12:52
Mie mi se pare ca toti cei 3 producatori au avut putza cam la fel de mare in ultimii doi ani...intre 10,2 si 10,8 e cam tot aia, doar chestie de cum pui rigla...
einstein1984
22 Jan 2019, 11:45
cam ce a facut Ghosn la nissan si renault, in afara d emasini plictisitoare.
IRONICK
22 Jan 2019, 12:41
einstein1984
22 Jan 2019, 12:48
acrii struguri ai?
IRONICK
22 Jan 2019, 12:55
Imi pare rau de tine daca gandesti asa. Glumesc, nu.
Eliberarea lui Carlos Ghosn, respinsă din nou de japonezi: probabilitate ridicată ca fostul șef Nissan să rămână în detenție până la procesQUOTE
Autoritățile japoneze au respins din nou cererea lui Carlos Ghosn de eliberare pe cauțiune, după ce acesta se oferise să poarte un dispozitiv de urmărire permanentă și să nu plece din Tokyo. Este foarte probabil ca fostul șef Nissan să rămână în arest până la procesul său.
O nouă încercare și o nouă nereușită pentru Carlos Ghosn în tentativa de a scăpa de arest prin plata unei cauțiuni.
Acesta n-a reușit să-i înduplece pe japonezi după ce s-a oferit să fie urmărit în permanență printr-un dispozitiv electronic purtat la gleznă și să nu părăsească orașul.
Cererea sa a fost respinsă încă o dată de autoritățile japoneze, astfel că, foarte probabil, fostul șef Nissan va rămâne în arest până la începerea procesului său.
Carlos Ghosn, președintele și CEO-ul Alianței Renault - Nissan - Mitsubishi, a fost arestat anul trecut pe 19 noiembrie în Japonia pentru că a raportat venituri mai mici decât în realitate în documentele oficiale Nissan și pentru că a utilizat banii constructorului în interes personal.
einstein1984
22 Jan 2019, 14:29
asta ca sa intelegem despre ce e vorba de fapt
mircea_aq
24 Jan 2019, 11:26
IRONICK
24 Jan 2019, 20:33
Propunerea tot de la Michelin, ca si Ghosn.
Nu este o
coincidenta. Nu, nu.
Te duare mintea si cu statu' de drept din Franta.
24 Jan 2019, 21:34:QUOTE(einstein1984 @ 22 Jan 2019, 15:29)
asta ca sa intelegem despre ce e vorba de fapt
Ete fasss.
cj98czh
24 Jan 2019, 21:51
eu zic ca trebuia sa candidezi tu ... oricum le stii mai bine ca ei ... erai perfect
VladSoare
25 Jan 2019, 11:08
"A demisionat azi-noapte".
Consiliul de administrație Renault lucrează noaptea, ca hoții și parlamentarii? Ziua nu putea să demisioneze?
cj98czh
25 Jan 2019, 11:27
Avand in vedere ca Japonia este cu vreo 5 ore in fata .... la el era zi .... in europa noapte .... corect zic eu ...
Intre timp ... noul CEO Renault ... si implicit Nissan-Mitsu ..
https://www.japantimes.co.jp/news/2019/01/2...n/#.XErWxFwzZPY
VladSoare
25 Jan 2019, 11:36
A, și s-a grăbit omul să demisioneze la prima oră, fix la 8 dimineața. Nici nu s-a trezit bine din somn și a și sărit direct pe telefon. Iar cei din consiliul de administrație erau cu toții treji la 3 noaptea, adunați în birou, așteptînd cu înfrigurare telefonul lui.
Sau poate că s-a grăbit tocmai în speranța ca francezii să fie cu toții la nani. Să poată spune dup-aia "eu am încercat, dar n-am putut". Dar ai naibii francezi, erau toți la datorie, ca să-i facă în ciudă.
Ca aici:
https://youtu.be/Z18f51GtZzA?t=243
ursul_bipolar
25 Jan 2019, 13:17
Pai nu, ca la parnaie ii trezeste de la 7. A avut o ora sa se gandeasca.
IRONICK
25 Jan 2019, 19:27
QUOTE(VladSoare @ 25 Jan 2019, 12:08)
"A demisionat azi-noapte".
A iesit varianta B. Acum au CEO tot din curte, usor de controlat.
wolfin
25 Jan 2019, 19:33
Am o impresie...ca mr Carlos...acum nu o sa mai aiba "probleme" si o sa fie lasat cu bratara acasa.
wolfin
25 Jan 2019, 19:37
Si cainele de lipsa(pierderea) osului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.