Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Honda Insight Hybrid 2010
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
IRONICK
Este clar, nu doar senzori si cauciucuri noi trebuie sa iti cumperi, dar si alta masina. Eventual inca doo, sa ai de rezerva in caz ca se desumfla cauciucurile primei masini si a doua nu are senzori de fabrica, i-ai pus tu, dar s-au descarcat bateriile senzorilor.

cool.gif
madhorsefuzzy
Am facut de dimineata la 26 grade C presiunea la Honda dupa 8 zile de frecat prin Bucuresti.

Fata: 2.03 bar, 2.05 bar
Spate: 2.06 bar si cea care a stat in soare vreo 30 min- 1 ora 2.12 bar.

Deci cum stiam la 2.1 bar la benzinarie am de fapt 2.06 bar pe manometrul meu.

Ori am gresit eu presiunea si am facut-o la 2.0 bar si a cazut in eroare la remasurare ori scapa la drum lung?
wolfin
Punem de un poll?
madhorsefuzzy
Eu sunt pentru si curios de rezultat.
wolfin
1x Eroare de masurare.

dandobre
1Xtrebuie anvelope noi biggrin.gif
b06fcn
Sa fie de la geometrie nedumerire.gif ?
wolfin
Sta aerul in anvelopa in functie de camber.
Gil26
(and here we go again smile.gif ...)
IRONICK
Ce capacele ai? Negre sau verzi?
Cica alea verzi sunt mai de calitate.
tzavalau
radmasa.gif Cu filet pe stinga sau pe dreapta? tongue.gif
madhorsefuzzy
Am fost acum in parcare: e de la mosor! blink.gif
tribunul
QUOTE(madhorsefuzzy @ 27 Aug 2023, 20:27)
Am facut de dimineata la 26 grade C presiunea la Honda dupa 8 zile de frecat prin Bucuresti.

Fata: 2.03 bar, 2.05 bar
Spate: 2.06 bar si cea care a stat in soare vreo 30 min- 1 ora 2.12 bar.

Deci cum stiam la 2.1 bar la benzinarie am de fapt 2.06 bar pe manometrul meu.

Ori am gresit eu presiunea si am facut-o la 2.0 bar si a cazut in eroare la remasurare ori scapa la drum lung?
*



Am niste "capacele" de la 70mai puse la rotile de la masina care masoara presiunea si temperatura, si un compresor digital tot de la ei cu care le umflu.

Dimineata cand sunt cam 22 grade afara, am 2.2 bari cand ajunge temp afara peste 35 grade, din 2.2 se duce in 2.5 (la roti imi arata peste 50 grade).
Daca scade temperatura pe la 5 grade de la 25 grade cand am facut presiunea, din 2.2 se duce la 2.0.
Cauciucuri noi, montate la Auto Soft, cu AZOT (capacele verzi, in attn IRONICK radmasa.gif )

DECI, ca sa trag o concluzie, presiunea variaza cam cu 0.2/0.3 bari. Cu mai mult de 0.3 nu am sesizat sa varieze presiunea.


Dar asa precis, cu 2 cifre dupa virgula nu pot sa masor.
cj98czh
QUOTE(tribunul @ 28 Aug 2023, 13:20)
Cauciucuri noi, cu AZOT
*



toti avem minim 78% azot in roti ...
wolfin
eu le servesc asta cand ma intreaba daca vreu azot. prostela pe fata. a ok..daca ar face operatiune in vid..as zice..car mar.
tribunul
Am vrut sa fac o aroganta.
Exista persoane care cer si platesc in plus ca sa le "bage azot" in roti.

Am avut un "dialog" cu un angajat de la Auto Soft, parca americanul isi zice, de la Baneasa, care sustinea efectele benefice ale "capacelelor verzi", si le recomanda fara sa clipeasca.

PS.
Acelasi tip de prosteala pe fata a facut firma care a inlocuit ferestrele cand au reabilitat fatada blocului.
Au lipit etichete pe geamurile de la ferestre pe care au scris ... un gaz (nu-mi mai aduc aminte, cred ca argon scria).
Dar acea bagheta dintre foile de sticla nu avea nicio supapa prin care sa poate sa bage gazul respectiv si sa scoata aerul in acelasi timp.
GBX
Când se pune anvelopa pe jantă, o parte importantă de aer atmosferic este deja prezent înăuntru. Până la presiunea recomandată, chiar dacă se introduce doar azot, va fi tot un mix de gaze. Cu sigranță nu va fi nici 100% azot, dar nici 78,084%, cât e în aer. Fac oare diferența câteva procente de azot în plus sau în minus?
Unii spun că pe anvelope cu talon mic și presiune mare, la rularea cu viteză, dacă e mai mult azot, când crește temperatura anvelopelor nu crește și presiunea așa tare. Că au volum mic și contează. Nu folosesc astfel de gume.
Eu am avut anvelope "normale" cu azot, nu am simțit nicio diferență. Așa că, la ce mașini, anvelope și stil de condus am, nu consider că merită.
cj98czh
eu sunt 100% convins ca si daca il baga la 100% puritate (ceea ce ma indoiesc) cei 21.9% fac o diferenta uriasa .. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
wolfin
vezi ca le ai incurcat
Gil26
QUOTE(GBX @ 28 Aug 2023, 12:57)
...
Eu am avut anvelope "normale" cu azot, nu am simțit nicio diferență. Așa că, la ce mașini, anvelope și stil de condus am, nu consider că merită.
*


up.gif aplauze.gif
cj98czh
QUOTE(cj98czh @ 28 Aug 2023, 13:57)
eu sunt 100% convins ca si daca il baga la 100% puritate (ceea ce ma indoiesc) cei 21.9% fac o diferenta uriasa ..  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*




QUOTE(wolfin @ 28 Aug 2023, 14:06)
vezi ca le ai incurcat
*



ce anume ... ?
tribunul
QUOTE(GBX @ 28 Aug 2023, 13:57)
... la rularea cu viteză ...
*



Am constatat aceeasi variatie de presiune, de 0.3 (acum cand e foarte cald in Bucuresti), si cand merg numai in oras (viteza medie 20 km/h) si cand merg afara (viteza medie spre 80 km /h).

DECI: Variaza presiunea in roti si cand mergi cu viteza mica si mai mult stai.
Gil26
LE: cred ca s-a inteles wink.gif (de aceea am editat)
wolfin
QUOTE(cj98czh @ 28 Aug 2023, 13:16)
ce anume ... ?
*




mai e 1 % Argon tongue.gif si ceva co2
einstein1984
QUOTE(tribunul @ 28 Aug 2023, 13:18)
Am constatat aceeasi variatie de presiune, de 0.3 (acum cand e foarte cald in Bucuresti), si cand merg numai in oras (viteza medie 20 km/h) si cand merg afara (viteza medie spre 80 km /h).

DECI: Variaza presiunea in roti si cand mergi cu viteza mica si mai mult stai.
*


anvelopa se incalzeste indiferent de viteza cu care merge, ca se deformeaza in ambele cazuri.... De aia presiunea se face la rece, nu dupa ce te-ai plimbat. Sau daca masori dupa plimbare adaugi 0.2 sau 0.3 bar la presiunea recomandata.
tr04www
Pe bune, sta cineva să măsoare așa precis presiunea?
Eu fac presiunea cred că doar la schimb de anvelope sau în caz de vreo până.
Exemplu, la Talisman zice 2.3 fata cu 2.1 spatele.
Eu merg 1.9 cu 2.0, valori la rece arătate în bord și nu vad că ar merge mai aiurea decât cu valorile recomandate.
GBX
La rotile de vară și eu prefer un 0.1 sau 0.2 sub presiunea recomandată. La rece. Așa mă asigur că am si confort, dar și că nu sar mult peste la cald.
cj98czh
QUOTE(tr04www @ 28 Aug 2023, 19:51)
Pe bune, sta cineva să măsoare așa precis presiunea?
Eu fac presiunea cred că doar la schimb de anvelope sau în caz de vreo până.
Exemplu, la Talisman zice 2.3 fata cu 2.1 spatele.
Eu merg 1.9 cu 2.0, valori la rece arătate în bord și nu vad că ar merge mai aiurea decât cu valorile recomandate.
*




este bine si asa rau .. 🤣🤣
tribunul
QUOTE(tr04www @ 28 Aug 2023, 19:51)
Pe bune, sta cineva să măsoare așa precis presiunea?
*



Am o chinazarie de la 70 mai.

https://www.youtube.com/watch?v=V8wClKv5erU...nnel=GeekyStuff
madhorsefuzzy
Concediu

Grecia - Creta - Mythos - Tzatziki - Gyros - Miel - Kia Picanto

Italia - Toscana - vin Sangiovese - Lasagna - Paste - Porc - Vita - Maserati Grecale
dandobre
Așa laconic?
Spune-ne și nouă mai multe, ceva de genul Kia era mișto, Maserati nașpa, chestii de-astea... biggrin.gif
madhorsefuzzy
Pai e exact cum zici: Kia mișto, Maserati nașpa ...

Cu Kia am putut sa-i dau in gusa cat am vrut pe dealurile de acolo si am mers la limita cu rotile alea de 155 pe 13" pe autostrada, pe cand cu Maserati dadeam 2 pedale si schimba de 2 ori vitezele si trebuia sa franez cu rotile alea de 255 pe 21" ... sleep.gif

Povestea este lunga si poate plictiseste asa ca am zis sa fiu laconic ca mai intreaba lumea ce si cum doreste. wink.gif

Dar povestea sta cam asa: am luat bilete de Bologna prin Wizz prin mai, ca erau ieftine pentru weekend-ul asta si erau 3 zile pline: vineri aterizam la 9:00 si duminica plecam la 22:15 ora Italiei.
Pentru Creta am luat mai tarziu pe la sfarsit de iunie tot prin Wizz dupa ce luasera niste amici cu copchii tot in Creta bilete si cazare.

Apoi in Toscana am zis ca facem un tur pe la vinuri cu grupul de 10 adulti si 3 copii + un bebe si nu se inghesuia nimeni sa conduca masini inchiriate. Cel cu bebe lua clar masina cu scaun de copil, dar restul voiau sa ne inghesuim intr-un microbuz/duba de 9 locuri pe care sa-l conduc ... eu. S-au tot sucit si de la 4500 lei pe 3 zile sarise de 5000 lei microbuzul cu 2 saptamani inainte de plecare.

Asa ca am intervenit eu: am intrat pe net si am facut rezervare de 2 SUV-uri intermediate cu 100 EUR bucata pe 3 zile cu asigurare pana in 14800 lei (~2900 EUR) inclusa la broker, cu depozit de 700 EUR pe card de credit pe numele soferului. Si "s-a mai gasit" un sofer. Cel cu bebe si-a facut singur rezervare. Toate 3 masinile erau "Peugeot 3008 automatic or similar".

Cand am facut rezervarea m-am gandit: bai eu acasa nu am SUV si doar 1 masina cu CVT asa ca hai sa ma dau cu SUV-ul automatic in vacanta, diferenta de la o compacta automata fiind de doar 100 lei (20 EUR) pe 3 zile.

Si atunci m-a lovit: baaaaaaaaaaaa da eu in Creta de ce sa merg cu autobuzul de la aeroport pana la hotel si apoi sa inchiriez de langa hotel o pichineata? Hai sa bag la broker si pentru Creta: mi-a dat 279 EUR pentru 8 zile pentru un Standard SUV automatic (Ford Kuga sau similar), asigurare 35 lei (7 EUR) pe zi de la broker. Zic iau fara asigurare si vad la fata locului cu firma de inchirieri, asa ca am platit vreo 21 EUR avans.

Dupa rezervare ma loveste: am facut pe 8 zile in loc de 7 cat stateam. Am revenit sa modific rezervarea in timp util, dar a ramas in pending.

Eu mai aveam si o alta problema: nu aveam card de credit. Pana in Italia zic iese, dar pentru Grecia in trebuia in 2 zile asa ca mi-am zis ca in cel mai rau caz pierd cei 21 EUR si apoi autobuz, langa hotel, etc. Dar a iesit in 2 zile cardul de credit.

Si ajung in Creta la inchirieri: nu e Kuga e un Jeep Renegade, care mai si era julit langa aripa spate pe usa vreo 5 cm de se vedea chit-ul de sub vopseaua albastru inchis. Si asta de la 15m. Zic: de la Pejo la Fiat ... eram un pic dezamagit.
Apoi ii zic sa verifice modificarea rezervarii si imi spune ca da, e ok pentru 7 zile dar pretul ramane la fel ... blink.gif Ba esti prost? S-a intalnit hotu' cu prostu' deci perioada a confirmat-o dar suma nu, ca cica sa vorbesc eu cu brokerul ... Era 244 EUR noua suma. Mai dezamagit ...
Apoi ca asigurarea e 258 EUR doar tabla, 580 EUR full (si cu plastice si sticla) si daca vreau fara asigurare e 1300 EUR depozit pe card de credit ... dar sa stiti ca aici se julesc numa numa masinile in parcare si un element de vopsit e 245 EUR ... Si mai dezamagit ... de la 49 EUR asigurare prin broker la 580 EUR ...
Ii dau la misto Revolut-ul de DEBIT sa-i vad fata ... baga tanti acolo datelel si apoi se uita: e de debit, nu se poate alea alea ...
Zic bine: renunt la masina, pierd aia 21 EUR si iau autobuzul ... era tanti nedumerita: pai si copilul bagajul de cala alea alea, ce o sa faceti? (va dati seama cati o fura aici) ... Ii zic ca copchilul are 10 ani si e linistit, ca e ora 12 la amiaza intr-o miercuri si statia de autobuz e la 100m ... semnez hartia de renuntare si plec.

Am luat Kia Picanto fix de langa gardul hotelului cu 265 EUR pe 7 zile asigurare full. Asta dupa ce initial pretul era de 224 EUR si cand i-am zis bine a adaugat inca 2 persoane asigurate si taxa de 24% si a ajuns la 294 EUR. I-am zis ca am oferta cu 270 EUR in alta parte si m-am ridicat sa plec si a venit dupa mine ca trebuie sa o rezolvam ca nu ii poate pleca clientul de la ea (era o cucoana cocheta). Grecia ...
dandobre
Pare ca te-ai distrat in concediu..
madhorsefuzzy
ODO: 248.219 Km - Laguna

Am schimbat:
- rulmenti fata - SKF VKBA 6616 Set rulment roata - x 2 - 538.20 lei ambele
- ulei cutie Elf NFX SAE 75W - 3l - 105 lei
- simeringuri planetare OE Renault - 30 lei + 60 lei
- manopera - 600 lei
- s-a strans si caseta - de aici bataia mai infundata pe care o auzeam pe stanga

Mai pe larg: am fost la Panda Self Service sa imi schimb singur rulmentii si sa desfac amortizorul stanga (schimbat OE Renault impreuna cu flansa OE Renault de 3-5.000Km).
Nu am putut desface surubul de la senzorii ABS si m-am lasat pagubas. Asta dupa vreo 4 ore in care am desfacut tot pe sus sa desfac amortizoarele si am scos si planetara din rulment, desfacut amortizorul pe stanga din portfuzeta, etc.

M-am lasat pagubas fara sa fac vreun damage si am pus totul la loc. Mai putin vreo 50-100-150- 200ml habar nu am ca nu ma pricep de ulei de cutie care s-a scurs pe la planetara stanga in timp ce ma frecam pe acolo cu amortizorul.

Drept urmare am plecat cu coada intre picioare si a doua zi eram la baieti la service facand programare sa imi schimbe cele de mai sus.

Dar nu inainte de a masura discurile de 320mm: 26.2mm dreapta si 26.3mm stanga. Limita e 25.4 mm din 28mm initiali. La urmatorul schimb de placute zboara si discurile. Au vreo 63k Km discurile.

La service m-am dus cu flansa cu rulment SNR in portbagaj. Am plecat cu ele inapoi la magazin dupa ce mi-au zis ca bataia era din caseta si au mai strans-o si nu ar trebui sa mai faca. Pare sa nu mai faca, dar vedem in continuare. Bucsa de la caseta e cea custom made la Campina acum ceva ani.

Si acum partea haioasa: la final m-a certat mecanicul, ca sa nu mai schimb piese aiurea care nu trebuie schimbate, recte rulmentii, flansa amortizor, simeringuri planetare si uleiul din cutie care era "nou" si sa merg intai sa faca ei constatare si sa imi spuna ce trebuie cu adevarat schimbat la masina, cum ar fi discurile care sunt ruginite.

Acum:
- de unde naiba sa stie mecanicul ala ca dupa 140Km/h masina incepe sa huruie pe la rulmenti? Poate fi din alta parte, dar asa am o certitudine ca din ei era ...
- de unde sa stie sa eu am scurs din cutie ulei si nu mai era la nivel uleiul?
- la caseta e drept ca experienta lor a nimerit-o si poate au dibuit si ei ceva de cand ma duc la service, dar stiam de la inceput ca poate cu flansa ma duc degeaba
- si discurie, ce au discurile daca sunt ruginite dar si in parametrii? Sunt in poza. Trebuie aruncate cand ruginesc? Masina franeaza foarte bine, frana o simt mai bine ca niciodata.
- nu i-am zis nimic mecanicului ca ultima data cand am cerut o verificare explicita de arcuri rupte pe fata au zis ca sunt perfecte si cand am venit cu amortizoarele sa le schimbe mi-au zis ca ambele arcuri erau rupte ... aceeasi mecanici cu figuri ...
- si nici nu i-am zis ca simeringurile de la cutie au fost ideea patronului ... buna ... rea ... 90 lei
Gil26
Si mai scurt: doh.gif 053.gif sad.gif
IRONICK
Pai la caseta este simplu, tragi de fiare si se simte.
La Logan 1 chiar a fost nota tehnica pentru strans caseta ca troncane. Si la Renault cred ca este la fel. Si stransul de caseta se face intr-un anumit mod, au facut drive test dupa?
Pe denivelari mici si repetate nu aveai usoare batai in volan?

Aia este rugina de suprafata, toate discurile fac asta.
madhorsefuzzy
Pai toate sunt simple dar eu sunt dobitoc: cand am tras personal de roti la SelfService pe stanga chiar s-a auzit clar pe stanga zgomotul si mi-a si zis Dan "aia e din caseta" dar nu stiu de ce a trecut pe langa urechile mele/de ce am ignorat chestia asta cautand in continuare ... unsure.gif

Cred ca stiu: de bou rolleyes.gif

Desi intotdeauna zic ca vreau sa fiu deschis la minte, imi intra cate o idee in cap, de data asta "e din flansa/rulment/amortizor desi sunt noi si OE Renault bagami-as picioarele...", si pe aia raman ...

Intotdeauna fac test drive inainte de a da o masina clientului, dar nu mecanicii ci baiatul de la receptie.

Volanul revine pe 0 dupa ce virez...

Nu aveam batai in volan de nici un fel, doar un zgomot infundat pe anumite denivelari. Probabil usor "desfacuta" cat sa poata sa fie stransa la loc fara sa trebuiasca reconditionare/inlocuire.

O sa ma lamuresc de toate in zilele urmatoare. De rulmenti mai incolo cand ies pe A1.
einstein1984
discurile se schimba usor si e marja buna la manopera, de aia trebuie schimbate. pt simeringuri de planetara e de munca, mizerie etc. Idem si pt flanse de amortizor, dar arcuri jos sau alte din astea complicate.
madhorsefuzzy
Da, doar ca treaba nu sta asa: mecanicii vin la 8 si pleaca la 17 cu pauza de masa de 1 ora de la 12 la 13 si patronul le da de munca: ce vine la rand, discuri, planetare, simeringuri, etc.

In cazul de fata patronul i-a dat sa schimbe rulmentii (ca a cerut clientul) si simeringurile de la planetare (sugestia patronului catre client - ca tot se umbla acolo si se schimba si uleiul la cutie si nu e manopera in plus).

Deci toata "cearta" era de fapt bagarea in seama a mecanicului care era pus sa lucreze ca un negrisor si nu putea si el sa se "exprime". Eu am inteles asta si am zis spasit "da, da asa am sa fac data viitoare" si am plecat cu gandul ca se simte si mecanicul mai bine ca s-a "eliberat" si data viitoare tot ca mine/patron o sa fac. Faza cu verificarea arcurilor date bune de mecanici si la desfacere rupte amandoua inca ma face sa merg pe mana mea.

Apropo: zgomotul ala tot acolo este, poate un pic estompat. O sa trag personal de bieletele de directie cand o sa merg sa imi schimb uleiul la motor in 2000Km.
einstein1984
inlocuirea de simeringuri planetare e o idee buna a patronului totusi.
madhorsefuzzy
Asa mi s-a parut si mie si de asta le-am si schimbat.

Acum sa vad daca mai face zgomot dupa 140Km/h.
madhorsefuzzy
ODO: 248.300 Km - Laguna

Probleme in paradis: Michelin CC2

Cand am pus gumele noi in Afumati si am ajuns acasa m-am oprit la presiune:
FS 1.3 bar - FD 2.3 bar
SS 2.6 bar - SD 2.6 bar

Le-am facut 2.3 bar fata cu 2.0 bar spate. Zic nu a verificat la vulcanizare baiatu'.
Verific dupa 1 sapt: 2.3 cu 2.0. Si am mai verificat la 1-2 sapt. Toate ok.

De vreo luna am tot amanat sa mai fac presiunea. Ieri fac presiunea:
FS 1.4 bar - FD 2.2 bar
SS 1.8 bar - SD 1.9 bar

Transpiratii, amintiri (CC+-urile pierdeau presiune 2 din 4 in timp ) ...

Fac presiunea 2.3 cu 2.0, dau o tura de 5 Km, ma intorc reverific 2.3 cu 2.0. Cam ciudat ca nu a crescut deloc, dar tot egala stanga dreapta pe fata.

Ceva e ciudat cu roata aia pe stanga fata ...
cj98czh
janta fisurata? nu au curatat buza cum trebuie si pierde pe acolol .?!? eu pe varianta B as merge ...

ia rosta si da cu apa ...
Gil26
up.gif , iar la roata aia (FS) cred ca se poate verifica si daca valva este OK ... (LE: apoi cred ca mai depinde si cum, cu ce, unde si mai ales cand se masoara presiunea rotilor)
einstein1984
apropo de presiunile tale in roti si temperaturi, asta vara prin august cred ca am facut 2,3 toate rotile la 20 si ceva de grade afara, sambata aveam 2, 05 in toate 4 la 11 grade afara.
tzavalau
madhorsefuzzy!! Am patit la Laguna 2 , garnitura inel "o" sau oring de la montajul valvei pe janta!!! Imbatrinesc saraciile alea si nu mai etanseaza...... E o varianta..... schimbi la toate 4 si ai pace(daca jantele "e" in mintile lor tongue.gif )
Ps. daca nu ma-nsel trebuie o cheie tubulara de "8" sau "9"
dandobre
QUOTE(madhorsefuzzy @ 23 Oct 2023, 12:16)
Probleme in paradis: Michelin CC2

Transpiratii, amintiri (CC+-urile pierdeau presiune 2 din 4 in timp ) ...



CC de le-am avut pe Yaris pierdeau toate 4 presiune.
Reeetansat anvelope, schimbat valve etc, nimic nu a functionat...
Cum am pus Nokian a ramas presiunea constanta...
madhorsefuzzy
Deci avem asa:
- janta fisurata
- janta necuratata
- valva imbatranita
- garnitura valva - am valva clasica fara senzor, deci o exclud
- diferenta temperatura exterioara - o exclud: e diferenta stanga dreapta de 0.8 bar ...
- CC - acum am CC2. Si CC+ pierdeau si una chiar de la inceput ... masa de Michelin ...

Trebuie sa merg la vulcanizare sa schimb valva. Aia de la Autobon mi-au zis ca imi pun valve noi de metal super mega bune la 15 lei bucata si in final ala de le-a montat a lasat partea de cauciuc veche si a pus doar ventil nou ... nu m-au taxat dar ... acum ma uit la ele ...
miki
QUOTE(dandobre @ 23 Oct 2023, 15:46)
CC de le-am avut pe Yaris pierdeau toate 4 presiune.
Reeetansat anvelope, schimbat valve etc, nimic nu a functionat...
.
*


Confirm pozitiv
Doar ca eu nu le-am schimbat, masina in principiu circula la ITP si cam atit
intre itp-uri a facut 600KM
madhorsefuzzy
Am fost la vulcanizare: era valva!

Mama masii de treaba: nu puteau aia de la AutoBon sa faca treaba pana la capat si sa fi schimbat cele 4 valve cum mi-au zis ca fac? ...

Dar alta problema veche persista: in continuare imi mananca exteriorul pe fata. Cu tot cu presiunea de 2.3 bar pusa la rece.

Se pare ca am nevoie de camber negativ mai mare. Si singurul mod in care il pot obtine e sa mai pilesc gaura de la amortizorul stanga. Acolo e maxim negativ (-24'), pe dreapta mergea pana la -40' (dar a iesit -19' la masuratoarea finala ...).

La fel o sa merg cu un toe negativ maxim adica -3'.

Zic bine?

Pe spate pare ca e ok.

Pun poze dupa 1700Km de cand am pus gumele noi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.