Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dragasani - Caracal - Corabia
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri
Pages: 1, 2
Aerius
Din 1962 (parca) raionul Stalin a fost rebotezat 30 Decembrie, statuia lui Stalin a fost demolata...
maho
QUOTE(gibonu @ 15 May 2019, 23:55)
Urmeaza Muzeul Romanatiului.

In rest, vizita la muzeu reprezinta o intoarcere in timp, pentru ca nu foarte multe s-au schimbat in ultimii 30 de ani.

Apropo de muzeu, in zona (destul de aproape, in Draganesti-Olt) e Muzeul Campiei Boianului, cu ceva reconstituire a unui sat din neolitic. Trec mereu pe langa el in drum spre oltenii mei, dar nici n-am timp si nici nu risc sa opresc si sa las masina in zona, e cartierul "brunet" al Draganestiului (chiar daca muzeul e pe drumul principal). Despre muzeu se gasesc destule pe net.
gibonu
@vercingetorix
Informatia despre raionul I.V. Stalin din Bucuresti am luat-o de aici:

"În 1950, prin legea nr. 5 promulgată de Marea Adunare Națională a Republicii Populare Române, teritoriul țării a suferit o nouă împărțire teritorial – administrativă: regiuni, raioane, orașe și comune. Municipiul București a fost structurat în opt raioane și anume:[5]

I. V. Stalin (după destalinizare redenumit 30 Decembrie)
1 Mai
23 August
Tudor Vladimirescu
Nicolae Bălcescu (raion 1950-1968)
V. I. Lenin
Gh Gheorghiu-Dej (după destalinizare redenumit 16 Februarie)
Grivița Roșie
În 1968, prin Legea nr. 2 din 16 februarie 1968 privind organizarea administrativă a teritoriului Republicii Socialiste România, cele opt raioane în care era împărțit Bucureștiul redeveneau sectoare ...
"
Sursa: https://ro.wikipedia.org/wiki/Sectoarele_Bucure%C8%99tiului

Procesul de destalinizare l-a inceput Hrusciov, pe 14.02.1956 la congresul XX al PCUS. In RO cu siguranta a durat cativa ani pana s-a implementat, asa ca anul 1962 mentionat de @Aerius pare plauzibil.
Oricum, livretul militar din poza de mai sus este eliberat la 18.07.1958, an in care politica stalinista inca se aplica din plin in RO.

In final, multumesc pentru poza. Raionul I.V. Stalin pare ca era (oarecum) sectorul 1 de azi.

@maho
Mersi. Bine de stiut.
tatabobu
Vad ca raioanele contineau si partea din actualul Ilfov din dreptul "sectoarelor" de Bucuresti.
vercingetorix
QUOTE(gibonu @ 16 May 2019, 11:34)
Oricum, livretul militar din poza de mai sus este eliberat la 18.07.1958, an in care politica stalinista inca se aplica din plin in RO.
*


Stalin a murit in martie 1953, pina in 1958 deja se destalinizase binisor si pe la noi.
Prin 1954 Hrusciov a condamnat cultul personalitatii lui Stalin, de atunci a pornit dezghetul.
Cam ciudat livretul ala, lipsesc ceva date prin rubrici si am pretentia ca ma pricep cat de cat...
Orașul Stalin a fost numele oficial al orașului Brașov între 8 septembrie 1950 și 24 decembrie 1960.
gibonu
@vercingetorix

Este un subiect interesant cand a inceput exact destalinizarea in RO. Mai caut informatii.

Pana atunci, te rog, poti sa ne spui ce este ciudat la acel livret si ce lipseste din el?
Multumesc.
tatabobu
4 si 5 necompletat.
gibonu
@tatabobu

Multumesc.


22 May 2019, 11:21:
QUOTE(vercingetorix @ 16 May 2019, 14:41)
Stalin a murit in martie 1953, pina in 1958 deja se destalinizase binisor si pe la noi.


QUOTE(vercingetorix @ 16 May 2019, 14:41)
Orașul Stalin a fost numele oficial al orașului Brașov între 8 septembrie 1950 și 24 decembrie 1960.


Aici este o oarecare contradictie.
Daca in 1958 "deja se destalinizase binisor si pe la noi" de ce numele Brasovului s-a schimbat abia la finalul anului 1960?
einstein1984
pai acte oficiale and stuff de modificate, placute, complicat. Plus ca in 2 ani , cand murise tatuca aaia terminasera de pus placutele noi cu Stalin...
doar o presupunere.
vercingetorix
QUOTE(gibonu @ 22 May 2019, 10:19)
Aici este o oarecare contradictie.
Daca in 1958 "deja se destalinizase binisor si pe la noi" de ce numele Brasovului s-a schimbat abia la finalul anului 1960?
*


Lucrurile nu s-au petrecut brusc, a fost o perioada cu multe controverse, nu se stia cine va avea castig de cauza, e foarte mult de spus pe tema asta.
A fost un proces de durata si lucrurile s-au petrecut incet ca sa nu para ca punem de o revolutie pe aici, Ungaria 1956 era prea proaspat.
Politica pasilor marunti...
b34uen
pana ajungi cu scrisul la Corabia, ajung eu sa duc copii la tara...
chiar eram curios ce ai mai gasit pe acolo.
gibonu
@vercingetorix
Nu cred ca s-a pus vreodata problema in PRP a unei revolutii precum cea din Ungaria. Dar asta este alta discutie.
Te rog, nu uita sa ne spui ce este in neregula cu livretul militar. Mersi.

@b34uen
Vine si continuarea povestii, in masura timpului disponibil.
Aerius
Cu ajutorul topicului identifici corabienii biggrin.gif
ady77
QUOTE(gibonu @ 22 May 2019, 13:43)
@b34uen
Vine si continuarea povestii, in masura timpului disponibil.
*


Si eu astept sa vad daca mi-ai pozat locul de pescuit de la Babiciu tongue.gif
vercingetorix
QUOTE(gibonu @ 22 May 2019, 13:43)
@vercingetorix
Nu cred ca s-a pus vreodata problema in PRP a unei revolutii precum cea din Ungaria. Dar asta este alta discutie.
Te rog, nu uita sa ne spui ce este in neregula cu livretul militar. Mersi.

@b34uen
Vine si continuarea povestii, in masura timpului disponibil.
*


Ba da, a fost si la noi ceva in noiembrie 1956 pe la Timisoara si prin Bucuresti.
Reprimata foarte dur si din scurt, in general studenti care au primit ani grei de puscarie pentru uneltire impotriva ordinii de stat.
Nu prea se vorbeste despre asta, mai multe detalii in cartile lui Paul Goma gasesti, el fiind si condamnat pentru asta.

Livretul nu are rubricile completate corespunzator, imi face impresia ca este un livret obtinut ulterior cu ocazia retragerii din activitate in vedere dosarului de pensie.
gibonu
@vercingetorix

Intr-adevar, au fost niste miscari studentesti care, din pacate, nu sunt azi prea cunoscute.

Insa, trebuie sa recunoastem ca in RO nu s-a pus nicioadata problema sa se intample ceva similar cu ceea ce s-a intamplat in Ungaria in '56 sau Cehoslovacia in '68.
Ca sa nu mai amintim faptul ca in 1958 armata sovietica s-a retras din RO, pentru ca pierdea aiurea timpul pe aici.

La fel, in RO nu a existat vreun disident precum Imre Nagy, Milovan Djilas sau Alexandr Dubcek. Adica oameni de stanga, parte din ei comunisti ilegalisti, care ulterior au realizat ca sistemul comunist nu era chiar ce trebuie.

24 May 2019, 01:10:
Vineri, 19.04.2019 - Partea a II-a
Caracal - Deveselu - Traian - Babiciu - Rusanesti - Izbiceni - Corabia
72 km

Dreapta, spre Corabia.

[attachmentid=1628104822]

Urmeaza noua centura a Caracalului.

[attachmentid=1628104823] [attachmentid=1628104824] [attachmentid=1628104825]

In giratoriul de pe centura a trecut pe langa mine microbuzul care efectua cursa Caracal - Corabia. Pasagerii erau inghesuiti precum sardinele in conserva iar o domnisoara era aproape lipita pe un geam lateral. Cealalta optiune pentru a ajunge la Corabia ar fi fost una dintre cele 3 curse zilnice pe care le efectueaza automotorul Malaxa fabricat in anii '40. Asadar, dezvoltare si mobilitate.

Drumul care merge pana in poarta bazei militare de la Deveselu, acolo unde este amplasat scutul antiracheta.

[attachmentid=1628104826]

Dupa cum ma asteptam, accesul este interzis.

[attachmentid=1628104827]

Apare si rapita.

[attachmentid=1628104828]

Probabil fostul cartier in care locuiau cei care lucrau la fosta baza aeriana.

[attachmentid=1628104829]

Una dintre cele mai cunoscute comune din RO.

[attachmentid=1628104830]

Stanga spre Traianu.

[attachmentid=1628104831]

Deszapezirea.

[attachmentid=1628104832]

Calea ferata Caracal - Corabia.

[attachmentid=1628104833]

DJ 642A se prezinta bine.

[attachmentid=1628104834]

Stropitoare.

[attachmentid=1628104835] [attachmentid=1628104836]

Am admirat maestria tractoristului care aproape ca mi-a dat pe la nas cu stropitoarea atunci cand a intors-o la 180 de grade la marginea lanului.
gibonu
Vineri, 19.04.2019 - Partea a III-a
Caracal - Deveselu - Traian - Babiciu - Rusanesti - Izbiceni - Corabia
72 km

Calitatea asfaltului mai scade, insa ramane acceptabila.

[attachmentid=1628104882]

Contrast.

[attachmentid=1628104883]

Un fost canal de irigatii.

[attachmentid=1628104884]

La firul graului [sper ca am nimerit planta].

[attachmentid=1628104885]

Solarii pentru legume.

[attachmentid=1628104886]

La baza solarului se pune o folie de platic care preintampina cresterea buruienilor iar plantele cresc prin niste orificii facute in folie. Sau cel putin explicatia asta am primit-o cand am intrebat motivul pentru care exista folia respectiva.

[attachmentid=1628104887]

In Babiciu am mers inainte, spre malul Oltului.

[attachmentid=1628104888]

Am revenit pe malul Oltului.

[attachmentid=1628104889]

Malul betonat.

[attachmentid=1628104890] [attachmentid=1628104891]

La plimbare.

[attachmentid=1628104892]

Flori crescute in beton.

[attachmentid=1628104893]

Drumul de pe dig.

[attachmentid=1628104894]

Balastrul de pe jos nu era foarte bine tasat, astfel incat parcurgerea pe bicicleta nu a fost tocmai foarte usoara. E drept, am avut anvelope de asfalt [Schwalbe Big Apple].

[attachmentid=1628104895]

Amonte.

[attachmentid=1628104896]

Aval.

[attachmentid=1628104897]

Barci metalice.

[attachmentid=1628104898]

Vrea cineva un U Lock pentru bicicleta?

[attachmentid=1628104899]
ady77
Cate amintiri!

Eu merg la Gostavatu an de an. De unde ai venit tu dinspre Traian, faceai stanga (spre Stoenesti), nu dreapta.
S-a reconfigurat mult balta (cum i se spune cursului vechi al Oltului) si ca sa ajung la baraj (cursul indiguit) e foarte dificil. Cand eram mai tanar puteai trece lejer prin unele locuri cu apa mica, acum nu se mai poate.
De aceea de cativa ani buni merg la pescuit si la Babiciu. Intr-un an am pescuit pe patratele alea, incomod tare.
Imi amintesc ca in 1995 am trecut Oltul inot in dreptul Gostavatului, minte de teribilist.

Aici poza cu balta, in fata se vede "barajul".

[attachmentid=1628104903]

[attachmentid=1628104904]


DragosP
QUOTE(gibonu @ 23 May 2019, 16:53)
Stropitoare.
*


Aia este mașină de ierbicidat.
gibonu
@ady77
Ce specii de peste exista in Olt?

@DragosP
Stropitoarea a fost o gluma. Nu mi-am pus problema ca ar iriga oltenii campul cu tractorul.

----------------------------------------------------------------

Vineri, 19.04.2019 - Partea a IV-a
Caracal - Deveselu - Traian - Babiciu - Rusanesti - Izbiceni - Corabia
72 km

Dreapta, pe un drum care facea legatura intre digul Oltului si DJ 642.

[attachmentid=1628104980]

Am mers ceva, pana m-a prins ploaia in satul Tia Mare astfel incat m-am adapostit pe tereasa unui magazin satesc. Aici am stat vreo juma de ora cu un mosulet care m-a pus la curent cu tot ce se intampla in zona si care nu putea sa priceapa ca pur si simplu ma plimb cu bicicleta din placere, fara sa fiu constrans de nimic.
Cel mai tare a fost ca la plecare, mosuletul mi-a spus ceva de genul "bahhh, pune mana si invata limbi straine si n-o sa te mai plimbi cu bicicleta".

Despre rezistenta romaneasca din 1916 din Tia Mare.

[attachmentid=1628104981]

Pictura murala in Izbiceni.

[attachmentid=1628104982]

Plus monumentele eroilor din aceiasi localitate.

[attachmentid=1628104983]

DJ 543 intre Izbiceni si Corabia.

[attachmentid=1628104984]

Probabil o fosta mini-hidrocentrala pe un fost canal de irigatii.

[attachmentid=1628104985]

Intrarea in Corabia.

[attachmentid=1628104986] [attachmentid=1628104987]

O casa veche care parea ca nu mai este folosita de mult timp.

[attachmentid=1628104988] [attachmentid=1628104989]

Cazarea de la Corbaia a fost la hotelul Sucidava, 146 lei camera noapte, cu mic dejun, luat de pe booking.com.
La receptia am avut o mica discutie in contradictoriu cu cel de acolo, care incerca sa ma convinga ca in conformitate cu ceea ce scria cu pixul la el in registrul camera ar fi costat 160 Lei. Dupa ce i-am aratat confirmarea de la booking pe care scria clar 146 Lei omu' s-a calmat.

Camera.

[attachmentid=1628104990] [attachmentid=1628104991]

Baia era ok.

[attachmentid=1628104992]

Dunarea, vazuta din balcon.

[attachmentid=1628104993] [attachmentid=1628104994]

Somnul prajit de la cina, desi nu arata prea fotogenic, a fost delicios.

[attachmentid=1628104995]

Dunarea si Luna.

[attachmentid=1628104996]
Aerius
Casa părăsită este de fapt un fost depozit de cereale. În zona se aflau foarte multe astfel de depozite, provenite de la începutul sec. 20, când în Corabia comerțul cu cereale era foarte dezvoltat, existând mulți comercianți de diferite naționalități, unii din ei foarte înstăriți.
Multe depozite au rezistat comunismului, fiind demolate după 90.
MuciX
QUOTE(gibonu @ 26 May 2019, 23:39)
mosuletul mi-a spus ceva de genul "bahhh, pune mana si invata limbi straine si n-o sa te mai plimbi cu bicicleta".
*


Normal. Daca-ti placea cartea, poate te plimbai si tu cu masina. tongue.gif
einstein1984
e balast, nu balastru. balastru e un cuvant inventat de ciorile cu vbasculante de 3.5T care au amestecat baltul cu alabastrul.....
ady77
QUOTE(gibonu @ 27 May 2019, 00:39)
@ady77
Ce specii de peste exista in Olt?
*


Nu cred ca le stiu pe toate, dar exista: somn, crap, caras, biban, soreata, rosioara, platica, regina, salau, tipar, lin.
Dimineata cand mergeam la pescuit pe baraj sarea somnul in larg, il vedeam de pe mal cam cat mine de mare. Sunt niste imensitati.
gibonu
@Aerius
Multumesc. Pacat ca acele cladiri au fost demolate dupa 1990. Insa asa stiu romanii sa aibe grija de patrimoniu.

@MuciX
Corect.

@einstein1984
Corect, balastru a fost doar o gresala de ortografie.

@ady77
Multumesc pentru precizari.

-------------------------------------------------------------------------------------

Sambata, 20.04.2019
Corabia - Islaz - Corabia
56 km

Portul turistic Corabia.

[attachmentid=1628105067]

Amplasat chiar langa hotelul Sucidava.

[attachmentid=1628105068]

Bursa de cereale din Corabia. Un "mare succes" fiind bursa in care pana in acest moment nu s-a tranzactionat nici macar un kil de cereale.

[attachmentid=1628105069]

Nu departe de iesirea din Corabia spre Islaz de afla Monumentul Independentei.

[attachmentid=1628105070] [attachmentid=1628105071] [attachmentid=1628105072]

Unul dintre basorefiefurile de la baza monumentului, care, din fericire, nu a fost furat precum cele de la Monumentul Tineretului de la Staja [malul Canalului Dunare - Marea Neagra].

[attachmentid=1628105073]

Trecerea Dunarii de catre armata romana.

[attachmentid=1628105074]

Probabil cel cu barba si cu harta in mana este Carol I.

[attachmentid=1628105075]

N-am reusit sa inteleg ce cauta dacii la Razboiul de Independenta.

[attachmentid=1628105076]

Peste drum de Monumentul Independentei.

[attachmentid=1628105077] [attachmentid=1628105078]

Siloz pe malul Dunarii

[attachmentid=1628105079]

cu posibilitate de incarcare a cerealelor direct in navele fluviale.

[attachmentid=1628105080]

Cal deparazitat de ciori.

[attachmentid=1628105081]
MuciX
Adică hotelul ăla este fix lângă siloz? Cum le vin ideile astea oamenilor?

Tu unde ai cerut vedere? tongue.gif
b34uen
Hotelul a fost facut inainte. A nimerit intr-o perioada buna pentru ca vara sunt cozi de camioane de cereale in zona.
Silozul l-au facut dupa si era bine pus, dar acum din cauza nedragarii cursului Dunarii nu se mai poate incarca din siloz pe barje. In ultimii ani a aparut o insula de nisip chiar in fata porturilor asa ca sunt inutilizabile.
MuciX
doh.gif
ady77
QUOTE(gibonu @ 29 May 2019, 00:00)

Portul turistic Corabia.

[attachmentid=1628105067]

*


Din alt unghi tongue.gif

[attachmentid=1628105093]
einstein1984
ala e un sant cu nitica apa, nu port.... Aveam o parcare care arata asa dupa ploaie.
Aerius
QUOTE(b34uen @ 29 May 2019, 08:41)
Hotelul a fost facut inainte. A nimerit intr-o perioada buna pentru ca vara sunt cozi de camioane de cereale in zona.
Silozul l-au facut dupa si era bine pus, dar acum din cauza nedragarii cursului Dunarii nu se mai poate incarca din siloz pe barje. In ultimii ani a aparut o insula de nisip chiar in fata porturilor asa ca sunt inutilizabile.
*




Silozul vechi era acolo. Pozitia nu e cea mai fericita, dar problema hotelului/restaurantului este atitudinea proprietarului.
Din cate stiu s-a inceput dragarea in zona.
gibonu
@MuciX
Vederea din camera a fost superba, balconul era fix desupra Dunarii (se vede in pozele postate).
N-am cerut eu camera, asa s-a nimerit.

@b34uen
Cel putin camera in care am stat arata foarte bine (se vede in poze). Asta sigur nu era pentru soferii de TIR care stateau la coada la descarcat la siloz.

@Aerius
Hotelul mi s-a parut OK, singura problema era ca pe hol putea a mancare, miros de bucatarie (in camera nu ajungea).
Pare si mai ciudat, pentru ca, cel putin teorectic, au investit o gramda de bani in bucatarie.

[attachmentid=1628105094]

Banner-ul de mai sus este inca expus pe unul dintre peretii hotelului.

Nu stiu cine este proprietatul, insa nu m-ar mira sa fie vreun "jmeker" din zona.

L.E. Un documentar (recent) interesant despre decaderea orasului Corabia:
https://www.digi24.ro/special/campanii-digi...saracie-1107334
b34uen
Turisti in zona care sa foloseasca hotelul nu prea cred ca exista. Inainte era folosit pe perioada festivalului "Corabia de Aur".
Acum stiu ca mai exista un hotel "La Belgianu", la care isi fac nuntile in general corabieni.
Cand eram copil (mai acum 20-30 ani) chiar era un orasel mic destul de dezvoltat. Aveau tabacarie, fabrica de zahar, fabrica de branza, etc. Acum e praf si pulbere totul. Fabrica de zahar care functiona stiu ca s-a terminat ultima, cand si-a asumat Romania cota de zahar prea mica. Au mai ramas batrinii si romii. Restul la Bucuresti si in Spania.
Cand duc copii la sa vada si ei cum e "la tara" ma uit la strada pe care am petrecut vacantele de vara ca au ramas doua trei famili din cei care ii cunosteam si restul caselor sunt luate pe nimic de romi.
Cetatea Sucidava a fost si ea refacuta dar e plina de balarii
Aerius
Pe vremuri vremuri pentru Corabia de Aur era folosit Hotelul si Restaurantul Imparatul Traian, o cladire superba de pe la 1900, ajunsa intr-o semiparasire (nu stiu daca ai observat-o, gibonu).
Ca turisti in zona, in ultima perioada am remarcat multi straini cu bicicletele care parcurg EuroVelo 6.
S-au investit niste bani anii trecuti in Cetatea Sucidava, in sensul ca s-a facut o cladire in care, din cate stiu, a fost mutat Muzeul de Etnografie (aflat initial in sediul Casei de Cultura - Palatul Cosma Constantinescu - o cladire foarte frumoasa - acum in renovare), si au pus un fel de pavaj dintr-un fel de scanduri de plastic, sa nu mai mergi prin noroi si iarba, si cam atat.
Despre industrie... numai de bine. Odata cu disparitia IAS Corabia, cu fermele sale de animale, a disparut Tabacaria, Intreprinderea de Fibre Sintetice a agonizat pana si-a dat duhul imediat dupa 2000, Fabrica de Zahar, cum zicea si b34uen, a ramas fara activitate dupa 2007. De mentionat alte fabricute mai mici: Fabrica de Mobila (moarta tot undeva 2000-2005), Fabrica de Bere - Corastar (moarta cred ca prin 1995).
Industrializarea fortata s-a dus si economia a revenit la profilul agrar - intr-un fel o revenire la origini.
gibonu
@b34uen
Inainte de a pleca de la hotelul Sucidava, am stat in curte de vorba cu un tip de la Politia de Frontiera (era in uniforma).
Omul mi-a spus ca vara, cel putin in lunile iunie - august zona hotelului si a portului este relativ aglomerata de turisti care vin cu masinile si motociclelete. Plus ca vara portul este plin de barci.

Tot el mi-a spus ca vara trec si o gramada de biciclisti pe acolo, majoritatea nemti si austrieci care parcurg traseul Dunarii, mai exact ruta ciclabila EuroVelo 6.

In rest, mi-a confirmat faptul ca orasul este aproape mort.

30 May 2019, 00:32:
Sambata, 20.04.2019 - Partea a II-a
Corabia - Islaz - Corabia
56 km

DN 54 intre Corabia si Islaz se prezinta bine.

[attachmentid=1628105126]

Schimbare de judet.

[attachmentid=1628105127]

Intrarea in Islaz.

[attachmentid=1628105128]

In Islaz am fost salutat cu "Hello" de niste copii de pe marginea drumului, semn ca pe aici mai trec cicloturisti straini care parcurg ruta Dunarii [EuroVelo 6]. Dupa cum ma astepatam, dezamagirea copiilor a fost mare cand le-am raspuns cu "Hai noroc", plus deja clasicul "E roman bahhh".

Cateva date despre Olt.

[attachmentid=1628105129]

Ultima intalnire cu Oltul, inainte de varsarea acestuia in Dunare.
Amonte.

[attachmentid=1628105130]

Aval.

[attachmentid=1628105131]

Inapoi in Corabia, hotel Imparatul Traian [construit in anul 1910] parea de foarte mult timp inchis [scuze pentru fire].

[attachmentid=1628105132] [attachmentid=1628105134] [attachmentid=1628105133] [attachmentid=1628105135]

Monumentul din centrul orasului.

[attachmentid=1628105136]

Casa de cultura

[attachmentid=1628105137]

O placa comemorativa, azi pe fatada unui bloc din zona centrala.

[attachmentid=1628105138]

Hanuta din asta nu am gasit nici in Germania.

[attachmentid=1628105139]
gibonu
Sambata, 20.04.2019 - Partea a III-a
Corabia - Islaz - Corabia
56 km

Gara Corabia.

[attachmentid=1628105181]

Desi ajung aici 3 trenuri pe zi, gara este inchisa, nici macar casa de bilete nu mai exista.

[attachmentid=1628105182]

Din biroul sefului de statie a ramas doar firma, scrisa in 4 limbi.

[attachmentid=1628105183]

Dunarea vazuta de pe peronul garii.

[attachmentid=1628105184]

Final de tura.

[attachmentid=1628105185]

Inapoi la Caracal am mers tot cu automotorul Malaxa, fabricat in anii '40.

Halta Deveselu sau mai bine spus, ce-a mai ramas din ea.

[attachmentid=1628105186]

Facura oltenii centura la Caracal, insa pare ca au uitat de calea ferata pentru ca nici macar bariera nu exista. Ca sa nu mai vorbesc despre vreun pod care sa treaca peste calea ferata.

[attachmentid=1628105187]

Un automotor seria 78 abandonat langa gara Caracal.

[attachmentid=1628105188] [attachmentid=1628105189] [attachmentid=1628105190]

Cismea care odata alimenta cu apa locomotivele cu abur.

[attachmentid=1628105191]

Inapoi spre Bucuresti.

[attachmentid=1628105192]

Cam asta a fost. Daca are cineva vreo intrebare, cu cea mai mare placere.
b34uen
Corabia avea chiar doua garii. Ce ai pozat tu e gara veche. Din cea noua cred ca nu a mai ramas nimic.
Legat de centura Caracalui, au uitat si un stalp intr.un sens giratoriu.
Aerius
Probabil s-au gandit ca linia ferata oricum nu mai are viata lunga si problema se rezolva de la sine.
Stalpul a fost mutat in faza de constructie.
gruita2005
Pacat ca nu ai vizitat fantana secreta din cetatea Sucidava, unica in tara.
Sudsemnatu
Am vazut ca folosesti o sa lata. Cum e? Mai porti si pantaloni cu gel?
gibonu
@b34uen
Mersi. Asta cu cele doua gari nu o stiam.
Povestea cu stalpul am auzit-o si eu, insa pare mai degraba o legenda.

@Aerius
Posibil referitor la calea ferata, avand in vedere materialul rulant care circula azi pe acolo.

@gruita2005
Stiam de fantana, insa mi s-a parut mai interesant Oltul.

@Sudsemnatu
Sau este Brooks, model B190, cea mai mare din gama. Este perfecta. Dupa o tura de o saptamana in care aduni cateva sute de km nu te doare curu'.
Pantaloni cu gel n-am avut niciodata.


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.