Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Laguna Coupe GT
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25
bion
Da jos rotile. O sa fie jos de tot rolleyes.gif
AR-18-MOS
Ce tratament hidrofob ai folosit? Arată bine.
bion
Unsa cu clisa.
dr_mKe
[attachmentid=1628124249][attachmentid=1628124250]

Prima zăpadă mioritică tongue.gif
alexsr
Exista viata si fara suv. smile.gif
dr_mKe
Evident cool.gif

[attachmentid=1628124387] [attachmentid=1628124386] [attachmentid=1628124385] [attachmentid=1628124384] [attachmentid=1628124383]

SUV = Suddenly Useless Vehicle radmasa.gif
Bicicleta galbena
Misto pozele, ca de obicei wub.gif




(ambulanta dadea mai bine in poze biggrin.gif )


MuciX
Normal, era bemveu.

De fapt, am venit* doar sa corectez asta.

QUOTE(dr_mKe @ 17 Jan 2021, 20:47)
SUV = Seriously Useless Vehicle
*




* Vad ca asta si al lu mafli sunt singurele topicuri care inca mai dau notificari pe mail dupa Marea Decadere a DC/Reno. Posibil pentru ca erau singurele lasate pe daily digest si nu pe immediate notification. Aviz amatorilor, stiu ca pe mafli il durea ca nu ii vin mail-urile cand il intreba lumea pe topic ce mai face Dașiea.
Muttley
Sunt flausat ca ai notificare la topicul mio blush.gif
bion
QUOTE(Bicicleta galbena @ 17 Jan 2021, 21:59)
Misto pozele, ca de obicei  wub.gif


Photoshop. A scos caii care au tarat leguma pana acolo cool.gif
pishky
QUOTE(Muttley @ 18 Jan 2021, 14:09)
Sunt flausat ca ai notificare la topicul mio  blush.gif
*


de ce spui una ca asta?
mie imi plac pisicile di pi topic.
dr_mKe
wub.gif [attachmentid=1628124424]
cj98czh
un PUI + Dr. PUI tongue.gif
dr_mKe
Problema cu arcurile față devine tot mai enervantă. Probabil urmează Eibach ProKit.

[attachmentid=1628124714] [attachmentid=1628124715] [attachmentid=1628124716]
bucatzel
Problema e ca nu te mai rupi in fiecare maldar de zapada?

L.E.

Mda, m-am mai uitat la ceva poze cu coupe-uri, si par mai joase decat al tau...
[attachmentid=1628124717]
marian-j
Io am gasit un cupe cu pdg! wub.gif[attachmentid=1628124752]

<span class='edit'>1 Feb 2021, 21:43:</span>
QUOTE(dr_mKe @ 31 Jan 2021, 14:46)
Problema cu arcurile față devine tot mai enervantă. Probabil urmează Eibach ProKit.

Repet si aici, pentru ca esti uituc: io am dat jos de pe masina arcurile fata in combinatia oranj/ verde. Conform bibliei reno, respectivele arcuri au codul oem 540100061R.
Cele galben/verde au codul 54100062R.
Lesjofors, firma destul de bine vazuta, imita arcul oem cu 0061R in coada.
<span class='edit'>1 Feb 2021, 22:03:</span>
Te-am rugat in nenumarete randuri: doctore, nu mai arunca piesele ce le schimbi de pe cupeu. Adu-le la mine! Nu te costa nimic! Io am timp si chef sa studiez. Tu n-ai!
Daca aveam acum in mana arcurile ce le-ai dat jos, aveam un punct de plecare.
Imi pare rau ca am aruncat singurul arc ramas intreg de pe troaca mea, si anume arcul stg fata. Toate celelate 3 erau rupte.
Din pacate, aveam o ditai ladoaia in pod, plina cu arcuri, flanse de amortizoare, rulmenti de sarcina, bielete antiruliu, etc care ma incurca. Daca stiam ce va urma, pastram arcul ramas teafar. Dar nu aveam de unde sa stiu, pentru ca atunci cand io faceam figuri cu arcurile, tu aveai beamveu.

1 Feb 2021, 22:37:
Ete, un cupe de GJ.
bion
Il duce la cimitir radmasa.gif
GBX
Cea neagră pare cam ridicată de spate. Sigur pe față e problema?
marian-j
QUOTE(bion @ 2 Feb 2021, 00:53)
Il duce la cimitir radmasa.gif
*


Alt doftor bolund! laugh.gif
P.S.
Pentru cei care nu sunt din zona: gardul din fundal este gardul unui cimitir. 04.gif

<span class='edit'>2 Feb 2021, 23:46:</span>
QUOTE(GBX @ 2 Feb 2021, 09:31)
Cea neagră pare cam ridicată de spate. Sigur pe față e problema?
*


Coane GBX, aia neagra e a mea.
Io n-am asa multe fitze-n cap. Cand am constatat ca aveam 3 arcuri rupte din 4, m-am dus la reprezentanta reno. Aia mi-au dat niste preturi ametitoare! 900 ron/arc fata,+ 600 ron/arc spate. 30 de milioane 4 arcuri. Fara manopera, strict arcurile!!
In cca 2500 ron am schimbat arcuri fata (Lesjofors), arcuri spate(Suplex), flanse telesoape fata(KYB), rulmenti sarcina, amortizoare spate noi oem de pe olx(castana, 300 ron perechea noi-noute in cutii reno). Preventiv, am schimbat si bieletele antiruliu. Meyle.
Una peste alta, cu tot cu verficare geometrie directie, am sarit oleaca peste 3k ron.
Troaca mere de trazneste.
Ca sta oleaca saltata de cur? Asta e!
bucatzel
QUOTE(GBX @ 2 Feb 2021, 08:31)
Cea neagră pare cam ridicată de spate.
*



Pai cum altfel sa i se uite ailalta sub fusta? wub.gif
GBX
Corect, nu m-am gândit la asta... biggrin.gif
marian-j
QUOTE(bucatzel @ 3 Feb 2021, 02:48)
Pai cum altfel sa i se uite ailalta sub fusta?  wub.gif
*


Iuuuu, ca fix asta nu am vrut, sa se uite lumea sub desouurile frantuzoaicei! Am vrut sa o pastrez pudica. D-aia i-am cumparat o fustita mai lunguta, mai decenta. Arcurile Suplex nu mi-au respectat dorinta.
Daca pun un genunchi sub bara din spate, nu vad doar mecanismul franei de parcare. Vad si oleaca din actuatorul sistemului 4C. E sus tare de cur, frantuzoaica. blush.gif
Laurentziu83
QUOTE(marian-j @ 2 Feb 2021, 23:23)
Aia mi-au dat niste preturi ametitoare! 900 ron/arc fata,+ 600 ron/arc spate. 30 de milioane 4 arcuri. Fara manopera, strict arcurile!!
*


Si eu am dat 550 de lei/bucata pe arcurile spate OEM, mai mult decat pe bratele fata. Nu inteleg de ce costa atata prostiile astea care se rup de la rugina in partea de jos. Asta in conditiile in care rareori merg cu masina incarcata.
marian-j
Pai cum, de ce? Reno practica niste adausuri comerciale de te ia cu lesin!
E.g. Mi s-o busit un senzor de presiune pe galeria de admisie, spre turbina. M-am dus la reno. 450 ron, disponibil in 3 zile lucratoare, nu aveau pe stoc.Ok, nu am finalizat comanda. Am ajuns acasa si am cautat pe net. Un magazin online( ala cu karma) imi oferea la 150 ron senzorul, disponibil a doua zi in magazinul firmei taxe 0! Magazinul se afla pe drumul pe care ma intorc acasa de la lucru. Atata doar ca senzorul nu purta si sigla reno, ci doar sigla si codul producatorului(Bosch). Daca reno imi cerea 300 de ron, as fi dat banul. Pentru ca oem, pentru ca standarde de uzina, pentru ca sunt defect la cap, etc. Dar cand pretul cerut de reno a fost X3, am inceput sa fac aritmetica, pe degete.
Senzorul Bosch se afla pe masina si functioneaza bine-mersi. Isi face treaba impecabil, chiar daca nu are(si) rombul pe el.
Laurentziu83
Aritmetica asta o stiu cu diferentele de pret, insa am vazut si cum, fix aceeasi piesa, de la acelasi producator, dar cu romb pe ea, tine binemersi, in timp ce piesa fara romb pe ea poate pica dupa 2-3 zile. Vorbesc de o rezistenta de climatizare Valeo, de Scenic 2.

Iar in cazul meu, cum arcul respectiv tinuse deja 9 ani si 110000 de km, am zis sa-l inlocuiesc tot cu oem, daca mai tine tot 9 ani si urmatorul.
R19/16v
Daca sarea vreun militian sau vreun profesor cu comentariile astea, nici nu-mi puneam mintea sa-i raspund, da' avandu-va in vedere joburile, voi doi ar trebui sa intelegeti ce inseamna OE, OEM si AM si sa intelegeti diferentele de preturi dintre ele...
Laurentziu83
Ma rog, la bieletele de directie de la Megane 2 sau Clio Symbol nu prea am inteles de ce erau asa de scumpe originalele daca picau dupa 30 de mii de km...

La a mea, avand in vedere varsta la care au inceput sa pice diverse (dupa 7-8 ani la un rulaj de 10-15 mii anual), merg pe ideea ca, daca au tinut atata originalele, merg tot pe original, nu ma apuc sa testez aftermarket, timpul meu e valoros, nu vreau sa-mi stric un concediu la peste 1000 de km de casa stand pe la service-uri si inlocuind piese ce pot ceda prematur.
marian-j
QUOTE(R19/16v @ 4 Feb 2021, 13:04)
Daca sarea vreun militian sau vreun profesor cu comentariile astea, nici nu-mi puneam mintea sa-i raspund, da' avandu-va in vedere joburile, voi doi ar trebui sa intelegeti ce inseamna OE, OEM si AM si sa intelegeti diferentele de preturi dintre ele...
*


Da, coane, nu contest! E normal ca piesele oem sa fie mai scumpe, dar pune, nene, pretul dublu, nu x3 sau x4. Mai ales ca nu cumpara ca mine un reper sau o pereche, ci un tir-doua odata! La asemenea cantitati, altfel se discuta preturile. Intelegi ce vreau sa zic?

Aveam obiceiul sa-mi cumpar uleiul motor din reprezentata. Cand m-am dus ultima data sa imi iau ulei, reno mi-a oferit Castrol, nu Elf. N-apai sa-si bage Castrolul in cwr, io nu-mi bag in troace oloi Castrol. Punct! Am mers pe mana doctorului.El a testat o alta marca de ulei si a fost multumit. La Mini am deja 2 schimburi cu respectiva marca. Foarte multumit. Iaca, in clipa de fata si frantuzoaica mea merge acum cu aceiasi marca de ulei. up.gif Mi-am luat toate filtrele oe de pe un magazin en ligne si am incheiat povestea. Asa voi proceda si pe viitor.

Mai am si un alt motiv de nemultumire in ceea ce priveste reno, si anume politica lor fata de masinile mai vechi. Daca masina a depasit 10 ani, haidi pa, nu prea te mai baga in seama.

In alta ordine de idei. Poftim, initiatorul topicului si-a pus pe masina arcuri oem. Si nu e multumit! Asta dupa ce o dat o palarie de bani pe ele. La BMW si-a pus arcuri oem si apoi( cand arcurile au obosit) si-a pus un set am. Spre mare lui(si a mea!) surprindere, doctorul a fost muult mai multumit de comportamentul celor din urma pe intreaga perioada de utilizare!

Ca fapt divers. M-am convorbit zilele trecute cu un coleg de forum, tot proprietar de cupeu. I-a picat bateria. S-a dus dumnealui la reno sa vada cat ar costa o baterie oem. L-au lesinat aia la ce pret i-au cerut! Si-a luat omul o baterie bine cotata pe piata after ,la un pret decent, cu specficatii tehnice superioare celei oem, la putin peste 1/3 din pretul cerut de reno.

Mai ceva! RRO are un hub imens de piese oem la Mioveni. Nici macar nu se pot plange ca aduc un reper de la dracu din praznic. Cu toate acestea, poti cumpara piese oem din Polonia semnificativ mai ieftine decat din RO, la un pret semnificativ mai mic, cu tot cu transport si tinand cont ca polecii au tva 23%

I rest my case.
bucatzel
QUOTE(marian-j @ 5 Feb 2021, 20:18)
Am mers pe mana doctorului.El a testat o alta marca de ulei si a fost multumit. La Mini am deja 2 schimburi cu respectiva marca.
*


Iar pe mine, care ti-am zis de eneos de am obosit gesticuland, m-ai ignorat... bineeeeee....
marian-j
Yacco am folosit la motocicleta(in secolul trecut).
De Eneos nu am auzit. unsure.gif
L.E.
Yacco e frantuzesc. sleep.gif

5 Feb 2021, 21:35:
Un preten din Doici ma ucide cu Ravenol.
Nici ala nu stiu cu ce se mananca!

5 Feb 2021, 21:51:
Ca sa iti dau satisfactie, bucatzele!
L-am sunat pe feciorul colegei mele. Ala are doua Honde.
Baiatul mi-a vorbit in termeni politicosi.
Reproduc cu subtitrare: da, bre, bosorogule, Eneos este ce trebe. Ca nu ai auzit tu de el, este alta poveste. Hondarii il folosesc cu succes.
Eschiuz mi, prefer Yacco. Ofensa fara! imbratisare.gif
AR-18-MOS
De 10 ani numai Eneos folosesc. Și la Logan, și la BMW-urile trecute și actuale. Singura mențiune e că trebuie luat numai de la singurul dealer autorizat din RO, și anume Szakal Metal. Ei sunt vecini cu mine în Arad și așa am auzit de Eneos.
Din alte surse e posibil să fie contrafăcut.
marksman
Mi se pare ca au sediu si in Timisoara
Habba
Io am folosit în diverse situații, la diverse acareturi, uleiuri de la Fuchs. Nemțești, bune.
marian-j
Pfoaaa!! Ca am uitat de becuri!!
H24W, asa le cheama!
Cod oem 26 26 100 01R.
Sunt becurile de semnalizare din blocurile optice anterioare de cupeu.
Becuri destul de rar intalnite.
Reno Tm mi-au cerut 105 ron/buc. 4X105=420 ron
Din Polonia , am cumparat 4 becuri la 350 ron.
Cu transport inclus si tva de 23%.
2 pt je, 2 pt doftor,, pen'ca ca doftoru(un aiurit fara pereche) nu a fost in stare sa se documenteze corect(desi taica ainjtain ne vegheza de sus, ca un vultur) si ne-am cumparat becuri gresite, fara ca doctoru sa se consulte cu eijnjteinu.
Eram cu bara din fata pe jos, farurile date jos si ele de pe pe masina, aveam deja montate in faruri csenoanele alea scumpe ca dreaq primite cado de la doctor(ceva Osram Ultimate) si baiatul de la reno mi-a cerut becurile de s-lizare.
I-am oferit setul de Philipsuri d-alea cu sticla afumata, cum o zis doctoru.
Pruncu o zis: domnu' J, nu-s bune becurile astea!
Am pus mainile solduri. Bai, pulica, tu-l contrazici pe doctor?!! Eram convins ca doctorul se conversase cu einjtein.
Copilu' o facut ciocu' mic, a bagat un torx in far si mi-a scos becul.
Mi-am luat o mwie cu ciucuri! wub.gif
bgdrenault
QUOTE(marian-j @ 5 Feb 2021, 20:32)
Yacco am folosit la motocicleta(in secolul trecut).
De Eneos nu am auzit. unsure.gif
L.E.
Yacco e frantuzesc. sleep.gif

Zici ca i bun?
VAd ca au si RN 17, atat 0w20 cat si 5w30
marian-j
Coane R16, ca sa nu spui ca vorbesc prostii.
M-a cam deranjat un pic postarea dumitale.
Egal ca suntem militieni, profesori sau un parlit de inspector itp. Cu totii avem acces la net.
O sa pun o poza cu o factura.

<span class='edit'>6 Feb 2021, 00:04:</span>
Sunt doar 70 de ron diferenta(in jos!), fata de cat imi cerea reno la reprezentata.
Ete, mi s-o sculat sa nu dau 70 de roni in plus!
E ceva gresit?



<span class='edit'>6 Feb 2021, 00:07:</span>
Dar voi mai aduga o poza.

<span class='edit'>6 Feb 2021, 00:11:</span>
Observi unde este produs becul?

<span class='edit'>6 Feb 2021, 00:12:</span>
Cu tot respectul, dar io m-am cam saturat sa fiu luat de prost.

<span class='edit'>6 Feb 2021, 00:50:</span>
QUOTE(bgdrenault @ 5 Feb 2021, 23:55)
Zici ca i bun?
[...]
*


Nu zic ca e bun, nici ca e rau.
Nu fac reclama!
Eu voi folosi aceasta gama de uleiuri in motoare.
In cutiile de viteze am pus uleiuri de reprezentanta.
Laurentziu83
Pe mine ma cam mananca sa pun alt ulei in TL4. NFJ-ul imi pare cam subtirel si parca merge schimbatorul ca printre table, nu stiu cum sa zic.
marian-j
Nu stiu, coane! Pun o poza cu abtibildul de pe cutia mea.
Io am in cutie ulei NFP. Uleiul mi-a fost nu recomandat, ci IMPUS clar de colegul einstein.Omul stia clar despre ce vorbeste. Cutiile PK 4 fac condens la interior. Uleiul NFP stie sa neutralizeze efectele condesului.
Pentru ca pun mare pret pe spusele numitului coleg, m-am conformat!
Bine, am bombanit, ca asta mi-e felul. Pe Laguna 1 (1,6 16v aspirat)aveam o ditai cutioaca de viteze, aproape cat juma' de motor. Intrau in ea aproape 4,5 litri de ulei. Pe cupeu am motor de 2 litri turbo benzina. In cutie abia au incaput 2,3 litri de ulei nou. Cutie e mica-mica, aproape ca o cuprinzi in 3 palme. Neica ainstain mi-a explicat cum ca tehnica a evoluat, si sa-mi vad de treaba mea. Cum spuneam, am procedat in consecinta. smile.gif
Ulei cv:
[attachmentid=1628124926] [attachmentid=1628124927]
Ulei motor:
[attachmentid=1628124928] [attachmentid=1628124929]
Abtibil cv:
[attachmentid=1628124930]
dr_mKe
[attachmentid=1628124933] [attachmentid=1628124934] [attachmentid=1628124935]

Același NFP îl am și eu prin cutia de viteze.
tatimeu
QUOTE(marian-j @ 5 Feb 2021, 20:18)


Ca fapt divers. M-am convorbit zilele trecute cu un coleg de forum, tot proprietar de cupeu. I-a picat bateria. S-a dus dumnealui la reno sa vada cat ar costa o baterie oem. L-au lesinat aia la ce pret i-au cerut! Si-a luat omul o baterie bine cotata pe piata after ,la un pret decent, cu specficatii tehnice superioare celei oem, la putin peste 1/3 din pretul cerut de reno.

Mai ceva! RRO are un hub imens de piese oem la Mioveni. Nici macar nu se pot plange ca aduc un reper de la dracu din praznic. Cu toate acestea, poti cumpara piese oem din Polonia semnificativ mai ieftine decat din RO, la un pret semnificativ mai mic, cu tot cu transport si tinand cont ca polecii au tva 23%

I rest my case.
*



pe respectivul sigur il lasa bateria dupa 2 ani, deci ajunge la pretul oem; si sigur nu l-a costat doar 1/3 din pret. iti spun eu care acum o luna am luat din reprezentanta o baterie la RS, juma de pret de aia originala (efb - ambele)

nu am incredere cu Polonia (s-a oferit un nene care mi-a cumparat epava - Audi ) sa mi-o vanda reparata cu piese Polonia. la noi la o simpla constatare vizuala, dauna 97kk lei.
mircea_aq
EFB, mai bine nu. GT-ul a venit cu EFB, care-a decedat in cele 9 luni cat s-a plimbat intre rro, dealer, pana am cumparat-o. Nu mi-am batut capul sa o schimb pe garantie, ca tot EFB imi puneau, asa ca am luat AGM/VRLA. Vedem cat duce.

In rest are dreptate tatimeu, bateriile originale m-au tinut 6 ani, respectiv peste 7 ani jumate. Le-am inlocuit cu varta silver care-au tinut cam la jumate din cat au tinut alea de fabrica.
einstein1984
QUOTE(marian-j @ 6 Feb 2021, 22:54)
Nu stiu, coane! Pun o poza cu abtibildul de pe cutia mea.
Io am in cutie ulei NFP. Uleiul mi-a fost nu recomandat, ci IMPUS clar de colegul einstein.Omul stia clar despre ce vorbeste. Cutiile PK 4 fac condens la interior. Uleiul NFP stie sa neutralizeze efectele condesului.
Pentru ca pun mare pret pe spusele numitului coleg, m-am conformat!
Bine, am bombanit, ca asta mi-e felul. Pe Laguna  1 (1,6 16v aspirat)aveam o ditai cutioaca de viteze, aproape cat juma' de motor. Intrau in ea aproape 4,5 litri de ulei. Pe cupeu am motor de 2 litri turbo benzina. In cutie abia au incaput 2,3 litri de ulei nou. Cutie e mica-mica, aproape ca o cuprinzi in 3 palme. Neica ainstain mi-a explicat cum ca tehnica a evoluat, si sa-mi vad de treaba mea. Cum spuneam, am procedat in consecinta. smile.gif
Ulei  cv:
[attachmentid=1628124926] [attachmentid=1628124927]
Ulei motor:
[attachmentid=1628124928] [attachmentid=1628124929]
Abtibil cv:
[attachmentid=1628124930]
*


cutie facuta la schilbul 2, ai grija cu ea!
tzavalau
[quote=tatimeu,10 Feb 2021, 13:20]
pe respectivul sigur il lasa bateria dupa 2 ani, deci ajunge la pretul oem; si sigur nu l-a costat doar 1/3 din pret.


Respectivul a mai luat o baterie (nu dau nume, facuta la Bistritz)pe alta masina si a tinut , fara probleme , 6 ani! Bacteria " de origine Renault" a fost "+-"( in functie de cursul valutar al zilei),1650 ron!!!!! pe bistritz am dat 410..........
- "artimetica ", si daca tine 2 ani inseamna ca de banii"aia", 4x2 =8 ani!!!! tot tin mai mult decit "orijinalul"!!!!
tatimeu
nu cred ca are rost sa facem polemica
am schimbat doua baterii la reprezentanta, dupa ce m-am frecat la cap cu alte multe baterii cumparate din magazin si terminate. Am aflat doar dupa ce le-am facut test. In magazin sigur nu iti face nimeni, si nici nu le pune nimeni la reincarcat. Daca tu ai avut noroc eu unu nu ma mai risc....vorbim totusi de Romania
b06fcn
Tot din RO am luat si eu baterie Varta pentru Kia - au o forma mai ciudata, plus bornele pe invers daca nu ma insel. Se intampla acum 7 ani si ceva, bateria este inca pe masina si nu da semne de oboseala. Dimineata a pornit la -10 grade + viscol...Masina avea 6 ani si ceva la momentul ala, deci bateria pusa dupa cea OE Kia a tinut mai mult
dr_mKe
Mașina are bateria originală OE, doar "Renault" scrie pe ea. Ca și-n cazul Daciilor, bacterie de reprezentantă. La BMW a cedat după 13 ani și 330.000 km, la actualul proprietar. BMW Varta scrie pe dânsa.

Am comandat brațe inferioare față, bielete de direcție, Eibach Pro Kit. Bucșele anterioare sunt tasate, nu au joc auzibil, dar la frânare puternică la viteze mari, mașina are tendințe de oscilare. Pe elevator nu se poate vedea nimic în neregulă, însă platourile oscilante au scos în evidență uzura prin îmbătrânire. Piesele de suspensie, Renault din reprezentanță. Idem ulei de cutie & bujii.

[attachmentid=1628125132]
tatimeu
nene doctor
matele ai poze facute pe calculator?
eu spal masina o data la 10 zile in medie, dar daca vreau tot nu apuc sa ii fac poze cand e curata decat in curte. Cum reusesti? tongue.gif
Raduchu
In HD avem drumurile curate tot anul. tongue.gif
bucatzel
La cum merge doftoru, pana cand sare praful sa-i murdareasca masina, el deja e in urmatorul sat.
Laurentziu83
QUOTE(dr_mKe @ 10 Feb 2021, 23:36)
Am comandat brațe inferioare față, bielete de direcție, Eibach Pro Kit. Bucșele anterioare sunt tasate, nu au joc auzibil, dar la frânare puternică la viteze mari, mașina are tendințe de oscilare. Pe elevator nu se poate vedea nimic în neregulă, însă platourile oscilante au scos în evidență uzura prin îmbătrânire. Piesele de suspensie, Renault din reprezentanță. Idem ulei de cutie & bujii.
*


Exact aceeasi problema am avut-o si eu pe la 112000 de km. Vibratii in volan la franare la peste 110 km/h, senzatie de mici "puncte dure" la rotirea volanului.
Pe elevator sunt sigur ca au tras de roti cu cartela in cititor, directia neblocata. Ridica masina pe cric doar pe cate o parte si trage de roti stanga-dreapta. Vei simti jocul in bucse.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.