Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan III (2020-2021)
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Agrig
QUOTE(psychoo @ 14 Apr 2021, 11:49)
Majoritatea cumparatorilor nu intra in detalii tehnice si vor zice ca 2 stele inseamna ca e de kkt.



Cinstit, m`am uitat si eu cum arata manechinele alea comparativ intre Dacia si Skoda, la Dacia cam galben, portocaliu, la Skoda cam totul pe verde.
Diferenta de protectie dintre 70% si 94% cred ca da mai repede acea diferenta de 3 stele dintre ele nu atit lipsa detectiei pietonilor, bineinteles si protectia copiilor iarasi e mai buna,
Au facut-o de kko conform obiceiului, au pus pe masina exact minumum ce a cerut legislatia europeana, sa nu-i uitam cu ABS-ul de la Logan 1, cea mai scumpa optiune!
S`au bucurat de cerere mare la incepu, acuma a urmat dusul rece.
RazvanF
Vedem, EuroNcap inclina foarte multe spre aceste sisteme de siguranta active din cauza generatiei care urmeaza sa aiba permis auto, sau au deja si nu isi pot dezlipi ochii din telefon, sunt aerieni, neatenti etc.
Un conducator auto cu experienta ar cauta sa dezactiveze aceste sisteme smile.gif) Doar Logan a fost gandit pentru piata romaneasca, pentru conducatorul cu experienta, cel care putea sa repare masina cu un patent, o bucata de sarma si un ciorap de dama, daca se rupea cureaua. Acum sunt destui care habar nu au sa verifice uleiul, nu mai zic de schimbat un bec.
Tin sa punctez ce a scris Agrig "acum a urmat dusul rece." Va vedea Dacia cum le va fi afectata vanzarea, in cel putin o tara EU a fost recomandat sa nu se cumpere aceasta masina. In schimb au fost laudate Skoda Envaq si VW ID.4.
einstein1984
cine " a recomandat"?
@psychoo, desi ai dreptate, nu compari corect. poza cu volvo e odb-', imapct pe un singur lonjeron. Cea cu dacia e cu zid, ambele lonjeroane iau efort. Volvo are sanse mai mari sa indoaie un stalp, trebuia pusa poza de la sandero in MPDB.
psychoo
Stiu, n.am avut timp si nici chef sa caut o comparatie exacta, am vrut sa subliniez ca sunt diferente si ca stelele de azi nu au relevanta cand ma intereseaza doar anumite aspecte ale testului lor.
Sunt mai interesat de testul elanului in special fara esp ca sa vad cum se comporta sasiul decat de sistemele electronice punctate de ncap.
Cand trebuie sa evit ceva as prefera masina sa ramana neutra, nu sa ies in decor, iar daca tot ies sa fiu cat mai bine protejat inauntru.
Dar simt ca ma repet asa ca ma opresc aici
einstein1984
https://www.youtube.com/watch?v=HFWoJaajuE8...B1olconJFCalero pentru test elan si comportament dinamic vezi aici, ESP nu se decupleaza.
psychoo
Multumesc pentru deranj, dar nu (mai) fac parte din categoria clientilor dacia.
Uite aici cu on si off: https://youtu.be/Ckul3WaRRyE
Audi a4 b8 fara esp a ajuns cu botul inapoi
einstein1984
fascinant... de irelevant.
tatabobu
Cum incercam sa-i explic si lui Habba dincolo, "pentru tine". Ca oamenii au asteptari diferite, si pentru unii e mai relevant comportamentul cu sistemele de asistare oprite.
einstein1984
De ce ar fi relevant daca nu le poti opri? Franarea fara abs ii intereseaza? Sau un acciodent fara declansare de airbaguri? Psichoo nu stia cum sa-si laude masina ca face si ea ceva bine.
tatabobu
Chiar crezi ca nu se poate opri, doar pentru ca nu e prevazut?
psychoo
Domnule geniu, ai facut o afirmatie cum ca NU SE TESTEAZA FARA ESP, ceea ce am combatut.
Cand merg pe speciala (ca limbaj de doctor intelegi) esp.ul este oprit, ca nu e foarte placut sa iti taie gazul in curba cand ai nevoie de el. Apoi acel comportament este relevant pentru mine, iar acel clip il stiu pentru ca ala a fost momentul in care am ales ford in loc de audi. Altele nu stiu, nu m.au interesat deoarece nu au ajuns pe shortlist.
Daca tu o vezi ca pe o lauda, fie, e irelevant pt mine.
Cat despre "argumentele" cu opritul abs-ului (mi.as dori sa pot din meniu, ca si cu esp) sau a airbagurilor, nu este posibil, deci vorbesti ca de obicei sa te aflii in treaba.
Ma intereseaza comportamentul dinamic pt ca ala ma fereste de pocnitura si ma intereseaza in caz de pocnitura celula pasagerilor sa fie intacta.
Daca nici acum nu am fost suficient de clar putem continua pe privat ca sa nu poluam topicul cu preferintele MELE
RazvanF
QUOTE(einstein1984 @ 16 Apr 2021, 08:07)
cine " a recomandat"?
*


https://fdm.dk/nyheder/bilist/2021-04-billi...ringe-sikkerhed
Google translate va ajuta. smile.gif
einstein1984
clubul automobilistilor danezi, o tara unde oricum masinile sunt dureros de scumpe se plange ca dacia nu are airbag intre scaunele din fata....;Porbabil filialal locala nu a cumparat reclama pe pagina lor.
F interesant.
DFA
Pe 26 Aprilie se dă drumul la programul RABLA - o să apară în curând și în presă.
Moflea
QUOTE(DFA @ 15 Apr 2021, 13:41)
În manualul de utilizare (care este postat în acest topic și pe care îl poți citi și tu) nu vei găsi informațiile pe care le cauți.
Ele sunt în programul de întreținere - informații pe care le poți găsi la un dealer binevoitor - pentru că deocamdată nu avem pe nimeni cu un xJI cu CVT care să împărtășească aceste informații.
*



Salutare,

Da, am citit tot manualul postat in topic 😇, pana la urma am gasit un dealer care are un CVT la test drive, merge super bine masina, mi a depasit asteptarile, si daca tot aveam o serie de sasiu de la auto care este echipata cu cvt, am rugat agentul de vanzari sa ma ajute cu informatiiloe de intretinere.

Rezultatele:

- cutia de viteze CVT este fara intretinere ( preferam sa existe un plan de intretinere ), daca are anomalii vor vedea ei, dupa garantie dumnezeu cu mila🥺, de extins garantia pana 5 ani si 150 000 km pt cine doreste cvt ( asta o sa fac eu );

-revizia de an in caz ca nu au fost facuti cei 30000km, se schimba ulei si filtru ulei, cost 515 lei;

-revizie 1 an si 30000 km, schimb ulei + fitrele ulei, aer, polen, cost 799 lei.

Multumesc pt info din manualul de utilizare.

DFA
QUOTE(Moflea @ 19 Apr 2021, 19:34)
- cutia de viteze CVT este fara intretinere ( preferam sa existe un plan de intretinere ), daca are anomalii vor vedea ei, dupa garantie dumnezeu cu mila🥺,
*


Mulțumim de informații.

Exact de asta mă temeam și eu, că vor trata cu ușurință subiectul... CVT nu are cum să fie fără întreținere, mai ales după ce iese din garanție...,
IRONICK
QUOTE(Moflea @ 19 Apr 2021, 19:34)
-revizia de an in caz ca nu au fost facuti cei 30000km, se schimba ulei si filtru ulei, cost 515 lei;

-revizie 1 an si 30000 km, schimb ulei + fitrele ulei, aer, polen, cost 799 lei.

*



Un filtru de aer si unul de polen costa aproape 300lei cu manopera?
Trebuie sa demonteze jumatate de masina?
ursamajor
Se potrivesc rotile de pe Logan 1/2 pe Logan 3?
torquemada
Alt J și alt ET
ursamajor
sad.gif Si o sa raman cu un set de roti aproape noi... si jante si caucioace.

22 Apr 2021, 19:51:
QUOTE(torquemada @ 22 Apr 2021, 09:07)
Alt J și alt ET

Adica?
sorin1983
mai lata suprafata pe care se aseaza, intre buzele pe care etanseaza cauciucul(J) si difera cum intra sau ies sub caroserie(mai apropiate de butuc sau mai departate)(ET)
de la ce logan ai jantele?
ursamajor
Aia stiu si eu, dar ce valori?

Eu am 6J15 PCD100x4 ET cred ca 43(?) sau 50...
sorin1983
nu stiu ce sa zic la astea noi cum o fi(si daca mai sunt si trecute in carte pe 15)
din ce stiu cu et50 nu merg pe fata, lovesc in etrieri chiar de la logan 1 cu discuri ventilate. nu stiu daca au mai trecut si 15 in actele noi.
DFA
Adăugat info despre Testul Elanului - efectuat pe Dacia Sandero III Stepway Comfort ECO-G 100 de către km77.com
Viteza maximă de executare corectă a testului elanului este de 73 Km/h.
La această viteză mașina se înclină apreciabil datorită suspensiei moi și a gărzii la sol mărite față de un Sandero III standard.
Reacțiile mașinii sunt suficient de bune și similare cu alte crossovere la aceiași viteză.
La ieșirea din secțiunea finală suspensia provoacă o săltare a mașinii când înclinarea e maximă dar mașina nu a dat impresia că ar fi nesigură.
La viteze mai mari, de 78 Km/h mașina a subvirat foarte clar la ieșire, probabil din cauza ESP/ESC, care a frânat roata față-stânga destul de brusc.
La o viteză și mai mare, de 80 Km/h mașina a subvirat din nou și a fost imposibil ca ea să reintre pe trasa corectă către ieșire (din nou, ESP/ESC probabil e prea agresiv).
În toate celelalte încercări mașina a avut un comportament predictibil și cu reacții sigure, cu o îmbunătățire clară față de generația anterioară - Sandero II Stepway (2012)

Slalom - efectuat pe Dacia Sandero III Stepway Comfort ECO-G 100 de către km77.com
Mașina nu schimbă direcția cu ușurință din cauza suspensiei moi și a caroseriei care se înclină prea mult.
ESP/ESC intră în acțiune frecvent dar nu încetinște mașina prea mult și nici nu interferează în mod clar cu ce dorește șoferul să facă.

*Note privind Testul Elanului și Slalom:
- Sandero III Stepway se încadrează în "norme", adică în gama de viteză 70-80Km/h - nu are o performanță slabă, dar nici extraordinară;
- Sandero III standard ar trebui să se comporte ceva mai bine (pentru că are o gardă la sol mai mică);
- Logan III ar trebui să se comporte ceva mai bine decât Sandero III standard și mult mai bine față de Sandero III Stepway (din cauza "simetriei" de mase cauzate de portbagaj și a gărzii la sol mai mici);
IRONICK
QUOTE(DFA @ 23 Apr 2021, 15:04)
Reacțiile mașinii sunt suficient de bune și similare cu alte crossovere la aceiași viteză.
*

Pe asfalt perfect.
Daca s-ar face testul pe asfalt valurit/prost, nu s-ar mai comporta la fel. Ca suspensia iefina si-ar spune cuvantul.
Dar este bine si asa.
DFA
QUOTE(IRONICK @ 23 Apr 2021, 15:32)
Pe asfalt perfect.
Daca s-ar face testul pe asfalt valurit/prost, nu s-ar mai comporta la fel. Ca suspensia iefina si-ar spune cuvantul.
*


Corect.
einstein1984
Logan 3 gpl ar trebui sa fie cel mai bun din gama smile.gif
rue
Oare cum se aude rulajul pe un sector cum este intre Lugoj și Herculane unde s-a pus cribrura in anii anteriori.
ursamajor
QUOTE(rue @ 23 Apr 2021, 22:34)
Oare cum se aude rulajul pe un sector unde s-a pus cribrura

Ca si in alte masini.

QUOTE(IRONICK @ 23 Apr 2021, 16:32)
Daca s-ar face testul pe asfalt valurit/prost, nu s-ar mai comporta la fel. Ca suspensia iefina si-ar spune cuvantul.

Daca avea baba un coi, se ducea la razboi...
sorin1983
mie mi se pare ca se tine bine fata de altele... totusi e o evolutie fata de modelele anterioare.
DFA
QUOTE(rue @ 23 Apr 2021, 21:34)
Oare cum se aude rulajul pe un sector cum este intre Lugoj și Herculane unde s-a pus cribrura in anii anteriori.
*


Interesant este că zgomotul de rulare de la roți NU este dominant la Logan/Sandero III, în schimb dominant este zgomotul aerodinamic provocat de oglinzi, chedere laterale și plafon (care e ceva mai mare la Stepway - din cauza barelor, firește).
Dar este evident că criblura va fi auzită mai intens față de rularea pe asfalt fin...
IRONICK
QUOTE(DFA @ 24 Apr 2021, 10:21)
Interesant este că zgomotul de rulare de la roți NU este dominant la Logan/Sandero III, în schimb dominant este zgomotul aerodinamic provocat de oglinzi, chedere laterale și plafon (care e ceva mai mare la Stepway - din cauza barelor, firește).
Dar este evident că criblura va fi auzită mai intens față de rularea pe asfalt fin...
*


Zgomotul este dezechilibrat in habitaclu acum.
Legatura cu solul mai buna si carenajele (plus inca cateva chestii de le-ati vazut pe la Duster) au facut sa scada asa de mult zgomotul de rulare, incat cel generat de curentii de aer din dreptul geamurilor sa fie deranjant.
ursamajor
QUOTE(rue @ 23 Apr 2021, 22:34)
Oare cum se aude rulajul pe un sector cum este intre Lugoj și Herculane unde s-a pus cribrura in anii anteriori.


Despre zgomot:

https://youtu.be/MKAnncF5SPg?t=570

Eu am facut drive test cu toate 3 modelele. La S. Stepway se aude ceva mai bine zgomotul aerodinamic. La Logan aproape deloc.
Pe sosea zgrunturoasa se aude, normal, si zgomotul de rulare.
paul_damian
Vad ca versiunile actuale de MediaNav si MediaDisplay sunt pe Android. Versiunile anterioare erau pe WindowsCE? Parca asa erau candva. Nu le-am urmarit...
DFA
Da, primele versiuni erau cu WinCE.
rue
Un minus la zgomot este si mentinerea ventilatiei la un concept galagios in treptele 3-4-5.
DFA
Adăugat în postul #5 detalii despre butoane geamuri electrice spate cu iluminare
- cod 254218614R - cu iluminare albă

4 May 2021, 12:30:
Vești noi - motorizarea TCe 110 va fi disponibilă din Decembrie 2021 doar pe Sandero/Sandero III Stepway - nu pe Logan.
DFA
Opțiunea de SCAUNE FAȚĂ ÎNCĂLZITE încă nu a apărut în sistemul de comandă al Dacia - așa cum s-a promis, a trecut luna Aprilie...

7 May 2021, 21:02:
Adăugat în postul #5 detalii despre Spot de lectură spate (care lipsește din fabrică) - mai exact despre faptul că spotul de lectură de Duster II ph3 menționat în manualul de Logan III e imposibil să încapă pe plafon - varianta de spot care ar încăpea acolo este spotul de lectură cu formă rombică de pe Clio IV, Megane IV, Kadjar, etc.
Ioan.Ioan
QUOTE(DFA @ 7 May 2021, 08:31)
Opțiunea de SCAUNE FAȚĂ ÎNCĂLZITE încă nu a apărut în sistemul de comandă al Dacia - așa cum s-a promis, a trecut luna Aprilie...

<span class='edit'>7 May 2021, 21:02:</span>
Adăugat în postul #5 detalii despre Spot de lectură spate (care lipsește din fabrică) - mai exact despre faptul că spotul de lectură de Duster II ph3 menționat în manualul de Logan III e imposibil să încapă pe plafon - varianta de spot care ar încăpea acolo este spotul de lectură cu formă rombică de pe Clio IV, Megane IV, Kadjar, etc.
*



multumesc/im pentru informatia cu plafoniera! si pentru toate celelalte...dar daca se implineste termenul de mai jos...atunci cel putin mie nu imi va mai fi de folos, pentru ca nu voi mai lua vreo dacie! ever !
poate mi se pare dar situatia e cam jenibila (jenanta si penibila!!) ...din vara ne zic ca urmeaza sa apara masina ...ca sa ne-o arata in iarna...sa ne zica si ca va putea fi comandata in primavara...dar dupa ce dai comanda vine de abia in toamna viitoare!...si fara unele optiuni din cartea tehnica active..

...asa ca, daca nu se tin de cuvant nici macar acum si nu apare saptamna viitoare optiunea cu scaune incalzite....din principiu eu renunt la auto....mai ales ca am achitat avansul din martie si pe nu stiu ce site mai si era cineva care zicea ca a dat comanda in aprilie si ii vine auto in iunie..iar eu nici nu am prins serie sau pomenirea zilei de productie! ....am ajuns ca pentru un "bolid" de dacie sa platesc aproape 15000 euro si sa mai stau si 6 luni dupa ea!?! incredibil! de parca e ceva ferarri sau tesla!
AdrianHH
Salutare si bine v-am gasit !
Ma alatur si eu acestui forum, sper sa devin posesor Dacia Logan in perioada urmatoare.
Am mai multe intrebari, dar una careia nu i-am gasit raspuns clar o mai pun aici :
Cum e cu rodajul la modelul Eco-G?
Dealerul zice ca masina nu necesita rodaj, ca motorul are facut rodajul in fabrica.
Review-urile pe youtube vorbesc de rodaj, dar nu prea clar, ce cum si cat.
Am gasit o informatie ca prima revizie se face la 2k km ?!

Ce stiti despre treaba asta?
E posibil dupa ce o iau sa fac un drum in afara tarii si parca nu as vrea sa merg cu 80km/h 1500km smile.gif
MoneyTalks
QUOTE(AdrianHH @ 7 May 2021, 22:47)
E posibil dupa ce o iau sa fac un drum in afara tarii si parca nu as vrea sa merg cu 80km/h 1500km smile.gif
*


De obicei regula e sa nu depasesti 2/3 din viteza maxima a masinii data de producator. De exemplu, daca producatorul spune ca viteza maxima e 180 km/h, in primii 1,500 km nu depasesti 2/3 din 180. Adica pe autoatrada vei fi OK, nu trebuie sa mergi cu 80 decit daca tii neaparat.
ursamajor
Uite ce zice manualul...
MoneyTalks
Pai ce zice manualul e exact 2/3 din viteza maxima si 2/3 din RPM maxim (de unde intra in zona rosie)
DFA
QUOTE(AdrianHH @ 7 May 2021, 23:47)
Cum e cu rodajul la modelul Eco-G?
Dealerul zice ca masina nu necesita rodaj, ca motorul are facut rodajul in fabrica.
Review-urile pe youtube vorbesc de rodaj, dar nu prea clar, ce cum si cat.
*


Nu mai există rodaj adevărat la motoarele moderne - pentru că de foarte mulți ani blocurile motor sunt rodate chimic după turnare prin spălare cu acizi.
@ursamajor deja ți-a prezentat ce scrie în manual - alea sunt niște restricții de bun simț pentru un motor nou, nouț.

QUOTE(AdrianHH @ 7 May 2021, 23:47)
Am gasit o informatie ca prima revizie se face la 2k km ?!
*


Din nou, revizia post-rodaj nu se mai face de foarte mulți ani - pentru că nu mai există rodaj adevărat - iar revizia post-rodaj de care întrebi tu se făcea acum mulți, mulți, ani, când uleiurile de motor erau de slabă calitate, când aditivii de ulei nu prea se foloseau, când uleiurile semi-sintetice sau full-sintetice erau un vis frumos și scump...

QUOTE(AdrianHH @ 7 May 2021, 23:47)
E posibil dupa ce o iau sa fac un drum in afara tarii si parca nu as vrea sa merg cu 80km/h 1500km
*


Da, poți, ai văzut în manual, poți merge liniștit cu 130kmh primii 1.000km.

9 May 2021, 10:39:
QUOTE(Ioan.Ioan @ 7 May 2021, 21:59)
...asa ca, daca nu se tin de cuvant nici macar acum si nu apare saptamna viitoare optiunea cu scaune incalzite....din principiu eu renunt la auto............
*


Atât 2020 cât și 2021 sunt ani dificili pentru cumpărarea de mașini noi - s-au adunat multe probleme - criza semiconductorilor auto, creșterea de prețuri pentru materii prime, de exemplu fierul/oțelul, criza containerelor, etc.
Se speră ca 2022 să fie un an mai bun, dar nu există nici o siguranță nici pentru 2022.

Revenind la Dacia, întârzierea cea mai mare nu e de la scaunele încălzite, ci de la semiconductori - în special partea de multimedia, Wi-Fi, GPS.

Adică scaunele încălzite vor putea fi adăugate înainte ca piesele necesare pentru Media Nav/Display să fie disponibile. Nu poți primi VIN și termen de fabricație fără ca fabrica să știe CÂND piesele necesare ajung în uzină.

În 2006 am primit rabla mea după 3 luni de la avans - atât a durat până s-a fabricat la vremea aia, fără nici o criză și nici o pandemie...
Lord Hades
Eu am luat logan on primire la 3 saptamani dupa comanda. Si bune sa in stoc. Ce vremuri ...
einstein1984
https://360.lubrizol.com/2019/The-New-Renau...7-Specification cateva info despre norma de ulei RN017 aplicabila si la logan/sandero 3. Astept haterii cu 0W20 e prea fluid in 3, 2,
DFA
Opțiunea de SCAUNE FAȚĂ ÎNCĂLZITE va fi disponibilă doar pe echiparea E2-COMFORT la Logan, Sandero și Sandero Stepway.

Nu se poate adăuga la E0-ACCESS și E1-ESSENTIAL.

Din punct de vedere comercial, ea va fi făcută publică prin Iunie sau mai târziu.

Aceiași soartă o are și opțiunea TRAPĂ ELECTRICĂ - e limitată pentru Sandero și Sandero Stepway în echipare E2-COMFORT. Trapa nu va fi disponibilă pe Logan în nici un fel.
GIC
Spune si de Dusterul facelift ceva (pe topicul dedicat .....) sad.gif
Am vrut sa dau comanda la un Orange, in Martie, dar de cateva zile se scosese din fabricatie
DFA
Am vorbit din nou la Dacia - se speră ca opțiunea SCAUNE FAȚĂ ÎNCĂLZITE să poată fi adăugată la o comandă până la sfârșitul lunii curente - adică Mai - motivul întârzierii fiind, citez: "aprovizionarea a mers mai greu din cauza situatie sanitare"

Dacă opțiunea respectivă nu apare până la data maximă de modificare a comenzii (care este de aprox. 30 de zile înaintea datei de fabricație) atunci ea nu mai poate fi adăugată și mașina se va fabrica fără.
DFA
A apărut și în configuratorul Dacia România opțiunea de scaune față încălzite împreună cu climatronicul monozonă = 300 Euro amândouă (adică 200 CM + 100 SFÎ).

Fiind dependent de climatronicul monozonă nu se poate alege acest pachet decât la o echipare COMFORT.

[attachmentid=1628128088]
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.