QUOTE(TMihai @ 11 Oct 2006, 11:00)
Dueluri vesnice pana in Brazilia

E bun topicul asta! Ne scapa de stres. Totusi pt unii care vor scrie aici as avea un mic sfat
"F1 se urmareste cu televizorul deschis" 
Cine stie, face; cine nu face, invata pe altii; cine nu e in stare sa invete, da sfaturi...
QUOTE(mihye @ 11 Oct 2006, 11:08)
Dar Alonso nu va avea cu ce in 2007.
Cred ca va fi tot o lupta Renault-Ferrari cu McLaren spectatori (un an) dar vor avea sanse si japonezii datorita materialului nou de concurs al pilotilor de top.
Nu se stie niciodata. Dupa toate probabilitatile, cele mai bune echipe vor fi Ferrari, Renault si McLaren. Ferrari are avantajul (sau macii si renii dezavantajul) retragerii lui Michelin. Continuitatea in F1 inseamna foarte mult. Ferrari il au pe Massa, care e un pilot talentat si care il poate ajuta f. mult pe KR sa se obisnuiasca cu masina. De asemenea, la Renault HK este oarecum obisnuit cu masina, insa doar in conditii de teste, lipsindu-i experienta de cursa in F1, iar GF, oricat ar spune Flavy, nu poate fi pilot nr. 1 in echipa. In cel mai fericit caz pentru el, REnault va avea doi piloti nr.2 . La McLaren e mai delicata problema, pentru ca schimba anvelopele, schimba pilotul nr.1 (la fel ca si ceilalti), iar pilotul nr. 2 este un fost pilot de teste care a alergat jumatate de sezon in F1 (in ultima perioada). In afara de acestia, Button si Honda se anunta candidati importanti la puncte, mai ales pentru ca Honda nu schimba titularii. Toyota ar trebui sa schimbe multe la sasiu, insa este posibil ca un sezon cu BS sa fie un avantaj pentru ei.
Revenind la varf, daca se obisnuieste reped cu masina (teste de iarna/primavara, etc...) KR ar cam fi favorit la titlu. De asemenea, daca macii fac o masina buna si FA se obisnuieste cu ea (tot repede), si spaniolul ar avea o sansa la titlu, reeditand, astfel, duelul de anul trecut. FM e favorit la locul 3, iar daca se mai maturizeza, ar puta chiar sa se bata pentru titlu (la fel ca JV cu DH in '96). Pe GF si PdlR nu-i prea vad acolo, iar HK e inca "crud" pentru a se bate la titlu, dar ne poate surprinde oricand, chiar incurcand socotelile celor mari. JB, revigorat de victoria din Ungaria, cu un eventual sasiu si motor Honda performante, nu iese din calcul si, daca nu in bataie pentru titlu, sigur se va bate cu FM pentru locul 3. Dintre restul lumii, poate Rosbers ar face o figura frumoasa, dar dupa sezonul acesta, slabe sanse...
La echipe, Ferrari sunt favoriti si nu prea au cum sa piarda titlul (cu exceptia problemelor tehnice majore), iar renii si macii se vor bate pentru celelalte locuri de pe podium, cu Honda suflandu-le in ceafa.