Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cauciucuri iarna pe timp de vara
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
Pages: 1, 2
horsewhisperer27
problema e daca la o franare in coloana , brusca, sa zicem la pietoni, il "pupi in fund" mai usor pe ala din fata cu pneurile de iarna sau cu cele de vara.IN ANOTIMIPUL CALD MA REFER!


in continuare sustin ca sunt mai eficiente pneurile de vara.da uite, o sa testez asta cand se va sfarsi anotimpul rece!
dr_mKe
Daaaa, m-a prins tongue.gif
Cat despre ultima intrebare, daca gumele de iarna sunt Michelin iar cele de vara sunt Matador, pe masinile in cauza aflate la trecerea de pietoni, ma tem ca sunt sanse ca cele de marca sa fie mai bune, chit ca sunt de iarna tongue.gif

@EUROPE_: daca nu poti patina la demaraj inseamna ca nu incerci destul, sau e de vina masina tongue.gif
horsewhisperer27
cauciucurile de vara erau alea cu care vin echipate din fabrica passat-urile B6!!!vara!stii care sunt?multumit acum? biggrin.gif
acum esti multumit, ca sa nu mai tot intoarcem problema pe fata cu MARCA PNEULUI?


vorbim o chestie de principiu aici, nu cauciucuri de vara care erau slick uri, nu cauciucuri de iarna cu crampoane, nu 1000 de posibilitati incrucisate!

in principiu sustin ideea ca e mai bine sa mergi vara cu cauciucuri de vara nu DOAR pentru ca se uzeaza mai greu!

(am mers cu matadoarele, stiu ce vrei sa zici.asta ca sa nu crezi ca te contrazic doar de dragu topicului tongue.gif )
omegabear
Se indoieste cineva ca anvelopele de vara, folosite vara nu sint superioare celor de iarna? (marca si uzura similara bineinteles) Asta cred ca este evident. Paradoxal este faptul ca in unele situatii cele de iarna se comporta mai bine decat cele de vara (folosite vara).
dr_mKe
Marca pneului este importanta prin prisma compozitiei. Un pneu ieftin sau un pneu cel putin din clasa medie de pret si calitate.
Eu pot sa-ti relatez despre cum e sa mergi iarna cu pneuri de vara pe asfalt uscat. Fac o mica paranteza ca sa explic mai bine postul de mai sus, chiar daca situatia este pe dos tongue.gif .
Gume de iarna Sava Eskimo S3 noi. Gume de vara Fulda EcoControl. Am decis sa vand setul de Eskimo si sa circul cu gumele de vara iarna asta. Pe asfalt curat sau ud (fara polei) gumele ieftine pierdeau aderenta mult mai repede si mai brusc in orice situatie, franare, accelerare brutala la demaraj, in curbe. Pe zapada e superflua discutia, evident ca profilul primeaza. Explicatia ? Compozitia > cauciuc cu negru de fum la Sava si compus cu siliciu la Fulda. Presupun ca si vara se intampla la fel cu un compus cu siliciu la o anvelopa de iarna versus una ordinara de vara.

In romania este greu sa faci omul sa priceapa termenul de cost/km pe termen lung. Sau ca e mai ieftin sa-ti incalti masina cu anvelope corespunzatoare anotimpului decat sa o busesti. Sunt putin cu musca pe caciula din cauza incaltarilor de vara, dar cel putin recunosc laugh.gif
horsewhisperer27
omegabear, detaliaza situatiile!
EUROPE_
QUOTE(dr_mKe @ 6 Jan 2008, 23:36)
@EUROPE_: daca nu poti patina la demaraj inseamna ca nu incerci destul, sau e de vina masina  tongue.gif
*


Sa sti ca in niciun caz nu mi-as accelera motorul in 7000 rpm doar de dragul de a patina la plecarea de pe loc. Iar masina este buna, la fel si motorul, nu-mi fac probleme din punctul asta de vedere.
Pune-ti si tu caucioace ca ale mele pe masina ta si compara, s-ar putea sa-mi dai dreptate ( si lu` @argon ).
argon
Daca e vorba de marci, gumele de iarna de care vorbesc sunt GoodYear, daca erau Sava sa zicem, poate eram de alta parere in ceea ce am afirmat. Repet, nu am mers cu ele la temperaturi exterioare mai mari de 30 de grade, peste cred ca-si pierdeau din proprietati si se intampla ce zice horsewhisperer27. Nu am de gand sa merg cu ele vara in mod normal, dar asa s-a intamplat, la primavara o sa imi cumpar niste gume de vara noi probabil, nu am de gand sa le distrug pe cele de iarna.

user posted image
floryyn
Impacati si capra si varza si puneti All Season. Ale mele sunt Tigar si au fost ok si asta vara, si acum, pe polei si zapada.
horsewhisperer27
se simte din plin diferenta de tractiune intre cele de vara si cele all season.
e ca orice compromis...un compromis!
dr_mKe
Si macar daca nu s-ar numi TIGAR.
Cele all-season sunt useless pe zapada afanata. Mai bune in rest decat cele de vara folosite pe timp de iarna si viceversa, dar capra si varza tot nu le impaci tongue.gif
djasu82
De parca au toti romanii sa-si schimbe setul de cauciucuri de iarna pentru iarna si de vara pentru vara plus ca te costa .
dr_mKe
Repunere pe talon ??? radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
horsewhisperer27
djasule, asta e treaba, trebuie sa le schimbe.
pacat ca nu e obligatoriu, ca in Austria.s-ar evita muulte accidente si impotmoliri.
(zilele trecute ieseam intr-o intersectie, scosesem botul, ca nu vedeam, si din partea stanga venea unul cu un bemveu, derapand in disperare, iesit pe jumate afara pe geam si urland: "frateeeeee, nu ma face sa ma opresc, ca nu ma mai pot porni!!")


scuze de off, revenim la discutie!
djasu82
Hai sa fim seriosi la zapada care a fost in bucuresti ai fi lasat masina in fata blocului cu tot cu cauciucuri de zapada si fara a o misca din loc. Totusi e bine da se evita multe accidente din cauza multor nebuni care conduc inconstient propriul cosciug.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.