Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Renault lanseaza SANDERO
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Stiri
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49
TAW
Preturile din Belgia:

La Sandero y sera disponible à partir de 7950 €. En Belgique, deux niveaux de finition sont prévus (Ambiance et Lauréate) en plus du modèle de base.

Les tarifs de la gamme Sandero en Belgique et au Luxembourg :

1.4-75 ch : 7950 €

Ambiance 1.6-90 ch : 9 250 €

Laureate 1.4-75 ch : 9550 €

Laureate 1.6-90 ch : 10050 €

Source: Turbo Magazine (BE)

Sursa:

http://news.caradisiac.com/Dacia-Sandero-l...en-Belgique-170
Stefan
le-am mai pus odata pe celalalt thread dedicat Sandero (aici).
Off-topic, catre moderatori: E clar ca incep sa fie puse aceleasi informatii pe ambele topicuri. Nu se pot uni cumva? Sunt oameni care nu le citesc pe ambele probabil.

LE: de fapt acum imi dau seama ca ele trateaza subiecte diferite: asta de la stiri e despre Renault Sandero (Brazilia) si celalalt e despre Dacia Sandero (Europa).
Andy_ACS
aici trebuia inchis demult... deja nu mai e o stire... ar trebui sa postam toti la sectiunea dedicata sandero.

Bafta!
TAW
OFF TOPIC
@ Stefan: Sorry, nu am vrut sa umplu topicul aiurea! Si sunt de acord, cele doua sectiuni ar trebui cumva unite, sau una dintre ele mutata! Asta ca sa evitam situatii de genul asta.Deci rugam moderatorii sa gaseasca o solutie corecta! Scuze inca o data pt Off.
cristyyy2003
...nici la ei nu exista 1.5dCI sad.gif
cristyyy2003
Mda...se pare ca nu avem parte decat de cele doua motoare pe benzina in 8V.
Cat despre singuranta, intr-adevar vom avea AFU. (informatii oficiale de pe www.sandero.ro)
Ne da Dacia info cu pipeta....daca va costa 11500 motorizarea de 1.6l, 90CP deja io zic ca-i cam scumputa. (ma asteptam ca 11500 sa fie motorizarea 1.5dCI 85CP)

L.E. Eu speram ca varianta FULL (cat inseamna FULL la Dacia) cu motorizarea 1.5dCI 85 sa fie in zona aia (poate chiar mult mai jos).
Cat despre echiparea actuala...
QUOTE
Daca tinem cont de brosura de prezentare care a aparut, cu versiunile si dotarile, si de anuntul Dacia ca versiunea cea mai scumpa va fi 9500 euro, inseamna ca pretul de 9.500 euro este pt. versiunea Prestige 1.6 MPI, care este echivalentul Ambitionului de acum la Logan (are in plus volanul reglabil pe inaltime).
De aici rezulta ca Sandero va fi cam cu 400 euro mai scump decat Loganul la aceleasi dotari.
GabiVo

Vio
Mi se pare enorm, in ideea in care un titlu de topic pe aici da pretul de Franta pentru 1,4 de la 7800... si in Germania tot pe la un pic sub 8000 il anunta... de unde diferenta asta uriasa?... Sau la 11.500 ar fi vorba de un full?...
Serje
Da mai cititi si restul paginilor, nu numai ultimele posturi.
1. Alea is preturile din franta, germania ... care au alte preturi, uitati-va si la Logan si faceti o comparatie.
2. Ce inseamna masina FULL ? Poate la Dacia mai exista termenul acesta dar la restul firmelor nu mai exista asa ceva. Ca pot fi doua masini "FULL" si care sa aiba dotari total diferite, deci nu prea mai vad rostul termenului FULL. Toate optiunile, ceea ce ar insemna Full options, nu se pot pune pe nici o masina pt ca sunt optiuni care nu merg una cu cealalta ca se cam bat cap in cap.
3. Dacia nu da nimic cu pipeta, au prezentat masina si au spus ca in iunie va fi lansarea si atunci vor aparea si preturile , ca vrem noi sa aflam mai repede asta ii fix problema noastra.
Vio
Pai tocmai, eu ma refeream la full in sensul a tot ceea ce se poate pune pe ea... data fiind saracia acestor optiuni, la Dacie nu mi se pare deloc deplasat termenul...
Tocmai de-aia ma miram, fiindca in postarile anterioare concluzia era alta, ca va fi cu cel mult 400 mai scumpa decat modelul echivalent Logan...
iuly82
Senzatie: Reporterii ProTV l-au filmat pe Sandel pe strada la Maracineni, la primele teste de rulaj efectuate de catre cei de la Dacia in Romania... radmasa.gif
Cred ca stau la panda sa filmeze Loganu' restilizat si in lipsa de acesta merge si stirea cu Sandelu' tongue.gif
Auzi cica in iunie vor pleca catre dealari masinile pentru test drive, pe bune voi chiar credeti, atunci unde tot pleaca de 2 saptamani tirurile acele pline cu Loganuri si cu cate 2 Sandero?
R19/16v
Mda... cand se plimbau prin bucuresti vreo 10, acum vreo 2 saptamani nu le-a vazut nimeni!?
iuly82
173.gif 9500 full, voi chiar credeti?

deci asteptam pentru maine , reportajul cu Loganu' restilizat (comentari + filmare in trafic)? "fir intins" baieti! icon_mrgreen.gif
ssilviu
9500 va costa modelul in cea mai buna varianta de echipare. Adica 1,6 Prestige. Ca vor mai exista si la asta optionale si cel mai scump Sandero va fi mai mult de 9500, asta e altceva ..
cata70
Iar dci-ul cand va apare,cred ca pe la 11 000...
Misu Cartus
hai 10500 sa nu sara de pragul pisicologic.
annem
QUOTE(cata70 @ 21 May 2008, 19:31)
Iar dci-ul cand va apare,cred ca pe la 11 000...
*


Deja se fac teste cu 1.4 GPL. Poate apare intii GPL, ca motorina a inceput sa zboare de n-o mai prindem.
TAW
Am facut drive-test cu Sandero! Nu intrebati unde, cum si de ce! wink.gif
Masina e Ok, se comporta bine cu un usor plus la stabilitate fata de ce eram obisnuiti la Dacia. Manevrabilitatea e identica celei de la Logan, servodirectia corecta, dar cam grea in manevra. Franele, desi echipate cu AFU nu difera ca feeling de cele de la Logan, poate doar la franari puternice, de care nu am avut ocazia sa pun! Din ce am observat (sper sa nu ma insel) masinile erau prevazute cu tamburi de MCV/Van, poate si pentru o eficienta sporita a sistemului AFU!
Am observat ca masina e ceva mai bine insonorizata decat Loganul, cam la nivelul unui Symbol.
Punctul cel mai interesant si care m-a bucurat au fost scaunele cu o sustinere laterala imbunatatita si cu reglaj al spatarului prin parghie (s-a renuntat la rozeta de pana acum pentru a se elimina scartaiturile care apareau in zona). Aceste scaune se vor monta si pe Ph2 Logan (pe care am vazut-o si care arata OK, mai ales la interior care e identic cu Sandero). De asemenea si volanul e OK, fiind ceva mi comod la drum ca cel de pana acum! Reglajul pe inaltime al volanului nu e mare lucru, dar bine ca este - plaja de reglaj cam ca la Symbol!
Motorul de 1.4 e la fel de "vioi" ca si cel de pe Logan, 1.6 e nitel mai sprinten si mai elastic. Cred ca cea mai buna varianta va fi 1.5 dci 85 CP, mai ales pt, oras - compacta si economica.
Mi-au mai placut si panourile noi, mai ales ca pe fata au manere - mai practice si mai comode la drum lung. Un detaliu interesant este si suportul de ochelari intre parasolare (dar nu mai stiu daca am vazut la Sandel sau la Faza 2, sau la ambele - sorry blink.gif ).
Nu mi-a placut ca jumatate din interiorul hayonului e tabla goala, care nu arata deloc incurajator! Si trapa de carburant e cam aiurea - de MCV deci cam disproportionata fata de masina!
Ce am apreciat, a fost AC-ul mai eficient si mai silentios in functionare - sistem Iran cu circuit variabil (prezent si pe Faza 2). Si tot de la acest capitol, grupul de comanda climatizare e acum ceva mai bine gandit, in sensul ca butonul ventilatorului nu mai e pe dos ca la Logan, iar comanda flux aer are si pozitie intermediara clara, deci reglajul se face acum mai fin. Iar parghia de recirculare e ceva mai comoda ca inainte (desi solutia nu e cea mai nimerita).
Materialele din interior sunt nitel mai bune ca inainte, fara a crede ca vorbim despre BMW sau Audi, dar oricum impresia e mai placuta, mai ales ca acum avem o ambianta cromatica ceva mai vesela. Am observat o particularitate, care nu stiu daca se va regasi si la vehiculele comercializate - la versiunile inferiare bord cu cadrane negre dar cu inele cromate ca la Prestige. Apropo de Prestige, cea cu care am mers nu avea volan in piele... sad.gif !
Centurile pretensionate vor fi in pachet cu airbagurile laterale fata. ABS standard!
Kitul SUV arata bestial, numai ca pretul va fi cam mare - unul complet pe argintiu, cam 3000 RON!
Portbagajul e incapator si usor de exploatat cu inele de amarare a plaselor de bagaje. Si poate fi marit prin rabatarea spatrului banchetei 2/3 1/3 in functie de versiune (E0 am inteles ca nu are, dar nu am vazut aceasta varianta). Pacat ca sezutul e dint-o bucata si se desface cam greu pentru a obtine un spatiu de incarcare aproape plat! Pentru portbagaj va aparea si un soi de fund dublu care va permite depozitarea obiectelor mici in ordine, si in acelasi timp sa se incarce bagaje deasupra - cam ca la Nissan Note!
Am mai obsrvat ca s-a renuntat la bucsa de plastic de la cuiul de pe stalp pe care sa inchide portiera! Ciudat? Poate exisat un motiv legat de zgomotele care mai apareau la portiere si care se rezolva prin demontare si ungere...
Ca era sa uit - masinile de test aveau deflectorul aerodinamic sub spoilerul fata - ca la primele Clio 3! Sa speram ca si cele de serie vor avea!

Cam astea sunt impresiile mele despre Sandero! Per ansamblu e o masina OK, nou , mai tinereasca, dar care va trebui sa aiba un pret bun!
Daca imi voi mai aminti ceva voi posta, dar deocamdata cam asta e tot! rolleyes.gif
daciafan
multumim TAW smile.gif
ai mare dreptate mai ales in ceea ce priveste pretul
acesta va trebui sa fie unul de bun simt
R19/16v
kit suv?
Bliss
Sandero iesit la plimbare.
R19/16v
Plimbarica aia s-a intamplat weekendul trecut, sambata si erau o gramada de sandei biggrin.gif
DrK
e chiar foarte tare masina... sunt curios care este termenul real de livrare la asa ceva...
Andy_ACS
@TAW - tu cu ce versiune de echipare te-ai plimbat?
Cum sta cu zgomotele hayon? se aude ceva suspect pe acolo?
Pozitia la volan e tot asa inalta ca la Logan? Chiar si cu scaunul dat jos la maxim?
Ai vazut vreuna cu interior pe negru? (bord, ceasuri, fete la usi, consola centrala) mie nu imi place deloc o masina cu o gramada de repere argintii sau crem.
Sigur treaba cu insonorizarea nu a fost decat o impresie, avand in vedere ca masinile erau noi noute? Ar fi bine sa fie mai insonorizate smile.gif
Daca ai aruncat un ochi la esapament - tot ca la Logan?

Bafta!
TAW
Zgomotele de la hayon = 0, si am mers si pe denivelari si mai mari si mai mici. Dar sa tinem cont ca masinile erau noi cu maxim 2000 km. Sistemul de inchidere pare a fi destul de rezistent, iar hayonul e destul de usor, deci nu cred ca vor aparea zgomote prea importante dupa mai multi Km. Oricum masinile lasa o impresie generala de soliditate.
Pozitia la volan identica celei de la Logan, cu volan reglabil pe inaltime.
Am mers cu 1.4 si 1.6 echipare Preference, Laureate si Prestige. Sandero si Ambiance nu! La preferece interiorul si tapiteria sunt mai inchise la culoare fara elemente "cromate".
Insonorizarea am comparat-o tot cu Logan nou de max 10.000 la bord! Fara zgomote aerodinamice, si cu sunetul motorului ceva mai cuminte.
La esapament nu m-am uitat, sorry!

@ DrK - Termenul de livrare va fi cam ca cel de la Logan, dar trebuie sa tinem cont de faptul ca anul acesta Dacia preconizeaza sa produca maxim 10.000 untati pentru piata interna - o strategie de marketing sau pentru a satisface pietele din vest unde segmentul compactelor este mai important ca la noi! Asta ramane de vazut daca asa va fi, dar la momentul de fata asa stiu! Deci grabiti-va! smile.gif wink.gif

@ R19/16v - Kitul suv il poti vedea aici:

http://www.carstyling.be/renault/sanderoconfig.swf


P.S. Mi-am amintit ca panourile si la Faza 2 si la Sandero sunt negre - partea de plastic - ca la Prestige! Acestea sunt mai suferitoare ca cele gri de acum de la Logan. La Preference s-a eliminat medalionul textil si materialul a fost inlocuit cu polietilena.
Cele cu care am mers nu aveau martor centuri siguranta. Poate la variantele ce vor fi comercializate va fi altfel, nu pot sa stiu!
Trei persoane stau onorabil pe bancheta din spate, cam ca in MCV pe bancheta din mijloc. Oricum spatiul la genunchi este ceva mai mic decat in Logan berlina.

L.E. Din kitul SUV ff interesante mi s-au parut protectiile de proiectoare de ceata (utile la noi), eleronul pentru hayon care e elegant si discret, dar si ornamentul spoiler spate, oricare dintre ele poate fi montat si separat, nu neaparat intregul kit, avnd chiar si separat un efect estetic bun!
aphophis
nu cred ca au mai fost:

sursa promotor.ro
hash
Oare ce consum are? E mai rotunjita, ar trebui sa consume mai putin. Sau nu? Ar fi interesant un consum instant la 90, 120/130, 160.
Andy_ACS
Din datele producatorului, consumul nu e mai mic decat la Logan
Mai rotunjita nu e, la consum conteaza CX-ul, adica coeficientul aerodinamic, rezistenta masinii per total. Nu conteaza ca are farurile mai alungite, alta grila, etc.
Imagineaza-ti ca pui o prelata peste Logan si peste Sandero - partea din fata pana la usa din spate e aproape identica. Cat de mult influenteaza partea din spate - pa una berlina si la una hatch nu stiu, oricum e posibil sa fie mai aerodinamic Logan, e mai aproape decat Sandero de forma ideala (desi pare funny o afirmatie ca logan e mai aproape de forma ideala smile.gif )

Bafta!
relu.ralu
plimbarile se fac pt a le testa dealerii, pt a ne putea raspunde la intrebari, de aceea presupun ca aveau si ceva concurenta in coloana, am vazut intr-o poza din linkul de mai sus ca sandero visiniu era numerotat...deci
TAW
CORECT! biggrin.gif
2dor
Dacii Sandero azi in coloana, venind de pe DN1. Poza e luata cam din dreptul unde are capatul tramvaiul 5 in Baneasa. Erau mai multe masini cu numere de AG si pline cu oameni.
TAW
QUOTE(nh1980ro @ 24 May 2008, 21:57)
In 2004 plecarea se facea de la Hotel Caro si drivetestul cu Logan se facea pana pe la Snagov.
*


Acum se fac din curte de la Metav, pe DN 1 pana la intrare in Ploiesti cu escala pe malul lacului Snagov (Comitetul Olimpic).
Si din cate imi amintesc si in 2004 tot din curtea Metav se pleca, dar treseul era pana la lacul Snagov.
Stefan
QUOTE
Russia: Renault adding Sandero assembly at Moscow plant
Source: Automotive World
Renault says assembly of the Sandero is to start at the OEM's Avtoframos plant in Moscow in late 2009. The facility, which has built the Logan sedan since mid-2005, is to have its capacity doubled to 160,000 upa.
Stefan
http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-3095...nia-3-iunie.htm

Dacia va lansa oficial pe 3 iunie in Romania modelul Sandero, al cincilea din gama sa. Preturile si data inceperii livrarilor vor fi anuntate atunci, insa oficialii Dacia au spus deja ca livrarile vor incepe din iunie, dar nu au precizat data exacta.
fabiusd
Imi place masina, este simpatica si este un pas inainte facut de dacia.
Stopurile din spate sunt aproape ca cele de la loganul clasic, dar asezate intrun alt mod putin mai sus.
ramm
Ma bag si eu aiurea, daca a mai fost scuze, nu am apucat sa citesc 65 pagini.
Va avea A/C automat, sau clima cum mai spun unii - aprox 10.500 euroi.
aphophis
e o afirmatie sau o intrebare?
ramm
Tu vezi in postul meu simbolul "?". Eu nu il vad, deci e o afirmatie.
aphophis
ma miram, pt ca a fost pe aici o chestie scanata/fotografiata dupa un pliant de prezentare sandero (pare-se oficial) , cu dotarile de serie si optionale si nu era acolo pomenit ac-ul automat
Stefan
poate se refera la a/c semiautomat - ma rog ala din iran care se opreste si porneste singur pentru a pastra temperatura.
ssilviu
Pai ce inseamna asta semi automat? Ca mie la Megane nu imi arata sa se opreasca vreun pic. El merge tot timpul.
aphophis
pai ac simplu: e ala in care setezi tu taria aerului, temperatura aproximativa la care functioneaza etc
ac automat e ala la care setezi o temperatura si de restul se ocupa masina, pornind/inchizand ac-ul, ca sa se ajunga la temperatura respectiva
ac semiautomat cum e?
Bulldog
QUOTE(FRATELLO @ 1 Jun 2008, 17:55)
"6001550550 - senzorul+termostat AC ( termostatul find cutiuta) pentru Loganu' de Iran". Stie cineva ce face respectivul ansamblu (numele spune aproape totul, dar ma interesa o descriere mai amanuntita a modului de functionare), unde se monteaza, se poate adapta pe masinile cu AC din fabrica, se gaseste de cumparat ? E un pic off-topic, dar... e tot cu AC-ul, nu ?! Multumesc anticipat !
*




QUOTE(klaus @ 1 Jun 2008, 19:30)
Face ce-i zice si numele: decupleza circuitul cand vaporizatorul atinge o anumita temperatura (de inghet). Si se monteaza pe vaporizator.
*



Cam asa ceva are in plus.
edv_ro
Sandero Grand Tour: vis sau realitate?

http://www.stiriauto.ro/articol/4109/Sande...GT-la-Colibasi/


[attachmentid=1627453095]
Alexu7
radmasa.gif asta face parte din visul ala umed in care zboara Logan CC
adi_ar
Daca e marti ... e Lansare Sandero smile.gif
Bacu
QUOTE(aphophis @ 1 Jun 2008, 23:45)
pai ac simplu: e ala in care setezi tu taria aerului, temperatura aproximativa la care functioneaza etc
ac automat e ala la care setezi o temperatura si de restul se ocupa masina, pornind/inchizand ac-ul, ca sa se ajunga la temperatura respectiva
ac semiautomat cum e?
*




ac semiautomat inseamna ca are tot butoane rotative pentru setarile de climatizare, insa la rotita de temperatura nu se selecteaza doar cald sau rece, ci temperatura efectiva (are gradatii intre 15 si 27 grade). este semiautomat pentru ca atunci cand ajunge la temperatura setata, se opreste.

la masinile VAG si la opel am vazut acest sistem.
Andy_ACS
Un fel de termostat smile.gif

Bafta!
maddan
Lansare in direct aici!
http://stiri.rol.ro/content/view/128145/3/

Preturi si dotari Sandero.

Remarcabila lansarea! Absolut remarcabila! Bravo Dacia.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.