Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacia nova monovolum
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia - Diverse > Diverse
ady_6_bv
Dupa cum va-m propis am postat nova monovolum
ydaniel
e din autoshow nu?
ce masini au mai fost prezentate in revista?ceva modele de aro:)?
ady_6_bv
A fost ceva despre arom461 era un club
axabrt
cred ca am mai vazutr topicul asta de "n " ori.
Invie odata la cateva luni .... Eu an vazut ceva cu propulsie electrica, un microbuz ceva...mergea cu baterii din alea de ROMAN ... dar era tare naspa, asta prin 92
SSilent
urata masina..... zici ca au facut design-u' cu toporu wacko.gif
apollo
completez.
AR-18-MOS
Cred ca s-au mai deschis vreo 5 topicuri in cativa ani.
Si parerea mea despre masina ... bine ca nu au produs-o in serie.
Sony
Bre era timpul pentru un topic si pentru masina asta! Breakul limuzina cand ni-l prezinti? Il mai lasi un pic sa dospeasca? Sau mai sapi prin pod dupa revista aia? radmasa.gif
AR-18-MOS
Daca omu' vrea sa se laude ca are si el cunostiinte despre masini ...
argon
QUOTE(Sony @ 14 Jan 2008, 16:53)
Breakul limuzina cand ni-l prezinti? Il mai lasi un pic sa dospeasca?
*



Ultimele 3 poze sunt facute personal, si e "limuzina" in cea mai buna stare din tara, am vrut sa o cumpar, nu era de vanzare sad.gif
Adrian_pt
Sincer pozele puse de ady nu le-am vazut inainte, si de mult cautam asa ceva. E totusi interesant.... eu unul astept sa vedem ce mai are.
Sony
Bre argoane, ala e big estate. radmasa.gif
IRONICK
radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
argon
habar n'aveti, e streched limo...
Executron
Ce motor bagau in "limo"-urile alea? Ma gandesc ca daca duceau 8 persoane, 8x80kg=640 kg+mama proprie 1000 kg ~ 1,6 tone. Nu cred ca 1300 cc 55 cai erau suficienti.
autom
Am vazut ce sunt si pe GPL.
ydaniel
bagati poze cu modele rare de aro,roman,tv;)
CIPTUNING
In schita, nova aia aducea cu un espace mai vechi..dar ce a iesit.. icon_evil.gif Cat despre limo..cum s-o numi ea in talon?
argon
QUOTE(Executron @ 15 Jan 2008, 22:29)
Ce motor bagau in "limo"-urile alea? Ma gandesc ca daca duceau 8 persoane, 8x80kg=640 kg+mama proprie 1000 kg ~ 1,6 tone. Nu cred ca 1300 cc 55 cai erau suficienti.
*



Nici una din poze nu e Dacia 1300, prin urmare au in cel mai rau caz motor de 1,4, cel mai probabil au 1,6, am mai remarcat rotile pe 14(la aia alba). Nu duce 8 oameni, doar ca e mai mult loc de picioare la cei din spate biggrin.gif
vis-a-vis
Eu zic ca in spate sunt 2 banchete, fata-n fata, cel putin la cele cu plafonu' ala gen sicriu deasupra.
Merced
Am zis aici cate ceva, ca ma gandeam cu sperante desarte ca nu se vor mai deschide 'nspe mii de topicuri care au acelasi scop practic. Sa ma autocitez pentru cine n-are chef sa dea click

QUOTE("Eu")
Ce caroserie domne ca "monovolul" mi-a oripilat privirea prin Pitesti vreun an de zile. Am avut sansa sa-l vad parca si pe el la Merisani intr-o curte plina de prototipuri(sa nu intelegeti balarii, tot felul de modele de Nova cu motor Renault din perioada in care se pregatea DSN-ul, tot soiul de mormane de rugina de ani de zile). Urata masina. Si mai era una care avea stopuri de Aro pe spate, dar nu mai retin exact daca era facuta tot de uzina, sau de vreun pasionat care lucra pe acolo. Fiind aproape de uzina, pe la noi au aparut mereu tot soiul de corcituri, inca de multi ani.
Break-ul limuzina e asta, pentru cine e curios. Urat exemplar, tin minte ca in copilarie aveam niste prieteni ai caror parinti cumparasera asa ceva sa plece toti in concedii(4 adulti, 3 copii), imi placea sa-l admir cand eram copil. Am si mers in asa ceva cativa ani mai tarziu, e mult mai lung ca MCV-ul. laugh.gif M-a luat unu' la ocazie cand am plecat in vizita la vara-meu in Bucuresti inainte sa apara ca ciupercile maxi-taxi-urile din ziua de azi. Am intors capul sa privesc in spate si parca eram in tunel. Asta-l avea
Cica se faceau si astea prin service-uri. Am o cunistinta care lucreaza de multi ani pe la IATSA si-mi povestea cum aveau o masina d-asta facuta de ei ca sa plece in delegatii, cum au reusit ei sa intre 12 insi toti beti in ea si sa plece la nu stiu ce carciuma prin nu stiu ce sat. Pe scaune sunt 8 locuri. Misto ca a doua bancheta, cel putin la modelul pe care-l aveam in parcare in copilarie era spate-n-spate cu scaunele din fata. Se statea ca in compartimentul din tren, puteai sa pui o masa si sa joci o carte. radmasa.gif
Totusi nu stiu ce motor ar fi avut, unul obisnuit s-ar fi straduit cu siguranta foarte mult sa traga 8 insi si eventuale bagaje. Posibil sa fi fost si ala putin modificat, acum probabil ca astea se faceau dupa preferintele clientului.
Adrian_pt
eu propun sa facem un topic nou cu modele mai ciudate de Dacie, sa mutam toate infomrattile acolo, si sa-l facem lipicios sa nu mai fie n-spe mii de topicuri cu scouri foarte similare.


incep eu: schite de la un concurs design pentru un nou ARO, 1988.
Sony
QUOTE(argon @ 16 Jan 2008, 13:45)
Nu duce 8 oameni, doar ca e mai mult loc de picioare la cei din spate biggrin.gif
*


Da' de ce, bre? Asa de tare le miroseau picioarele? blink.gif
arosu10
QUOTE(Merced @ 16 Jan 2008, 14:32)
Am zis aici cate ceva, ca ma gandeam cu sperante desarte ca nu se vor mai deschide 'nspe mii de topicuri care au acelasi scop practic. Sa ma autocitez pentru cine n-are chef sa dea click

QUOTE("Eu")
Ce caroserie domne ca "monovolul" mi-a oripilat privirea prin Pitesti vreun an de zile. Am avut sansa sa-l vad parca si pe el la Merisani intr-o curte plina de prototipuri(sa nu intelegeti balarii, tot felul de modele de Nova cu motor Renault din perioada in care se pregatea DSN-ul, tot soiul de mormane de rugina de ani de zile). Urata masina. Si mai era una care avea stopuri de Aro pe spate, dar nu mai retin exact daca era facuta tot de uzina, sau de vreun pasionat care lucra pe acolo. Fiind aproape de uzina, pe la noi au aparut mereu tot soiul de corcituri, inca de multi ani.
Break-ul limuzina e asta, pentru cine e curios. Urat exemplar, tin minte ca in copilarie aveam niste prieteni ai caror parinti cumparasera asa ceva sa plece toti in concedii(4 adulti, 3 copii), imi placea sa-l admir cand eram copil. Am si mers in asa ceva cativa ani mai tarziu, e mult mai lung ca MCV-ul. laugh.gif M-a luat unu' la ocazie cand am plecat in vizita la vara-meu in Bucuresti inainte sa apara ca ciupercile maxi-taxi-urile din ziua de azi. Am intors capul sa privesc in spate si parca eram in tunel. Asta-l avea
Cica se faceau si astea prin service-uri. Am o cunistinta care lucreaza de multi ani pe la IATSA si-mi povestea cum aveau o masina d-asta facuta de ei ca sa plece in delegatii, cum au reusit ei sa intre 12 insi toti beti in ea si sa plece la nu stiu ce carciuma prin nu stiu ce sat. Pe scaune sunt 8 locuri. Misto ca a doua bancheta, cel putin la modelul pe care-l aveam in parcare in copilarie era spate-n-spate cu scaunele din fata. Se statea ca in compartimentul din tren, puteai sa pui o masa si sa joci o carte. radmasa.gif
Totusi nu stiu ce motor ar fi avut, unul obisnuit s-ar fi straduit cu siguranta foarte mult sa traga 8 insi si eventuale bagaje. Posibil sa fi fost si ala putin modificat, acum probabil ca astea se faceau dupa preferintele clientului.

*


Imi cer scuze ca raspund la un topic atat de vechi. Stiu si eu de existenta acelui garaj, unde CESAR-ul isi trimitea toate prototipurile. Parca si D33-ul tot acolo este si o parte din prototipurile Novei 523. Se poate vizita cumva, mai pe sest, locatia?
Renovat.5dci+++++++++++22333
Salut și eu știu de garaj dar acolo nu intra nimeni daca nu are treabă pe acolo(am aflat de locatie)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.