ady_6_bv
14 Jan 2008, 11:49
Dupa cum va-m propis am postat nova monovolum
ydaniel
14 Jan 2008, 11:52
e din autoshow nu?
ce masini au mai fost prezentate in revista?ceva modele de aro:)?
ady_6_bv
14 Jan 2008, 11:58
A fost ceva despre arom461 era un club
axabrt
14 Jan 2008, 12:03
cred ca am mai vazutr topicul asta de "n " ori.
Invie odata la cateva luni .... Eu an vazut ceva cu propulsie electrica, un microbuz ceva...mergea cu baterii din alea de ROMAN ... dar era tare naspa, asta prin 92
SSilent
14 Jan 2008, 16:16
urata masina..... zici ca au facut design-u' cu toporu
apollo
14 Jan 2008, 16:26
completez.
AR-18-MOS
14 Jan 2008, 16:29
Cred ca s-au mai deschis vreo 5 topicuri in cativa ani.
Si parerea mea despre masina ... bine ca nu au produs-o in serie.
Bre era timpul pentru un topic si pentru masina asta! Breakul limuzina cand ni-l prezinti? Il mai lasi un pic sa dospeasca? Sau mai sapi prin pod dupa revista aia?
AR-18-MOS
14 Jan 2008, 17:32
Daca omu' vrea sa se laude ca are si el cunostiinte despre masini ...
QUOTE(Sony @ 14 Jan 2008, 16:53)
Breakul limuzina cand ni-l prezinti? Il mai lasi un pic sa dospeasca?
Ultimele 3 poze sunt facute personal, si e "limuzina" in cea mai buna stare din tara, am vrut sa o cumpar, nu era de vanzare
Adrian_pt
14 Jan 2008, 22:46
Sincer pozele puse de ady nu le-am vazut inainte, si de mult cautam asa ceva. E totusi interesant.... eu unul astept sa vedem ce mai are.
Bre argoane, ala e big estate.
IRONICK
15 Jan 2008, 17:54
habar n'aveti, e streched limo...
Executron
15 Jan 2008, 22:29
Ce motor bagau in "limo"-urile alea? Ma gandesc ca daca duceau 8 persoane, 8x80kg=640 kg+mama proprie 1000 kg ~ 1,6 tone. Nu cred ca 1300 cc 55 cai erau suficienti.
Am vazut ce sunt si pe GPL.
ydaniel
16 Jan 2008, 11:51
bagati poze cu modele rare de aro,roman,tv;)
CIPTUNING
16 Jan 2008, 11:55
In schita, nova aia aducea cu un espace mai vechi..dar ce a iesit..
Cat despre limo..cum s-o numi ea in talon?
QUOTE(Executron @ 15 Jan 2008, 22:29)
Ce motor bagau in "limo"-urile alea? Ma gandesc ca daca duceau 8 persoane, 8x80kg=640 kg+mama proprie 1000 kg ~ 1,6 tone. Nu cred ca 1300 cc 55 cai erau suficienti.
Nici una din poze nu e Dacia 1300, prin urmare au in cel mai rau caz motor de 1,4, cel mai probabil au 1,6, am mai remarcat rotile pe 14(la aia alba). Nu duce 8 oameni, doar ca e mai mult loc de picioare la cei din spate
vis-a-vis
16 Jan 2008, 13:55
Eu zic ca in spate sunt 2 banchete, fata-n fata, cel putin la cele cu plafonu' ala gen sicriu deasupra.
Merced
16 Jan 2008, 14:32
Am zis
aici cate ceva, ca ma gandeam cu sperante desarte ca nu se vor mai deschide 'nspe mii de topicuri care au acelasi scop practic. Sa ma autocitez pentru cine n-are chef sa dea click
QUOTE("Eu")
Ce caroserie domne ca "monovolul" mi-a oripilat privirea prin Pitesti vreun an de zile. Am avut sansa sa-l vad parca si pe el la Merisani intr-o curte plina de prototipuri(sa nu intelegeti balarii, tot felul de modele de Nova cu motor Renault din perioada in care se pregatea DSN-ul, tot soiul de mormane de rugina de ani de zile). Urata masina. Si mai era una care avea stopuri de Aro pe spate, dar nu mai retin exact daca era facuta tot de uzina, sau de vreun pasionat care lucra pe acolo. Fiind aproape de uzina, pe la noi au aparut mereu tot soiul de corcituri, inca de multi ani.
Break-ul limuzina e asta, pentru cine e curios. Urat exemplar, tin minte ca in copilarie aveam niste prieteni ai caror parinti cumparasera asa ceva sa plece toti in concedii(4 adulti, 3 copii), imi placea sa-l admir cand eram copil. Am si mers in asa ceva cativa ani mai tarziu, e mult mai lung ca MCV-ul. laugh.gif M-a luat unu' la ocazie cand am plecat in vizita la vara-meu in Bucuresti inainte sa apara ca ciupercile maxi-taxi-urile din ziua de azi. Am intors capul sa privesc in spate si parca eram in tunel. Asta-l avea
Cica se faceau si astea prin service-uri. Am o cunistinta care lucreaza de multi ani pe la IATSA si-mi povestea cum aveau o masina d-asta facuta de ei ca sa plece in delegatii, cum au reusit ei sa intre 12 insi toti beti in ea si sa plece la nu stiu ce carciuma prin nu stiu ce sat. Pe scaune sunt 8 locuri. Misto ca a doua bancheta, cel putin la modelul pe care-l aveam in parcare in copilarie era spate-n-spate cu scaunele din fata. Se statea ca in compartimentul din tren, puteai sa pui o masa si sa joci o carte. radmasa.gif
Totusi nu stiu ce motor ar fi avut, unul obisnuit s-ar fi straduit cu siguranta foarte mult sa traga 8 insi si eventuale bagaje. Posibil sa fi fost si ala putin modificat, acum probabil ca astea se faceau dupa preferintele clientului.
Adrian_pt
16 Jan 2008, 16:33
eu propun sa facem un topic nou cu modele mai ciudate de Dacie, sa mutam toate infomrattile acolo, si sa-l facem lipicios sa nu mai fie n-spe mii de topicuri cu scouri foarte similare.
incep eu: schite de la un concurs design pentru un nou ARO, 1988.
QUOTE(argon @ 16 Jan 2008, 13:45)
Nu duce 8 oameni, doar ca e mai mult loc de picioare la cei din spate
Da' de ce, bre? Asa de tare le miroseau picioarele?
arosu10
17 Apr 2021, 16:11
QUOTE(Merced @ 16 Jan 2008, 14:32)
Am zis
aici cate ceva, ca ma gandeam cu sperante desarte ca nu se vor mai deschide 'nspe mii de topicuri care au acelasi scop practic. Sa ma autocitez pentru cine n-are chef sa dea click
QUOTE("Eu")
Ce caroserie domne ca "monovolul" mi-a oripilat privirea prin Pitesti vreun an de zile. Am avut sansa sa-l vad parca si pe el la Merisani intr-o curte plina de prototipuri(sa nu intelegeti balarii, tot felul de modele de Nova cu motor Renault din perioada in care se pregatea DSN-ul, tot soiul de mormane de rugina de ani de zile). Urata masina. Si mai era una care avea stopuri de Aro pe spate, dar nu mai retin exact daca era facuta tot de uzina, sau de vreun pasionat care lucra pe acolo. Fiind aproape de uzina, pe la noi au aparut mereu tot soiul de corcituri, inca de multi ani.
Break-ul limuzina e asta, pentru cine e curios. Urat exemplar, tin minte ca in copilarie aveam niste prieteni ai caror parinti cumparasera asa ceva sa plece toti in concedii(4 adulti, 3 copii), imi placea sa-l admir cand eram copil. Am si mers in asa ceva cativa ani mai tarziu, e mult mai lung ca MCV-ul. laugh.gif M-a luat unu' la ocazie cand am plecat in vizita la vara-meu in Bucuresti inainte sa apara ca ciupercile maxi-taxi-urile din ziua de azi. Am intors capul sa privesc in spate si parca eram in tunel. Asta-l avea
Cica se faceau si astea prin service-uri. Am o cunistinta care lucreaza de multi ani pe la IATSA si-mi povestea cum aveau o masina d-asta facuta de ei ca sa plece in delegatii, cum au reusit ei sa intre 12 insi toti beti in ea si sa plece la nu stiu ce carciuma prin nu stiu ce sat. Pe scaune sunt 8 locuri. Misto ca a doua bancheta, cel putin la modelul pe care-l aveam in parcare in copilarie era spate-n-spate cu scaunele din fata. Se statea ca in compartimentul din tren, puteai sa pui o masa si sa joci o carte. radmasa.gif
Totusi nu stiu ce motor ar fi avut, unul obisnuit s-ar fi straduit cu siguranta foarte mult sa traga 8 insi si eventuale bagaje. Posibil sa fi fost si ala putin modificat, acum probabil ca astea se faceau dupa preferintele clientului.
Imi cer scuze ca raspund la un topic atat de vechi. Stiu si eu de existenta acelui garaj, unde CESAR-ul isi trimitea toate prototipurile. Parca si D33-ul tot acolo este si o parte din prototipurile Novei 523. Se poate vizita cumva, mai pe sest, locatia?
Renovat.5dci+++++++++++22333
30 Nov 2023, 14:37
Salut și eu știu de garaj dar acolo nu intra nimeni daca nu are treabă pe acolo(am aflat de locatie)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.