presa arc fata, unde gasesc o presa pt arcurile fata?
![]() ![]() ![]() |
presa arc fata, unde gasesc o presa pt arcurile fata?
turbodxman |
![]()
Post
#31
|
||
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Attached thumbnail(s) presa_arc_1300.jpg ( Size: 76.55k ) Number of downloads: 4144 |
||
--------------------
---------
----------
------------
|
|||
adrian.petrov |
![]() ![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 485 Joined: 19 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut, in primul rand vreau sa va spun aveti grija cum va jucati cu arcurile astea comprimate ca in caz de accident (de munca ), vai de cel care o pateste si pierde mai mult decat daca se duce la un service.
Sunt trei prese : 1. una modelul de pe pagina trecuta (in poza ) care comprima arcul, pentru a schimba amortizorul - se monteaza pe masina, 2. a doua este cea din schema de mai sus cu care se poate comprima arcul ( in afara masinii ), dar ca sa il pui pe masina trebuie sa il "susti " cu platbandele aratate tot in pag. anterioara ( sau cu cei 2 CLESTI cu surub filetat). Iei arcul astfel comprimat si il pui pe masina , prinzandul cu presa 1. ca sa eliberezi CLESTII - respectiv platbandele. 3. exista o presa de menghina care comprima arcul , care apoi se prinde cu cei 2CLESTII - respectiv platbandele, pentru al monta pe masina. Deci pentru inlocuirea unui arc vechi cu unul nou, trebuie sa aveti presa 1. sa comprimati arcul sa ii puneti cei 2CLESTII sau platbandele, apoi eliberati presa 1. dati arcul afara si cu alti 2 CLESTII ( sa aveti 2CLESTII + 2 platbande, sau 4 CLESTII )sa incepeti sa depresati arcul pana ramane liber. Se ia arcul nou se poate comprima in trei moduri zic eu: a. cum zice cartea cu presa de menghina ( care nu este aratata aici ) b. cu presa care iti lipseste tie si este aratata mai sus, c. cu 2 perechi de clesti ( 4 CLESTII ), succesiv intai cu 2 CLESTI, APOI CU A DOUA PERECHE. Si asa arcul comprimat se monteaza pe masina prinzandu-se cu presa 1. Imi rezerv dreptul de a va atrage atentia inca odata ca lucrul cu arcurile este foarte periculos si credeti-ma ca nici nu poate fi vorba de lucrul cu o bere sau un vin la bord. Nu bruscati si bateti in arcuri - cand sunt presate contin energie cinetica. Observatie: Din punctul meu de vedere nu ai nevoie de presa aceea ( nu ai de ce sa te cramponezi de ea ) iti trebuie oricum presa 1. si 2 perechi de CLESTI. SUCCESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!! ![]() |
--------------------
RENAULT MEGANE ;
RENAULT MEGANE ;
2004 -1.9 DIESEL , 2004 1.6 16V BENZINA ;
- B Nu poti face supa de PUI, daca pui numai gainat de pui
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare am fost azi in targ si am cumparat o presa de arcuri.Pretu a fost 35 roni.
Eu mai am acasa de la un vecin cei 2 clesti. Saptamana asta, sau cealanta o voi folosi sa imi schimb arcurile.Dupaia cred ca o voi scoate la vanzare.Daca o sa o vand o sa o vand la 25 lei.Presa a fost luata noua azi, de la o taraba cu tot felu de prese, si fiare. Sa vad cum va arata masina dupa schimbare.Si cum se comporta telescoapele.Ca poate nu mai e nevoie sa umblu la ele.Atasez poze. Attached thumbnail(s) Poze_6230_007.jpg ( Size: 50k ) Number of downloads: 5119 Poze_6230_008.jpg ( Size: 37.88k ) Number of downloads: 4981 |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
E Wireless? Vad ca are si antena.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
SAlutare. Vreau sa scot de tot arcurile ,am facut doua tije din fier de 10 cu cirlig la un cap si filet la celalalt cap , problema acuma e potcoava aia din ce-o fac!
Cind se monteaza si potcoava ea trebuie astfel incit sa preseze numai pe talerul pe care sta arcul nu si pe cel al amortizorului ,ca dupa cum vad eu amortizorul are si el un fel de taler ,si acesta nu trebuie sa preseze in sus! In pozele de aci nu se vede . |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
ghitza |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Deci taleru este al amortizorului pe care sta arcu ,cu presa de mai sus pui potcoava sub taler ,deci vei lua jos atata telescopu cat si arcu impreuna ,dupa care jos depresezi pana iei arcu de pe taler si le separi ,la montare la fel pui arcu pe telescop si presezi
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Alex4u |
![]()
Post
#37
|
![]() Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie ![]() |
am eu de vanzare 1 pereche de prese de arcuri .. 35 ron home made
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
stabil777 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Alex4u,dar si eu construiesc una.
Ghitza, arcu e in forta cum este el acum ,acolo unde sta arcu pe taleru ala , ori daca presez cu presa ,cind trebuie desfacuta piulita de jos, nu o sa sara ?Si nici nu se poate roti de jos cu el comprimat. Poate ca la papuc e altfel ,dar acolo se vad doua talere concentrice . Are cineva o poza cu amortizorul desfacut sa vad si eu cum e acel taler , e numai al amortizorului parte sudata de el sau mai are deasupra inca un taler detasabil? Ca nu inteleg! Sau mai bine intreb altfel. Deci, daca desfac amortizorul din partea de jos ,nu se va decompresa arcul cind iese amortizorul din filetul lui de jos? This post has been edited by stabil777: 30 May 2011, 19:32 |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#39
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pui presa pe arc il decomprimi pana se misca cu mana arcul,dupa care desfaci telescopul atat de sus cat si de jos,dupa care va pica singur telecopul cu arc cu tot.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
ghitza |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
STABILL:deci taleru de jos este pe telescop iar sus are pe caroserie,cand pui potcoava de la preasa sub taleru de jos si strangi tu comprimi arcu dar innainte de astea desfaci de sus amortizoru ,pentru ca amortizoru e intins in jos de arc,bagi un cric sub bratude jos si ridici pana ridici si masina cu cricu de sub brat si desfaci de sus telescopu,Cand lasi jos de sub brat pe butuc telescopu cade in interior la arc adica ieie de sus din gaura,Pui presa pe taller si incepi la strans pana misti cu mana arcu dupa care desfaci bratu de sus din caroserie(cu ocazia asta schimbi T-eu telescop si bucsa silent de la bratu de sus)scoti surubu de la bratu de sus de tot si scoti tot afara ,adica arc telescop cu bratu de sus si teu telescop.Bafta s sper ca ai inteles explicatia mea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Nu are cineva un desen cu niste dimensiuni ale presei? Mi-as confectiona si eu asa ceva dar n-as vrea sa experimentez grosimi de material pe propria piele. Mersi
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Eu am facut doua chestii de genul celor din imagine si le-am pozitionat pe arc si am strans incet incet arcul.Operatia am facut-o la cielo dar merge si la Dacie sa urice alta masina.Clemele se prind intre doua piulite care se infileteaza cate o tura pe rand pentru a nu da voie clemei sa basculeze pe spate.Merge incet dar costa vreo 5 lei toata afacerea.
presa.JPG ( Size: 26.34k ) Number of downloads: 3586 Important este sa prindeti carligele de doua spire cat mai indepartate pentru a nu forta presa sa comprime cu o forta mare doar o spira, ci cu o forta mai mica comprimi putin fiecare spira. This post has been edited by cielo99: 1 Jun 2011, 12:48 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
ghitza |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
<span class='edit'>18 Jul 2011, 22:48:</span> QUOTE(PH-06-BOA @ 26 Apr 2009, 14:40) Unde mai exact se prinde susu langa bucsile amortizorului?ai poza de sus ,mss,vreau si eu sa imi fac una ,mi se pare cea mai folositoare,si ceva dimensiuni daca poti da This post has been edited by ghitza: 18 Jul 2011, 21:48 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Deasupra, langa bucsa amortizorului, e o gaura special pentru presa, care ar trebui sa fie astupata cu un capac de plastic. p-acolo se introduce tija filetata, si piulita se prinde pe deasupra. Eu am facut piulita mai lunga(inalta), pentru a nu lovi cu inelara de aripa si grila, la rotire. Cu tubulara si prelungitor pentru clichet, nu merge, ca la strangere arunca cheia afara. Pentru putina imaginatie, n-ar fi nevoie de dimensiuni. Potcoava sa fie din tabla de 5-6, la diametrul cat talerul arcului (nu neaparat), La jumatatea potcoavei sudezi o bucsa pentru prinderea tijei, daca potcoava e cel putin cat talerul, daca e mai mica in diametru (presupunand ca n-ai gasit material exact la diametru), mai adaugi o bucata de platbanda mai groasa. La capetele potcoavei, doua platbande sudate pe verticala fata de planul potcoavei, la distanta intre ele asa fel incat sa cuprinda semistalpul de la oala amortizorului, unde exista gaurile de fixare. Lungimea lor, sa fie asa fel incat odata prinse in gauri, potcoava sa ste centrata sub talerul arcului, dar sa nu prinda si inelul de sustinere al talerului. Deci gaura din centru potcoavei, sa fie mai mare ca diametrul inelului de pe amortizor. Cand se vor fixa cele doua platbande paralele de la capetele potcoavei, pentru sudare, potcoava sa stea inclinata in jos cu partea unde e tija fixata, ca atunci cand se va strange de piulita tijei sa comprime arcul, la final , talerul va sta pe potcoava cu toata suprafata. Distanta intre capetele potcoavei, cel putin cat diametrul amortizorului. Lungimea tijei, atat cat sa se poata prinde piulita pe deasupra, in pozitia cu potcoava inclinata sub taler. Filetul, vre-o 10 cm, pe o tija de fi 12, M12. Tija are forma aceea curbata, pentru a veni la gaura pe ambele parti ale masinii (pe o parte e spre in fata, pe cealalta spre inapoia bucsii amortizorului). Cred ca explicatia e mult mai buna ca dimensiunile concrete, cu conditia sa stiti sa apreciati rezistenta materialului ce-l folositi.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
ghitza |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Bun,
![]() This post has been edited by ghitza: 20 Jul 2011, 11:44 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Uite si poza cu ce am folosit eu Picture_119.jpg ( Size: 720.63k )
Number of downloads: 3189
Picture_120.jpg ( Size: 755.64k ) Number of downloads: 899 . Cu astea am presat arcurile fata la Cielo.Merge la orice arc de orice masina.Eu am sudat 2 suruburi cap in cap de lene sa mai merg pana la magazin sa iau tija filetata. This post has been edited by cielo99: 20 Jul 2011, 12:40 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
ghitza |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(PH-06-BOA @ 20 Jul 2011, 11:23) Deasupra, langa bucsa amortizorului, e o gaura special pentru presa, care ar trebui sa fie astupata cu un capac de plastic. p-acolo se introduce tija filetata, si piulita se prinde pe deasupra. Eu am facut piulita mai lunga(inalta), pentru a nu lovi cu inelara de aripa si grila, la rotire. Cu tubulara si prelungitor pentru clichet, nu merge, ca la strangere arunca cheia afara. Pentru putina imaginatie, n-ar fi nevoie de dimensiuni. Potcoava sa fie din tabla de 5-6, la diametrul cat talerul arcului (nu neaparat), La jumatatea potcoavei sudezi o bucsa pentru prinderea tijei, daca potcoava e cel putin cat talerul, daca e mai mica in diametru (presupunand ca n-ai gasit material exact la diametru), mai adaugi o bucata de platbanda mai groasa. La capetele potcoavei, doua platbande sudate pe verticala fata de planul potcoavei, la distanta intre ele asa fel incat sa cuprinda semistalpul de la oala amortizorului, unde exista gaurile de fixare. Lungimea lor, sa fie asa fel incat odata prinse in gauri, potcoava sa ste centrata sub talerul arcului, dar sa nu prinda si inelul de sustinere al talerului. Deci gaura din centru potcoavei, sa fie mai mare ca diametrul inelului de pe amortizor. Cand se vor fixa cele doua platbande paralele de la capetele potcoavei, pentru sudare, potcoava sa stea inclinata in jos cu partea unde e tija fixata, ca atunci cand se va strange de piulita tijei sa comprime arcul, la final , talerul va sta pe potcoava cu toata suprafata. Distanta intre capetele potcoavei, cel putin cat diametrul amortizorului. Lungimea tijei, atat cat sa se poata prinde piulita pe deasupra, in pozitia cu potcoava inclinata sub taler. Filetul, vre-o 10 cm, pe o tija de fi 12, M12. Tija are forma aceea curbata, pentru a veni la gaura pe ambele parti ale masinii (pe o parte e spre in fata, pe cealalta spre inapoia bucsii amortizorului). Cred ca explicatia e mult mai buna ca dimensiunile concrete, cu conditia sa stiti sa apreciati rezistenta materialului ce-l folositi. Am fost la masina intradevar sunt gaurile sus langa bucsa amotizorului astupate cu ceva capace de plastic,mai trebuie sa ma apuc de confectionat presa CIELO99:mss de poze ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
cielo99 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 21 November 10 ![]() |
Cu placere.Daca o folosesti de 5-6 ori maxim tine ca dupa aia se duce filetul pe surub din cauza ca freaca urechile alea pe filet.Se mai poate dchisi putin daca ai timp, la mine a fost urgenta ara ca am facut-o in 10 minute.
Eventual cumperi 2 intinzatoare de genul asta 1.128.2243_intinzator_cablu_carlig_ochi.png ( Size: 40.27k ) Number of downloads: 631 si tai piulitele de la ele si sudezi suruburile cap in cap.Sudezi urechile direct de piulite si atunci tine si filetul.Avantaju este ca suruburile alea sunt unul cu filet pe stanga si unul pe dreapta si cand invarti axul se strang sau destrang simultan. This post has been edited by cielo99: 20 Jul 2011, 12:49 |
--------------------
Daewoo/Peugeot
Cielo/307
1999/gle 2003/break
- de cluj [COLOR=blue]Banii in lipsa inteligentei sunt foarte periculosi.[/COLOR]
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cand e folosita numai pentru tine si odata la un secol, nu se merita prea multa dichiseala. Zece minute de construit, e numai bine pentru a-ti face treaba. Eu am facut un dispozitiv cu prese, pentru indreptat sasiul , lonleroanele puteau fi aduse in cote. Am muncit o zi de vara la el, profile taiate si sudate, tevi de tubinc, tije filetate groase, l-am folosit o singura data la o Dacie lovita din lateral, dupa care vre-o trei ani tot sarem peste el, imi zburau ochii la cate un profil folosit la ea si care-mi trebuia, asa ca am taiat-o.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#51
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
si eu am nevoie de presa de arcuri. sper sa fac rost.
29 Aug 2012, 08:39: am facut rost de prese pentru ca vreau sa-mi schimb arcul si amortizorul. sper sa reusesc. ce ziceti? sunt bune? This post has been edited by razvan32: 29 Aug 2012, 08:39 Attached thumbnail(s) DSCF4068.JPG ( Size: 1.38mb ) Number of downloads: 614 DSCF4069.JPG ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 570 DSCF4070.JPG ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 538 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
ghitza |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
ultima poza am folosit si eu si merge ff bine,primele 2 poze nu imi dau seama ce sunt si cum se folosesc poate la iarba verde la ceva
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#53
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
Primele 2 poze sunt pentru un arc nou si se pun pe fiecare capat al arcului pentru a-l comprima. Se baga o tija filetata M14 prin gaura din centru si se pune cate o piulita sau 2 la fiecare capat si se strange cu cheia pana se comprima arcul. Pe urma se pun cele 2 tije filetate din poza 3 si se scot cele 2 placi. Placa eu am facuta si are 3 nervuri dispuse la 120 de grade pentru a intra in interiorul arcului ca sa nu iasa cand se comprima arcul.
29 Aug 2012, 13:56: maine ma duc sa schimb arcul si amortizorul pe puntea fata. sper sa reusesc. 29 Aug 2012, 16:42: azi am incercat de proba sa vad daca merge presa pentru arc. am montat-o si am inceput sa strang piulita de la un capat si a inceput sa se stranga. dupa aia am pus cele 2 tije filetate cu gheare si am inceput sa le strang si merge. maine ma duc la masina sa dau arcurile jos sa le inlocuiesc. This post has been edited by razvan32: 29 Aug 2012, 16:42 Attached thumbnail(s) 29082012532.jpg ( Size: 208.6k ) Number of downloads: 647 29082012531.jpg ( Size: 228.3k ) Number of downloads: 685 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#54
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Pentru cei ce doresc schimbarea arcurilor din fata si poseda presa pt. schimbarea amortizoarelor + relatii la o strungarie, le propun un vechi dispozitiv f. simplu care EXCLUDE orice pericol. Se confectioneaza un disc cu prag cotat conform golului din talerul arcului (care sta pe amortizor; sau conform talerului de pe amortizor). In centrul acestuia se monteaza (cu imbinare demontabila, ex: filet) o tija filetata cu lungimea arcului destins (+cca. 60 mm) cu diametrul de 14mm, filetata cel putin pana la lungimea dorita la comprimare. Arcul se va decomprima si comprima direct pe masina, la locul lui, cu amortizorul demontat. Operatii, pe scurt: 1. se monteaza presa de arc si se demonteaza amortizorul; 2. se introduce dispozitivul si se strange pana la slabirea presei; 3. se scoate presa; 4. se decomprima complet arcul. 5. se introduce arcul nou impreuna cu dispozitiv si se comprima; 6. se reintroduce presa de amortizor si se tensioneaza putin; 7. se scoate dispozitivul si se remonteaza amortizorul. Am sa-l caut printre "fiarele" mele, il voi fotografia si inscrie cotele. Mentionez si eu ca folosirea numai a 2 simple bride (fara existenta permanenta a unui surub central) este deosebit de periculoasa (vazut "pe viu"). La fel de periculos este si modelul (complicat inutil) din postarea anterioara fiindca la un moment dat arcul va fi lasat numai in bride.
|
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
Eu n-am reusit sa-mi dau arcurile jos,altfel demontam toata masina pina la ultimul surubel si o fabricam din nou!
Asteptam poze cu presa din toate unghiurile cit mai clare si multumim. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Iata schita cu cotele si cateva fotografii. Cum am scris si in desen, in zilele de astazi exista tije gata filetate. Important este sa nu se coboare sub M14 si sa se foloseasca piulita inalta (efort pe filet corect distribuit). Deasemenea filetul va fi bine uns cu vaselina.Fotografii_0029.jpg ( Size: 50.11k )
Number of downloads: 586
Fotografii_0028.jpg ( Size: 53.78k ) Number of downloads: 439 ![]() Fotografii_0030.jpg ( Size: 57.43k ) Number of downloads: 373 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#57
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
o presa care poate fi folosita universal pentru arcuri
presa de mai sus este buna doar pentru comprimat arcu DUPA ce sa dat jos de pe masina This post has been edited by nikuniku: 30 Aug 2012, 21:32 Attached thumbnail(s) presa_arc_universala.jpg ( Size: 31.02k ) Number of downloads: 493 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
B17XGG |
![]()
Post
#58
|
Membru autentic Group: Members Posts: 400 Joined: 8 April 12 ![]() |
Daca vei citi mai atent si ai putin simt tehnic te vei "lumina" ca serveste si la una si la cealalta operatie. Mi se pare anapoda sa ma contrazici cand eu am facut aceasta operatiune de zeci de ori si mi-am confectionat Dacia singur, pana la nivel de clips (omologata RAR 2001) Superficialitatea este o adevarata racila la multi romani, din pacate. Cu cele 2 (numai 2 !) bride ai toate sansele sa-ti sara arcul in cap. Folosestele sanatos singur si nu le mai recomanda!
This post has been edited by B17XGG: 30 Aug 2012, 22:07 |
--------------------
Dacia
1310 MLS recarosat
omologat 2001
- B17XGG
|
|
razvan32 |
![]()
Post
#59
|
![]() superdaciuta Group: Members Posts: 842 Joined: 12 January 08 From: Ploiesti ![]() |
azi am fost sa schimb amortizorul dar nu pot pentru ca contrapuilita de la partea inferioara nu vrea sa se desfaca. am curatat de mizerie piulita, am pus degripant pentru piulite si tot nu vrea.
ce pot sa fac sa se desfaca? Attached thumbnail(s) poza.JPG ( Size: 202.43k ) Number of downloads: 612 |
--------------------
DACIA
1310
1990 TX BERLINA
- 6-PH-7008
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#60
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
bate in piulita cu un ciocan si un dorn mai zdravan si foloseste la desfacut un cleste de tevi,tragi de el de la stanga la dreapta,apoi tragi si de surubu sudat pe amortizor,sa se,,desfaca,,din T-eu de amortizor
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:48 |