DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme nebanuite, cand vrea ea da in nas

boogie
post 22 Jan 2009, 15:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




Buna, va scriu ca am iar probleme cu masina mea, imi vine cateodata sa-i dau foc sau s-o dezmembrez si s-o vand pe piese.
scuze pentru introducere dar hai sa trecem la probleme.
Acum ceva timp ~2 sapt am schimbat catalizatorul fiindca ziceau cei de la service ca e infundat si mi-o luat o gramada de bani. Simptomele catalizatorului infundat erau cam asa: dupa anumite ture incepea sa nu mai traga chair sa mai grav sa franeze motorul mai mult decat a lua piciorul de pe acceleratie. apoi dupa ceva timp a inceput sa nu mai aiba putere mai deloc adica am mers de acasa pana la service cu maxim 30-35 km/h un drum de 4 km ca numai ala era deschis de sf Ion.
dupa ce cei de la service mi-au schimbat catalizatorul masina a mers impecabil adica mai bine decat atunci cand am cumparat-o (second hand 40000 km) cel putin asa mi se pare.
dupa ~1 sapt ce a fost schimbat catalizatorul a inceput sa dea in nas iar adica aceeasi poveste cu acceleratia sau chiar daca tin la o viteza constanta dupa ceva metri incepe sa nu se mai accelereze.
tin sa precizez ca am curatat injectoarele si erau curate
am schimbat filtru de benzina
am schimbat bujiile
si bineinteles ca la fel face
tind sa cred ca este pompa de benzina pe duca dar ea se amorseaza cand pun contactul sau din caca las motorul pornit mai mult timp se aude cateodata mugetul de vaca chestie de care la inceput m-am speriat dar cineva mi-a zis ca asa se aude cand se amorseaza pompa.
sau poate sa imi fi pus cei din service catalizatorul rau si sa fie tot de la el?
sincer habar nu am ce are dar ma deranjeaza foarte mult cand vad ca masinuta mea nu merge bine
ma scuzati de faptul ca am scris asa de mult si va multumesc celor care ati avut rabdare sa il cititi.
daca va vine la careva vreo idee sau puteti sa ma ajutati cei din sb sau cei care trec prin sb si au dispozitia necesara pentru a ma ajuta eu sunt primitor.
pentru un eventual contact 0741197034 sau 0733103355


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
riky
post 22 Jan 2009, 20:54
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 22 November 08




SALUT !!

Ma intereseaza daca motorul se tureaza la mers in gol si pina la cite ture. Daca motorul se tureaza la mers in gol la vreo 4-5 mii de ture , ar trebui sa verifici AMBREAJUL poate-i dus discul.


--------------------
dacia supernova 2001 comfort - cj08ujw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marco24
post 22 Jan 2009, 21:49
Post #3


Membru...


Group: Members
Posts: 592
Joined: 22 February 06
From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea




Riky...omul zice ca ii da in nas. De unde 4-5 mii de ture???Exclus ambreiajul.

Boogie...posibil sa ai probleme cu sonda lambda(defecta sau lenta), mai ales ca ai pomenit de schimbarea catalizatorului. Posibil ca in momentul in care a fost montat catalizatorul sa se fi miscat ceva pe acolo si masina a mers ok o perioada. Fa un test ptr. sonda(din pacate numai intr-un service).

This post has been edited by Marco24: 22 Jan 2009, 21:50


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v / BMW E46
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 23 Jan 2009, 09:21
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




faza mai nasoala ,poate imi dau singur raspunsul, este ca se simte ca si cand raman fara benzina dar daca i-au piciorul de pe acceleratie si accelerez iar isi da drumul.
Ar putea sa fie pompa de benzina sau ceva care ii da comanda la pompa de benzina adica calculatorul sau ceva care ii da lui comanda pentru pompa sau vreun senzor cred.
ce culoare trbuie sa aiba bujiile normal?
apropo ieri seara am desfacut iar rampa de la injectoare ca am crezut ca poate imi trage aer fals si m-am apucat sa scot mufele de la senzori si le-am dat cu spray de contacte ca bineinteles ca m-am gandit ca poate am un contact slab si am gasit un senzor care nu prea statea fix in locasul lui nu stiu exact ce senzor este e aproape de senzorul de pe galeria de admisie aer. am luat codul de pe el si am sa vb cu un coleg cu un prieten de la piese auto si sa-i dau codul de pe el sa imi zica exact ce senzor este. oricum este un senzor e renault ca are cod incepand cu 77 asa mi-a zis el ca asa incep codurile de renault.
multumesc celor care vor si incearca sa ma ajute.
daca ar fi cineva din sibiu poate sa si vada pe viu de problema despre care scriu.

23 Jan 2009, 09:37:
revin cu noi informatii am primit confirmarea la codul acelui senzor care se misca si este un senzor de presiune a aerului. o sa pun si o poza ca sa verifice cine vrea daca si la ei se misca .

This post has been edited by boogie: 23 Jan 2009, 09:37


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_83
post 23 Jan 2009, 09:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 17 September 08
From: Bucuresti




salutare,in primul rand
in al doilea rand am avut o problema identica masinii tale,la mine mai intai s-a auzit un zdranganit pe sub masina in zona catalizatorului,la 2 zile trebuia sa plec din Oras la 300 km distanta,pe la jum.drumului masina nu vroia sa mearga cu mai mult de 80 km/h,chiar in loc sa accelereze decelera,luam piciorul de pe acceleratie si apoi apasam din nou si prindeam iar 80 la ora,ajuns cu chiu cu vai la destinatie,am deschs capota si am inc. sa verific ambreaj....alimentare...scanteeiere....dar nimic,apoi ma apuc si demontez ecavuarea,incepand de la motror de la saxofon sau cum ii zice,apoi am dat catalizatorul jos si am incercat sa bag aer cu presiune in el sa vad daca nu cumva e partial infundat si surpriza asta era,am luat o sarma groasa sau o surubelnita mai lunga si am inceput sa sfaram ceramica din catalizator pana la ultima bucatica am dat-o afara....apoi m-am apucat de remontat....si surpriza masina tragea de rupea pamantulll....si acum tot asa il am de vreo 2 ani e chestia...si vreau sa zic acum are o viatza in ea masina si un demaraj beton...mi s-a parut prea scump sa dau 6 mil pe un amarat de catalizator...asa ca masina nici in ziua de azi nu are catalizator(are doar partea metalica)
cam asta am facut eu,daca este cuiva de ajutor bine....
bafta

23 Jan 2009, 09:40:
nici la mine nu vroia sa se tureze mai mult de 3000 de ture

This post has been edited by ursu_83: 23 Jan 2009, 09:40


--------------------
dacia solenza 2003/clima - B 30 URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 23 Jan 2009, 09:52
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




pai bine dar eu am schimbat catalizatorul in service si mi-au luat pe piesa 850 ron si manopera inca 80 ron. singura treaba a fost ca dupa montarea lui se auzea cum daca il turez mai tare motorul catalizatorl batea in scut, dar cei din service au spus ca nu e o problema si o sa se mai lase dupa ce se incalzeste si nu o sa mai faca asa, si ce-i drept nu mai face asa dar dupa o sapt a inceput sa imi dea iar in nas.
poate sa se fi infundat catalizatorul nou? ca nu l-au montat ei bine.
si eu am vrut sa imi golesc catalizatorul vechi dar in februarie anul asta am ITP-ul si bineinteles ca nu imi iesiau noxele daca nu imi montam altul nou.


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_83
post 23 Jan 2009, 10:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 17 September 08
From: Bucuresti




E NASOL LA ITP,EU AM VB. CU CINEVA SI NU A FOST PRBLEMA,ASA SE AUZEA SI LA MINE O ZDRANGANEALA IN EL,PE SEMNE CA SE SPARSESE CERAMICA,SI APOI A ASTUPAT IESIREA GAZELER,PARTIAL...


--------------------
dacia solenza 2003/clima - B 30 URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 23 Jan 2009, 10:46
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




am sos o poza din catalogul de piese de schimb si am incercuit cu rosu senzorul sper sa va dati seama si daca puteti sa verificati daca si la voi se misca as fi foarte recunoscator (nu trebuie sa dati nimic jos)

Attached thumbnail(s)
sezor_presiune_aer.JPG ( Size: 130.15k ) Number of downloads: 667


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NsL
post 23 Jan 2009, 12:19
Post #9


Membru Nazdravan


Group: Members
Posts: 113
Joined: 3 March 08
From: PLOIESTI Pitesti




deci ma bate si p mine gandul sa scot catalizatorul .... dar intrebarea mea e:
daca va avea mai mult demaraj va avea si cosumul mai mare?
daca il scot si astup cu ceva gaura sau sfaram ceramica din interior ...cum tre sa fac sa nu am probleme mecanice? de itp nu ma tem ...am pile biggrin.gif ... cum se face pana la urma sa "traga bine" din nou masina fara sa dam banii pe unul nou?

QUOTE(ursu_83 @ 23 Jan 2009, 09:38)
salutare,in primul rand
in al doilea rand am avut o problema identica masinii tale,la mine mai intai s-a auzit un zdranganit pe sub masina in zona catalizatorului,la 2 zile trebuia sa plec din Oras la 300 km distanta,pe la jum.drumului masina nu vroia sa mearga cu mai mult de 80 km/h,chiar in loc sa accelereze decelera,luam piciorul de pe acceleratie si apoi apasam din nou si prindeam iar 80 la ora,ajuns cu chiu cu vai la destinatie,am deschs capota si am inc. sa verific ambreaj....alimentare...scanteeiere....dar nimic,apoi ma apuc si demontez ecavuarea,incepand de la motror de la saxofon sau cum ii zice,apoi am dat catalizatorul jos si am incercat sa bag aer cu presiune in el sa vad daca nu cumva e partial infundat si surpriza asta era,am luat o sarma groasa sau o surubelnita mai lunga si am inceput sa sfaram ceramica din catalizator pana la ultima bucatica am dat-o afara....apoi m-am apucat de remontat....si surpriza masina tragea de rupea pamantulll....si acum tot asa il am de vreo 2 ani e chestia...si vreau sa zic acum are o viatza in ea masina si un demaraj beton...mi s-a parut prea scump sa dau 6 mil pe un amarat de catalizator...asa ca masina nici in ziua de azi nu are catalizator(are doar partea metalica)
cam asta am facut eu,daca este cuiva de ajutor bine....
bafta

<span class='edit'>23 Jan 2009, 09:40:</span>
nici la mine nu vroia sa se tureze mai mult de 3000 de ture
*




--------------------
DACIA SUPER NOVA 2002 - PH xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_83
post 23 Jan 2009, 15:43
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 17 September 08
From: Bucuresti




pai nu ai ce sa strici trebuie decat sa sfarami ceramica din interior ,e ca o bucata de becea dar cu spatii ca fagurii inauntru,e foarte usor,apoi montezi inapoi catalizatorul,de consumat nu consuma mai mult....e la fel,doar ca se elibereaza mai repede gazele de espament si nu mai trec prin filtrul acela de ceramica.....singurul inconvenient al operatiunii este sa nu ai probleme la ITP,in rest sa uzim numai de bine:))


--------------------
dacia solenza 2003/clima - B 30 URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 24 Jan 2009, 20:28
Post #11


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(boogie @ 23 Jan 2009, 10:46)
am sos o poza din catalogul de piese de schimb si am incercuit cu rosu senzorul sper sa va dati seama si daca puteti sa verificati daca si la voi se misca as fi foarte recunoscator (nu trebuie sa dati nimic jos)
*



nu vad nimic incercuit cu rosu smile.gif oricum, imi vine greu a crede ca unul din senzori sa se miste....


catalizator scos..... de poluare ati auzit ? eh blink.gif mentalitatea noastra a romanilor.... nici eu nu as avea bani de un catalizator nou dar m-as stradui sa-l schimb, nu pentru ca e obligatoriu la ITP ci pentru ca asa e normal.


--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NsL
post 26 Jan 2009, 00:34
Post #12


Membru Nazdravan


Group: Members
Posts: 113
Joined: 3 March 08
From: PLOIESTI Pitesti




@ursu_83 : merci frate ... am sa iti urmez sfatul .... dar o mik intrebare .... ceramica aia nu se poate sparge fara sa demontez catalizatorul? adk cu o sarma mai dura ..etc? sau e mai bine sa desfac catalizatorul?
@harry... corect... ar trebui sa ne gandim si la poluare ...dar asta e ROMANIA... CA VREM CA NU VREM TRAIM IN EA!!! ... RESPECT mentalitatea lui harry


--------------------
DACIA SUPER NOVA 2002 - PH xx XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_83
post 26 Jan 2009, 09:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 17 September 08
From: Bucuresti




nu ai cum sa scoti ceramica afara fara sa dai catalizatorul jos,de sfaramat poate o sfarami dar cum o scati afara daca nu il inclini la 90de grade????eu unul nu am putut de cat cu catalizatorul scos,dupa ce loveam ceramica cu o surubenita mai lunga il scuturam ca sa iasa afara...si tot asa pana a iesit tot...

@harry-ai foarte mare dreptate cu poluarea....dar asta era atunci solutia de moment eram la 300 km de bucuresti intr-un sat si chiar nu aveam incotro,dar nici 6 mil nu aveam de unul nou asa ca a ramas de atunci fara ceramica in catalizator...


--------------------
dacia solenza 2003/clima - B 30 URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 26 Jan 2009, 09:35
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




buna revin cu noi vesti proaste: am fost la un test clip renault si mi-a zis ca trebuie sa schimb sonda lambda ca aveam valoarea amsetecului undeva la 300 si cica si jumate din acea valoare este mult. dar bineinteles ca am schimbat sonda si am constatat cu stupoare ca fitele care le facea inainte tot asa se manifesta si totusi cred ca pompa de benzina nu poate sa tina constant 3 atm(bari) si de aceea face asa. Totusi ma duc azi sau maine sa vad iar pe test ce val are acum amestecul dupa ce am schimbat sonda.
Astept inca pareri in legatura cu ceea ce fac. si totusi senzorul de presiune are se misca va uitati va rog si la voi daca se misca. in poza postata mai devreme sper sa va dati seama pozitionarea lui.

26 Jan 2009, 13:14:
cer ajutor: stie cineva cum se manifesta atunci cand e gata pompa sau cel putin pe gata

This post has been edited by boogie: 26 Jan 2009, 13:14


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 26 Jan 2009, 14:11
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti




Pompa poate ori sa mearga ori sa NU mearga.. eventual poate avea mizerie (nisip) in ea. Ce poti tu sa faci este sa desfaci ansamblul pompa/plutitor din rezervor (daca nu l'ai desfacut inca) sa inlocuiesti sorb-ul (filtrul) de jos si sa astupi eventuale locuri pe unde mai poate trage benzina in afara de sorb. Eu si alti colegi am etanseizat pompa cu izolierband sa traga numai prin sorb
Nu inlocui ce ti se pare ca este stricat; verifica mai intai. Eventual un service poate sa i'ti masoare presiunea pe care o da pompa.


--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 26 Jan 2009, 14:19
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




ai cumva un topic cu un tutorial despre cum se poate desprinde ansamblul pompei de benzina de pe rezervor?


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mvali
post 26 Jan 2009, 15:17
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 292
Joined: 8 February 07
From: Ploiesti






--------------------
ex Dacia SuperNova Confort 2001 / Opel Corsa Enjoy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 27 Jan 2009, 10:13
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




buna, mi-a zis un prieten posesor de slz ca si el a avut o problema asemanatoare cu a mea si mi-a zis sa scot mufa din bobina de inductie si sa stramb putin pinii de acolo ca sa faca mai bine contact ca lui nu i-a mai facut fite dupa chestia asta. Am zis bine hai sa incerc si bineinteles ca am strambat pinii si am bagat mufa la loc, ce-i drept a intrat ceva mai greu, si i-am dat cheie sa vin la servici, bineinteles ca dupa ceva drum ~500m a inceput iar sa faca asa, adica sa se descelereze desi eu eram cu pedala in fund. voi care mai stiti daca electrodul de la bujii este albicios inseamna ca e amestec bogat, sarac, sau bun. desi eu cand am schimbat bujiile m-am uitat la ele si erau rosatice ceva de genu. Deci nu vreau sa mai schimb vreo piesa fara sa stiu exact ce este ca m-am saturat sa bag banii aiurea in ea si tot sa nu mearga.
Daca as stii ca la bujie alba inseamna ca arde in gol fara benzina inseamna ca nu exista altceva decat sa schimb pompa de benzina si sper eu ca m-am scos. Oricum cred ca ar fi si cazul ca ea sa pice ca masina are acum 104000Km deci daca pica practic zic eu ca a avut viata destul de lunga tinand cont ca e facuta in romania (cred)


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
harry
post 27 Jan 2009, 15:21
Post #19


E-TECH tester


Group: Members
Posts: 414
Joined: 3 July 08
From: Bucuresti




QUOTE(NsL @ 26 Jan 2009, 00:34)
@harry... corect... ar trebui sa ne gandim si la poluare ...dar asta e ROMANIA... CA VREM CA NU VREM TRAIM IN EA!!! ... RESPECT mentalitatea lui harry
*




QUOTE(ursu_83 @ 26 Jan 2009, 09:25)
@harry-ai foarte mare dreptate cu poluarea....dar asta era atunci solutia de moment eram la 300 km de bucuresti intr-un sat si chiar nu aveam incotro,dar nici 6 mil nu aveam de unul nou asa ca a ramas de atunci fara ceramica in catalizator...
*



Nsl* Ms, iti impartasesc parerea cu traitul.. smile.gif

ursu_83 da, daca nu ai alta solutie, ca sa te descurci, faci ce poti, la fel as face si eu, dar vazusem pe cineva, nu stiu daca tot in topicul asta sau nu, si nici nu stiu cine a scris, ca nu-l intereseaza de poluare ca are pile la revizie si trece... mda... asa o fi si cu franele, directia? etc .... si ne mai miram ca mai exista in caz de accident faze de genul: "m-au lasat fanele" ....



--------------------
Renault Captur 2 E-TECH plugin hybrid 2021
Logan MCV, 1.5 dci, Laureat, 2007
Duster, 1.5 dCi, Laureat, 4WD, ESP, 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 27 Jan 2009, 15:36
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




dar totusi aici am deschis topicul asta din pricina unor probleme destul de grave d.p.d.v.al meu si in niciun caz nu am deschis toicul ca sa discutam de poluare. eu totusi cred ca acest topic l-am deschis degeaba cu o mica exceptie a celui care m-a sunat si mi-a dat niste sfaturi chiar daca nu mi-au fost de mare folos adica nu ca nu le-am incercat dar nu mi-au rezolvat problema mea. Deci totusi daca vreti sa ma ajutati bine daca nu atunci rog un operator sa imi inchida topicul ca nu are rost sa mai ocupam spatiu pe forum, deci mai bine lasam loc altora la care vreti sa le raspundeti la intrebari


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursu_83
post 27 Jan 2009, 16:30
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 17 September 08
From: Bucuresti




sincer am vrut sa te ajut..cu ce am patit si eu cam aceleasi simtome le avea...acum ca a deviat putin subiectul,asta e si se intampla foarte des...
intre timp vad ca nu ai rezolvat nimic,sa ne ti si pe noi la curent cu identificare problemei si cu rezolvarea ei ca sa nu dam si noi nas in nas cu ea...
bafta


--------------------
dacia solenza 2003/clima - B 30 URS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 27 Jan 2009, 17:14
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




buna revin cu informatii privind masina pe care o detin. am fost iar la test si mi-a zis cel de acolo ca trebuie sa vad daca nu cumva firele care vin in UCE injectie nu cumva sunt intrerupte sau sa nu faca pinii contact


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trex
post 27 Jan 2009, 22:46
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 19 March 05
From: Bucuresti




La mine se oprea la semafor, asa cam odata la zece zile. Am fost cu ea in service si n-au gasit nimic, am schimbat ulei , filtre , si cotul de rezervor ca era spart. Dupa asta parca a innebunit, nu mai mergea nici 1 km si se oprea motorul in mers. A fost pompa de benzina care tiuia dar nu mai tragea bine. Cred ca din cauza cotului nou, in rezervor se crea o diferenta de presiune iar pompa obosita nu mai facea fata.


--------------------
ex DSN Clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 27 Jan 2009, 22:50
Post #24


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




cei de la service a uitat sa moasoare presiunea pe care pompa de benzina o asigura ... zici mecanici si tragi , apa eu unu sunt satul. Mai bine forumul si cartile tehnice.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boogie
post 28 Jan 2009, 09:15
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 22 September 05
From: Sibiu




Azi vreau sa o duc in service la Dacia Emilian daca are cineva niste pareri despre acest service astept sa srcieti ca sa stiu cat de buni sunt sau nu
O duc la service azi ca ieri am dus-o la un electrician ca cica testul a zis ca se poate sa fie intrerupt firul de la sonda lambda la UCE injectie si acel electrician bun ce a fost mi-a f...t mufa de la UCE injectie si acum imi merge numai in 2 pistoane si sper ca cei de la Dacia stiu sa imi schimbe mufa de la UCE si sa vada daca am un fir intrerupt de la sonda lambda.


--------------------
Dacia SuperNova decembrie 2002 - SB 05 TUN

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jan 2009, 15:56
Post #26


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




aici e problema ta ca ai plecat cu masina de la el... eu nu plecam pana cand nu mi-o facea cel putin asa cum am aduso implicit mufa. Ma repet iar sunt de 3 lei mecanici zis cica si eletricieni.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 28 Jan 2009, 16:45
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@boogie:
QUOTE
faza mai nasoala ,poate imi dau singur raspunsul, este ca se simte ca si cand raman fara benzina dar daca i-au piciorul de pe acceleratie si accelerez iar isi da drumul.

Atatea verificari pe parte de alimentare cu combustibil, aprindere, sistem de monitorizare a amestecului, si nimeni nu s-a uitat.....la cablul de acceleratie, de exemplu? Zic si eu, nu dau cu parul...Si as vrea sa nu se creada ca glumesc, fiindca nu este nici o gluma!
Incearca sa verifici si cablul de acceleratie(am intalnit si remediat personal doua probleme cu aproximativ aceeasi manifestare ca a ta, iar cauza era uzura cablului de acceleratie).
Considerand simplitatea verificarii si costul(derizoriu) al achizitionarii si inlocuirii(preventive macar) a acestui cablu, parerea mea e ca merita.
O alta posibila directie de investigat ar fi si potentiometrul clapetei de acceleratie

Numai bine.


--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Jan 2009, 18:34
Post #28


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




boogie eu zic sa verifici injectoarele daca la relantii trepideaza motorul si pe fiecare fise da scanteie aunci cand o scoti de pe bujie. Cablu de acceleratie nu poate fi fiindca e setat corplu clapeta sa stea la 750 de ture iar in caz de avarie sa stea la 1100 de ture atunci cand intra in regim bucla deschisa ... adica cu imbogatire de carburant.
Tremuratul de aici poate fi injectoare , bujii , aer fals sau presiune salba de la pompa de injectie. Pompa se poate verifica desfacant de la rampa de injectie furtunul care vine de la rezervor se pune o sticla de 1 L si se pune contact se urmareste ca intr-un minut sticla trebuie umpluta daca nu e slaba pompa si nu asigura presiune la rampa de injectie.
Tu ai spus ca ai bujiile albe bun atunci ramane injectoarele care pot fi infundate , iar daca sunt infundate motorul trepideaza la relantii iar in sarcina nu are putere chiar daca apesi pedala la fund.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
variable_dynamics
post 28 Jan 2009, 19:03
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 976
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




@djasu82: ai citit cu atentie?
Initiatorul se plangea ca motorul nu se mai tureaza IN MERS iar uneori desi pedala este apasata, turatia scade. Unde si cand a fost vorba de ralanti??!?
QUOTE
Cablu de acceleratie nu poate fi fiindca e setat corplu clapeta sa stea la 750 de ture iar in caz de avarie sa stea la 1100 de ture atunci cand intra in regim bucla deschisa ... adica cu imbogatire de carburant.

Motorasul de ralanti este comandat sa mentina turatiile scrise de tine, LA RALANTI.

Revin cu recomandarea de a se verifica atat cablul de acceleratie(operatiune EXTREM de simpla) cat si POTENTIOMETRUL CLAPETEI DE ACCELERATIE(verificare a conecticii si a peliculei rezistive implicit a contactului corespunzator al "cursorului" atasat de axul clapetei pe aceasta pelicula)

Numai bine.



--------------------
EX Dacia Nova GTi 2000
A little less conversation, a little more action.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 28 Jan 2009, 19:12
Post #30


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




QUOTE(djasu82 @ 28 Jan 2009, 19:34)
Pompa se poate verifica desfacant de la rampa de injectie furtunul care vine de la rezervor se pune o sticla de 1 L si se pune contact se urmareste ca intr-un minut sticla trebuie umpluta daca nu e slaba pompa si nu asigura presiune la rampa de injectie.
*



Prin metoda asta verifici debitul nu presiunea in rampa asigurata de pompa. Am schimbat pe fosta SN o pompa care reusea sa asigure debitul dar la montarea unui manometru nu se masura o presiune mai mare de 1,5 bar. (supapa din pompa era blocata)


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 05:14
Forum Renault