probleme servo frana dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
probleme servo frana dacia 1310
stefan89 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 May 10 ![]() |
|
||
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1998
- IL 53 AFI
|
|||
HondaD |
![]()
Post
#2
|
![]() Enigmele Dacieii... Group: Members Posts: 77 Joined: 27 July 09 From: Dej,Cluj ![]() |
ai putea sa verifici supapa aia ce intra in pompa servo ... e una alba probabil cu 2 furtunase, ai verifico sa nu lase aerul in ambele sensuri , e vreo 1.5 lei una deaia
![]() |
--------------------
Renault
Megane
Estate Gt-Line 1.33 140cp 2018 Grand Scenic 2011 1.6dci 130cp 330k
Master 2019 2.3 dci 170cp Trafic 2013 2.0dci 115cp 180k 2 x Megane 1.4 16v 1999 480k & 190k Ex 1310 1.4 1993 |
|
stefan89 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 May 10 ![]() |
cum o pot verifica?
![]() |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1998
- IL 53 AFI
|
|
alin12 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
daca stii despre care supapa e vorba, o scoti din servo, o desfaci de pe furtun (prinsa cu colier parca) si sufli in ea.....daca trece aerul intr-un singur sens e bun.
eu nu cred ca acea supapa e de vina.....eu zic ca sunt garniturile la pompa de frana. fa un test: cu motorul pornit calca brusc si puternic pe frana (vezi pe unde se opreste pedala), apoi calci incet si treptat pe frana, si daca continua sa coboare si ajunge la podea atunci clar sunt garniturile...... te astept cu rezultate ![]() This post has been edited by alin12: 8 Jul 2010, 14:50 |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut am si eu o problema asemanatoare la mine fata de tine doar trozneste servo se aude din ea si nu numai se aude si cand sunt in masina si merg cu ea si mai ales cand schimb treptele de viteza dar am probleme si cu franele imi tin doar rotile de pe spate aerisre am facut si degabasi fata ca sa am farne sa tina si fata trebuie sa apas pe pedala de frana tare si atunci imi tine si fata am tot nou in afara de servo si cred ca o schimb si paia.
|
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
stefan89 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 May 10 ![]() |
alin 12 garniturile de la ce?ai desfacut vreodata carcasa de la pompa sa vezi ce are inauntru ca eu habar-n-am.daca da ma risc sa o desfac si eu?
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1998
- IL 53 AFI
|
|
alin12 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
garniturile de la pompa de frana.....servo nu am desfacut nu se merita....am cumparat de la dezmembrari cu 40 lei (merge perfect
![]() |
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
stefan89 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 May 10 ![]() |
sunt incepator in ale mecanicii si sincer nush unde sunt garniturile alea daca ai putea sa imi dai detalii sa ma indrumi ti-as ramane recunoscator.si inca ceva am uitat sa va zic ca e cu dublu circuit
![]() |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1998
- IL 53 AFI
|
|
alin12 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
prima data fa testul recomandat de mine....acele garnituri, daca nu prea te pricepi iti recomand sa mergi la un mecanic ptr ca trebuie desfacuta pompa de frana
|
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
stefan89 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 May 10 ![]() |
deci pedala e la fel oricum as calca-o...si la fel si cu motor pornit si cu el oprit.tine f putin da doar la podea calcata.mecanicul ei adik nenea care a mesterit-o de cand am luat-o nu e acasa si mai e pana sambata cand apare...deci?
|
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1998
- IL 53 AFI
|
|
alin12 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru ce nu mai este incepator Group: Members Posts: 177 Joined: 26 September 08 From: Roman ![]() |
daca zici ca nu pierde lichid, pedala e la fel, s-ar putea sa fie servo defect, dar sa ai si niste aer pe instalatie
|
--------------------
VW
Golf 3
1993 1.6 De ce simplu, daca se poate si complicat?
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Pompa centrala e dusa. Ca or fi garniturile sau alezajul interior uzat o sa se vada doar la demontare. Servofrina nu e suspecta aicea.
Chiar daca servofrina n-ar functiona, frina tot tine, dar apasarea pe pedala are nevoie de mult mai multa forta (pedala se simte foarte tare, ca la om aisna la care merge servofrina cind are motorul oprit). |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
george 07 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(Costy2000 @ 8 Jul 2010, 14:52) Salut am si eu o problema asemanatoare la mine fata de tine doar trozneste servo se aude din ea si nu numai se aude si cand sunt in masina si merg cu ea si mai ales cand schimb treptele de viteza dar am probleme si cu franele imi tin doar rotile de pe spate aerisre am facut si degabasi fata ca sa am farne sa tina si fata trebuie sa apas pe pedala de frana tare si atunci imi tine si fata am tot nou in afara de servo si cred ca o schimb si paia. Salut! la tine din descrierea de mai sus nu prea se intelege bine (nu are treaba schimbatul treptelor de viteza cu sistemul de franare)dar cel mai sigur nu este reglat repartitorul de greutate (de aceea 'trosneste"si tine intai franele pe spate)si nu schimba servo ca nu are treaba cu ce descrii mai sus. Detaliaza mai clar . Bafta! |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Revin cu amanute mai clare problema cu toznitura de la servo am facut un test am stat pe loc cu masina si am turato pe la 2500rot\min sprituri si am apasat pe pedala de frana si imi troznestei si cand stau pe loc nu numai cand shimb treptele de viteza in mers.intrebare mea e de ce trozneste de la ce s-ar putea sa fie de la servo sau de la supapa aceea sau pierde aer?
Pedale de frana e moael se apasa usor cu motoru'pornit dar imi tin doar rotile de pe spate cum o apas daca am piscato un pic gata se infraneza imediat dar numai spatele trebuie sa apas mai tare pe ea sa imi tina si fata, de aerisit am aerisito sa-ar putea sa fie de la repartitorul de greutate cum ai spus tu sa nu fie bine reglat sau de la altceva si daia sa imi tina decat spatele la o apasare usoara a pedalei de frana daca fac 2 pedale imi tine si fata dar trebuie sa apas tot tare pe pedala de frana. Cred ca problema e pe fata sa fie de la etrieri sau pompa de frana (mai e si noua ASAM)ma cam disperat pe mine masina asta pe ploaie mie si frica sa merg mai tare de 70Km/h ca daca imi apara cv in fata si pun frana incepe valsul pe sosea (ma ia de spate face ce vrea ea),daca imi tine doar rotile de pe spate ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Alexio |
![]()
Post
#15
|
![]() Ciocolata mecanica! Group: Members Posts: 1.108 Joined: 7 December 08 ![]() |
GATA PROBLEMA REZOLVATA.
Cu numai 2 lei. Este supapa de servo de la capatul furtunului din motor, Se desface prin rasucire si tragere. Cum facea masina: tremurat la relanti, frana slabe, fasait de aer, capsulele vacuumatice nu mai functionau. supapamatii.th.jpg This post has been edited by Alexio: 10 Jul 2010, 15:08 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1998
|
|
stefan89 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 May 10 ![]() |
frana mea insista rau
![]() ![]() |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1998
- IL 53 AFI
|
|
stefan89 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 5 May 10 ![]() |
am rezolvat-o
![]() ![]() ![]() |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1998
- IL 53 AFI
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Salutare. Am si eu o nelamurire din ce cauza daca franez brusc nu sterge cauciucu( sa blocheze rotiile)?
Am pompa dublu circuit de autonova are aproximativ 5000 km, servo frana autonova probabil e veche deoarece eu nu am schimbato. Ce poate sa fie: etrierii,servo frana, pompa centrala, discurile? |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
besche |
![]()
Post
#19
|
![]() Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta ![]() |
Probabil ca se duce si pedala mai jos decat trebuie. S-ar putea sa trebuiasca schimbate garniturile pompei de frana,daca sunt uzate,pierde pompa presiune--se intoarce o parte din lichid in pompa--. Daca aerisesti si ai frana buna dupa aerisire,inseamna ca trage aer pe undeva. Te bagi sub masina si te uiti atent pe unde vezi lichid de frana,pe etrieri sau tamburi,inseamna ,de obicei ,ca acolo trebuiesc schimbate garniturile.
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
paul-tm |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara ![]() |
Probleme nu am sa imi piarda lichid de frana. Am aproape 2 ani decand am schimbat garniturile la etrieri si nu am completat deloc cu lichid si nici nu a scazut nivelu lichidului.
Poate sunt etrieri deoarece cand am pus pompa de frana acum 1 an jumate, am curatat cu taicamiu si pistoansele de la etrier cu smirghel deoarece aveau ceva rugina pe ele si am pus garituri noi. Lichid nu imi pierde, dar poate ca nu mai lucreaza cum trebuie pistanosele in 2 poate au ruginit pistonsele din etrieri. Mersi <span class='edit'>14 Aug 2010, 09:25:</span> Frana tine cam la jumate, numa ca nu blocheaza rotiile fata. This post has been edited by paul-tm: 14 Aug 2010, 09:25 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
dusa virgil |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 December 10 ![]() |
salut prieteni am si eu o problema cu franele la dacia mea(1310 L 1.4 1995).inainte de a schimba pompa de frana(noua)imi tineau franele foarte jos(in podea),acum am schimbat pompa care este noua,am aerisit franele si...nimic.nu am frane deloc.nu mai stiu ce as putea sa-i fac ma puteti ajuta?va multumesc
|
--------------------
dacia
1310
1995 L 1.4
- PH-14-TON
|
|
giuscam |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Am si eu o intrebare:instalatiade frinare cu servofrina se aeriseste cu motoru pornit sau cu el oprit? Intreb pt. ca eu am aerisit-o cu motoru oprit si pedalase duce mai jos decit ar trebui. E obligatoriu sa fie si pompa aerisita? La mine e stricat filetu unde vine aerisitoru , asa ca iam pus un dop si nu mai pot aerisi pompa.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
giuscam |
![]()
Post
#23
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Nici un raspuns nimic?
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Cu motorul oprit, poti aerisi pe la conducte.
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
Aerisirea franelor se face in doua moduri acelea fiind: la pompa frana fara icp se face cu pedale repetate in schimb la ceea cu icp adica cu patru conducte se face prin cadere fara pedale ca alfel intra in avarie pompa si o sa tina decat spatele :-)
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#26
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
prin cadere de la etaju 10 poate
ca asa mare prostie nu am auzit pana acum toate sistemele de frana cu actionare pe lichid se aerisesc prin apasarea repetata a pompei de frana,se incepe cu cel mai departat cilindru/etrier |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
La o pompa frana cu icp te chinui mult si bine sa faci frana cu pedale stiu pe propia experienta la o pompa cu icp cand faci pedale si sa dus la fund pedaua intra in avarie pompa si frana o sa tina pe rotile spate mai intereseazate sa vezi ca asa este
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
maru |
![]()
Post
#28
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
am fost ucenicu` lu` nikuniku in service deci merg pe mana lui pentru o aerisire corecta
![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#29
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
stanciu_scm posibil ca tu sa ai varsta cam cati am eu de mecanica asa ca nu am ce invata de la tine
fara sa te superi dar cam asta este adevaru daca nu stii sa scoti o pompa cu ICP din avarie,mai ai de invatat,intreaba si-ti voi raspunde This post has been edited by nikuniku: 14 Jun 2014, 13:40 |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
@! nicunicu -Nu te contrazic dar sunt destui useri care considera metoda ideala pentru aerisirea franelor este prin cadere (PH--06-BOA, ghitza). Si nimeni nu ia contrazis pana acum.
This post has been edited by burlacu marian: 14 Jun 2014, 20:56 |
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 22:55 |