sa fie o problema?, motor dci....logan
![]() ![]() ![]() |
sa fie o problema?, motor dci....logan
dracula009 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PRFERANCE
- CJ12AST
|
|||
undemerg |
![]()
Post
#2
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
face chestia asta si cand e motorul rece, dimineata? stiu ca si la mine face la fel, daca a mers motorul peste 1 minut. Dar face asa de la 5000 km, acum are 75 000 si nu are nimic. Cel putin in aparenta
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#3
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
NU, nu e normal sa faca asa ceva ... si totusi, la service daca tot ai fost, nu ai intrebat care ii cauza?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
denwer |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 14 October 07 ![]() |
Presiunea la sfirsitul compresiei trebuie sa fie de 35-40 bari,valori gasite intr-un curs Dacotec de injectie diesel. Chestia cu improscarea cu vapori de ulei cand scoti joja nu este normala;inseamna ca baia de ulei este sub presiune probabil din cauza opturarii caii de evacuare a gazelor de carter. |
--------------------
logan
1,5 DCi
2006
|
|
corbex |
![]()
Post
#5
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Mai pe romaneste, pierzi compresie in carter. Ar fi bine sa mergi la service, cu lectia invatata, si sa te iei de ei.
Mai exista posibilitatea sa ai ulei atit de mult incit il barboteaza vibrochenul. Ai schimbat uleiul de curind? |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
undemerg |
![]()
Post
#6
|
![]() Fan Logan Group: Members Posts: 448 Joined: 15 February 05 From: Bucuresti ![]() |
apropos, cu motorul pornit sau oprit? la mine face cu el pornit, poate la tine a alta situatia
|
--------------------
Renault
Symbol I
2009 1.5DCI 84
|
|
bogdan_90 |
![]()
Post
#7
|
![]() baiatu' cu apa Group: Members Posts: 1.467 Joined: 16 January 08 ![]() |
eu am vazut un a4 diesel pornit fara joja si arunca ulei pe acolo de in 2 min il arunca pe tot. eu unul cred ca e ceva normal.
|
--------------------
ford
focus
2007
- xxx plm ,cuvantul suprem ce rezolva cea mai complicata problema.
|
|
530d |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 12 April 07 ![]() |
Eu numai un singur lucru nu inteleg. De ce scoateti joja cu motorul pornit ? Asa ceva nu am vazut si nici nu am auzit vreodata.
|
--------------------
Skoda
Octavia II
2006
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#9
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta vroiam sa intreb si eu. In schimb e f normal sa arunce ulei pe la joja cand merge.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
argon |
![]()
Post
#10
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ungerea unor anumite componente din motor se face prin barbotare(sau stropire, cum ii zice?!), deci e normal sa scuipe ulei pe la joja cu motorul pornit. SI eu ma intreb cine ar scoate joja cu motorul pornit, si mai ales in ce scop
![]() [editat de moderator... mai usor cu jignirile!] |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
74r12 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 514 Joined: 2 July 04 From: Planeta Pământ (Terra) ![]() |
corect!!
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Megane
2.2
Expression+ 1,5 dci 85 cp Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
|
|
dracula009 |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 April 08 ![]() |
Acum.....sa inteleg ca sunt bolnav psihic......
Am fost cu masina la ITP si altul mai bolnav ca mine adica ala de la itp a scos joja in timpul functionarii motorului si la facut tabla de sah pe fata, sau dalmatian. ulei+gaze imi scoate doar dupa ce se incalzeste motorul,stie'l draq la service cica ....sa-i dau bice ca nu are nimic, dar nu as vrea sa pice cand sunt in strainatate curand vreau sa plec la cumnatu in Spania (in 3 -4 sapt) si parca nu as vrea sa il pierd pe undeva pe drum. Tubulatura pentru recircularea gazelor care ies din capacul de chiuloasa si intra la egr de pe galeria de admisie e liber, poate trece aerul prin el sau ma rog gazele..... cat despre partea cu e normal sa scoata ulei pe la joja daca e scoasa e absurd, mergeti cu o masina asa in piata la vanzare si cereti 8000pe ea (de ex) si daca ala care o cumpara vede ca stropeste ulei pe la joja cand merge motorul vezi ...ce mai da pe ea. poate e normal sa scoata gaze dar ulei sigur nu. nu am ulei asa mult incat prin barbotare sa-l arunce afara, e chiar sub nivel cu 3 milimetri. mai am un an garantie dar parca nu as vrea sa pice prin starainatati tinand cont cate cheltuieli implica Apropo garantia e valabila in strainatate? si sa fim seriosi voi daca va luati o masina si vezi ca scuipa ulei ....nu va autoadresati o intrebare? compresia e f buna, cica nu asta e cauza, masina merge de o ia dracii dar....asta nu imi place cu uleiul. mentionez ca masina e luata de noua am 40.000 km cu ea, nu am fojat'o foarte tare, ba chiar am ingrijit'o mai mult decat se cere.(poate aici e greseala) M-am uitat si la alti prieteni care fac taxi cu diesel au 60-70.000km si e ok adica nu scuipa ulei afara, si nu au probleme majore.....sau chiar deloc Nu am avut bafta la masina asta ,Loganul e ok pentru aia la care le merge bine dar eu..... cu fiecare pornire reusita ma bucur ca nu am ramas in drum ![]() 8 Apr 2008, 13:10: pentru "UNDEMERG".......CUM draq sa scoata ulei pe la joja cu motorul oprit? eventual daca il scot eu .....dar nu de asta e vrba fiindca am de lucru si ...nu fac experimente pe masina mea.de ex sa merg fara ulei ![]() This post has been edited by dracula009: 8 Apr 2008, 12:10 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PRFERANCE
- CJ12AST
|
|
history |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 30 April 06 From: Craiova ![]() |
Nu este normal. Cel mai probabil este un defect de fabricatie al blocului motor sau pompa de ulei nu functioneaza cum trebuie, are supapa de suprapresiune blocată. Nu te lasa!
|
--------------------
Citroen
C4
2009
- DJ-26-DIN
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
E normal sa stropeasca cu ulei daca joja e scoasa si motorul pornit. Daca nu stropeste... apasa pe acceleratie...
![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
dracula009 |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 April 08 ![]() |
Nu mai fiti ironici,lasati omul cu amarul lui. si sa stii la un motor ok chiar de apesi pe acceleratie nu scoate uleiul pe la joja.
ma duc la service si le-o bat de cap nu o mai ridic de acolo, cineva de pe "langa Dacia" aproape ca imi gireaza cu vorba lui ca e ceva rau pe la supape.....spatii etc si pe acolo scoate gazele... orcum mai vorbim .asa m-am saturat de raspunsul astora din dacia cum ca....LA TOATE E LA FEL...... This post has been edited by dracula009: 8 Apr 2008, 20:05 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PRFERANCE
- CJ12AST
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#16
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
oare arborele ala in ce se invarte?
|
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
dracula009 |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 April 08 ![]() |
corect! se invarte......dar nu e cufundat in ulei sau sa inteleg ca numa al meu se spala cu ulei si la altii nu?
ma duc sa incerc sa va surprind un filmulet "pelicula" sa vad daca pot sa-l atasez <span class='edit'>9 Apr 2008, 10:25:</span> k uitati poze si filmuletul initial era un pic de ulei am avut eu curiozitatea sa ma uit dimineata sa vad daca mai face la fel. Credeam in minuni peste noapte <span class='edit'>9 Apr 2008, 10:29:</span> DIFERENTA INTRE FOTOGRAFII e de cateva secunde. am facut si un filmulet dar nu pot sa-l introduc. Uleiul il scoate cu joja scoasa.....cica la service totul e ok. Cei care au diesel si obtin rezultate la fel de bune sa ma anuntati si pe mine. This post has been edited by dracula009: 9 Apr 2008, 09:33 Attached thumbnail(s) oarecum_initial.JPG ( Size: 828.39k ) Number of downloads: 452 dupa_cateva_sec_de_functionare.JPG ( Size: 810.17k ) Number of downloads: 457 |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PRFERANCE
- CJ12AST
|
|
radur |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 3 October 07 ![]() |
parca e prea mult ulei ceva sigur nu e ok!
|
--------------------
dacia
logan
2007/abs+/
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dracula009 @ 9 Apr 2008, 09:03) Te anunt eu... Si a mea face la fel. Nu stiu daca si la 'relanti', dar la ITP cind a bagat sonda aia pe la joja, sonda nefiind etansa, i-a dat 5000rot/min si ... uleiul sarise exact ca in pozele tale... Las-o dom'le ca n-are 'nica' masina, n-o mai cauta atita ca ai sa imbatrinesti in service-uri... ![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Nu mi se pare normal. Și dacă totuși e normal, care e explicația?
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
klaus |
![]()
Post
#21
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
ce rol ziceati ca are EGR-ul la diesel?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
mariuscond |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incomod Group: Members Posts: 1.373 Joined: 3 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si se facu liniste...
![]() |
--------------------
dacia
Logan
dizăl
- B52
|
|
B-53-SDP |
![]()
Post
#23
|
![]() 1.6 16v E5 + GPL Group: Members Posts: 489 Joined: 12 March 06 ![]() |
Din tot topicul asta eu unul nu inteleg o treaba:
iti arunca ulei cand merge motorul si joja este bine infipta in locasul ei sau iti arunca ulei cand motorul merge si joja e scoasa ? Daca iti arunca ulei cand motorul merge si joja e scoasa asa cum au spus si colegii mai sus e normal. Daca iti arunca ulei cand merge motorul si joja e pusa in locasul ei atunci dupa umila mea parere sunt 2 posibilitati: 1. Joja nu este bine pusa in locasul ei si atunci iar e normal sa arunce ulei. Verifica! 2. Joja este bine pusa in locasul ei si inseamna e este fisurata (sparta) conducta aceea in care intra joja. Verifica si treaba asta si spune-ne si noua cum e treaba. |
--------------------
Dacia
Logan
Laureat 1.6 16v E5+ GPL On the street, drive safely and reponsibly and wear the seatbelt !
|
|
AL |
![]()
Post
#24
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
cei care sustineti ca nu-i deloc normal sa arunce ulei cu joja scoasa, va rog sa va ganditi bine de tot daca afirmatia este valabila atat la motoarele diesel cat si la cele pe benzina.... in plus, ganditi-va daca puneti cuvantul "deloc" in propozitie sau il inlocuiti cu "mult" (mai mult/in cantitate mare etc.)
pentru initiator: verifica inainte de toate cantitatea de ulei... in reteaua dacia exista o tendinta la mecanici de a pune uleiul la limita maxima sau chiar peste aceasta daca ai avea probleme semnificative de pierdere de compresie, ar sari joja de la locul ei ![]() pentru antevorbitor: e foarte clar din primul mesaj ca e vorba despre stropirea cu ulei atunci cand scoate joja in timp ce motorul functioneaza. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#25
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sa raspund eu klaus? Trimite niscaiva gaze de evacuare in admisie, ca sa reduca emisiile de NOx mi se pare. ce treaba are cu uleiul din carter? Nu stiu.
Eu zic sa incerci si al alte masini si sa vezi ca exact toate fac la fel. Contragreutatile arborelui cotit lovesc uleiul in baie si-l proiecteaza in toate directiile, eventual si prin teava jojei. La logan nu stiu cum e montata joja, cred ca e doar infipta (la scuterul meu de exemplu e insurubata). Daca nu o arunca afara, motorul sigur e ok. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dracula009 |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 April 08 ![]() |
ok.
Spunea cineva.....daca punem "deloc" in fraza.... e normal sa arunce dar putin, credeti-ma nu's extremist, pacat ca nu pot pune filmuletul de 40 sec sa vedeti ce "ploaie" imi vine din motor. sau daca se poate spuneti cum ... nu e ok sunt sigur am vorbit/privit la taximetristi care au 60.000km si am vazut ce inseamna normal, cat si la altii cu masini relativ noi 10-20.000km. ceream parerea daca a mai avut cineva asa ceva stiind ca...,,,compresia este ok chiar e ok credeti-ma, furtunul(conducta)ce duce gazele de la carter la galeria de admisie e ok, libera neinfundata...circula prin ea gazele 100%, nivelul uleiului sau uleiul e sub maxim cu 4 milimetri semn ca sigur nu abunda sa loveasca asa tare arborele in el si totusi ceva e in neregula ...aici "cersind" parerea voastra daca a mai avut cineva asa "...problema..." Am observat moderatorulca a inchis sau vrea sa inchida discutia dar as implora sa mai lase liber macar 1-2 zile ,poate aflu ceva care ar putea sa ma ajute; sincer sunt necajit ca doar in 2 ani sa am asa buba si mai am rata la ea inca 6.......anisori. Maine dimineata o duc la Dacia inservice am progamare, sa vina comisie si cine or mai vrea ei si sa faca studiu.....curios e ca nimeni nu mai stie de asa ceva Fotografiile de mai sus, au fost facute cu motorul pornit, si fara joja la diferenta de 30-40 secunde insa din "teama" de a nu pierde uleiul am fost nevoit sa pun joja la loc. Va multumesc mult, pentru opinii moderatorilor pentru rabdare si promit sa va spun ce mai spun "expertii"....e curios ca numai la mine se intampla lucruri de care ei aud pentru prima data...ghinion domle ghinion |
--------------------
DACIA
LOGAN
2006 PRFERANCE
- CJ12AST
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#27
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa presupunem ca intr-un mod sau altul scapa gaze din camera de ardere in carter. Atunci ar iesi cuminti prin joja, nu ar fi sifonate in ulei ca sa-l arunce si pe acesta prin teava jojei.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
corbex |
![]()
Post
#28
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Uite ce-ti propun eu: scoat 1 l de ulei din carter, pune busonul la loc, porneste motorul si vezi daca mai stropeste.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
klaus |
![]()
Post
#29
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 9 Apr 2008, 15:06) Sa raspund eu klaus? Trimite niscaiva gaze de evacuare in admisie, ca sa reduca emisiile de NOx mi se pare. ce treaba are cu uleiul din carter? Nu stiu. Pai are, ca daca ziceam de la inceput ventilarea carterului motor se prindea lumea din prima... Pentru reducerea noxelor sunt utilizate 4 modalitati principale: 1. EGR (reintroducerea gazelor arse in cilindru), merge la motoare cu compresie mai mare 2. Ventilarea gazelor din carter (reintroducerea lor in cilindru - asa numitul circuit de recuperare a vaporilor de ulei) - crankcase ventilation 3. Catalizator 4. Pompare de aer in gazele arse. Si acum sa ne ocupam de pct. 2. De unde credeti voi ca ar fi gaze in carter? Pai din scapari de gaze in urma arderilor din cilindrii, zic specialistii in motoare. Ce credeti ca fac acele gaze in carter? Eu zic ca fac presiune. Credeti cumva ca acele gaze, in contact cu uleiul raman curate ca axionul, nu se lipeste nimic de ele? Eu zic ca nu. Si acum, daca voi scoateti dopul de la carterul in care se gasesc gaze amestecate cu ulei toate sub o oarecare presiune, mai mare decat cea atmosferica, cam ce credeti ca vor face acelel gaze pline de ulei? Credeti ca vor sta cuminti inauntru? Parera mea este ca nu. Iar daca esti si un berbec si dai turatii (cum a facut un "specialist" din service mai sus), cu atat mai multe scapari ai in carter. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
corbex |
![]()
Post
#30
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Imi amintesc ca in manualele mai vechi ale masinilor scria ca nivelul uleiului nu trebuie sa depaseasca limita inferioara a manetoanelor. Daca omul spune ca numai apropiindu-ti fata de tubul jojei te face dalmatian, presupun ca presiunea gazelor (normala, asa cum zici tu) combinata cu barbotarea uleiului ar putea duce la manifestarea asta. Poate ca intre timp teoria cu nivelul uleiului si-a pierdut valabilitatea. Nu stiu.
This post has been edited by corbex: 9 Apr 2008, 18:03 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 04:09 |