tampoane cutie viteze rupte?
![]() ![]() ![]() |
tampoane cutie viteze rupte?
serviccom |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Unii parca au doua maini stangi! Group: Members Posts: 2.031 Joined: 27 September 09 From: Wolverhampton ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Trafic
SL27 DCI 2006
- PE06 ZXZ
|
|||
CIPTUNING |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Cloncanitul din cutie este la fel ca si clantanitul ambreiajului: boala generalizata. Nu va stresati atat de tare.
|
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
i96nds |
![]()
Post
#33
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Si eu zic sa stai linistit si sa nu arunci banii pe geam. Ceea ce merge cat de cat acceptabil... nu incerca sa schimbi ca vei strica mai rau !
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
C@talin |
![]()
Post
#34
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
sa nu vina cloncanitu si din jocu planetarei,planetara bate in viraje ?
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
canea_dragos |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
sa nu se inteleaga gresit...pe mine nu cloncanitul ma deranjeaza ci smuciturile!
deja s-a agravat....cand apas pedala de acceleratie sau iau piciorul si apas iara masina smuceste un pic...se aude concanitul si se misca putin violent schimbatorul...valabil toate vitezele planetara dreapta bate foarte putin la viraj stanga in forta(am plecat si mai in forta mai recent si nu a batut)...gen plecari cu scart de pe loc cu rotile virate maxim stanga am strans suruburile de la tamponul de sub baterie(nu eu un vecin pana la maxim)...si pe cele de la cel hidroelastic(e drept mai mergeau dar mi-a fost frica sa nu strang ca nesatulul si sa rup ceva pe acolo) asta seara am facut un test in parcare(deja cred ca m-au catalogat vecinii drept noob in ale conducerii:D): am mers cu a I-a si a II-a la relanti si apoi dadeam un sprit la acceleratie si in 20% din cazuri masina demara frumos in forta(cand luam piciorul de pe acceleratie si decelera iara facea urat) si 80% smucea+cloncanea+miscari de schimbator(ca si in cazul stergatoarele care nu mai revin pana jos si au 3 cm cursa moarta si cand le dai comanda pleaca abia atunci cand ajunge sa prinda surubul...sper ca intelegeti ce spun) si apoi pleca frumos in forta...la fel si la marche-arriere eu o consider o problema destul de serioasa...e ceva de genu cand accelerez zici ca da in nas si apoi pleaca...numai ca la mine datul in nas e inlocuit de smucituri+cloncanituri+dans special al melesteului This post has been edited by canea_dragos: 29 Mar 2010, 00:13 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
C@talin |
![]()
Post
#36
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
bre intrun fel cand o turezi tare in a1 a si porma o lasi in frana de motor orice masina smuceste.e perfect normal asta .
![]() exagerezi prea mult,smucituri de genu asta in 1 si a 2 sunt normale treptele sunt scurte . anormal e sa smuceasca cand retrogratezi din a 3 a in a2 sa faci frana de motor.da aici nu cred ca ai probleme. poate aveau dreptate vecini cu condusu ![]() This post has been edited by C@talin: 29 Mar 2010, 01:24 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
canea_dragos |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
C@talin daca ai fi avut rabdare sa citesti de la inceput acest topic nu ai mai fi spus tampenia cu condusul...nu am carnet de ieri de azi...am condus destul de multe masini si nici chiar dacia 1310 condusa nu facea asa...nu mai zic de 3 solenze ale unor prieteni care merg exemplar(una fiind de firma chiar)...daca ma apuc sa enumar masinile pe care le-am condus ma apuca maine(nu mai dau mare)...nu mai zic ca eu conduceam pe stradute mici dinainte sa am permis si chiar si atunci nu-mi aduc aminte sa fi facut asa masinile respective(o solenza 1.4 mpi si un logan 1.6 mpi)...restul de masini conduse pot spune ca "merg singure" si ies din discutie...gen WV,Porshe...etc
am sa rezum simptomele si ce am incercat ca sa nu-mi mai aud vorbe ca soferul e de vina si nu masina ca deja ma simt luat la misto si nu sunt sofer ca aia de la Pitesti care au luat carnetul pe bani! SIMPTOME: - plecat frumos de pe loc cu a I-a la eliberarea ambreaiajului de tot(nu brusc,ci normal cum e firesc) masina smuceste usor - schimbat dintr-a I-a intr-a II-a(undeva la 20-25 km/h) cu ambreiajul calcat la fund exact cand schimbatorul intra in treapta a II-a masina smuceste putin(ambreiajul fiind calcat la fund,ambreiajul este reglat sa debraieze undeva la jumatate) ca la motociclete cand bagi pe loc a I-a si te smuceste un pic ca nu e sincronizata cutia - cand retrogradez din V in IV si din IV in III nu se simte nimica,dar din III in II(exclud din II in I chiar prin dubla debraiere ca iara imi aud vorbe,desi totusi nu ar trebui sa faca nimica la viteze de sub 10 km/h prin dubla debraiere...la alte solenze nu face nimica anormal-smucituri) masina smuceste destul de tare...sa nu-mi ziceti faze gen "frate e frana de motor" ca de la 35 km/h intr-a III-a schimband a II-a nu e asa mare branza in frana de motor mai ales daca dai drumul usor la ambreiaj - cand merg pe drum drept cu a II-a pe la 25-30km/h eventual si mai putin sau chiar ceva mai mult daca iau doar piciorul complet de pe acceleratie(usor nu brusc) masina smuceste putin+miscare schimbator+cloncanit si cand apas usor inapoi iara smuceste+cloncanit+miscare schimbator - la fel si cu treapta I si II mers la relanti cand dau sa accelerez smuceste...sau daca o las sa mearga singura smuceste in continuu de zici ca abia trage(parca pasa brusc din 2 in 2 secunda pedala de frana,desi eu nu apas pe nimica) - cu viteza a IV-a si a V-a schimbatorul se misca repede fata-spate de zici ca e o sita de faina la cernut - cand dau in marche-arriere 20% din cazuri pleca frumos,80% smuceste+cloncane+schimbatorul face urat - cand cobor o panta sa zicem 5-10% inclinatie(deci nu mare,mai mari e si mai nasol pana in momentul cand ia viteza si trece de 1500 rot/min) frana de motor a masinii e de tot cenzuratul(scuze de expresie)...coboara in suturi de zici ca am o funie legata in spate si ma trage unul din 2 in 2 secunde si zice "ho cu tata unde fugi?" ca la caruta...sa nu aud vorbe ca e normal ca stiu cum e in frana de motor...la mine zici ca trage unul de motor spre habitaclu si ii da drumul brusc inspre radiator brusc...asa se simt smuciturile INCERCARI: - in spatele blocului pe stradute cu a I-a si a II-a plecari de la relanti putin mai in forta,sau si de la 20km/h(intr-a II-a) masina nu pleca frumos in 80% din cazuri ci smuceste si apoi pleca,20% fuge pamantul de sub ea si pleca frumos...sa nu se inteleaga ca apas brusc accelereatia si apoi dau drumul...NU...calc pedala aproape de jumate/doar putin sau pana la fund depinde...la fel face in toate cazurile - luat picior de pe acceleratie pe la 50 km/h atat intr-a III-a cat si intr-a IV-a si apoi apasa frumos inapoi(fara sa apas ambreiaj,frana) si smuceste usor+cloncane+schimbatorul se misca putin imi cer scuze pentru cei care sunt atenti la acest topic,dar m-am suparat rau pe tema condusului si am hotarat sa scriu dinnou toate simptomele pentru a deovedi ca MASINA are ceva si nu SOFERUL!!! cine nu crede il invit sa facem o tura(el la volan) si daca face la fel(am curaj sa fac pariu pe ce vrea ca stiu ca am sa castig) inseamna ca ori amandoi suntem noobi in ale condusului ori intr-adevar masina are ceva prin urmare exclud planetarele,ambreiajul si bieleta antiruliu...banuiesc ceva din cutie gen grup conic astept pareri...exclus tampenii cu sofatul! multumesc EDIT:azi am fost intr-un service pe langa AUCHAN si cei de acolo mi-au facut o constatare si vedictul a fost bieleta antiruliu si tamponul de sub baterie cu probleme...cauciucul nu e rupt dar s-a inmuiat(mai era un "destept" pe acolo cu "asa face toate" si i-am retezat-o de nu s-a vazut...am ramas trasnit cand am auzit...au un an de cand le-am schimbat...adica vreo 15000 km le-am cerut sa faca un PV sau sa sa scrie in constatare piesele defecte,sa puna stampila iar eu am sa merg la service-ul unde le-am schimbat sa le dau peste bot si sa-mi rezolv problema in baza constatarii facute de ei...dar au zis ca nu pot face asta...au scaldat-o si le-am zis ca nu le dau nici un ban in cazul asta(40 ron cereau) cand au auzit asta mi-au zis sa revin maine sa faca o expertiza amanuntita si o sa-mi dea scris ce piese sunt defecte din pacate asta seara am aflat ca service-ul unde am schimbat eu tampoanele scartaie spre faliment... ![]() pana la urma maine le spun ca am de gand daca sunt seriosi am sa repar la ei defectele dar in cazul in care nu este ce au semnalat ei ii pun sa-si ia piesele inapoi si nu le dau nimica va anunt ce am rezolvat This post has been edited by canea_dragos: 29 Mar 2010, 22:01 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
azi am fost dinnou in service cum am spus
tamponul de sub baterie cu probleme...cauciucul s-a inmuiat...desi are un an:( au mai strans niste suruburi pe sub masina si s-a mai ameliorat,dar dupa Paste merg sa schimb acel tampon(undeva la 150 ron e unul nou) cablul de ambreiaj mai trebuie schimbat(debraiaza in trepte...asta stiam...dar nu cred ca are vreo legatura cu problema smuciturilor...20-25 ron unul nou) cam asta e problema numai bine |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
karaoche |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salut
ce ai mai rezolvat? ![]() dar cu acel joc la roata?, care cica spuneai ca e de la grupul conic? ![]() numai bine ![]() |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
canea_dragos |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
nu e de la tampoane...tampoanele sunt bune...bieleta e noua...si nici din grupul conic nu cred...vineri merg la un mecanic sa clarific treaba...din ce i-am spus la telefon ar fi de parere ca vreo planetara e de vina
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
am aflat sursa problemei in legatura cu smuciturile pe care le am
ca sa nu mai repet si aici cititi va rog topicul "Cand nu bagam bine in viteza"...acolo am explicat in detaliu postul numarul 46 This post has been edited by canea_dragos: 5 Jun 2010, 23:07 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
revin cu problema in cauza...astazi am aflat de unul singur adevarata cauza a smuciturilor pe care le are masina
nu este vorba nici de vreo planetara nici de ceva prin cutie gen diferential ci...surpiza...suportul de bieleta antibasculare....sau suport GMP cum i se mai spune eu cu ceva timp in urma am mai batut in el....la fel a mai facut si vechiul proprietar astfel ca s-a strambat in partea de jos eu ca sa bag bieleta intre urechile suportului fata sa le cracanez nu pot...dupa ce le cracaneam trebuia sa le apropii ca nu intra surubul...astfel stateau strambe...surubul intra destul de greu batut cu ciocanul bun...cu bieleta bagata intre suporti ma iau sa strang piulita la surubul din partea suportului nu cel care intra in cutie si care au avut oarece probleme unii colegii...deci in acest caz bieleta atarna in jos sa spun asa...si ma iau sa strang piulita...si strang pana la capat si constat ca nu pot roti bieleta astfel incat sa o prind si in partea dinspre cutie....upsss....si observ cauza: partea de jos a fiecarei urechi de la suport atinge de rama bieletei...damn!...asta nu e bine....din cauza asta eu aveam smucituri ca bieleta nu lucra frumos in bucsa...si infranata am incercat sa bag cate o saiba intre ureche si bucsa pe fiecare parte...dar nu am reusit ca e spatiu foarte mic plus ca daca cracanez prea mult urechile nu mai intra surubul...pana la urma am strans piulita pana cand am observat ca nu se mai misca usor bieleta in sensul rotirii in sus ca sa o pot prinde si in cutie....atunci am pus alta piulita contra astfel bucsa bieletei are un joc de 1 mm avand urechile de la suportul de bieleta strambe...micul luft dintre bucsa si urechi...in mers schimbatorul nu mai smuceste...nici masina nu mai smuceste...insa se simte bieleta cum se misca sub masina si fac clanck-clacnk cand atinge de urechile suportului GMP concluzie...masina nu mai smuceste in schimba se simte bieleta cum lucreaza nefiind stranse la maxim urechile suportului de bucsa bieletei astfel am sa cumpar un nou suport GMP care era vreo 12 lei acum 2 luni la magazinul DACIA de pe MIhai Bravu de la Obor si zic eu scap de probleme |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
i96nds |
![]()
Post
#43
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
12 lei?
O poza cu vinovatul, please.... ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
asa mi-a zis vanzatorul de la magazinul DACIA de la Obor...cand am sa-l cumpar cam sa-i fac si poza ca momentan nu mai am ocazia sa ma bag sub masina ca sa-i fac:D...e acel suport ce tine bieleta antibasculare....vestitul suport la care se mai slabesc suruburile;)
EDIT: Stefan daca la tine se simte o mica smucitura cand incetinesti spre relanti la cocoloasele alea de la trecerile de pietoni, iar cand dai sa accelerezi se misca rapid schimbatorul si se simte acea smucitura a masinii iti spun 100% ca daca ai bieleta antibasculare buna e sigur de la suportul acesteia! bieleta trebuie sa intre usor si frumos intre urechile suportului, iar apoi surubul ce intra prin urechi si bucsa bieletei trebuie sa intre usor si frumos...ori la mine pe langa ca intra greu bieleta intre urechi si surubul intra greut ca trebuie batut usor cu ciocanul, plus ca am urechile strambe la mine fiind strans la maxim cum era si normal acel surub nu lasa bieleta sa se miste in cei 3 mm fata-spata ai bucsii...ci freca de urechile suportului astfel ca in sarcina motorul o tragea intr-o parte destul de greu si cand era sa revina ea nu mai revenea si atunci smucea cu totul cand o tragea motorul in sens contrar...toata miscarea cutiei si a motorului nu mai era amortizata de bieleta antibasculare ci era transmisa prin intermediul suportului bieletei catre masina....tare nasol e....dar ma bucur ca am rezolvat-o:)....luna asta sa vad cum fac rost de bani sa merg sa cumpar acel suport si cu prima ocazie ii fac poza este o poza cu bieleta antibasculare prinsa pe masina si se vad urechile acelui suport...e in topicul Bucsa sustinere motor la postul numarul 3 al lui ramsen....urechile sunt notate cu 1 si 2 This post has been edited by canea_dragos: 22 Jun 2010, 10:58 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
i96nds |
![]()
Post
#45
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Adica aici :
http://www.daciaclub.ro/Bucsa-sustinere-mo...t178452-s0.html La mine nu se misca deloc schimbatorul... De aceea as inclina sa cred ca nu e exact aceeasi problema. Sunt curios cum vei rezolva. Eu zic sa nu fii inca suparat pe masina ta ca ea nu are nici o vina ca mecanicii sunt varza ![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
poi rezolvarea e cat se poate se simpla...schimb acel suport...cate 2 suruburi pentru fiecare ureche de desfacut...adica 4 suruburi si gata....
![]() EDIT: azi am fost plecat cu masina si am observat mai bine unele chestii: - cand plec de pe loc are o cursa moarta ffoarte mica bieleta banuiesc astfel ca atunci cand incep sa dau drumul la ambreiaj schimbatorul vine putin catre mine iar cand prinde bieleta sa amortizeze face clanck...schimbatorul nu mai smuceste...nici masina...insa se simte destul de bine bieleta pe sub picioare - schimbatorul la punctul mort si in orice treapta de viteza ar fi are un joc fata-spate si stanga dreapta de 1 cm...in lateral dupa acel 1 cm se simt arcurile care aduc schimbatorul la punctul mort ceea ce e normal...cat am fost sub masina am miscat de tija schimbatorului masina fiind in treapta 1 si avea un joc de 1 cm fata-spate....e normal? - in treapa II daca dau sa accelerez masina nu mai smuceste dar se simte bieleta destul de tare sub masina cum are curse rapide fata-spate si face clanck-clanck(aici banuiesc ca se loveste de urechile suportului) - cand dau sa accelerez/decelerez sa simte bieleta cum se misca destul de mult sub masina...ca si cum daca nu ar fi montata bieleta ar misca cineva de cutie repede fata-spate asa se simte...de fapt chiar se misca iar in capetele de cursa(sau cat permite bucsa bieletei) se aude clanck-clanck - cand dau sa accelerez/decelerez schimbatorul are un mic zvac...dar nu se compara cu smuciturile pe care le aveam - am incercat sa urc o foarte mica bordura cu spatele...s-a intamplat ca ambele roti spate sa urce concomitent bordura...rezultat: s-a simtit bieleta cum venea spre mine si s-a auzit un puternic clanck...masina nu a smucit deloc,nici schimbatorul...ce sa fie fost? - daca accelerez brusc bieleta are o cursa foarte rapida iar schimbatorul se smuceste foarte putin - tamponul hidorelastic e intreg, nu e spart, nu are urme de lichid in jurul lui, are toate suruburile stranse - tamponul de sub baterie are toate suruburile stranse,insa nu stiu daca e rupt sau nu pe dedesubt - daca sa zicem plec in marche-arrier sau in fata cand dau drumul la ambreiaj face clanck si pleaca masina...atunci cand parchez stiti cu totii ca nu dati complet drumul la ambreiaj...ci jonglati ambreiajul cu accelereatia...daca apas la loc ambreiajul cat timp masina se misca catusi de incet si apoi dau drumul ca si cum as pleca se simte o smucitura din partea bieletei si face clanck Concluzie: - acele smucituri pe care le avea masina si acele miscari violente ale schimbatorului s-au atenuat in proportie de 98%, cateodata in treapta II cand bieleta se misca ca nebuna sub masina, masina are un balans fata-spate si nu smucitura cum era inainte, iar schimbatorul are un zvac rapid fata-spate mult mai putin pronuntat ca inainte - toate smuciturile si miscarile schimbatorului au fost inlocuite cu miscari destul de rapide si pronuntate ale bieletei antibasculare...se simte destul de tare sub picioare si se si aude clanck-clanck - in mers cand accelerez normal se simte bieleta cum se balanseaza fata-spate sub masina Ce sa determine aceste miscari rapide si bruste ale bieletei antibasculare?...cumva tamponul de sub baterie daca e rupt sa transmita asa ceva?...daca nu ar exista aceste curse ale bieletei atat de pronuntate nu s-ar simti nimica si masina ar merge exemplar. Cand surubul era strans la maxim bieleta avea tot aceleasi miscari rapide si bruste numai ca era infranata de suportul acesteia si se transmiteau in toata masina de aceea aceasta smucea. P.S. Sunt de parere ca motorul si cutia se misca cam mult iar bieleta nu poate sa amortizeze prea bine aceste miscari. Ce determina miscarea fata-spate brusca si rapida a bieletei antibasculare? Tamponul de sub baterie daca e rupt poate transmite asa ceva? Vreo planetara daca ar avea joc la tripoda ar putea transmite asa ceva? This post has been edited by canea_dragos: 22 Jun 2010, 18:53 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
astazi am cumparat suportul de bieleta antibasculare
va atasez cateva poze cu piesa alaturi de codul produsului piesa a costat 13 ron eu am cam stramb de la jumate in jos suportul astfel imi freaca de rama bieletei daca strang la maxim surubul...asta observ ca e destul de tare Attached thumbnail(s) 260620101750.jpg ( Size: 424.43k ) Number of downloads: 1357 260620101751.jpg ( Size: 627.54k ) Number of downloads: 1352 260620101752.jpg ( Size: 495.37k ) Number of downloads: 1383 260620101753.jpg ( Size: 463.09k ) Number of downloads: 1432 260620101754.jpg ( Size: 578.86k ) Number of downloads: 1410 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
psychoo |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.684 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
te sfatuiesc sa iei piesa la smirghel, dai cu grund pe urma cu antifon peste, altfel o sa rugineasca rapid.
vopseaua aia neagra e pusa de forma acolo...ca sa nu rugineasca piesa cat sta pe raft |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
da...am observat si eu ca se ia acea asa zisa vopsea...daca dau dau cu smirghel si apoi cu vopsea direct are ceva? grund nu cred ca are tata pe acasa, dar are vopsea normala alba din care am si dat putin pe tabla masinii unde sarise putin si vad ca rezista destul de bine...merci mult pentru sfat;)
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
psychoo |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.684 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
o cutie de grund costa vreo 10 lei.
eu as zice sa dai si cu grund deoarece este anticoroziv si adera mai bine vopseaua la el. in lipsa poti sa pui vopseaua direct pe tabla dupa ce ai curatat`o temeinic pt ca oricum e mai buna decat cea neagra "de origine" |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
pana pe 10 luna asta fac rost de bani ca sa cumpar tamponul de sub baterie, dar am o nedumerire...sunt in dubii in a cumpara acel tampon...e si ieftin...165 ron
in poza atasata se observa cele 2 tampoane ale sustinerii motorului si a cutie, si bieleta antibasculare alaturi de suporturile lor eu la mecanicul care am fost a bagat masina in treapta 1 cu frana de mana pe cric de roata stanga si misca de roata in sensul de rotatie fata-spate....astfel ca masina facea clonck-clonck cand se blocau rotile din cutie in timpul cand facea clonck-clonck motorul si cutia se miscau si ele....cu bateria scoasa tamponul de sub baterie se misca fata-spate si el...nu foarte mult dar se misca...cauciucul era cam moale...apasam cu degetul in el mecanicul a scos tamponul de sub baterie desfacand cele 2 piulite notate cu 6 in poza(in poza este doar una...dar mai este una in partea cealalta...se vede gaura), si piulita numarul 7 cea de sus...apoi a scos cele 2 suruburi notate cu 4 pe dedesubt si dat un ciocan in capatul surubului numarul 3 si astfel cutia a picat pe scut, iar mecanicul a ramas cu tamponul numarul 1 in mana recunosc ca bieleta antibasculare nu are surubul numarul 13 strans ce trece prin bucsa ei la maxim ca e suportul acesteia putin stramb...dar cand era stransa la maxim smucea foarte tare masina...are smucitura nu se mai transmite asa tare in masina ci doar sub masina se simte....oricum am cumparat nou acel suport notat cu numarul 9 pe care am sa-l schimb o data cu tamponul numarul 1 in caz ca el este de vina a zis ca era pozitionat stramb...plus ca este moale cauciucul...apoi la pus la loc...a bagat suruburile si a strans totul la loc...dar masina inca smuceste pe dedesubt...adica se simte foarte bine cand plec de pe loc cum se duce inspre mine cred cutia, iar schimbatorul in fata....iar cand accelerez sunt 2 cazuri: daca accelerez ferm si brusc masina smuceste pe dedesubt tare si apoi pleaca...daca accelerez normal se simte cum se misca fata-spate pe sub masina cutia si bieleta antibasculare si face clonck-clonck...alaturi de schimbator acuma vine intrebarea...cum pot accesa piulita 7 dar cea de jos ca sa verific daca e stransa bine ca zicea cineva ca daca nu sunt stranse si piulite de jos(desi eu am vazut una singura si nu 3 cum se spunea) ar putea cauza miscari ale cutiei cand dau sa plec de pe loc exact cand ridic piciorul de pe ambreiaj si cupleaza sa aude un clanck metalic insotit e o mica smucitura...mi-a zis ca placa de presiune e deformata credeti ca acel tampon e responsabil miscarilor cutiei? ambreiajul ar putea fi responsabil pentru asa ceva in mers cand nu apas decat acceleratia fara ambreiaj si frana? This post has been edited by canea_dragos: 5 Jul 2010, 17:38 Attached thumbnail(s) tampoane.JPG ( Size: 144.96k ) Number of downloads: 320 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#52
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
cred ca ai probleme de la placa de presiune mai bine ai schimba placa iti cupleaza mereu sau ?
A pai indreapta placa aia metalica unde prinzi bieleta rasucita ca sa stragi cum trebuie piulitele. This post has been edited by djasu82: 5 Jul 2010, 19:16 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
cu placa de presiune am probleme...cred ca e deformata
placa aia metalica nu o indrept ci o schimb cu un suport nou pe care il am cumparat si atunci am sa strang bine suruburile...dar cred ca am sa schimb si tamponul de sub baterie pana la urma ramsen a avut rabdarea sa-mi faca poze cu pozitionarea tamponului de sub baterie si un mic clip cu miscarea acestuia cand misca de roata masina fiind in viteza...la el motorul si cutia se misca mai putin ca la mine...plus ca la el cand blocheaza cutia face clinck incet...ori la mine face un ditamai clonck-clonck-ul si se aude ca niste bile ce freaca...ii multumesc inca o data si pe aceasta cale asta e...am placa dusa...tamponul dus...si suportul stramb tamponul il cumpar luna asta si-l schimb impreuna cu suportul de bieleta...in schimb ambreiajul trag asa de el ca nu am bani:( <span class='edit'>6 Jul 2010, 15:27:</span> uitati cateva poze cu tamponul de sub baterie...tampon1,tampon2 si tampon3 sunt poze pentru tamponul meu, celelalte 2 imagini sunt ale lui ramsen...se observa la mine ca e miscat tamonul inspre radiator putin...desi a fost dat inapoi de acel mecanic acesta s-a miscat iara de asemenea in clip-uri puteti auzi sunetul produs de balansul fata-spate cand masina e in treapta 1 fara frana de mana si de asemenea puteti vedea cat de mult se misca acel tampon in comparatie cu clip-ul lui ramsen din toate aceste chestii eu cred ca tamponul trebuie schimbat alaturi de placa de presiune de la ambreiaj(am sa schimb tot kit-ul cand umblu acolo) voi ce credeti? 6 Jul 2010, 15:30: scuze ca am postat inca o data dar nu mai puteam incarca ultimul clip This post has been edited by canea_dragos: 6 Jul 2010, 15:30 Attached thumbnail(s) tampon1.jpg ( Size: 580.69k ) Number of downloads: 395 Imagine0215.jpg ( Size: 240.1k ) Number of downloads: 352 Imagine0216.jpg ( Size: 236.12k ) Number of downloads: 313 tampon2.jpg ( Size: 347.84k ) Number of downloads: 290 tampon3.jpg ( Size: 455.09k ) Number of downloads: 281 Attached File(s) ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ramsen |
![]()
Post
#54
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
waw ...pai este dus tamponul tau...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
pana sambata sa vad cand am timp sa merg sa cumpar acel tampon urmand ca saptamana care vine sa sa-l schimb alaturi de suportul de bieleta antibasculare
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Am cumparat acum 2 zile acel tampon rombic de sub baterie...175 RON magazin DACIA
Urmeaza maine sau poimaine sa-l schimb alaturi de suportul de bieleta antibaculare. Am sa va anunt ce branza am sa rezolv. Attached thumbnail(s) 100720101899.jpg ( Size: 321.8k ) Number of downloads: 263 100720101900.jpg ( Size: 540.46k ) Number of downloads: 208 100720101901.jpg ( Size: 446.58k ) Number of downloads: 231 100720101902.jpg ( Size: 459.44k ) Number of downloads: 219 100720101903.jpg ( Size: 497.46k ) Number of downloads: 186 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
ieri am schimbat suportul de bieleta antibasculare alaturi de tamponul de sub baterie
tamponul cel nou era foarte putin mai tare decat cel de pe masina, prin urmare l-am pastrat, in schimb suportul de bieleta de pe masina era stramb rau fata de cel nou si mai ingust in urma schimbarii cand pornesc masina nu se mai simte ca se plimba motorul si cutia, cand plec de pe loc schimbatorul nu mai vine spre mine, sau in marche-arriere sa se duca in fata DAR - cand dau mereu drumul la ambreiaj face CLANCK si smuceste un pic - cand dau sa accelerez intr-a doua masina fiind subturata inca mai se aude acel clonck-clocnk si se simte cum s-ar misca ceva din partea soferului pe sub masina dar nu asa rau cum facea inainte sa le schimb m-am bagat sub masina cu un vecin si am pus pe cineva sa faca balans cu masina in timp ce tineam amandoi cu ambele maini de cate o planetara...se aude un clonck-clonck si se simte ca o busitura in planetara in partea de la roti...la planetara dreapta se simte mai tare ca la stanga ce sa fie? - ceva de prin cutie gen grup conic(diferential) - planetarele - ceva pe la ambreiaj(posibil placa de presiune ovalizata) |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
revin cu vesnica problema...poate gaseste cineva un raspuns plauzibil ca vreau sa scap de problema schimband fie ambeiajul fie vreo planetara...de ambele nu am bani si nu vreau sa schimb ceva si sa fie altceva
astazi am fost la un gratar pe la Cheia, acolo m-am intalnit cu un alt solenzar...am testat la fel faza cu masina in treapta 1 fara frana de mana si balans....face ca si la ramsen un clinck-clinck incet, iar motorul nu se misca mai de loc, aproape insesizabil apoi fac cu el si la mine aceeasi treaba...la mine face un clonck-clonck de-ti vine sa-i dai foc...si se misca si motorul cu tot cu cutie....nu foarte mult, dar suficient cat sa fie vizibil in mers cand e subturata si dau sa accelereze, apoi iau picorul, si apoi accelerez iara masina smuceste putin si face clanck-clanck...sunet metalic cand plec de pe loc si cand schimb treptele masina smuceste o data si face clanck...doar o singura data dar parca este acelasi sunet metalic ca in mers cand am trecut un rau cu treapta 1 masina tragea in hopuri si schimbatorul avea curse foarte multe si rapide fata-spate...alaturi de clanck-clanck-clanck...se si simte cum se misca ceva pe sub masina sa fie de la ambreiaj problema? sau ceva si pe la planetare? |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Am vorbit cu fostul proprietar si el crede ca are un joc pe undeva pe la ambreaj(probabil disc)-volanta din moment ce se transmite simultan in ambele planetare sau grupul conic e slabit.
A ramas sa vada el ce rezolva cu un mecanic si dupa 5 luna viitoare sa-l sun sa vad ce si cum. Si el a zis ca sunt excluse tampoanele motor si cutie din moment ce sunt noi si ca ce am eu nu face de la tampoane ci 85% fie grupul conic salbit cumva sau ansamblu ambreiaj are un joc intre dintii discului si volanta si 15% planetarele. |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
nenestean |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 512 Joined: 22 October 08 From: Sighetu Marmatiei ![]() |
exact cum ai desris tu.....face si la mine ....
cloncaneste cand merg incet si daca las acceleratia incepe sa faca hatzuri.....si se misca si schimbatoru.... nici nu am curaj sa merg sa vad ce bai are.....sa nu imi spuna ca e ceva scump de reparat... la a mea nu am schimbat ambreiaju niciodata si are 110.000 km oare sa fie de la el ? dar deocamdata merge asa....pana o sa se strice de tot....si atunci o sa fie mai usor de gasit care ii problema. bieleta antirasturnare...tot mi se rupea la cateva luni....si am desfacut-o si am dus-o la un atelier unde se toarna bucsi si mi-a fost umpluta in proportionalitate de 90% cu cauciuc. a lasat unpic si liber ....pt a avea unpic de elasticitate....si acuma merge la fel ca si inainte....tot una...numai ca nu se mai rupe ![]() This post has been edited by nenestean: 24 Jul 2010, 11:27 |
--------------------
Dacia
solenza
2004 / motor 1.4
- MM 05 VFP Pe drumul cel bun !!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:12 |