Bataie si zgomote Solenza fata, bucsi, bielete, pivoti etc
![]() ![]() ![]() |
Bataie si zgomote Solenza fata, bucsi, bielete, pivoti etc
ramsen |
![]()
Post
#151
|
||
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|||
Badr Hari |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 27 April 11 From: Bucuresti-Tulcea ![]() |
Multumesc mult pentru lamuriri Ramsen. Acum ramane sa fac rost de bani si sa ma apuc putin de ea....A si inca o intrebare: ceasurile din bord (faza lunga, scurta, benzina, baterie etc) se vad asa parca sterse...nu stiu cum sa explic exact, insa nu se vad clar, se vad in ceata asa. Este posibil sa se fi umblat pe la bord si sa fi intrat mizerie pe acolo? Sau sa fie zgariate pe interior, nu-mi dau seama de se vad asa.
Merci inca o data! |
--------------------
Dacia / Skoda
Solenza / Fabia
2005 Confort / 2001 Combi Elegance Cand eram mai mic faceam p**i pe mine... Acum am crescut si fac pe altii!
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Deoarece am facut multi km intr-o mica vacanta , cu ajutorul drumurilor patriei si cu termenul apropiat de a face ITP-ul , trebuie sa ma apuc de o mica revizie . Deocamdata singurele zgomote clare sunt de pe partea soferului , la socuri mici si rapide . La viteza mare nu se aude nimic si nici nu vibreaza nimic , daca trag de volan nu se mai aud acele troncanituri . Eu banuiesc ca ar fi capatul de bara de vina deocamdata , dar oricum trebuie verificat .
- set bucse bara stabilizatoare la 20 ron setul de 4 bucati ; - 2 pivoti de origine , scrie T ( Topoloveni) pe ei , in punga sigilata , la 20 ron bucata . ( la alte magazine erau 35-40 ron bucata ); - tampon elastic galerie evacuare la 5 ron/bucata ; - capatul de bara de la SLZ cu servo-directie este diferit decat cel de la SLZ fara servodirectie ? Stiu ca si data trecuta cand l-am schimbat , la fel a fost , dar nu mai tin minte cum trebuie sa fie la servo . - capatul de bara e cam 35 ron si impreuna cu bieleta de directie la 75 ron . Bieletele nu le-am schimbat niciodata si ma gandesc ca ar fi cazul ( 109.000 km ) . - bieletele de directie cum se manifesta ? Jocuri in directie , troznituri sau ce ? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
crick |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
Eu am procedat in felul urmator: am fost la statia unde urma sa fac Itp-ul,am vorbit cu baiatul de acolo spunandu-i ca am zgomote pe fata si urmeaza sa fac Itp-ul peste o saptamana; a bagat-o pe rampa la aparate ,a tras de tot ce se putea trage,mi-a facut o lista cu ce trebuia schimbat,am fost la alt service unde am schimbat tot de pe lista fara nici o constatare(la inceput am avut suspiciuni cu respectiva lista dar chiar a avut dreptate),m-am intors la itp ,a bagat-o din nou la verificat si gata,a trecut itp-ul!Am procedat asa pentru ca baietii de la service sa nu bage de la ei ca mai trebuie schimbate si altele numai asa sa creasca factura.Piesele le-am cumparat de unde am vrut si cu pretul care mi-a convenit ,fara sa fiu obligat sa stau cu masina pe butuci.
Atentie,am fost nevoit sa schimb bucsile la o bascula,este bine de schimbat totodata si la cealalta bascula pentru ca se modifica geometria din cauza elasticitatii diferite a cauciucului,altfel esti nevoit sa refaci reglajul geometriei. Legat de bieleta de directie: cu roata in franare mai accentuata, pana la oprirea completa ,la plecarea de pe loc se auzea o trosnitura,de parca se intepeneau placutele,dar vina apartinea in totalitate bieletei. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#155
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum 4-5 luni am schibmat bucsile de la bascula dreapta , s-a lasat cu chinuiala mare , dar s-au schimbat . Este bine ca dupa ce schimbi toate astea sa faci geometria , dar daca dai peste 70 ron pe geometrie , ajungi sa dublezi pretul pieselor .
Si eu inainte schimbat pereche , dar problema este ca ele nu se uzau pereche si ajungeam sa dau dublu pe piese degeaba . Pivotii se duc naiba mai repede pe partea soferului ( ca e greu tacanitul din fata volanului ![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
crick |
![]()
Post
#156
|
Membru autentic Group: Members Posts: 666 Joined: 2 January 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marius80_eugen @ 30 Jun 2011, 07:33) ...Si eu inainte schimbat pereche , dar problema este ca ele nu se uzau pereche si ajungeam sa dau dublu pe piese degeaba . Pivotii se duc naiba mai repede pe partea soferului ( ca e greu tacanitul din fata volanului ![]() Pui un sac cu nisip pe scaunul pasagerului si o sa ai o uzura echilibrata. ![]() Dupa ce am schimbat bucsile si pivotul pe stg, pe directia inainte,volanul era rotit spre stg cateva grade.Cel de la geometrie mi-a spus ca daca schimbam si pe dr ,nu mai era nevoie de reglat geometria,asa ca se scuteau banii .Eu am dat vreo 56ron la reglaj la Nesti Berceni(am prins oferta lor :reducere de 3 ori varsta masinii adica 8x3 =24% la suma peste 200 ron,cu alte cuvinte n-am platit TVA ![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala
2003
- B _____
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#157
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu este adevarat ! Daca schimbai pe ambele parti , trebuia sa umble pe ambele parti , altfel se regleaza doar pe o parte si numai daca nu ajunge la reglajul optim se umbla si in partea cealalta .
Nu are nici o treaba numarul de piese schimbate cu reglarea geometriei . Si una si 10 daca schimbi ( capetele de bara , bucsi bascule .... ) tot trebuie reglata geometria . crick- eu vreau masina mai usoara , nu mai grea . Uzura niciodata nu va fi egala , la nici o masina ! |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
reddacy |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 18 January 08 From: In inima Ardealului ![]() |
au inceput si la mine zgomotele pe fata,si sunt duse bucsele alea nenorocite din nou dupa nici 2000 km.........
![]() acu imi dau seama ca sunt de vina cauciucurile.....sunt pe 185/55....telescoapele inca rezista dar bucsele sunt gata..... |
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
- AB-29-RAZ
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Pentru ca au tot existat, pe diferite topicuri, intrebari despre diferentele intre bieletele hexagonale si rotunde, am avut ocazia sa fac o sedinta foto cu ambele. De origine nu srl.
Concluziile: - capetele de bara identice ca dimensiuni, difera doar finisarea si putin strunjirea piciorului; - bieleta servo cu hexagon putin mai lunga ca si distanta intre limitele maxime de strangere. Cea fara servo insa are filetul putin mai lung per ansamblu. Acest lucru nu cred ca impiedica montarea lor invers, diferenta de lungime compensandu-se prin infiletarea capatului de bara (care oricum nu cred ca trebuie strans la maxim, asa ca mai are unde sa intre) ![]() - diferente constructive ale articulatiei: la cea servo, camasuiala de teflon in care se misca bila este segmentata adica are pe toata circumferinta canale pe care poate intra suplimentar vaselina (sau praful ![]() Cea fara servo este "plina", dar se misca mult mai usor, cu mana... si ma gandesc ca asta sa fie un minus ca si rezistenta in timp. Cealalta mult mai "teapana" in schimb. - burdufele identice desi manualul zice ca difera si acestea intre servo si fara.. Attached thumbnail(s) DSCN1.jpg ( Size: 264.23k ) Number of downloads: 1551 DSCN2.jpg ( Size: 255.91k ) Number of downloads: 3291 DSCN3.jpg ( Size: 247.87k ) Number of downloads: 3322 DSCN4.jpg ( Size: 255.4k ) Number of downloads: 3336 DSCN5.jpg ( Size: 262.23k ) Number of downloads: 3365 DSCN6.jpg ( Size: 248.96k ) Number of downloads: 2514 DSCN7.jpg ( Size: 223.4k ) Number of downloads: 897 DSCN8.jpg ( Size: 1.91mb ) Number of downloads: 895 manual.JPG ( Size: 82.56k ) Number of downloads: 902 |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
marian_ariciuc |
![]()
Post
#160
|
![]() User Group: Members Posts: 322 Joined: 6 May 10 From: de obicei, acasa ![]() |
Salutare!
Gasesc bucsi bascula (nu de la bara de stabilizare) care sa reziste mai mult de 7000km? |
--------------------
DACIA
Logan
1.6 16V E5 Vand modul inteligent de geam pentru logan 1 si 2 si alte...
|
|
anecula_08 |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.871 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, se gasesc Delphi. Umbla vorba ca se potrivesc de la ceva renault da nu stiu de la care. Cele Delphi le-am montat eu. Uite aici codul lor. Nu stiu cat tin, ca eu le-am montat acu 3 zile, dar diferenta materialelor este vizibila. Nu mai sunt facute din cauciuc de papuci din castani...
|
--------------------
Dacia Solenza
Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2
Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
|
|
corbex |
![]()
Post
#162
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(marian_ariciuc @ 5 Aug 2011, 20:42) Cred ca glumesti! Bucsele de bascula trebuie sa te tina peste 100.000, daca sint montate corect. Doar daca nu-i faci pe toti numai pe macadam. Daca te-au tinut 7000, e pentru ca ala care le-a montat era director de banca pierdut printre mecanici auto. Bucsa se monteaza cu presa, care trebuie sa apese pe cilindrul exterior, nu pe cel interior. La fel daca e bagata cu ciocanul. Se foloseste o teava care are acelasi diametru cu cel al cilindrului exterior al bucsei, asa incit cauciucul dintre cei doi cilindri sa ramina intact. SE STRINGE NEAPARAT CU MASINA PE ROTI. Daca o stringe cu rotile in aer, adica libere, bascula este la maximum de cursa si cind o aseaza pe pamint bucsa va fi torsionata tot la maxim. Mai iei si o groapa si ai rezolvat-o cit se poate de timpuriu. |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Te rog scrie pe poza care este pentru servo si care este fara servo . Eu vad diferentele , dar sunt mici si vreau sa ma duc sa iau tot ansamblul , iar in targ sunt multi vanatori si pescari . Apoi cred ca multi vor aprecia aceasta categorisire mai clara .
QUOTE(CIPTUNING @ 16 Jul 2011, 12:12) - capetele de bara identice ca dimensiuni, difera doar finisarea si putin strunjirea piciorului; - bieleta servo cu hexagon putin mai lunga ca si distanta intre limitele maxime de strangere. Cea fara servo insa are filetul putin mai lung per ansamblu. - diferente constructive ale articulatiei: la cea servo, camasuiala de teflon in care se misca bila este segmentata adica are pe toata circumferinta canale pe care poate intra suplimentar vaselina. Se vad in poza punctele unde este intrerupta. Cea fara servo este "plina", dar se misca mult mai usor, cu mana... - burdufele identice desi manualul zice ca difera si acestea intre servo si fara.. |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ghitza |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Bieletele de mai sus se potrivesc si pe caseta de 1310 berlina?ma refer la filetu de pe bieleta ,ca in rest sunt identice din ce se vede ,chiar si cea pentruy servo ar fi mai buna pentru ca are hexagon pentru cheie si se desface mult mai usor de pe masina pe cand astea fara cum e c ea fara servo iti mananci zilele pana o demontezi din caseta,stima
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
tr04www |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.122 Joined: 13 October 09 From: Bucuresti ![]() |
Capetele de bara de solenza se potrivesc si la berlina.In schimb, bieletele sunt mai lungi fata de alea de berlina.
This post has been edited by tr04www: 21 Aug 2011, 19:07 |
--------------------
Renault
Talisman
Intense 2016
|
|
cristy2008 |
![]()
Post
#166
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 19 March 08 From: CALARASI ![]() |
Nu stiu ce are masinuta mea dar de fiecare data cand virez stanga se aude un scartait pe dreapta. Stie careva ce trebuie sa ung sa nu mai scartaie? Face numai la viraj stanga nu si la viraj dreapta.
This post has been edited by cristy2008: 23 Aug 2011, 22:08 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
|
|
ghitza |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#168
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Salut!
De putin timp , la accelerarea pe viteza I sau II, mai ales ce urmeaza plecarii de pe loc, am un zgomot de frecare metal pe plastic (probabil), care dispare imediat ce trec pe viteza constanta sau decelerez; exclus plasticaraia aparatorilor ce 'imbraca' rotile din fata, pt ca nu o mai am ![]() ![]() This post has been edited by JOHN123: 28 Sep 2011, 22:22 |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
shake |
![]()
Post
#169
|
![]() Crap Group: Members Posts: 1.589 Joined: 11 August 06 From: Bucuresti , Militari Squad ![]() |
buna ziua am si eu o problema ... sa zicem daca o tin cu a 2 a "talpa " pana in 4500 ture si eliberez acceleratia face socul acela si trozneste ceva ... destul de tare ... se aude si in masina si afara , acelasi lucru il patesc si daca vin cu a 1 a iar daca cuplez R sa parchez cand urc o bordura acelasi sunet , la orice bruscare cand dau cu spatele mai tare trozneste ...
sa fie bieleta antiruliu ? |
--------------------
D
S
2003 Montez kit Xenon (Bucuresti).
|
|
hhd_0 |
![]()
Post
#170
|
![]() Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 27 September 10 ![]() |
QUOTE(shake @ 14 Oct 2011, 09:12) buna ziua am si eu o problema ... sa zicem daca o tin cu a 2 a "talpa " pana in 4500 ture si eliberez acceleratia face socul acela si trozneste ceva ... destul de tare ... se aude si in masina si afara , acelasi lucru il patesc si daca vin cu a 1 a iar daca cuplez R sa parchez cand urc o bordura acelasi sunet , la orice bruscare cand dau cu spatele mai tare trozneste ... sa fie bieleta antiruliu ? Sus cu ea pe elevator. Asa mi-a facut si mie dar pot fii de vina mai multe piese. La mine bieleta aia rasucita era intacta. Am schimbat rulmentii amortizoarelor fata + pivoti inferiori + facut geometrie si am rezolvat. Pret : 40 ron ambii rulmenti amortizoare 50 ron pivoti 70 geometrie 100 manopera. Cam scumpulet , dar acum este ok. |
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- AG-38-RLR
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#171
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Azi am schimbat rotile fata cu cele spate, macar pe1/2 sa fiu regulamentar, si am constatat ca tot pe 1/2 mai am tractiune; asadar la intrebarea (retorica) pe care am pus-o cateva postari mai sus, am gasit raspunsul: bagata in viteze, pe butuci, planetara stanga (cea scurta) nu invarte; pe dinafara pare intacta, inclusiv burduful, asa ca nu-mi dau seama daca numai ea e de vina sau mai sunt si alte probleme in interior; se pare ca m-am inselat, deci, cand bagam mana in foc ca e vorbade zgomot plastic/metal; asta vara completasem cu ulei in CV, pentru ca am constatat pierdri pe sus, pe la acel dop de aerisire; cred ca ala a fost primul semn ca acolo s-a intamplat ceva
![]() |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
JOHN123 |
![]()
Post
#172
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Da, vad ca s-a 'blocat' topicu', asa ca trebuie sa revin cu deznodamantul pe care l-am prezentat deja in alta sectiune: masinuta mea n-are nici pe dracu', m-am speriat degeaba
![]() |
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
wheelman2011 |
![]()
Post
#173
|
traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul Group: Members Posts: 172 Joined: 20 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Tot referitor la zgomote si fata, a mea acum face ca o caruta, asta toamna se prezenta bine dar dupa toata iarna asta, acum e varza, culmea anul trecut i-am schimbat capetele de bara si acum amandoua au burdufele sparte si unul are joc, deci acum ma apuc si schimb totul pe fata, asa ca ce producator de pivoti, capete de bara si bucse credeti ca e mai bun ? Ca sincer nu stiu ce naiba sa mai cumpar, scumpe nu sunt si le schimb relativ usor, dar mi-e sila sa le tot desfac.
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 CLIMA 1.4 MPI Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
|
|
ruppetz |
![]()
Post
#174
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 12 ![]() |
Salutare! Cand accelerez in viteza 1-a brusc aud un trosnet sub masina. Nu se aude si la vitezele superioare. Daca accelerez 'batraneste' nu este niciun sunet...Am schimbat bieleta anti-basculare de cateva zile si de atunci exista trosnetul. Oare asta sa fie motivul?...Mentionez ca toba nu atinge scutul. Ce sa fie oare? Multumesc.
|
--------------------
DACIA
Solenza Confort 1,4 MPI
2005
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
QUOTE(ruppetz @ 24 Mar 2012, 15:35) Salutare! Cand accelerez in viteza 1-a brusc aud un trosnet sub masina. Nu se aude si la vitezele superioare. Daca accelerez 'batraneste' nu este niciun sunet...Am schimbat bieleta anti-basculare de cateva zile si de atunci exista trosnetul. Oare asta sa fie motivul?...Mentionez ca toba nu atinge scutul. Ce sa fie oare? Multumesc. ai strans bine bieleta sau ai montat-o corect? |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
ruppetz |
![]()
Post
#176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 12 ![]() |
A fost pusa de mecanic si a strans-o bine zic eu. Pe partea cu plasticul alb am vazut ca are doua iesituri (ca un fluturas arata), trebuie sa intre undeva sau trebuie pozitionate intr-un anume mod?
|
--------------------
DACIA
Solenza Confort 1,4 MPI
2005
|
|
cristyjas |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru daciot Group: Members Posts: 128 Joined: 27 September 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut,eu la solenza care am avut-o, ii schimbasem acel suport antirasucire cu unul care nu era de origine si imediat ce am iesit cu ea de la mecanic,am observat aceste zgomote pe care le descrii si tu,m-am intors inapoi la service in aceiasi zi,am returnat acea piesa si am platit contravaloarea pana la pretul uneia de origine,manopera 0 lei la cea de-a doua piesa,am montat-o si s-a facut liniste in masina.Verifica sa nu fie la fel si la tine, cea no name(Asam cred ca era cea cu probleme),avea cauciucul foarte moale si permitea o deplasare mai mare a motorului,iar partea din aluminiu parca era lucrata mai din topor.
This post has been edited by cristyjas: 26 Mar 2012, 14:54 |
--------------------
Dacia
Logan Prestige 2008
-1.5 DCI Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
|
|
ruppetz |
![]()
Post
#178
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 12 ![]() |
Merci mult...piesa ce am luat-o eu a costat 55 ron, si a fost sigilata intr-o punga, doar atat, fara carton sau nu stiu ce. Nu cred ca mi-o primesc inapoi dupa utilizare la magazin (daca nu e defecta, desi trebuie s aintru sub masina sa observ, poate chiar s-a defectat din prima...), dar o sa vad daca este de origine sa pun de-aia.
28 Mar 2012, 09:37: Stimati colegi, stiti scutul indicat cu sageata verde in imagine prin ce modalitate este prins si de ce? Mie partea libera (cea indicata cu sageata verde), pe la 1800-2000 de turtii vibreaza si imi atinge toba si se aude un zumzet. Temporar mi-a fost legat de toba cu o sarma, dar as vrea cand schimb bieleta sa rezolv si problema asta. Multumesc. This post has been edited by ruppetz: 28 Mar 2012, 09:37 Attached thumbnail(s) scut_toba.JPG ( Size: 47.97k ) Number of downloads: 740 |
--------------------
DACIA
Solenza Confort 1,4 MPI
2005
|
|
i96nds |
![]()
Post
#179
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
rupetz, si mie mi-a intrat tabla aia in rezonanta si facea un zgomot specific.
Solutia... pur si simplu am tras de ea in jos, cat timp era masina ridicata pe rampa. Poti face asta si bagandu-te sub masina - dar e mai greu ca nu ai loc si nu ai momentul fortei ![]() Dupa ce am tras de ea, s-a facut liniste. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
ruppetz |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 16 February 12 ![]() |
merci de raspuns i96nds. eu ma gandeam sa o indepartez de toba, ca mie in toba imi vibreaza (acum de 2 sapt sta legata cu sarma inspre toba si e ok). Dar o sa incerc si cum ai zis tu.
Biletela antirsturnare e 'ETS ' (asta am pus-o si din prima secunda nu e buna, a costat 55 de lei). Imi comand alta zilele astea, la un magazin in Baia Mare (pe langa ETS) sunt febi si inca doua feluri, nemteasca sau italieneasca, cu preturi intre 92 si 130 de lei. De care sa-mi iau oare? |
--------------------
DACIA
Solenza Confort 1,4 MPI
2005
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 09:41 |