Consuma mult!
![]() ![]() ![]() |
Consuma mult!
SnowMan |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT 1.6
1998
- PH-43-SAF
|
|||
sefu_alx |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
ai cumparat masina de curand si ai obs. ca iti consuma mult sau dintr-o data a inceput sa consume ? posobil sa ai returul infundat sau partial infundat,la carburatorul asta duce la un consum marit
ai umblat la surubul de progresiune sau de reglare al treptei II ? daca nu-i dai de cap pune-i carburator de dacia 1310.. This post has been edited by sefu_alx: 26 Oct 2007, 01:05 |
--------------------
x
y
2009
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
recomand un carburator monocorp cu toata caldura.
cu un reglaj bun, nici nu simti diferenta. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Ahrimand |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 October 07 ![]() |
Salutare!
Eu mi-am cumparat o nova de curand, mai putin de o luna, si am aceiasi problema cu ea, consuma mult, nu i-am facut consumul , dar......e clar foarte mare. Nu as vrea sa ii schimb insa carburatorul. Ma gandeam ca poate merge sa ii blochez treapta a doua la carburator si poate consuma mai putin. Stie cineva ce se poate intampla? A facut cineva operatia asta? Sau sa ii pun un carburator Weber cu dublu corp si sa ii blochez un corp? |
--------------------
Dacia
Nova
1998, gti nimic nu e ceea ce pare
|
|
Kraven |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 5 September 07 ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2 1,6 16V
2003
|
|
Ahrimand |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 October 07 ![]() |
nu credeti ca se poate ajusta carburatorul cu dublu corp? sub nici o forma?
|
--------------------
Dacia
Nova
1998, gti nimic nu e ceea ce pare
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
il reglezi, dar cat crezi ca te va tine?
eu am monocorp.am scos consum super mic 5-5,5%. in seara asta fac un galati dus-intors.am sa revin cu info despre consum. e monocorp, am demaraj,relantiu stabil si-l reglez cum vreau si cand vreau fara mari batai de cap,precum e la dublucorp. pacat ca nu mai e Mihai007, el stie despre ce e vorba |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
liviu_buc |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 19 November 06 ![]() |
salut baieti...problema cu carb dublucorp am avut-o si eu...am rezolvat-o la automarcus sevice dacia din pantelimon...a costat cam 5oo mii anul trecut...consumul cel mai scazut in oras a fost de 9,5 iarna...si consum general in oras cam 1o....iar cat despre car ala simplu sa stiti ca unosc oameni care le ia s 12-13 in oras reglat...un sfat f important.....nu mai lasati rezervorul gol pana la ultima picatura niciodata...ca poate trage gunoaie....eu unul mereu fac plinul apoi merg cam 3oo km si alimentez iar....full si in felul asta fac si consumul...
|
--------------------
EX-Dacia
Logan
2005-1400 cmc Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
QUOTE(Ahrimand @ 26 Oct 2007, 11:54) Salutare! Eu mi-am cumparat o nova de curand, mai putin de o luna, si am aceiasi problema cu ea, consuma mult, nu i-am facut consumul , dar......e clar foarte mare. Nu as vrea sa ii schimb insa carburatorul. Ma gandeam ca poate merge sa ii blochez treapta a doua la carburator si poate consuma mai putin. Stie cineva ce se poate intampla? A facut cineva operatia asta? Sau sa ii pun un carburator Weber cu dublu corp si sa ii blochez un corp? nu rezolvi nimic treapta a IIa incepe sa se deschida cand pedala e apasata cam 3/4 si se deschide pana la apasarea completa deci in mersul normal rar mergi cu treapta a IIA deschisa,daca o faci sa nu se mai deschida nu faci nimic, si mai pierzi si putere suplimentara la nevoie vezi ca te contrazici singur ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
SnowMan |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 26 October 07 ![]() |
MS MULT PT INFO BAIETZI! Bafta multa cu Novele!
|
--------------------
Dacia
Nova GT 1.6
1998
- PH-43-SAF
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Virusake |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 26 September 06 ![]() |
Acum costa 70 RON carbotestul la AMG, deci iti mai ramaneau bani si de cateva beri.
|
--------------------
Dacia
Nova
1997 1.6
|
|
apollo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
chiar azi "cica" am avut probleme cu caraburatorul.
el era problema si eu ma uitam la aprindere...tremura la relanti. schimb platina, verific bujiile si fisele, capacul delco, dau cheie si nimic.la fel de prost mergea. pana mi-am adus aminte ca exista acel jiglor de relanti. l-am curatat i-am dat cheie si toarce frumos. intrebarea este : DACA AVEAM/AVEATI DUBLU CORP CE I-AS/IA-TI MAI FI FACUT? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Intr-o prima faza si-ar fi bagat .... ceva.
Apoi cand i-ar fi venit mintea la cap si-ar fi bagat.... monocorp. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Virusake |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 26 September 06 ![]() |
Doamne apollo cand am citit ce ai scris tu mi s-a facut pielea gaina. EXACT asa am patit eu de 2-3 ori anul acesta. Tremura ca naiba si uneori nici macar nu statea la relanti (de notat ca am dublucorp
![]() Mereu ma rugam sa nu fie carburatorul si mereu era el... Si decat sa ma complic sa il curat singur pentru ca oricum e mult mai dificil ca la monocorp, iar ajungeam client la AMG in Pantelimon... De multe ori mi-am pus in gand sa pun monocorp, dar nu am facut-o niciodata. Nu stiu de ce dar acum iar ma bate gandul... Doar sa nu mai patesc ce am patit... |
--------------------
Dacia
Nova
1997 1.6
|
|
anndi |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
E o idee foarte buna de schimbat carburatorul, cel de Nova este greu de reglat si se infunda foarte repede. Nu este o solutie cel de dacie de 1,4, din punctul meu de vedere. Am incercat si eu ca am auzit pe la unii-altii ca ar fi mers mai bine si trage si mai bine. Spre uimirea mea diferenta de consum era mica si diferenta de putere si demaraj exagerat de mare. Urmatorul pas a fost un solex simplu cu jiglere de 1,8 de passat. Consumul era identic cu cel de 1,4 de dacia, tragea de 2 ori mai bine decat cu cel de Nova. Si chestia care m-a uimit a fost ca nu se mai infunda / deregla.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
apollo |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
anndi, chiar m-ar interesa acest carburator.spune mai multe despre el.cum se face adaptarea sau nu trebuie schimbat nimic si eventual niste poze cu el.
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Georginho |
![]()
Post
#18
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
Din ce inteleg eu, se schimba doar jiglerele. Asa e? Nu cred ca Passat-ul are Solex.
![]() This post has been edited by Georginho: 30 Oct 2007, 11:47 |
--------------------
***
***
***
|
|
apollo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Dar de Pasat dinainte de `80 a-ti auzit...s-au de Audi?Si o parte din astea au solex.
Diferenta la demaraj,fata de cel de 1.4 consta in faptul ca are economizor,adica o supapa care deschide un jiclor in functie de sarcina si cam aceiasi treaba ca la dublucorp de nova. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
apollo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
intrebarea e : Se infunda asa des?
sincer, nu m-ar deranja consumul de la un dublucorp, dar cand vad ca se infunda des rau de tot si mereu stai si desfa-l, iti sar toti nervii. ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Sa stii ca intr-un an si jumatate am facut 32.000km si nu s-a infundat decat o data,cand am schimbat filtrul de benzina prima data dupa ce am cumparat masina.A 2-a oara abia acum cateva zile a prins o picatura de condens la jiclorul de ralanti dar l-am rezolvat repede ,ca la mine jiclorul de ralanti este pe capac
![]() Consumul mixt e intre 8.2-8.5l/100km,eu folosind masina in interes de servici fac foarte multe drumuri scurte in oras iar in afara mai mult drumuri de tara. In afara consumul incepe de la 6.5 in functie de mers,pana la max 7.5 |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
Aldor |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Si eu am dublucorp, anul trecut am facut un drum pana la mare chiar dupa ce am cumparat masina (adica vreo 1100km dus-intors) si am calculat consumul la 5.9-6 litri. Adica am facut plinul si cand am ajuns la Constanta iar am facut plinul si vazut cat am consumat pana acolo. Si acelasi lucru pe drumul inapoi. DUpa aceaa am avut niste probleme si mi-a umblat cineva la carb si de atunci am consum pe la 6.5-7 % afara si pe la 11.5-12 in oras.
M-am gandit si eu de cateva ori daca sa nu pun carb mono dar parca ceva nu ma lasa. Sunt convins ca ar pierde putere masinutza. |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
apollo |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Georginho |
![]()
Post
#25
|
![]() Inventiv Group: Members Posts: 1.002 Joined: 6 July 07 ![]() |
@anndi, mai da-ne si noua cateva informatii.
Cat te-a costat acel carburator? De unde l-ai cumparat? Cum se face adaptarea? Si orice altceva ce ne-ai mai putea spune, in legatura cu carburatorul asta, care sa ne fie de folos. |
--------------------
***
***
***
|
|
apollo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Ahrimand |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 October 07 ![]() |
Eu am facut un drum Cluj-Satu mare si am scos un consum mixt de 8.6 l. Cred ca imi consuma peste 7 in afara si aproape de 10 in oras. Apollo, chiar scoti consumul ala de pana in 5.5? in cazul asta mi-as pune si eu carb de 1,4
|
--------------------
Dacia
Nova
1998, gti nimic nu e ceea ce pare
|
|
apollo |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
am inteles ca si dublu corpul consuma putin, doar daca e reglat foarte bine.
partea rea e ca nu dureaza mult. chiar am scos consumul acela.de-l vedeti pe mihai, intrebati-l |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Ahrimand |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 26 October 07 ![]() |
Apollo ai zis ca faci un drum de galati dus intors. ce consum ai scos acum?
tot asa? |
--------------------
Dacia
Nova
1998, gti nimic nu e ceea ce pare
|
|
apollo |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
focsani - galati
galati - braila (via branistea) braila - galati (via centura) galati - focsani total benzina = 65RON tinand cont ca am fost 5 persoane in masina si masina incarcata cat am putut.nu mai vedeam in luneta. focsani - buzau (dus-intors) = 45RON focsani - bucuresti 80RON saptamana viitoare fac iar consumul ca ma bag la un drum de braila. in caz de nu ma credeti, cum multi fac asta, spune-ti o metoda ca sa va demonstrez. This post has been edited by apollo: 31 Oct 2007, 15:34 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:20 |