Consuma mult!
![]() ![]() ![]() |
Consuma mult!
djasu82 |
![]()
Post
#61
|
||
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|||
apollo |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
carburatorul are 2 luni de la ultima spalare.
ai uitat sa zici sa scot membrana de la pompa de sprit la spalare, ca o ataca decarburolul sau decarbusolvul. la mine tot imi face probleme cupola la pompa.cu toate ca am schimbat corpul superior. ramane sa caut cupola.returul l-am gasit cu ceva negru infundat.l-am facut si largit putin. din cate observ, si-a mai revenit cat de cat, dar sa nu fie doar o senzatie de a mea. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
apollo |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
O iau razna.
Cum e posibil sa am un consum de 13,3% in oras si 5,5% la drum intins fara a depasi 100-110km/h???? cu ce am gresit eu fata de ea sa consume atata? ![]() This post has been edited by apollo: 24 Nov 2007, 10:08 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#64
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Draga apollo impartasesc informatiile discutate cu tine si aici pe forum , poate sunt utile si altora:
iarna consumul creste din cateva motive : afara este frig si pornirea se face cu soc ... astfel este redus debutul de aer si imbogatit amestecul de benzina creste consumul. frigul de afara face ca masina sa se incalzeasca mai greu deci consum marit ... altfel se evapora benzina la o temp de 76 80 grade si altfel la o temp de 40 grade ... pasa se incalzeste si iar este un consum marit. in oras stim toti ca se sircula dificil : aglomeratie, accelerare mai violenta (nervi de la asteptare si plecre de pe loc de 100 de ori) frana si iar acceleratie , stat la un semafor de 5 ori pana sa treci de el ... toate astea maresc consumul. nova mea ia 13 % gpl in bucuresti ... si merg zilnic 50 km ... daca fac consumul sambata si duminica ... abia ca ajunge la 10.5 la 100 km ... deci traficul este un factor important. daca in afara iti ia 5.5 este reglata foarte bine masina ... incearca sa mai imbli la relanti ... mai slabeste clapeta ... poate sta prea deschisa la relanti si asta creste consumul... ne auzim la tel numai bine mihai |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
- 1-B-5550
1997 GT Rosu 1600cc
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#65
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
La serviciu am ca masina de firma un Chevrolet Spark.. pentru cine nu stie, un Matiz imbunatatit.. pentru ca benzina e pe ratie, suntem obligati sa facem cu strictete consumul. A iesit exact 11% in ultimele 30 de zile. Berlina mea pe "injectie" consuma cam 13% pe frig in conditiile astea de trafic.
Prin urmare, mie mi se pare un consum mai mult decat ok ceea ce ai obtinut tu cu nova. Tine-o tot asa si nu cauta probleme acolo unde nu sunt. Si ca sa repet si eu intrebarea ta, dar cu un alt sens.. cum e posibil sa consume 5,5% la drum intins? PS: ai fi vrut mai putin la drum intins? ai citit topicurile de consum? ai diesel cumva? This post has been edited by nambanidealtceva: 24 Nov 2007, 15:03 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#66
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Nu e imposibil acel 5.5 ... Eu am scos sub 6 la viteza medie de 90-100 km/h (accentuez medie, pentru că sunt și multe localități pe traseu, deci am mers și mai încet și mai tare de 100km/h) pe drumul Ploiești-Constanța... E drept că injecția are o contribuție importantă...
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Executron |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Cam atat fac si eu prin oras. Distante scurte, motorul n-apuca sa se incalzeasca.
Daca vrei, te poti uita aici sa vezi consumurile mele de anul acesta. http://www.spritmonitor.de/en/detail/181827.html 5,5 in afara mi se pare f. bine ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#68
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
QUOTE(Executron @ 24 Nov 2007, 15:15) Da, corect... asta e consumul.Nici cu berlina nu cred ca pot scoate 5,5... poate daca merg constant cu 70-80 intr-a 5-a.. lucru care nu cred ca este posibil in practica. Da, la ambitie pot sa merg pe autostrada cu 80km/h Bucuresti - Pitesti si sa ii fac consumul la plin si mi-ar da 5,5.. dar aici ne incadram iar la categoria experimente si provizii de mezeluri. La un drum normal cu viteze sub 110 consumul este undeva intre 6 si 6,5. A.. apropo de consum in oras.. cred ca cel putin pentru Bucuresti ar trebui sa exprimam consumul in l/h si nu l/100km, la cum se "circula" in ultima vreme.. ![]() This post has been edited by nambanidealtceva: 24 Nov 2007, 18:00 |
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
apollo |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
si iarna trecuta aceleasi probleme legate de comsun.
pompa e noua,membrana pompei la fel, platina noua, bujii aproximativ noi ![]() acum axul de la carburator face probleme.imediat ce repar una, se strica alta.dar pana cand?pan-o schimb de tot? ![]() sa ma uit si la sita din carburator, dar nu cred ca ar fi ea o problema. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#70
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Eu cred ca la tine e problema jigloare
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
apollo |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
am sa verific si toata instalatia de alimentare ca sa descopar pierderi.
acum principalele "subiecte" sunt : axul din carburator si carburatorul in sine. se tot umezeste si nu stiu de ce. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#72
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Ori ai reglat linguritele la plutitor in CNC in asa fel sa nu iti inchida cuiul pontano si da peste nivel si iese benzina prin aceea garnitura si sa prelinge fiindca si eu am patito. Sau daca nu verifica bucsele de la axul de aceleratie dar nu cred sa fie asta o problema fiindca atunci cand trage trage benzina la aspiratie si nu are cum sa se puna pe ax si sa iasa din carburator logic da ca o gandim. Asadar verifica nivelul CNC sper ca sti ori cu o tigara ori cu un creion de 7mmsi se ia de la baza garnituri la suprafata de contact a plutitorului.nivelcncqz3.th.jpg
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
apollo |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
plutitorul e reglat bine...dar mai bine sa zic despre ax.
eu nu l-am vazut sa picure in timp ce motorul e pornit, ci picura dupa ca opresc motorul. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#74
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Da frumusel jos carburatorul si verifical pe stand vezi ce si cum , esti primul pe care il aud cu asemnea problema. Sper sa ma ti la curent
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
apollo |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
220 sau trifazat?
![]() sa ajung prin oras si sa caut piesa care am nevoie.cu ocazia asta il si spal. daca gasesc acele bucse sau axul complet, nu stiu, ramane de vazut. trebuie sa mai caut si un calorifer sa-i fac poze ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#76
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Daca ai un sprei de carburator care are si un mic canal pe unde il poti baga sa verifici orificile ar fi perfect dupa ce l-ai spalat in decarburor. Multi doar il spala si il monteaza dar canalele sigur vor ramane infundate daca nu actionezi cu o mica siringa sau cu acel sprey cu tubuletul de plastic. E facut speical pentru a sufla orificile. Cele mai mari probleme le face acele orifici de progresiune. Restu mai merge cum mai merge .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
apollo |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
da stiu cum e, cand eram la inceput si nu stiam am uitat sa mai suflu carburatorul si se infunda relantiul din 5 in 5 minute.
acum, la compresor il bag ![]() voi reveni cu detalii mai nou, de la 5.5 extern m-a dus la 7% extern, deci consumul e in continua crestere. rezervorul nu-i fisurat, ca de asta m-am speriat prima data. mai caut, daca voi mai avea pe unde. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#78
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Poate ai si consumatori care halesc curent acuma tu sti mai bine . E u ma gandeam la o schema simpla in asa fel alternatorul sa fie cuplat cind ai atins pragul de 1500 de ture pana la pargu respectiv la relanti sa nu consume sau sa infraneze motorul fiindca el si atunci infraneaza si papa benzina .
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
apollo |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
aeroterma si faza scurta, uzualele.plus cu ceata asta, am mai pornit si proiectoarele, dar nu afecteaza astea la consum
![]() migram de pe o sectiune pe alta? ![]() |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#80
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pai daca nu e alba e albastra si tot asa pana cand dai de buba asa merge la daci in general . Mai bine am strica-o cu buna stiinta ca numai asa ai vom da de cap si invatam mecanica . Si inca ceva vezi sa nu ti se fi cocosat talpa la carburator sa nu fie curbata de la atata strans se poate sa traga aer fals. Se reface usor acel retus cu o pila pusa pe o menghina si iei frumos carburatorul la frecat pana cand devine planat perfect.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
tavynho |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 22 June 07 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Nova
Nova
98
|
|
apollo |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
mai, tu vorbesti serios?
si daca iti aduc si martori, ce mai zici? e problema ta daca o ai prost reglata. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#83
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(tavynho @ 29 Nov 2007, 19:04) ![]() ![]() ![]() ![]() Daca esti taran invata mecanica frate si dupa aceea mai vorbim mers cumpatat la 80-100 si un logan si o berlina poate scoate si 4.8% .Peost a fost fiindca la berline nu au fost echipate cu aprindere eletronica in asa fel sa arda complet amestecul de combustibil. Dar vad ca faci mistouri fara sa cunosti. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
tavynho |
![]()
Post
#84
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 6 Joined: 22 June 07 ![]() |
stai ca nu am inteles eu bine....deci o nova fara aprindere electronica consuma 8.5-9 si una cu aprindere electronica consuma 5.5
![]() |
--------------------
Nova
Nova
98
|
|
apollo |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
esti sigur?te pot contrazice.
atata timp cat ai o platina buna , fise noi si bujii bune..nu as vedea problema.plus ca am un carburator de 1310.nu e dublu, in caz de crezi asta. Bine, carburatorul e bine reglat. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#86
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Apollo si cu acel carburator dublu s-ar consuma si mai putin daca desfaci clapeta numarul doi de pe prima fiindca se stie ca e un carburator progresiv. Se poate face rost de o mica capsula vacumatica ca sa fie comandat peneumatic cand ajunge sa fie deschis aproape la maxim se deschide va deschide si a doua clapeta usor. Eu voi face rost de unul progresiv sa vedem ce-i poate pielea
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
- nnn
1999 / 2003 / 2008 /2011
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#87
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(tavynho @ 1 Dec 2007, 14:35) o nova fara aprindere electronica consuma 8.5-9 si una cu aprindere electronica consuma 5.5 ![]() QUOTE(tavynho @ 29 Nov 2007, 17:04) QUOTE ... a mai fost o exprimare colorată, ștearsă de cineva... Novele cu aprindere electronică mai aveau ceva în plus: injecție, tot electronică... Propun să îl ignorăm pe acest domn, pentru limbajul, ignoranța și nepriceperea domniei sale... This post has been edited by Catalin Marinarul: 1 Dec 2007, 19:06 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
nambanidealtceva |
![]()
Post
#88
|
![]() Pe volan din 96 Group: Members Posts: 335 Joined: 31 October 05 From: B U C U R E S T I ![]() |
Deja partea stiintifica din acest topic se regaseste in manualele lui Harry Potter... Cataline, recunoaste ca lumea exagereaza cam tare pe forum... Iar altii de pe aici nu stiu sa scrie, dar se pricep la altele.. mira-m-as...
|
--------------------
Citroen C4
1.6 16V, 2005,
vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
|
|
Aldor |
![]()
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
De ce va mirati de consumul ala de 5.5? Am scos si eu 5.9, cu carb dublu. Asta inainte sa-mi deregleze carbul un "meserias".
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
apollo |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Daca e sa o luam asa, o dacie reglata bine poate consuma foarte putin.
Am avut si eu consum mic la dublucorp de am ramas uimit, pana s-a dereglat si consumam 15% in exterior. Niciodata nu ai sa faci acelasi drum de 2 ori cu acelasi consum.cel putin cu o dacie. Sunt bune dar si rele... Cu prima ocazie cand ajung prin Bucuresti, am sa invit un user care are nova sa-i demonstrez in legatura cu consumul de carburant. @ Catalin - Bine zis. 2 Dec 2007, 02:56: QUOTE(djasu82 @ 1 Dec 2007, 18:11) Am schimbat acele bucse dar n-am reusit sa-i fac un consum ... inca. Nu mai curge pe la ax.Axul vechi avea joc si cu bucsele noi.Nu-mi dau seama cum a reusit sa se toceasca in dreptul bucselor. Saptamana care vine, il voi face. Va anunt ![]() This post has been edited by apollo: 2 Dec 2007, 02:56 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
- VN - ?? - ???
1997
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th July 2025 - 11:24 |