DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consuma mult!

cristidb
post 2 Dec 2007, 21:14
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nova a avut o mare problema... obiceiurile posesorilor de 1300. Masina a avut din fabrica pahar decantor in care se strange apa si filtru de hartie inainte de pompa de benzina, care trebuie schimbat periodic. Romanul a considerat piesele aste inutile si le-a scos, si pe urma a dat vina pe carburator ca se infunda des. E adevarat, carburatoarele mai au din turnare diverse mizerii pe canale, care se pot desprinde la un moment dat. O curatare temeinica rezolva definitiv problema asta.
Nova a mai avut si pompa de benzina din plastic. Pompa asta merge perfect zeci de mii de km daca se pune filtru inaintea ei. Cunoscatorii au inlocuit-o cu cea clasica, care trage aer si la care nu inchid pastilele, si se strica filetul de la surubul de sus dupa 2-3 desfaceri, absolut necesare pentru curatare daca nu se folosesc filtre.
In acelasi spirit unii folosesc doar bujii sinterom, care sunt mai temperamentale de felul lor, in sensul ca din 4 mai mult ca sigur una moare inainte de termen. Recomand Brisk sau Bosch.
In ultimul rand, carburatorul asta SE POATE REGLA. Reglat corect consuma rezonabil. Carburatorul monocorp nu e o alternativa. Cine spune ca merge la fel cu monocorp habar nu are cum ar trebui sa mearga unul dublu. Daca tineti neaparat sa-l inlocuiti puneti unul dublu de la o masina cu aceeasi capacitate cilindrica.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 2 Dec 2007, 22:45
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




cum pe la mine prin sat, nu se pricepe nimeni sa regleze bine dublu corpul, raman cu cel monocorp.

l-am schimbat de nevoie, pentru ca am desfacut carburatorul ei(m-a mancat undeva...) si am rupt urechea de care se tine plutitorul.

a durat mult timp pana sa gasesc un capac.am incercat si cu cel de olcit, dar e diferit.

acum cel dublu corp doar la ITP se mai vede montat.e facut dar mi-e frica sa-l montez.

cel monocorp se comporta bine.masina trage, n-am nevoie sa-mi las cauciul la semafor consum mic...


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikssark
post 3 Dec 2007, 01:46
Post #93


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 4 April 06




Desi sunt nou pe forum sa stiti ca va urmaresc de mult si va apreciez sfaturile sa stiti ca ma alatur si eu celor care zic ca un carburator reglat si o aprindere buna poate aduce o nova la un cunsum rezonabil.

Ca dovada: carburator reglat in pantelimon, buji SINTEROM, bagat benzina 7,68 L facut trei drumuri dus-intors la servici de fix 15+15 km (30x3 km) pornire de 6 ori cu timpul aferent pentru incalzire si un trafic de BUCURESTI infernal si pot sa zic ca beculetul nici nu a inceput sa palpaie.

Cred ca daca nu accelerezi excesiv sau nervos la semafor si menti o acceleratie constanta cu o treapta de viteza adecvata care sa nu solicite motorul "mancatoarele noastre de viata" pot fi si bune prietene. wink.gif


--------------------
dacia nova gt 99 decembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 3 Dec 2007, 10:21
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(nikssark @ 3 Dec 2007, 01:46)
Cred ca daca nu accelerezi excesiv sau nervos la semafor si menti o acceleratie constanta cu o treapta de viteza adecvata care sa nu solicite motorul "mancatoarele noastre de viata" pot fi si bune prietene.  wink.gif
*




exact.ce rost are sa pleci cu "scârtâieli" de roti de pe loc?

Mai stiu eu un user care nu prea mai e activ, care ii da la dacie de o rupe si mereu se intreaba de ce are consumul mare.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Dec 2007, 19:03
Post #95


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




De ce are consum mare ???? fiindca nu are injectoare biggrin.gif . Totusi un carburator dublu corp e bun dar sa nu fie progresiv ca tot papa benzina cel mai bun e cel care are camera a doua comandata pneumatic. Si feritiva de cele sincroane ca tot nu faceti nimic in legatura cu acel consum minim. Se mai poate modifica la carburatorul monocorp jiglerele cu unele mai mari si tot turbu te duci si consumul rezonabil .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 3 Dec 2007, 23:52
Post #96


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Si la carburatoarele duble (standard de pe Nova GT) se poate face vreo modificare pt a le face comandate pneumatic? Sau trebuie schimbate?


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmi&g
post 4 Dec 2007, 14:13
Post #97


mmi&g


Group: Members
Posts: 290
Joined: 4 October 07
From: buc




Salut
Am si eu o nova de vreo 2 luni in care am facut vreo 3 mii km fara absolut nici o problema.Da acum stiti cum e posesorul de dacie,nu e obisnuit sa nu aibe probleme asa ca isi face singur.Eu ma numar printre ei asa ca m-am hotarat sa-mi schimb si eu carb (merg cu 13,5 in oras si 10 afara GPL) am cumparat toate cele dupa ce am facut o lista de pe topicurile scrise pana acum si cand m-am dus la service sa fac schimbul un mecanic mia zis ca nu are cu ce sa desfunde returul dela pompa asa ca m-am dus la altul care mi-a zis ca pompa mea nu are retur ca e capsulata.Si acum sa trecem la subiect:
1 Am vreo sansa sa scap fara sa schimb pompa(eu m-am gandit sa pun un teu prin care sa bag pur si simplu returul in tur da aproape sigur e o mare porcarie pt ca nu am mai auzit asa ceva)cica e si aia peste 1 mil
2 la GPL ( eu merg numai pe gaz,doar o pornesc pe benzina si asta din cauza ca nu prea porneste pe gaz dimineata,in restul zilei porneste f bine)nu se poate reduce consumul printr-un reglaj al gazului pentru ca el nu pera are treaba cu carburatorul,el doar trece pe acolo
3 cine vrea sa faca un ciubuc intr-un weekend sa ma ajute sa-l schimb.Apropo eu sun din Bucuresti si prea as mai vrea sa trec pe la service


--------------------
dacia nova gt 1999 gt - b 08 mmj
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Dec 2007, 16:10
Post #98


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(Georginho @ 4 Dec 2007, 01:52)
Si la carburatoarele duble (standard de pe Nova GT) se poate face vreo modificare pt a le face comandate pneumatic? Sau trebuie schimbate?
*


Da se poate face comandate peneumatic se da jos mecanisumul care actioneaza clapeta numarul 2 si se face rost de o capsula pneumatica care sa comande clapeta de acceleratie numarul 2.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 4 Dec 2007, 16:18
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(djasu82 @ 4 Dec 2007, 16:10)
Da se poate face comandate peneumatic se da jos mecanisumul care actioneaza clapeta numarul 2 si se face rost de o capsula pneumatica care sa comande clapeta de acceleratie numarul 2.
*




explica-mi si mie cu pneumaticul asta.cum actioneaza el?de unde stie sau cine il actioneaza pe el? care e treaba?poze ceva?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Dec 2007, 16:38
Post #100


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Actioneaza aproape la fel cum se actioneaza avansul vacumatic la delco. Cand vei observa carburatoare cu o butelie asemanatoare cu cea de la avans pusa pe acel carburator sigur e pneumatic.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 4 Dec 2007, 16:42
Post #101


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(djasu82 @ 4 Dec 2007, 16:38)
Actioneaza aproape la fel cum se actioneaza avansul vacumatic la delco. Cand vei observa carburatoare cu o butelie asemanatoare cu cea de la avans pusa pe acel carburator sigur e pneumatic.
*



pai eu pe carburatorul dublu, am o capsula gen vacuum.
dar aia e atenuator de ralanti.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Dec 2007, 16:51
Post #102


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Apolo ce denumire ce serie are carburatorul tau dublu webar si seria ???


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 4 Dec 2007, 16:56
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




nu mai stiu.ceva de brasov zice pe el


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 4 Dec 2007, 16:58
Post #104


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Pune o poza doua trei.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 4 Dec 2007, 17:00
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




acum?is la munca sad.gif(

maine daca e pun poze.sau mai pe seara.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 4 Dec 2007, 22:36
Post #106


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Unde pot gasi capsula pneumatica?
Care e pretul aproximativ?
Mai imi trebuie altceva pt a face adaptarea?
Cum se monteaza capsula? (mai multe detalii si chiar poze)

Merci!


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 4 Dec 2007, 23:28
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




in a 2 a poza era o explicatie ptr cineva.alte poze n-am gasit.

acum carburatorul meu, arata ca in poza 1 cu acea capsula, atenuator de ralanti

This post has been edited by apollo: 4 Dec 2007, 23:30

Attached thumbnail(s)
DSC00198.JPG ( Size: 336.06k ) Number of downloads: 174
carb_2_.JPG ( Size: 62.6k ) Number of downloads: 179


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Dec 2007, 12:42
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




De ce nu incercati comanda autovacuumatica, precum aveau Wartburg 3 cilindri/2timpi? Clapeta 2 avea atasat numai un resort si se deschidea atunci cind vacuumul din galerie genera pe clapeta o forta care invingea forta arcului. Tensiunea lui se poate regla prin tatonare.
Sau, incercati solutia Dodobird, carburator Ozon.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 5 Dec 2007, 13:12
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




ceva genul sa scot tija de comanda de la camera 1 la 2 ?????????


si arcul il pun in acel loc unde venea tija?din cate stiu.

ar da randament asa?si deschiderea la cate ture o sa vina?nu cumva isi pierde din putere?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi25
post 5 Dec 2007, 14:35
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 131
Joined: 6 April 06




Georginho, daca nu gasesti acea capsula,poti incerca la cei care regleaza carburatoarele.


--------------------
Nissan Murano 3.5 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Georginho
post 5 Dec 2007, 14:54
Post #111


Inventiv


Group: Members
Posts: 1.002
Joined: 6 July 07




Care ar fi cel mai convenabil carburator dublu (ca si consum, dar si ca pret) care s-ar potrivi pe Nova, fara prea multe modificari? Cu soc automat, preferabil!


--------------------
*** *** ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 5 Dec 2007, 15:27
Post #112


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




E de preferat dublu da dar trebuie si pus la punct reglajul. E bun carburatorul acela de lada 2100 cum si-a pus si DORIN. Si inca ceva nu ar fi bine sa aiba si carburatoarele dublu corp talpica preincazitoare??? Din cate stiu la nove si papucuri nu exista asa ceva. Cu un racord in T se poate face depresiunea si pentru capsula de avans si pentru acea capsula care comanda clapeta nr.2 si cea de relanti , stiu ca s-a mai discutat si Dorin a specificat ca se poate e un pic de muca dar da rezultate la fel de bune.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 6 Dec 2007, 21:26
Post #113


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




QUOTE(mmi&g @ 4 Dec 2007, 15:13)
Salut
   
1  Am vreo sansa sa scap fara sa schimb pompa(eu m-am gandit sa pun un teu prin care sa bag pur si simplu returul in tur da aproape sigur e o mare porcarie pt ca nu am mai auzit asa ceva)cica e si aia peste 1 mil
*



Nu stiu daca mai gasesti T-uri din alea prin magazine,pretul este foarte mic dar se poate confectiona: 2.5-3mm diametru interior pentru intrare-iesire si 1mm pt retur.Tot in felul asta am procedat si eu(am gasit unul gata facut,artizanal),insa nu am folosit carburatorul monocorp decat o saptamana... biggrin.gif

NU va chinuiti cu capsule vaacumatice,ca alea vin calibrate pe fiecare carburator in parte.In afara de asta treapta a doua se deschide aproape de 3 sferturi din cursa pedalei si se simte atat mecanic/..pt ca mai intra un arc in functiune../cat si sonor,motorul mornaie mai tare daca deschizi tr2 cand nu trebuie.


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 6 Dec 2007, 21:34
Post #114


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si benzina se duce pe apa sambeti cu mormait cu tot biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 6 Dec 2007, 22:04
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Pai asta e ideea icon_mrgreen.gif nu o mornaiesti ca fraierul,nu trebuie sa calci ca taranul pana la fund...cum de obicei faci la carb monocorp,de cele mai multe ori ph34r.gif ,ca de asta ai motor de 1.6 si carb dublu,cu imbogatitor pe treapta 1 cool.gif .

Nu treapta a 2-a duce la consum marit ci felul de a conduce al fiecarui sofer.

Am 2 ani fara cateva luni de dublucorp,40.000 km si sunt multumit.L-am desfacut de mai multe ori degeaba...ca de obicei problemele daciei:mor bujiile,fisele au rezistenta zero in mai putin de un an,platina,bobina nu mai este cea originala,etc mad.gif ..dar e dublucorp si...e vinovat de toate radmasa.gif


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 7 Dec 2007, 08:22
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Ai dreptate, la un dublucorp dar nu numai, un mare aport la un consum exagerat il reprezinta stilul de condus. La cele cu treapta 2 mecanica, la functionari "cu pedala la fund", de asemenea are o influenta, aceasta deschizindu-se obligatoriu si in cazurile in care nu e necesar.

Cele gen Nova, papuc mai sufera de "dereglaj", care de fapt se produce de la infundarea canalizatiilor cu reziduuri urmata de multe ori de "am umblat pe acolo, sa fac sa ma tina pina acasa".
Montati filtre si scapati de problema.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 9 Dec 2007, 18:38
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Consum facut ieri . Focsani - Brasvo cu retur via Oituz.

Total kilometri - 510
Total benzina litri - 28.5 L (1.000.000 lei)

De aici mi-a iesti consum de ~5,5 % , dar sa zic ca ceva benzina am mai avut eu(oricum era becul aprins) sa zic ca real ar fi undeva la 6% consumul.

Super multumit, plus foiala prin Brasov.

Apropo, am avut pe drum o problema cu ea.In timp ce mergeam, am lasat-o usor in localitate si cand sa ii dau iar viteza, nu voia deloc.

Mai mult de 2500RPM nu voia si viteza nici atat.

Am oprit undeva si m-am uitat la ea,ca nu stiam de unde sa incep.Culmea ca si-a revenit.se tura, dupa care m-am enervat si am umblat la carburator si aprindere, ca sa imi dau seama de unde ar fi problema.normal ca nu am gasit nimic si
iar nu mai voia turata.

pana la urma si-a revenit in 20km de mers.ce poate fi?progresiunea?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sorin_18
post 20 Jan 2008, 21:18
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.370
Joined: 26 November 07




va rog putin ajutor ce anume trebui reglat pentru a optine un consum normal la o dacie 100 din 82 am facut zilele astea un drum bucuresti negresti(vaslui)=367 km plus ce mam mai plimbat p acolo si retur am facut total 1000 de km dar cu 74 de litri de benzina sad.gif mi se pare enorm, mentionez ca am avut probleme cu carburatorul si am fost nevoit sa il curat.....de atunci mi se pare ca a devenit o sugativa...voi ce parere aveti vi se pare mult 7,4 afara mers normal nu sportiv si nu am trecut de 90


--------------------
dacia 1310 1998 - B 29 AVR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
*SouL*PAnaIT*
post 20 Jan 2008, 21:45
Post #119


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 20 January 08




Verifica returul sa nul ai infundat,

apollo am patit si eu ceva asemanator nu mi se tura masina mai mult de 2500
si culmea sia revenit singura

This post has been edited by *SouL*PAnaIT*: 20 Jan 2008, 21:58


--------------------
DACIA NOVA GT 1.6L 1997 - IF89PAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 20 Jan 2008, 21:51
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ti-a consumat 7.4 l/100 km.
Mi se pare ok.
Cam la cat te asteptai?
Vorbim totusi de o masina de 25 ani.

This post has been edited by $$ilvviu: 20 Jan 2008, 21:52


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:36
Forum Renault