DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages < 1 2 3 4 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Consuma mult!

Ahrimand
post 1 Nov 2007, 10:11
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 October 07




k lumea, da' ce benzina ii bagi?
de 98?


--------------------
Dacia Nova 1998, gti
nimic nu e ceea ce pare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 10:20
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




95 premium

i-am bagat fara plumb 95 si nu-mi place.motorul suna mai tare, mai sec si consuma si mai mult


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahrimand
post 1 Nov 2007, 11:09
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 October 07




sunt 74 km dus si 74 intors, asa am gasit pe net.
asta inseamna ca ai scos cam 9l/100km.


--------------------
Dacia Nova 1998, gti
nimic nu e ceea ce pare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 11:29
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




pana unde?

la buzau?da.din focsani pana la pod la maracineni.dar plus in buzau cat m-am foit si in focsani.eu zic de la plecarea din pompa pana la reintoarcea in pompa.

5 in masina ca fusesem intr-o sambata la o pizza.

am avut un total de 209km cu un consum de 6.3%


la bucuresti am fost mai lejer.


am pus de 80RON la un total de 404km dus-intors.am lasat masina in bucur-obor ca era jale cu traficul pe acolo.

la 404km mi-a luat 23.5 l adika 5.8%


depinde foarte mult de cum merg cu ea.

am reusit sa-i fac consumul la relanti.
la relanti cu aeroterma pornita la treapta 3, mi-a luat 0.850gr/h

eu zic ca e bine ca un golf break cu motor de 1.9 diesel ia la relanti la ora 0.600gr


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ahrimand
post 1 Nov 2007, 12:54
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 26 October 07




asa da....
cred ca o sa imi pun si eu un carburator de 1400, am sa ma uit cu atentie la topicul cu carburatorul sa nu uit ceva.
mersi mult!


--------------------
Dacia Nova 1998, gti
nimic nu e ceea ce pare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Nov 2007, 13:14
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Ce legatura are aeroterma cu consumul de benzina?
Daca am intrebat o prostie, sa nu radeti de mine, mai bine explicati-mi ca io chiar nu stiu blink.gif

This post has been edited by Aldor: 1 Nov 2007, 13:16


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 14:19
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




cand pornesti motorul fara nici un consumator, el merge in regim normal.

acum din cate stiu,sper sa nu zic vreo prostie, in momentul cand dai drumul la consumatori(ex.aeroterma), alternatorul intra in excitatie si nu mai stiu ce opune o mica forta ceea ce face ca turatia motorului sa scada si apoi sa-si revina.

nu ati observat ca atunci cand aprindeti farurile sau da-ti drumu la aeroterma, se simte ca scade turatia motorului?

asta e din cauza alternatorului care debiteaza curent atunci.

eu asa stiu.sunt niste magneti care se polarizeaza invers sensului de roatie al alternatorului si din cauza asta merge putin "infranat".

care ma contrazice sau completeaza?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Nov 2007, 17:29
Post #38


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu sunt magneti magneti nu se alimenteaza cu curent de la releu tongue.gif . Exista o bobina de excitatie in alternator in care ia nastere un cimp electromagnetic atunci cind intra un consumator in functiune. Si da incepe sa pape benzina mai multa sau daca nu scade turatia si ramane acolo wink.gif Eu nu stiu de ce nu va montati filtre la intrare in pompa de benzina si la iesire din pompa de benzina , in primul rand filtrati benzina pentru a salva pompa si in al doilea rind inca un filtru tampon intre pompa si carburator. Va puteti monta carburator dulbu de lada 2105 wink.gif daca il gasiti biggrin.gif veti fi multumit si la consum si putere , nu e progresiv cum e cel dublu corp de nova. A si inca ceva se pot mari jigloarele la carburatorul de 1400 cel monocorp daca tot vreti putere. Si cel de nova consuma putin da daca este intretinut . Multi doresc putere demaraj alti vor consum mic , fiti siguri daca acelerati motorul pina la 3000 de ture cind e rece va papa benzina aiurea wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 17:55
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




stiam eu ceva de alternator si treburile astea.

eu nu vreau sa am consum mare si asta am obtinut.cat despre viteza si demaraj, nu prea observ diferenta.

se duce 130km/h cred ca si mai mult dar nu risc, demaraj am, forta am destula.ce altceva sa mai cer de la ea?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Nov 2007, 18:12
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06






Pai nu are deja din fabricatie un filtru la intrarea in pompa de benzina? Eu am un filtru acolo, era deja acolo cand am luat masina.

This post has been edited by Aldor: 1 Nov 2007, 18:12


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 18:19
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(Aldor @ 1 Nov 2007, 18:12)
Pai nu are deja din fabricatie un filtru la intrarea in pompa de benzina? Eu am un filtru acolo, era deja acolo cand am luat masina.
*




dar filterele astea se mai curata si ele la un anumit numar de km sau la un schimb de ulei schimbi si filtrele de benzina si cel de ulei(normal)

si filtrul din carburator se mai curata.

sunt filtre din hartie care le schimbi si cele decantoare care se curata.

cand se imbacseste unu ori trage pompa greu ori impinge greu, deci strici si membrana la pompa.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Nov 2007, 18:37
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Filtrul de ulei normal ca se schimba la fiecare schimb de ulei, eu in general nici nu astept 10.000 de km sa fac un schimb. Filtrele de benzina inca n-am schimbat, deci ma gandesc ca ar fi cazul. N-am stiut decat de cel dinaintea pompei de benzina, unde mai este altul?
Da' filtrul de aer cam dupa cati km schimbi? Ca am facut vreo 14.000-15.000 cu asta pe car il am, poate ar fi cazul sa bag unul nou.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 18:46
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




daca pe sticla de ulei zice ca se schimba la 10.000, mai bine il schimbi la 8.000.

filtrul de aer, tot asa...5000-8000km.

dupa pompa ar mai fi bun un filtru si vezi ca mai e un filtru in carburator.unde vine turul.se desface cu o cheie de 17 sau 19.dar ai grija cand strangi.nu prea tare ca se fisureaza carburatorul acolo unde e filetul.am patit-o


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Nov 2007, 19:00
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




QUOTE(apollo @ 1 Nov 2007, 19:46)
daca pe sticla de ulei zice ca se schimba la 10.000, mai bine il schimbi la 8.000.

filtrul de aer, tot asa...5000-8000km.

dupa pompa ar mai fi bun un filtru si vezi ca mai e un filtru in carburator.unde vine turul.se desface cu o cheie de 17 sau 19.dar ai grija cand strangi.nu prea tare ca se fisureaza carburatorul acolo unde e filetul.am patit-o
*



Dupa pompa de benzina filtru din acela cum e cel care e inainte de pompa?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 19:04
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




nu stiu de care filtru ai inainte de pompa.
poti pune si dupa pompa si inainte filtru din acela de hartie de "unica folosinta" cu s-ar zice.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Nov 2007, 19:17
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Am din acela care arata ca o cutie de medicamente din acela de plastic, transparenta.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Nov 2007, 20:10
Post #47


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Inainte de pompa se pune un filtru decantor ( adica il poti scoate spala si monta la loc) dupa pompa de benzina se pune un filtru de benzina cu hartie in el . Acest ultim filtru protejeaza pe cel din carburator ca sa nu il mai desfaci tot timpul risti sa strangulezi filetul la filtru din carburator . Filtrele acestea se schimba atunci cind schimbi si ulei nu costa mult in jur la 5 lei:P. Loativa senzorul gotronic si aprinderea at011 cu siguranta veti avea arderea foarte buna si consumul se reduce wink.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 20:14
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




senzor gotronic?aprindere de care?
da mai multe detalii, te rog, si eventual preturi si poze daca se poate.

chiar ma intereseaza.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Nov 2007, 20:27
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Si pe mine.
Cum arata filtrul ala de hartie si unde se monteaza mai exact?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 20:37
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




ceri la orice magazin filtru de hartie.sunt diferite dimensiuni.
il montezi intre pompa de benzina si carburator.undeva pe furtun.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Nov 2007, 21:25
Post #51


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Voi doar aicea intrati pe topicul de nova doamne baieti excaladati toate topicurile de la dacie wink.gif ma bucur ca va pot ajuta dati si voi un pm lui gotronic cu mesajul "vream aprindere eletronica at011 si senzor gotronic ". Intrati pe topicul acesta aprindere eletronica si veti ramane masca ce se vorbeste biggrin.gif http://www.daciaclub.ro/aprindere-electron...2993-s2760.html bafta wink.gif Sper sa va fiu de folos bafta wink.gif

This post has been edited by djasu82: 1 Nov 2007, 21:31


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 1 Nov 2007, 21:34
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Ce rol are senzorul acela?


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
siirm
post 1 Nov 2007, 22:27
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 6 June 07




Recomand revizii la zi, pastrat carburatorul dublu corp, ca nu degeaba a fost proiectat pt aceasta masina, mers in pantelimon si facut carbotestul.
Mie imi consuma mixt 8,2 - un consum multumitor avand in vedere ca o si "calc".


--------------------
DACIA NOVA 1999
Opel Vectra 3.0 cdti, '07 by opc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 1 Nov 2007, 23:07
Post #54


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Senzorul are rol de a citi cama in locul platini si fara a fi pusa in contact mecani cu cama cum se afla platina prin acel pinten de textolit wink.gif .Cu senzorul nu se mai rateaza nici o scintee cu platina se rateaza scanteii la pornire la turatie wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 1 Nov 2007, 23:13
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




QUOTE(djasu82 @ 1 Nov 2007, 23:07)
se rateaza scanteii la pornire la turatie wink.gif
*




cum adica?porneste mai greu?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 2 Nov 2007, 07:47
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Asta e?


EU am deja aprindere electronica montata, de unde gasesc senzor din ala?
Cu carbotestul e mai greu, de la mine sunt fix 540km pana in Pantelimon. La noi in oras din cate stiu nu este.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 2 Nov 2007, 08:41
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




aprinderea e diferita.asta mai are un fir in plus.senzorul vine doar cu aprindere.

uita-te aici : http://www.daciaclub.ro/aprindere-electron...1-t2993-s0.html

citeste ultimele 20 de pagini si te lamuresti.

This post has been edited by apollo: 2 Nov 2007, 08:42


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 21 Nov 2007, 08:41
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




Relansare smile.gif


Am si eu o intrebare.am pe masina carburator 32IRMA adica de 1310.
am senzatia ca mi-a crescut consumul ingrozitor de mult.tin sa cred ca ma duc spre 10%.nu numai in interior, dar si exterior toaca mult masina.

am verificat returul direct la rezervor si vine benzina.

ideea e ca de curand am schimbat partea superioara a pompei de benzina deoarece filetul unde vine surubul de la cupola era dus.nu puteam sa mai strang surubul.

o chestie care am observat-o ar fi diametrul mai redus al returului de pe pompa fata de cea precedenta.e posibil ca pompa sa fie fortata?are vreo importanta acea gaurica.de fapt are, dar care ii e diametrul?sa o mai maresc putin?


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Nov 2007, 22:12
Post #59


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Nu ai probleme cu acest carburator de 1310 poate ca o calci tu pe coada prea tare , si daca tot ai ramas pe platina sigur ca ati rateaza scantei la turatie mare si se papa benzina mai repede wink.gif. Schimba pompa . Cusiguranta calci nova pe coada daca ai vedea cum se duce benzina pe ciocul de papagal nu ai mai calcao tu pe coada .

This post has been edited by djasu82: 21 Nov 2007, 22:13


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 21 Nov 2007, 22:37
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




sincer, chiar nu o calc.la 2000RPM am schimbat.si la drum intins merg cu 90-110km/h si la fel..mananca mult.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
7 Pages < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:42
Forum Renault