Consuma mult!
![]() ![]() ![]() |
Consuma mult!
apollo |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|||
djasu82 |
![]()
Post
#152
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Spala carburatorul de la A la Z daca se accelereaza greu verifica traseul de la jiclorul de refulare a benzinei din camera pompei de sprit , pompa de sprit implicit si dupa aceea ciocul de papagal daca e infundat iti creeaza probleme fiindca nu se accelereaza cum trebuie motorul. Verifica circuitul de progresiune poat apare aceleasi simtome.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
*SouL*PAnaIT* |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 20 January 08 ![]() |
Am facut si eu consumul la nova mea si sunt foarte multumit
![]() 8L la 100 |
--------------------
DACIA
NOVA
GT 1.6L 1997
- IF89PAN
|
|
apollo |
![]()
Post
#154
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Am facut iar consumul.
Focsani - Oituz - Brasov - 221 km - 55 RON benzina Brasov - Ploiesti - Focsani - 278 km - 50 RON benzina pentru cei 499 km, am consumat 29.57 litri benzina.Asta inseamna 5.9%. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
Executron |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Consum record!
![]() http://www.spritmonitor.de/en/detail/181827.html 11,79 intr-un trafic de bucuresti nu super aglomerat (am prins niste ore bune + stradute). Si am observat ca nu prea mai e neagra evacuarea (acuma vazandu-se doar rugina ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
teroristu03 |
![]()
Post
#156
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Am facut si eu consumul la Nova mea, achizitionata de curand.
Este vorba despre o Nova GT din 98. Consuma in jur de 7.5 %, asta tinand cont ca am mers cu 110 constant cel putin jumatate din drum, uneori si 120, am mai prins si vreo jumatate de ora de mers bara la bara pe DN1, dar am si mers vreo 70 de km la relanti cu a 5-a, unde zic eu ca a mai facut ceva economie. din cei 317 km vreo 50 au fost in bucuresti. e bine sau e mult? |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#157
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
La 70km/h cu a 5-a motorul stă pe la 1800 rpm, dacă rețin corect.
Turația de ralanti e la 850 rpm. Deci think again! |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
pai tocmai, nu imi merge acul de turatie, eu am zis la relanti, pt ca abia apasam pe pedala, si am considerat eu ca ar fi relanti
![]() intrebarea mea: e bun consumul ala, sau e mare? inca nu stiu cat ia in oras! |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
apollo |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#160
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
Intrebare: e posibil sa consume 7.5% in afara orasului, si 12-14 in oras???
![]() este vb de masina din semnatura. acum, neavand legatura cu intrebarea de mai sus, sau nu in mare masura, o alta chestie: mergeam, dupa calculele mele mai aveam vreo 5-7 litri in rezervor (nu indica bine acul) si am urcat un deal, am stat putin la semafor in panta, apoi am plecat si am mers cam 600m pe drum drept. cand am ridicat piciorul de pe acceleratie si am pus frana, a murit motorul. si nici de-al drq nu a mai pornit. i-am pus 5l de benzina, am zis ca poate se terminase, am dat la cheie de 15000 de ori si tot nu a pornit. (nu a pornit = motorul trage, dar nu porneste - mai bine de atat nu stiu sa explic ![]() Mi-a zis cineva ca la injectie acolo la motor, ar fi 3 mufe, iar una opreste benzina. si sa scot una din ele, care ar fi mai lunga, si sa pornesc asa. ![]() erau toate la fel, asa ca am scos-o prima data pe cea din dreapta de la scaunul pasagerului cum ar veni. am dat la cheie, nimic. am pus-o la loc, am scos-o pe cea din stanga, scaunul soferului. la fel, nici cu asta nu a mers. ultima era pusa spre bord, nu in fata, si am scos-o pe aia. am dat la cheie si tot nu a mers, am pus-o la loc. apoi, cand am dat iar la cheie dupa ce am pus-o pe aia ultima a pornit. ![]() DAR, in acest timp imi scosese unu o fisa de la o bujie, sa vada daca da scanteie, si a pornit in 3 bujii. sa aiba legatura cu bujia aia scoasa, sau cu mufa? ![]() si mai presus de asta, ce a avut? ce s-a stricat? ![]() de atunci am pornit-o de multe ori si am mers destul cu ea si nu s-a mai intamplat nimic. wtf? ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#161
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Nu porniti motorul cu fisele scoase mai ales cele pe injectie ca distrugeti tranzistori finali din calculatorul de bord al masini ... La tine ori nu a facut contact cum trebuie acele fire ori fisele nu erau infipte cum trebuie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
teroristu03 |
![]()
Post
#162
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 4 February 08 From: Bucuresti ![]() |
erau infipte foarte bine. m-am chinuit destul sa le scot sigurantele alea, si sa le trag de acolo. si le-am infipt la fel de bine.
nu am avut nici o problema de ganul asta pana acum ![]() daca nu faceau contact bine, ma gandesc ca mi s-ar mai fi intamplat si alta data nu? |
--------------------
Dacia
Nova
GTi '98 De cand s-au inventat banii, multumirile ma lasa rece!
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
am observat ca daca mergi ceva mai turat 2500-2800 rpm ai un consum mai mic decat daca merg subturat
apropo eu am gasit o fisa scoasa la cilindrul 1 era impinsa dar nu de tot sa fi fost de la bujii (defecte?") oricum le-am schimbat |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#164
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Bingo!
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
MIHAI8888 |
![]()
Post
#165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 1 September 07 ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 16 Feb 2008, 15:59) Nu porniti motorul cu fisele scoase mai ales cele pe injectie ca distrugeti tranzistori finali din calculatorul de bord al masini ... La tine ori nu a facut contact cum trebuie acele fire ori fisele nu erau infipte cum trebuie. de unde stii? calculator de bord pe draq ! This post has been edited by MIHAI8888: 16 Feb 2008, 20:55 |
--------------------
vw golf
fost nova
1998 gti
|
|
Executron |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(MIHAI8888 @ 16 Feb 2008, 20:12) am observat ca daca mergi ceva mai turat 2500-2800 rpm ai un consum mai mic decat daca merg subturat apropo eu am gasit o fisa scoasa la cilindrul 1 era impinsa dar nu de tot sa fi fost de la bujii (defecte?") oricum le-am schimbat Foarte probabil, dar parca face cam mult zgomot motorul si ma doare sufletul sa merg asa... ![]() |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#167
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Fals. Un motor subturat e chinuit. Dacă mergi în regimuri cuprinse între 2000 și 3000 rpm, se simte cel mai bine, uzura e minimă, și consumă cel mai puțin.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Executron |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, stiu teoria, dar aici intram pe un "camp minat" de posibile discutii.
In primul rand subturat pentru mine inseamna sub turatia de relanti in sensul ca CAT NU ACCELEREZI ABSOLUT DELOC motorul e f. fericit sa mentina si o turatie constanta de 1400 rpm. Ideea e ca subturarea incepe atunci cand accelerezi de la asemenea turatii pe care multa lume o face. My 2 cents. |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#169
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Dar motorul se află în sarcină la acea turație, nu stă la ralanti. Crezi că ungerea este adecvată pentru acel regim de sarcină? Nu cumva se apropie de un regim de mers neregulat, în care apar vibrații periculoase?
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
argon |
![]()
Post
#170
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Turatia e una si sarcina alta, daca turatia e scazuta, nu e necesara o ungere prea mare, indiferent daca e in sarcina sau nu..parerea mea. Nu e bine sa mergi subturat in sezonul rece, pentru ca nu se curata bujiile, supapele si camera de ardere corespunzator, cred ca nici catalizatorului nu-i face prea bine.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
chelu_666 |
![]()
Post
#171
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 March 08 ![]() |
salut baieti! puteti reduce consumul inlocuind jigloarele din carburator (vorbesc de dublu)cu jigloare de la olcit ;mie imi merge bine si consumul este mai mic;
|
--------------------
dacia nova
dacia nova gt
1998 nova gt
- gj-99-umi
|
|
apollo |
![]()
Post
#172
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
eu din cate am vazut, cele de nova si cele de olcit au aceleasi diametre.
Posibil ca unul din jigloare sa fi fost infundat la tine si cand l-ai schimbat sa-si fi revenit.deci nu cred ca e o rezolvare. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
chelu_666 |
![]()
Post
#173
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 March 08 ![]() |
ia te-rog frumos unul de olcit si unul de nova desfale ai sa vezi ca nu sint la fel jigloarele sint diferite ,te uiti in capul lor si vezi diferenta miine voi posta in detaliat diferentele si doresc sa ma contrazica cine doreste; nu uitati ca olcitu are motorizare mai mica
|
--------------------
dacia nova
dacia nova gt
1998 nova gt
- gj-99-umi
|
|
Sorin_18 |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 26 November 07 ![]() |
QUOTE(chelu_666 @ 7 Mar 2008, 22:20) ia te-rog frumos unul de olcit si unul de nova desfale ai sa vezi ca nu sint la fel jigloarele sint diferite ,te uiti in capul lor si vezi diferenta miine voi posta in detaliat diferentele si doresc sa ma contrazica cine doreste; nu uitati ca olcitu are motorizare mai mica motorizare diferita dar carburator asemanator ( dublu corp ) |
--------------------
dacia
1310
1998
- B 29 AVR
|
|
apollo |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
nu sunt la fel.am pus eu capac de la carburator de olcit pe corp de carburator de nova.
30 de secunde a mers.e ca si cum a ramas fara aer.nici nu a mai vrut sa porneasca. stiu ca jigloarele sunt identice.tot ce difera intre carburatoare e acel surub de pe capac si sunt cateva trasee de aer modificate. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
chelu_666 |
![]()
Post
#176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 March 08 ![]() |
carburatur de olcit; 1;spritu, 2; jiglor relanti treapta 1 de50, 3; tubul emulsor 1 de 200 iar in capul lui jos mai este unul de 100, 4;jiglor de co (monoxid de carbon) constant la mers in gol de 30, 5;jiglor econostat de 170, 6;tubul emulsor 2 de 180iar al doilea de 90, 7;jiglor by-pass treapta 2 de 30, 8;repriza de 40; tineti carburatorul cu treapta 2 spre voi iar de la sprit in sensul acelor de ceasornic le numerotati . carburator de nova gt 1600; 1,sprit, 2;jiglor de 52. 3;jiglor de 205 iar celalant din cap de 112; 4;jiglor de 120 ;5, jiglor de 160 iar cel din cap de 100, 6; jiglor de 40; la unele carburatoare de nova lipseste jigloarele nr;2;4;8. spuneti daca sint la fel ? mai sint niste jigloare in palpa care sint sigilate nu se umbla la ele in caz contrar poti loa altu; o sa mai scriu ce jigloare am inlocuit eu. toate cele bune;va salut.
This post has been edited by chelu_666: 8 Mar 2008, 18:10 |
--------------------
dacia nova
dacia nova gt
1998 nova gt
- gj-99-umi
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#177
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
Cu jiclor principal de 100 pe treapta 1 merge numai in suturi si are o trepidatie continua.
Eu am marit diametrul jiclorului de la 112.5 la aprox 117(nu intrebati prin ce metode) si am mai redus un pic amestecul la progresiune.Astfel s-a imbunatatit un pic mersul la rece,in sarcina,mai ales iarna cand cu cel original facea cam urat pana se incalzea.Trebuie schimbat si jiclorul de la economizor cu unul mai mic ca altfel mai inneaca bujiile . Orice modificare la jiclere implica reglajul progresiunii si posibil avansul daca face figuri. Consum extra 6.5 la mers normal si max 7.5 daca tragi de ea la maxim. In oras nu pot sa dau exact dar consumul mediu oras-afara e de 8-8.5 in ultimul an si vreo 35 de mii km. Cel mai bine cred ca merge cu jicloarele ei de fabrica,daca e reglat cum ar trebui si un delco in stare buna. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
yoxardas |
![]()
Post
#178
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 September 12 ![]() |
buna, am si eu o nova gt 1.6 1997 cu modificarile de rigoare (carburator monocorp Carpatic facut la brasov), am reglato ca la carte, am schimbat platina bujii fise delcou..problema e ca imi consuma FOARTE mult... cu 8L benzina fac 45KM si merg la consum cu ea ..daca merg agresiv cred ca imi creste consumul si mai rau....motorul merge ceas, toate bune si frumoase...dar consuma prea mult.,..am incercat mai multe reglaje la carburator dar prea putin difera consumu...undeva la 16% imi ia...vre-un sfat ceva?
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1.6
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
verifica sa nu ai roti infranate, sa nu piarda benzina. Bujiile cum sunt? Ulei iti mananca?
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
yoxardas |
![]()
Post
#180
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 11 September 12 ![]() |
rotile sunt ok, uleiul e curat, returul e ok, bujiile erau putin negre.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1.6
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:39 |