Eliminare catalizator Dacia Berlina 1.4i
![]() ![]() ![]() |
Eliminare catalizator Dacia Berlina 1.4i
danciusergiu84 |
![]()
Post
#51
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
|
||
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|||
argon |
![]()
Post
#52
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu e mare diferenta de la non euro la euro 2, nu ti-am zis sa scoti catalizatorul, chiar inlocuieste-l daca poti sa fii ok legal, doar ca motorul de Dacie cu injectie monopunct tras de par la Euro 2 merge mai bine fara catalizator, are mai multa vana si consuma mai putin. Stand in trafic in spatele unei asemenea masini cu catalizator sau fara iti garantez ca nu vezi/simti diferenta.
Apropos, catalizatorul incepe sa functioneze dupa aprox 10 km de mers, asa ca in oras la drumuri scurte poluezi fix la fel cu sau fara el. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
sunt de acord ca nu e diferenta mare euro2/non-euro si stiu ca nu esti pentru demontarea lui, dar nu sunt la fel de increzator ca si tine ca acea crestere de putere cu care sunt de acord aduce dupa sine si o scadere de consum, explicatia mea ar fi ca odata cu evacuarea mai completa a gazelor are loc si o umplere cu volum mai mare de amestec proaspat (nu uita ca injectia corecteaza adaosul de aer cu adaos de benzina), intr-adevar daca motorului ii creste puterea si soferul mentine constant puterea obtinuta din motor acest lucru se realizeaza cu o apasare mai mica a acceleratiei, dar trebuie tinut cont ca si amestecul se imbogateste mai mult fiind necesar
una peste alta situatia de pe "teren" poate avea rezultate diferite fata discutiile de la birou L.E. - dupa mintea mea functionarea catalizatorului e data de atingerea temperaturii optime de lucru nu de un nr. de km sau timp de functionare This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 11:07 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#54
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(iuliano_smile @ 12 Aug 2010, 09:30) Oups ![]() Oameni buni e 3 milioane jumate si e de inox. Il tai pe ala vechi si il sudezi pe asta nou. Asa am facut eu la solenza mea si mere mai bine decat cel original ![]() Apropo...mie miau iesit noxele mult mai mici decat norma euro 2. Sa inchinat si ala de la ITP. N-are importanta daca e din inox sau nu tot asa rezista la socuri. Conteaza ceramica din el si sa-si faca reactiile mult timp fara probleme .Banuiesc ca nu e original,acela costa cel putin dublu.Sper sa te tina. This post has been edited by Paulorossi: 12 Aug 2010, 10:56 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
la socuri tot asa rezista, indiferent daca e de inox sau nu, dar se stie ca rugina e inamicul nr. 1 al sistemului de evacuare
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
argon |
![]()
Post
#56
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 10:43) L.E. - dupa mintea mea functionarea catalizatorului e data de atingerea temperaturii optime de lucru nu de un nr. de km sau timp de functionare exact, si aceasta temperatura e in legatura cu cat timp functioneaza, gazele de evacuare il aduc la acea temperatura, vara e mai putin de 10 km, am zis in medie. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
vali09 |
![]()
Post
#57
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
e foarte adevarat ca ar trebui la un moment dat sa il schimb pe cel spart cu unul nou...dar cand voi rezolva si celelalte probleme care imi ingreuneaza motorul...mai ales ca masina asta a avut problema cu fietul de noua...e dacie...
iar intre i.t.p+poluare , si , a nu fierbe eu am ales momentan varianta 2 |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#58
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
pe tine cat te tin tobele de fier? tin macar de la un itp la urmatorul?
eu am scapat ca prin urechile acului la ultimul itp din 2008 cu tobele schimbate in 2007 finala nici macar n-o mai am din iarna, iar intermediara e coapta buna de aruncat poate se vede gaura deja, cat despre catalizator mi se pare ca la mine e cel original adica are 10 ani si nu vad motive sa-l schimb, acuma tu decizi daca preferi fierul in loc de inox L.E. - acum am obs. ca nu ai injectie deci vb in necunostiinta de cauza, ce vreau sa-ti spun e ca diferenta intre masina ta si a mea e ca daca ma tin tobele macar jumate cat tin la tine eu ma bucur, la mine se degaja mult mai multi vapori pe evacure, atat de multi incat unii dau gaura in tobe sa se scurga condensul This post has been edited by danciusergiu84: 12 Aug 2010, 13:38 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#60
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 12 Aug 2010, 10:56) N-are importanta daca e din inox sau nu tot asa rezista la socuri. Conteaza ceramica din el si sa-si faca reactiile mult timp fara probleme .Banuiesc ca nu e original,acela costa cel putin dublu.Sper sa te tina. De tinut tine...da ala al meu original de solenza e 14 milioane ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#61
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 13:35) pe tine cat te tin tobele de fier? tin macar de la un itp la urmatorul? eu am scapat ca prin urechile acului la ultimul itp din 2008 cu tobele schimbate in 2007 finala nici macar n-o mai am din iarna, iar intermediara e coapta buna de aruncat poate se vede gaura deja, cat despre catalizator mi se pare ca la mine e cel original adica are 10 ani si nu vad motive sa-l schimb, acuma tu decizi daca preferi fierul in loc de inox L.E. - acum am obs. ca nu ai injectie deci vb in necunostiinta de cauza, ce vreau sa-ti spun e ca diferenta intre masina ta si a mea e ca daca ma tin tobele macar jumate cat tin la tine eu ma bucur, la mine se degaja mult mai multi vapori pe evacure, atat de multi incat unii dau gaura in tobe sa se scurga condensul Iar te agiti.Citeste atent,faceam referire doar la catalizator.E bun cel cu inox dar nu o sa apuce el sa se gaureasca din cauza ruginii si sa se defecteze. Povesteam pe un topic,parca cel cu schimbatul bujiilor ca mi-am schimbat masina si mi-am luat injectie,unii stiu probabil ![]() Prietene,catalizatorul e una,tobele sunt alta.Tobele cred ca le schimbi aproape in fiecare an ca sunt ordinare rau si se gauresc,mie personal mi-au cazut jos acum 1 luna plimbandu-ma cu masina prin oras,se rupsesera nu pe la imbinare,toba finala de cea intermediara .Gasisem prin garaj tobe de pe 1300 aproape impecabile,culmea ironiei tot conex(aveau eticheta pe toba finala),le-am schimbat cu acelea. Personal nu cunosc pe nimeni sa fi schimbat catalizatorul ca e gaurit de rugina,mai degraba ca a fost lovit si s-a dus ceramica.Crezi ca catalizatorul o sa te tina atat si sa mai functioneze corespunzator si sa se defecteze din cauza ruginii? Data viitoare incearca sa nu mai faci afirmatii fara sa citesti tot! Oricum nu ai cum sa compari catalizatorul original al masinii care costa ceva cu unul chiar daca e de inox la un sfert de pret,iuliano_smile stie asta si probabil noi toti care nu ne incumetam sa luam unu original in caz de defect. This post has been edited by Paulorossi: 12 Aug 2010, 18:17 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
vali09 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
in orice caz saxofonul cu catalizator e mult,mult mai rezistent(mai gros) decat restul tobelor
cel putin asa e la mine |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 12 Aug 2010, 19:09) Domnule Paulorossi, va rog prin prezenta a ma ierta daca mi-am permis sa cred ca aveti carburator si nu injectie, probabil n-aveam ochelarii pe nas cand am citit semnatura dvs. deasemeni imi cer public scuze cu angajament ca nu se repeta, ca v-am contrat in chestiunea catalizatorului care credeam eu in naivitatea mea ca e bine sa fie de inox, daca pe rabla mea nu s-a infundat in 10 ani Numai bine! |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#64
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Nu e cazul sa fii rau
![]() Toata lumea stie ca catalizatorul se infunda doar din doua motive: - il lovesti,se sparge ceramica si se infunda - se conduce anemic,subturat,drumuri scurte |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 12 Aug 2010, 19:09) QUOTE(Paulorossi @ 13 Aug 2010, 00:57) ti-as recomanda ca parerile personale despre anumiti useri si caracterizarile acestora sa nu le mai expui in contextul ariilor tehnice, nu se face asa ceva desi poate ai invatat de la alti useri care mai practica acest comportament neadecvat, exista aria cafena pentru asa ceva, daca doresti te servesc si cu o tigara |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#66
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 13:35) QUOTE(danciusergiu84 @ 12 Aug 2010, 22:16) Domnule Paulorossi, va rog prin prezenta a ma ierta daca mi-am permis sa cred ca aveti carburator si nu injectie, probabil n-aveam ochelarii pe nas cand am citit semnatura dvs. danciusergiu84,consider ca am fost politicos.Discutiile noastre au fost pe margina unor probleme tehnice,eu nu am pareri despre nimeni si nu caracterizez pe nimeni. Daca te deranjeaza faptul ca ne-am contrazis asupra unor proobleme stric tehnice,personal o sa evit discutiile contradictorii PS: probabil crezi ca doar tu ai dreptate,in consecinta parerile mele sunt inutile |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
nu ma deranjat faptul ca ne-am contrat ci alte chestii care au devenit deja off-topic, si chiar ce ai zis despre mine in mai multe randuri chiar si ultimul post in p.s. mi s-a parut mie ca asa procedezi tu, deci sa lasam deoparte totul ca e o nepotrivire de caracter ma gandesc eu...
|
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Ov |
![]()
Post
#68
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.527 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ce-ar fi sa reveniti voi la topic?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
caphonne |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Da inapoi la ontopic ca eu chiar as vrea sa-l scot pe domnul catalizator doar ca am citit toate postarile si nu prea am inteles mare lucru.Al meu este sigur dus chiar aia de la ITP mi-au zis si sigur l-am si lovit de cateva ori..
Deci in concluzie: -se lasa sonda lamda la locul ei -se taie catalizatorul si se inlocuieste bucata lipsa cu o teava (metoda 1) -se taia catalizatorul ca pe conserva se scoate ce este in el se sudeaza si se monteaza la loc (metoda 2) mi se pare cam complicat. -se pune unul din asta de se gaseste pe net (metoda 3) - se pune unul nou care costa o gramada de bani (metoda 4 nerecomandata) o parte din banii aia se da spaga la ITP ![]() Alte completari?? |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#70
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ce-ti mai pasa tie de mediu...
![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
argon |
![]()
Post
#71
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
o picatura in ocean e ce polueaza el fara catalizator pentru poluarea mondiala.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
caphonne |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Imi pasa de mediu sunt unul dintre cei putini care nu aruncam uleiul ars la chiuveta
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
vali09 |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 7 August 10 ![]() |
Caphonne incearca totusi sa-l spargi cu un fier prin teava fara sa tai nimic ,asa am facut eu.chiar daca a ramas ceramica pe pereti gaura din mijloc e de marimea tevii.e ca si cum as si pus o teava in locul lui.cu putina munca se rezolva
![]() |
--------------------
dacia
logan
2005
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#74
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(argon @ 19 Aug 2010, 08:22) Oare noi n-avem dreptul sa gandim asa? ![]() Un amarat de catlizator care nu e original costa aprox 300 mil.Nu o consider o investitie majora. Daca RAR,ARR si politia ar fi fost cinstiti, am fi fost noi "premiati"cu bonusuri substantiale.Atunci nimeni nu si-ar fi pus problema sa circule fara el. This post has been edited by Paulorossi: 19 Aug 2010, 20:18 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
caphonne |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Paul acum sincer tu chiar crezi ca ,catalizatorul ala chiar isi face treaba?Pana mea toate masinile dupa un anumit numar de km dau noxe.Ti-am zis am facut itp la service autorizat cu gandul ca ,daca ma pica cu ceva sa schimb repede la ei.Am facut itp si m-a picat la noxe.M-am dus la ei si le-am zis de catalizator.Au dat din colt in colt ca sa vedem daca avem etc.Dupa 10 minute a vorbit mecanicul cu ala de la itp si mi-a dat itp-ul.
De ce ?Pentru ca nu erau siguri ca cu catalizator nou de la ei original de fabrica voi lua itp-ul.Daca il picam iar se faceau de cenzurat. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
mariusduma95 |
![]() ![]()
Post
#76
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 28 January 10 ![]() |
salutare..eu am gasit sonda lambda cu 2 fire rupte,am fost la tester si imi arata ca sonda nu lucreaza si mi-au zis ca imi da asa din cauza catalizatorului...dar nu e asa...sonda mea nu e buna...atentie,,,masina consuma in acest moment 10-11 l%...eu tai catalizatorul...este si catalizatorul de vina pt consumul marit dar am inteles de la un mecanic ca si sonda lambda este...
masina are motor 1.4 benzina si e din 2006 This post has been edited by mariusduma95: 7 Jan 2011, 21:01 |
--------------------
dacia
logan
- bc 05 wej
2005 dec
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#77
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Prietene,renunta la ideile tale tampite.Iti explic de ce.Catalizatorul poate sa fie infundat,moment in care daca accelerezi masina observi ca nu mai poate motorul sa se ridice in turatie.Practic gazele arse nu se pot evacua.Ai tu aceasta problema?
Testerul nu-ti spune nimic de sonda.Ea are 4 fire:2 se folosesc pt rezistenta interioara de incalzire si celelalte 2 sunt semnale folosite de ECU ca sa ajusteze amestecul.Sonda se poate verifica,trebuie doar sa fie cine. In momentul de fata,in cazul tau daca nu schimbi sonda sau o repari nu scade consumul indiferent daca schimbi catalizatorul sau il dai jos.In plus daca renunti la catalizator si te opreste AAR risti sa ramai in fundu gol+bonus substantial. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
florinel_lva |
![]()
Post
#78
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
eu am spart ceramica din catalizator(am bagat un levier in el si am scos toata ceramica din el), insa am ramas cu un zgomot ca de toba sparta ( ca o imbinare de tobe care sufla). acum imi pare rau ca l-am spart pentru ca nu era infundat , dar il lovisem de cateva ori si mi-a recomandat cineva sa dam din el afara ca sa nu ma lase in drum.
la cei care ati scos ceramica din el v-a aparut acest zgomot ca de toba sparta? |
--------------------
RENAULT
Koleos
- nt05***
2018
|
|
argon |
![]()
Post
#79
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Presupunand ca ITP-ul il iei ca-n Romania, daca te opreste RAR-ul sigur ramai fara talon si o amenda.
|
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
florinel_lva |
![]()
Post
#80
|
![]() membru interesat Group: Members Posts: 295 Joined: 28 March 06 From: Piatra Neamt ![]() |
eu am intrebat ceva
ceea ce imi spui tu stiam deja si oricine cred ca stie |
--------------------
RENAULT
Koleos
- nt05***
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th August 2025 - 22:32 |